I to jeszcze często się zdarza, że to Support Team. Ratujcie mnie. Proponowałbym, żeby w support team był ktoś, kto na prawdę się na tym zna...
Chociażby coś takiego:
#include <amxmodx> #define PLUGIN "1 2 3" #define VERSION "0.01" #define AUTHOR "vaverix" new step[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); } public client_connect(id) set_task(3.0, "display_msg", id); public client_disconnect(id) step[id] = 0; public display_msg(id) { switch(step[id]) { case 0: { client_print(id, print_chat, "No nie! Ukradli mi moje naboje!"); set_task(3.0, "display_msg", id); } case 1: { client_print(id, print_chat, "proszę, zdobadz dla mnie Gumowe Naboje..."); set_task(3.0, "display_msg", id); } case 2: client_print(id, print_chat, "Doskonale, Dziekuje ci!"); } step[id]++; }