Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ByQ_Pl - zdjęcie

ByQ_Pl

Rejestracja: 11.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2014 15:51
-----

Moje tematy

Prośba o 3 klasy premium: Rambo / Elitarny Snajper / Assasin

14.04.2014 15:24

Prosiłbym o 3 takie klasy premium na Coda Nowego, każda na FLAGĘ A :-)


1. Rambo ( Premium )
Posiada:

Famas, Podwójny skok, oraz uzupełnianie magazynku za każde zabicie magazynek. 

 


2. Elitarny Snajper ( Premium )
Posiada:

1/3 z Awp, Smoke, 2x Flash oraz jest szybszy. 

 


3. Assasin ( Premium )
Posiada:

1/3 z Noza, ma 2 skoki mniej widoczny ( o połowe ) i nie słychać jego kroków.

CodNowy - Resetuja sie levele po zmianie mapy

03.04.2014 22:17

Witam

Mam problem, mianowicie resetują mi się Levele po zmianie mapy.

Wszystko w .ini ustawione, zapis na Nick, i nie wiem dlaczego ale level się resetuje i jest 0.

Proszę o pomoc.

W załączniku SMA mojego Coda :)

Prośba o klase Ghost

02.04.2014 21:20

Witam

Proszę o klase PREMIUM  Ghost, na flagę D

 

  • 1/2 z Awp,
  • 1/4 z He,
  • Mniej widzialny z nozem, ( jakieś 20% )
  • cicho biega.

Bardzo proszę o pomoc :) Wynagrodzę. :)

Prośba o klasę Szpieg 007

02.04.2014 15:54

Witam 

Proszę o klase Premium na Admin Level F

 

Szpieg 007, 

posiada Deagle, ubranie wroga i nie słychać jego kroków.

 

Niestety mój kod mi nie działa:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Agent007 (Premium)";
new const opis[] = "Posiada przebranie wroga oraz nie slychac jego krokow";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
ZmienUbranie(id, 0);
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);

ZmienUbranie(id, 1);

ma_klase[id] = false;

}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))

return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);

}

return PLUGIN_CONTINUE;

}

Nie wyrzucanie granatów

01.04.2014 18:01

Witam

Jest plugin blokujący wyrzucanie granatów ?

 

Chodzi o to że gdy klasa w silniku nie ma granatów, ale np. zdobędzie je z Killstreak ( Airdrop ) to po wzięciu ich te granaty znikają.

Da się tak aby one nie znikały.