Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Skull. - zdjęcie

Skull.

Rejestracja: 04.03.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.10.2021 11:09
*****

#764793 [ROZWIĄZANE] Model kobiety

Napisane przez Skull. w 23.02.2020 13:30

Aby manipulować zmianami modeli w JB, musisz je dokonywać w głównym silniku JB, inaczej nie będzie działać, lub się gryźć.

Poniżej masz przykład z mojego starego JB, gdzie również korzystał z moda Cypisa, gdyż za pewne z tego moda korzystasz.

Oczywiście modele CT nie są tu zmieniane.

public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return;
	
	fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);
	strip_user_weapons2(id);
	
	switch(cs_get_user_team(id))
	{
		case CS_TEAM_T:
		{
			gTeam[id] = 1;

			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
			{
				cs_set_player_model(id, "jb_skull_kobieta");
				set_pev(id, pev_body, 0);
				set_pev(id, pev_skin, random_num(0,6));
			}
			else if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
			{
				cs_set_player_model(id, "jb_skull_vip");
				set_pev(id, pev_body, 0);
			}
			else
			{
				cs_set_player_model(id, "jb_skull_modele");
				set_pev(id, pev_body, 2);
				set_pev(id, pev_skin, random_num(0,2));
			}
			AddArray(id, WSZYSCY);
			AddArray(id, ZYWI);
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			gTeam[id] = 2;
			cs_set_player_model(id, "jb_skull_modele");
			set_pev(id, pev_body, 3);
			
			if(dane_dnia[4] < 2)
			{
				if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1])
				{
					for(new i=0; i<2; i++)
					{
						new weaponname[24];
						get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23);
						give_item(id, weaponname);
						cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]);
					}
				}
				else if(!czas_bronie)
					UstawMenuWeapon(id, true, true, 0, 0);
			}
		}
	}
	give_item(id, "weapon_knife");
	
	if(free_day[id])
		fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 155);

	if(user_duszek[id])
		fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}

  • +
  • -
  • 1


#746742 Technik / Grafik - szuka pracy.

Napisane przez Skull. w 09.02.2018 13:58

Człowieku nie rób sobie wstydu, po twoich tematach jak i postach widać że sam nie radzisz sobie z pluginami, a nawet i często z skonfigurowaniem paczki.
I Ty się nazywasz "Technikiem" ??

Nie mam na  celu Cię obrażać, lecz tym tematem robisz z siebie "durnia" za przeproszeniem.
Tak na marginesie - Osoba na GG pisząca do ciebie pod nazwą "AmrA" To niestety byłem Ja, aby sprawdzić twe umiejętności.
Sam istnieje w amxx dość sporo czas, i wierz mi że nie udaje byle kogo, i potrafię w pełni przyznać się że nie jestem dobrym (tak to nazwę) "skrypterem amxx".
Pomagam na tyle ile potrafię.

Nie mam nic do Ciebie kolego z forum, lecz naprawdę w tym momencie się ośmieszasz. Jestem osobą pomocną jak i lojalną, więc jeśli chcesz możesz zgłosić się do mnie, a się zgadamy na ts3, to Cię czegoś nauczę w tym kierunku, gdyż widać po tobie że masz motywację jak i ambicję do tego.
 

---

Pozdrawiam,
Skull


  • +
  • -
  • 2


#736698 Każdy na każdego bez CSDM

Napisane przez Skull. w 20.02.2017 21:19

To mój stary kod który kiedyś sam używałem (myślę że że to jest ta ostatnia wersja w której wszystko było naprawione).

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Free For All"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod @Skull"
#define VERSION "0.7c"

#define fm_get_user_team(%1)	get_pdata_int(%1,114)
#define fm_set_user_team(%1,%2)	set_pdata_int(%1,114,%2)

new gmsgRadar;
new g_iMaxPlayers;
new mp_friendlyfire;
new HamHook:g_hTraceAttack, HamHook:g_hTakeDamage, HamHook:g_hKilled, g_mRadarHook;
new bool:g_bFFA;

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );

	mp_friendlyfire = get_cvar_pointer("mp_friendlyfire");
	gmsgRadar = get_user_msgid("Radar");
}

public plugin_cfg()
{
	g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
	set_pcvar_num(mp_friendlyfire, 1);
	client_cmd(0, "hideradar");
	Register_Forwards((g_bFFA = true));
}

public client_connect(id)
{
	if(g_bFFA)
		client_cmd(id, "hideradar");
}

public TraceAttack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
{
	if(victim != attacker && (1 <= attacker <= g_iMaxPlayers))
	{
		new vteam = fm_get_user_team(victim);
		
		if(vteam == fm_get_user_team(attacker))
		{
			fm_set_user_team(victim, vteam == 1 ? 2 : 1);
			ExecuteHamB(Ham_TraceAttack, victim, attacker, damage, direction, tracehandle, damagebits);
			fm_set_user_team(victim, vteam);
			return HAM_SUPERCEDE;
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage(victim, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(victim != attacker && (1 <= attacker <= g_iMaxPlayers))
	{
		new vteam = fm_get_user_team(victim);
		
		if(vteam == fm_get_user_team(attacker))
		{
			fm_set_user_team(victim, vteam == 1 ? 2 : 1);
			ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, idinflictor, attacker, damage, damagebits);
			fm_set_user_team(victim, vteam);
			return HAM_SUPERCEDE;
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public Killed(victim, attacker, shouldgib)
{
	if(victim != attacker && (1 <= attacker <= g_iMaxPlayers))
	{
		new vteam = fm_get_user_team(victim);
		
		if(vteam == fm_get_user_team(attacker))
		{
			fm_set_user_team(victim, vteam == 1 ? 2 : 1);
			ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, attacker, shouldgib);
			fm_set_user_team(victim, vteam);
			return HAM_SUPERCEDE;
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public Message_Radar(iMsgId, MSG_DEST, id)
	return PLUGIN_HANDLED;

Register_Forwards(bool:bState)
{
	if(bState)
	{
		if(g_hTraceAttack)
			EnableHamForward(g_hTraceAttack);
		else
			g_hTraceAttack = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");

		if(g_hTakeDamage)
			EnableHamForward(g_hTakeDamage);
		else
			g_hTakeDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

		if(g_hKilled)
			EnableHamForward(g_hKilled);
		else
			g_hKilled = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed");

		if(!g_mRadarHook)
			g_mRadarHook = register_message( gmsgRadar, "Message_Radar");
	}
	else
	{
		if(g_hTraceAttack)
			DisableHamForward(g_hTraceAttack);

		if(g_hTakeDamage)
			DisableHamForward(g_hTakeDamage);

		if(g_hKilled)
			DisableHamForward(g_hKilled);

		if(g_mRadarHook)
		{
			unregister_message(gmsgRadar, g_mRadarHook);
			g_mRadarHook = 0;
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 3


#736509 Jak zmienic sklep za dolary na sklep za monety ?

Napisane przez Skull. w 16.02.2017 18:54

Podmieniając native (natywy) + do tego jakiś system monet, napisany samemu bądź z neta.


  • +
  • -
  • 1


#736475 Dodanie Linijki do Paintball

Napisane przez Skull. w 15.02.2017 22:45

Testuj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#736442 Dodanie Linijki do Paintball

Napisane przez Skull. w 15.02.2017 15:34

Łap poprawkę w załączniku.

Robisz wszystko tak samo co w poprzednim poście napisałem, i zaś wgrywasz plugin z tego załącznika.

Nie zapomnij przekompilować lokalnie!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#735561 Prośby o modyfikacje silnika

Napisane przez Skull. w 02.02.2017 00:17

Twój silnik ma wbudowany wybór koloru

register_clcmd("say /hud","zmianahuda")

Wpisz na say: /hud
A się przekonasz.


  • +
  • -
  • 2


#735473 Dodanie Linijki do Paintball

Napisane przez Skull. w 31.01.2017 21:00

 

Flaga która doje modele VIP: ADMIN_LEVEL_H Czyli Flaga: t

 

Ścieżka modeli:

cstrike/models/player/xPB_VIP_TTx/xPB_VIP_TTx.mdl
cstrike/models/player/xPB_VIP_CTx/xPB_VIP_CTx.mdl

Czyli musisz utworzyć dwa foldery w folderze "player" o nazwie "xPB_VIP_TTx" oraz "xPB_VIP_CTx"
I dodać do nich modele VIP, o tej samej nazwie! Pamiętaj o tej samej nazwie jak dany folder ma!

Najlepiej gdy nie będziesz zmieniał nazwy modeli na inne, gdyż wtedy może się serwer nie wyłączyć przy złej próbie zmiany.
Z powodu funkcji jaka podmienia model: **Kliknij i czytaj zanim zmienisz ściężki (nazwy modeli) w pluginie**

 

Ps. Poprawiłem ci również parę innych rzeczy w kodzie, ponieważ nie dało się na nie patrzeć.

problem nadal jest nie chca sie zmienic stroje dla vipa caly czas sa stroje Paintball  , Podmienilem tak jak kazałeś nazwy pobiera normalnie na server

 

Musi działać.Sprawdź czy dana osoba ma flagę.
Pobierają się modele z serwera?


  • +
  • -
  • 1


#735464 Dodanie Linijki do Paintball

Napisane przez Skull. w 31.01.2017 17:47

Flaga która doje modele VIP: ADMIN_LEVEL_H Czyli Flaga: t

 

Ścieżka modeli:

cstrike/models/player/xPB_VIP_TTx/xPB_VIP_TTx.mdl
cstrike/models/player/xPB_VIP_CTx/xPB_VIP_CTx.mdl

Czyli musisz utworzyć dwa foldery w folderze "player" o nazwie "xPB_VIP_TTx" oraz "xPB_VIP_CTx"
I dodać do nich modele VIP, o tej samej nazwie! Pamiętaj o tej samej nazwie jak dany folder ma!

Najlepiej gdy nie będziesz zmieniał nazwy modeli na inne, gdyż wtedy może się serwer nie wyłączyć przy złej próbie zmiany.
Z powodu funkcji jaka podmienia model: **Kliknij i czytaj zanim zmienisz ściężki (nazwy modeli) w pluginie**

 

Ps. Poprawiłem ci również parę innych rzeczy w kodzie, ponieważ nie dało się na nie patrzeć.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#735386 Dodanie Linijki do Paintball

Napisane przez Skull. w 30.01.2017 13:02

Zapodaj .sma od PaintBall (Nie pamiętam teraz które to było, czy paintballmod, czy które. Zerknij w .sma w celu sprawdzenia w którym są modele i zapodaj te .sma.

 

 

 

Ale jaki sens ma ten sam model dla obu Teamów VIP?
Przecież CT z TT jako vipy nie będą się odróżniać, tak samo zwykli gracze nie będą wiedzieć jaki VIP jest z ich teamu a jaki nie....

tylko na test ci dalem tyle sobie sam zmienie potem :)

 

Chyba jednaj rzeczy nie rozumiesz.... Nevermind.

 

Dodaj modele VIP do samego pluginu z vipem i dopisz go nad paintballem. Tak też powinno śmigać. 

 

To jest PB, gdzie modele wygodniej jest dodać w głównym pluginie PB! Nad modelami PB!
Sprawdzasz flagą czy gracz posada flagę, jeśli tak, to daje mu strój VIPa, jeśli nie to wykonuje się else w którym znajdują się zwykłem modele PB.


  • +
  • -
  • 1


#735385 Dodanie Linijki do Paintball

Napisane przez Skull. w 30.01.2017 13:01

Zapodaj .sma od PaintBall (Nie pamiętam teraz które to było, czy paintballmod, czy które. Zerknij w .sma w celu sprawdzenia w którym są modele i zapodaj te .sma.

 

 

 

Ale jaki sens ma ten sam model dla obu Teamów VIP?
Przecież CT z TT jako vipy nie będą się odróżniać, tak samo zwykli gracze nie będą wiedzieć jaki VIP jest z ich teamu a jaki nie....

tylko na test ci dalem tyle sobie sam zmienie potem  :)

 

Chyba jednaj rzeczy nie rozumiesz.... Nevermind.

 

Dodaj modele VIP do samego pluginu z vipem i dopisz go nad paintballem. Tak też powinno śmigać. 

 

 

To jest PB, gdzie modele wygodniej jest dodać w głównym pluginie PB! Nad modelami PB!
Sprawdzasz flagą czy gracz posada flagę, jeśli tak, to daje mu strój VIPa, jeśli nie to wykonuje się else w którym znajdują się zwykłem modele PB.

 

Moderator - Proszę o sunięcie tego posta, ponieważ jakimś cudem dodało dwa razy


  • +
  • -
  • 1


#735227 Podmiana broni dla TT na flage

Napisane przez Skull. w 27.01.2017 23:16

gdzie tutaj jest napisane o tym ze zmienia to tylko dla TT?

if(get_user_team(id) == 1)

get_user_team
 

Czyli jak widać funkcja sprawdzania Teamu jest w kodzie.


  • +
  • -
  • 1


#735053 Problem z vipem

Napisane przez Skull. w 24.01.2017 18:26

Łap

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#735046 Vip na serwer!

Napisane przez Skull. w 24.01.2017 17:30

Proszę: https://amxx.pl/vipgenerator/


  • +
  • -
  • 1


#734992 Prośba o plugin VIP i SVIP.

Napisane przez Skull. w 23.01.2017 23:56

Znalazłem chwilkę polną, to zrobiłem ci tego Vipa/SVipa, lecz nie obiecuję czy wszystko będzie działać w 100%
Najlepiej jak przetestujesz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1