Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Hajmus - zdjęcie

Hajmus

Rejestracja: 19.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.05.2021 14:47
-----

#691418 [Poradnik] Jak dodać bronie obok nazwy klasy.

Napisane przez Hajmus w 04.03.2015 21:43

 

A jezeli ja mam frakcje w silniku to jak to dodac ? Probowalem ale nie wyszlo

 

Dołączam się .

 

 

Dla frakcji wbudowanych w silnik :

public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new data[65], iName[64] 
	new acces, callback 
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
	
	new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
	
	new klasa[370],szTmp[5];
	new bronie[320],bron[22],n;
	
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
		if(equali(data,frakcja_klas[i])){
			WczytajDane(id, i);
			bronie = "";
			n=1
			
			for(new b=1 ; b <= 32; b++)
			{
				if((1<<b) & bronie_klasy[i])
				{
					get_weaponname(b, bron, 21)
					replace_all(bron, 21, "weapon_", "")
					ucfirst(bron)
					if(n > 1)	add(bronie, charsmax(bronie), ", ")
					
					add(bronie, charsmax(bronie), bron)
					n++
				}
			}
			format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \w-%s %s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? " Bron:" : " Bronie:"),bronie);
			num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
			menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
		}
	}
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	
	
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu2);
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#570770 [PERK] Oślepiający FiveSeven

Napisane przez Hajmus w 10.09.2013 12:52

Witam,

Chciałbym wam przestawić prosty perk z serwera, który tworzę. Nie widziałem podobnego na tym forum więc dodaje go do waszej kolekcji.

Działanie perku jest bardzo proste - za każdym razem kiedy trafimy wroga z Fivesevena zostaje on na krótki czas oślepiony, dodatkowo pokazuje mu się o tym komunikat.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#569829 [KLASA] Strzelec Wyborowy v2 - Czasowy NoRecoil

Napisane przez Hajmus w 04.09.2013 13:08

Witam,
Klasa pochodzi z serwerka, który tworzę. Jest to troszkę odświeżone wersja strzelca wyborowego. Według mnie domyślnie jest mega nudny.
 
Czym się różni od zwykłej wersji?
Jest to Strzelec, który swoją siłe opiera również na inteligencji. (Opierałem się na kodzie QuadDamage). Wciskając klawisz E ma przez x sekund brak rozrzutu. Czas trybu bez rozrzutu, oraz ilość jego włączeń w jednej rundzie jest zależna od inteligencji.
 
CZAS

     //czas = floatround(((2 * cod_get_user_intelligence(id)) + 100) / 100.0, floatround_floor)
       czas = 1;

Możemy ustawić go również na sztywno co jest zrobione domyślnie. Przy czasie elastycznym wynosi on przy 0 inteligencji:
(2 * 0 + 100) / 100 = 1 sekundę i analogicznie (2 *100 + 100) / 100 = 3 sekundy przy 100 int.
 

Ilość włączeń

    uzycia_skilla[id] = floatround(1 + (cod_get_user_intelligence(id)*0.02));
    //uzycia_skilla[id] = 1; 

Domyślnie jest on elastyczny. Przy 0 inteligencji skilla możemy włączyć 1 raz, przy max int (100) 3 razy. Wartość tą możemy również ustawić według naszego uznania

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#545946 Paczka perkow by bulka_z_maslem

Napisane przez Hajmus w 28.05.2013 10:27

Fajne perki, a perki premium super pomysł ;)


  • +
  • -
  • 1


#453813 Global Offensive

Napisane przez Hajmus w 31.08.2012 01:46

sv_tags "custom maps,ffa,pl,fun,competitive,fast-dl"
  • +
  • -
  • 1


#318328 Super Szpieg

Napisane przez Hajmus w 05.11.2011 19:35

Git. + za pomysł na klasę
  • +
  • -
  • 1


#313077 Formularz zakupu - CS

Napisane przez Hajmus w 25.10.2011 11:56

Ostatnio szukałem formularza zakupu CS, by ułatwic sprawę adminom serwerów takich jak CoD. Nie znalazłem więc spróbowałem swoich sił i napisałem na potrzeby swojej sieci . Jest to moja pierwsza "rzecz" napisana w PHP więc nie bijcie. Myślę, że może nie jest to idealne, ale może komuś przydac.

Demo - [KLIK]


Formularz po wypełnieniu wymaganych pól jest wysyłany na adres e-mail znajdujący się w formularzu. Zmieniamy go w linijce
   @mail("[email protected]","Wiadomosc ze strony WWW - Sklepik CS","$message","$header")

Wiadomośc, którą otrzymujemy na skrzynkę wygląda np. tak:
Nick na serwerze:
Hasło na nick:
Ilosc paczek lvl:
STEAM ID: STEAM_0:0:23328962
Login na Forum: More
E-Mail: [url="http://poczta.o2.pl/?cmd=compose&[email protected]"][email protected][/url]
Gadu-Gadu: 3405236
Usługa: 3
Klasa:
Czas usługi: 3
Kod zwrotny: R47X6AQU
Dodatkowe: Brak



Nie umiałem ustawic wartości wybieranego pola więc musimy znac wartośc identyfikatorów

Usługi
2 = Rezerwacja Nicku
3 = Dostęp do klas premium
4 = Kupno LVL
5 = Opłata Admina

Czas usług
2 = 30 dni
3 = 60 dni


Edycja jest możliwa bardziej na zasadzie "znajdź i zamień"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#310406 Problem z Graczami NS

Napisane przez Hajmus w 19.10.2011 13:30

http://lmgtfy.com/?q...ent+on+Client+5

Btw, żeby wyłączy podmianę modeli w dark codzie trzeba zakomentowac define w .sma Nie pamiętam jakie, jak nie ogarniesz to daj .sma
  • +
  • -
  • 1


#307376 Klasy COD MOD

Napisane przez Hajmus w 14.10.2011 08:28

Mechanik
Talib
Czolgista
Agent
SAS
  • +
  • -
  • 1


#307352 Problem z klasami leveli

Napisane przez Hajmus w 14.10.2011 07:45

Sprawdź czy przypadkiem na serwerze NS, nie masz zapisu na id.


 
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP

tak ustaw
  • +
  • -
  • 1


#307188 Jak zrobić cod moda?

Napisane przez Hajmus w 13.10.2011 18:23

Coda się nie robi tylko instaluje. Chyba, że chcesz mieć coś unikatowego, wtedy edytujesz / piszesz nowe klasy perki.

Instalacja pluginów
http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

Po zaznajomieniu się z instalacją, pobierz i wgraj na serwer:
http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
  • +
  • -
  • 1


#307183 Zwiększenie Lv i Expa

Napisane przez Hajmus w 13.10.2011 18:19

Co do 10 punktów jednym kliknięciem.
http://amxx.pl/topic...d-stary-i-nowy/
  • +
  • -
  • 1


#307175 Perk Lowca Headow

Napisane przez Hajmus w 13.10.2011 18:16

Ciekawy pomysł :) +
  • +
  • -
  • 2


#306997 Edycja klasy Worm

Napisane przez Hajmus w 13.10.2011 13:30

sprawdź to
Spoiler

  • +
  • -
  • 2


#306987 Problem Log

Napisane przez Hajmus w 13.10.2011 13:15

Incorrect database name 'vitaster_diablo
'

Niepoprawna nazwa bazy danych.
  • +
  • -
  • 1