Witam.
Da się jakoś naprawić, żeby czytało adminów z users.ini?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
28.07.2014 18:14
Witam.
Da się jakoś naprawić, żeby czytało adminów z users.ini?
20.07.2014 12:43
Jak usunąć nick admin banującego, kickującego, piszącego w hud itp?
19.07.2014 22:13
19.07.2014 10:09
Siema, jeśli ktoś potrafi to proszę o dodanie do klasy Grenadier 1/2 tych dodatkowych obrażeń (one już są dodane ale są tak jakby 1/1 a chce 1/2) i do klasy terrorysta odporność na miny, z góry dziękuję.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_HEGRENADE (1<<24) #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Grenadier"; new const opis[] = "Posiada 2 HE 1/3 z nich, 1/2 na zadanie dodatkowych obrazen z TMP 500 + (20 prc. z int.)"; new const bronie = 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 1000; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_TMP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 500.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Terrorysta"; new const opis[] = "Jest odporny na miny, posiada rakiete, 1/8 z GLOCK18."; new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_GLOCK18; new const zdrowie = 1000; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new sprite_blast; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_plugin(nazwa, "1.0", "autor"); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_GLOCK18 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 8) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
16.07.2014 17:38
Zreinstalowałem serwer, wgrałem czystą paczkę CodMod, swoje klasy, orephue (Do anty włamań, zawsze działało, to nie tego problem) zedytowałem silnik, dodałem frakcje i frakcje do opisu dodałem komendy /d (skrót od /drop) i /p (skrót od /perk), skompilowałem (0 errorów), wgrałem na serwer i w konsoli wyskakują errory:
Parsing file "SV_Rcon_Validate" started Searching for name "SV_Rcon_Validate"... FOUND Parsing file "SV_Rcon_Validate" ended Parsing file "Host_Error" started Argument type "char *" validated Searching for name "Host_Error"... FOUND Parsing file "Host_Error" ended Parsing file "WriteCoord" started Argument type "int" validated Parsing file "WriteCoord" ended Parsing file "WriteString" started Argument type "char *" validated Parsing file "WriteString" ended Parsing file "MessageBegin" started Argument type "int" validated Argument type "int" validated Argument type "float" validated Argument type "edict_s *" validated Parsing file "MessageBegin" ended Parsing file "WriteShort" started Argument type "int" validated Parsing file "WriteShort" ended Parsing file "Con_Printf" started Argument type "char *" validated Argument type "char *" validated Searching for name "Con_Printf"... FOUND Parsing file "Con_Printf" ended Parsing functions ended. Orpheu functions search ended. Orpheu virtual functions search started. Parsing virtual functions started. Parsing virtual functions ended. Orpheu virtual functions search ended. Orpheu memory structures search started. Parsing memory structures started. Parsing memory structures ended. Orpheu memory structures search ended. L 07/16/2014 - 18:09:37: [ORPHEU] Invalid memory structure "engineInfo" L 07/16/2014 - 18:09:37: [AMXX] Run time error 10 (plugin "blockEngineInfo.amxx") (native "OrpheuMemoryReplace") - debug not enabled! L 07/16/2014 - 18:09:37: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: models/QTM_CodMod/mine.dll not found email debug.log to [email protected] Wed Jul 16 18:09:37 CEST 2014: Server restart in 10 seconds