Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

shajba. - zdjęcie

shajba.

Rejestracja: 13.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.02.2023 22:27
-----

#713493 [ROZWIĄZANE] Uprawnienia do forum/działu w bazie danych

Napisane przez shajba. w 19.10.2015 08:29

To musisz dodać nową maskę uprawnień.
Wejdź do Użytkownicy -> Grupy -> Uprawnienia i stwórz maskę o nazwie np "Admin". Następnie musisz ustawić w danej grupie tą maskę. Na koniec tworzysz nowe forum o przykładowej nazwie "Admin Room" wtedy nadajesz w nim maski uprawnień w Twoim przypadku "Admin" i tylko grupy z Tą maską będą miały dostęp to tego działu/forum.
Mam nadzieję że o to Ci chodzi. Pisze na szybko z tel ale jak chcesz mogę Ci ss porobić jak wejde na lapka.
  • +
  • -
  • -1


#689327 Jak ustawic blokade apteczek co X sekund

Napisane przez shajba. w 18.02.2015 23:59

Witam

 

Jest to mój pierwszy poradnik na tym forum dlatego prosiłbym o wyrozumiałość :) Nie znalazłem takiego poradnika tutaj więc postanowiłem to udostępnić. Chodzi o zablokowanie w klasach, które posiadają moc leczenia puszczania kilku apteczek na raz. U mnie klasa posiada 3 apteczki i jeżeli ktoś odpalił je wszystkie trzy na raz był nie do zabicia i postanowiłem to zablokować co 5 sekund jedna. Kod podpatrzyłem z klas, które posiadają rakiety. Myślę, że komuś się może przydać :)

 

A więc zmieniamy najpierw

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

na

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new poprzednia_apteczka_gracza[33];

Następna rzecz, która wymaga edycji

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 3 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

zamieniamy na

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 3 apteczki na runde!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_apteczka_gracza[id] + 5.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Apteczek mozesz uzywac co 5 sekund!");
		}
		
		else
		{
		    if (is_user_alive(id))
			{
  		    	        poprzednia_apteczka_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_apteczek_gracza[id]--;

				new Float:origin[3];
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

				new ent = create_entity("info_target");
				entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
				entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
				entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
				entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
				entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


				entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
				set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
				drop_to_floor(ent);


				entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
			}
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 3


#678457 Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")- Błąd z sil...

Napisane przez shajba. w 28.12.2014 14:10

Zobacz czy teraz będą errory :)

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#669140 [ROZWIĄZANE] Stworzyć klasę Ninja

Napisane przez shajba. w 05.11.2014 11:46

Zobacz :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#668703 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja klasy do COD MOD

Napisane przez shajba. w 02.11.2014 20:02

Bo masz dziwne znaki, dałem na czerwono:

 

ColorChat(id, GREEN, "Klasa Pogromca zostala stworzona przez #0mG~tHi$_heAd-$h0t4^you!")


  • +
  • -
  • 1


#663440 Prośba o perk Mini Nano i 1 inny.

Napisane przez shajba. w 14.09.2014 05:55

Zobacz Mini Nano :)

 

Załączony plik  codperk_mininano.sma   924 bajtów  40 Ilość pobrań
  codperk_mininano.amxx

 

A Nanosuit masz tu: http://amxx.pl/topic...uit-naprawiony/


  • +
  • -
  • 1


#663354 Proszę o zrobienie klasy John Cena(Premium).

Napisane przez shajba. w 13.09.2014 15:10

Sory popełniłem jeden błąd.

 

Sprawdź teraz :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#663009 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase Pułkownik i 2 inne

Napisane przez shajba. w 10.09.2014 18:02

Proszę :)

 

Zmień sobie tylko ile chcesz mieć dmg(+int) w klasach.

Samuraja zrobiłem 1/1 z kosy (PPM) + dodałem model kosy.

 

Nie zapomnij wgrać tych modeli broni:

Załączony plik  models.rar   831,91 KB  64 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#662868 [ROZWIĄZANE] Proszę O klasę [ Premium ] Myśliwy

Napisane przez shajba. w 09.09.2014 15:10

Nie wiedziałem na jaką chcesz flagę to dałem na ADMIN_LEVEL_D - jest to flaga p.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#660193 dodatkowy exp za 3 kille w rundzie

Napisane przez shajba. w 26.08.2014 02:24

Może coś takiego?
http://amxx.pl/topic...le-kill-dzwiek/
  • +
  • -
  • 1


#610671 Prosba o 3 klasy m.in. Talib

Napisane przez shajba. w 29.01.2014 15:15

Łap Taliba i Gangstera. Nie wiem jaką chciałeś widzialność w gangsterze to dałem 80.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1