Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Drago36 - zdjęcie

Drago36

Rejestracja: 07.12.2013
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#721192 Prośba o przerobienie Pluginu

Napisane przez Drago36 w 21.02.2016 13:27

Trzymaj

#include <amxmodx>

#define ZP_TEAM_ZOMBIE (1<<0)

native zp_respawn_user(id,team)

public plugin_init() register_plugin("[ZP]Auto-Respawn","1.1","Dr@goN")

public client_putinserver(id) set_task(7.0,"respawn_player",id)

public respawn_player(id) if(is_user_connected(id)) zp_respawn_user(id,ZP_TEAM_ZOMBIE)

  • +
  • -
  • 1


#721189 Prośba o zmienienie klasy zombie z ogólnodostępnej na flagę.

Napisane przez Drago36 w 21.02.2016 13:09

Poradnik 1 i 2


  • +
  • -
  • 1


#721072 Klasa Jasnowidz

Napisane przez Drago36 w 20.02.2016 01:22

Witam.

 

Przedstawiam klasę, która miała być dodana dwa lata temu, ale z braku czasu, dodaje teraz. :crazy:

Klasa: Jasnowidz

Opis: Może przechodzić w obce ciało.

Bronie: XM1014, DEAGLE, HE, FLASHBANG

HP: 20

Kondycja: 50

--

 

Przechodzenie w obce ciało polega na aktywowaniu skilla i wybraniu z listy, gracza z drużyny przeciwnej.

Po wybraniu, widzimy z trzeciej osoby, gdzie przeciwnik się porusza i wokół niego będzie odegrany odgłos, a po to aby jego koleżki z drużyny usłyszeli że jest obserwowany i ujawnił ich pozycje (ale jest małe prawdopodobieństwo, że ktoś to usłyszy). Podczas podglądania nasza widoczność zostaje zmniejszona (30/255), a po podglądaniu przeciwnik zostanie ujawniony na radarze na 10 sekund (spokojnie wszystko można zmieniać swobodnie w cvar'ach).

 

 

Cvary:

cod_jasnowidz_moc "20"  // co ile sekund gracz może aktywować zdolność
cod_jasnowidz_sledz "3"  // przez ile sekund ofiara ma być obserwowana
cod_jasnowidz_radar "5"  // przez ile sekund ma być śledzona ofiara na radarze; 0-wyłączone; 1 - aż do śmierci bądź nowej rundy
cod_jasnowidz_odglos "1"  // 1 - gdy gracz przejdzie na ofiarę, to wokół ofiary zostanie odegrany odgłos; 0 - nie będzie

Klasa na razie zawiera mały bug - gdy gracz stanie przy ścianie nasza kamerka będzie w teksturze ~~ to idzie do zrobienia

Spoiler

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#668326 Pobieranie śmierci gracza w spoczynku i powietrzu

Napisane przez Drago36 w 28.10.2014 19:44

#define FL_ONGROUND2    (FL_ONGROUND | FL_PARTIALGROUND | FL_INWATER | FL_CONVEYOR | FL_FLOAT | FL_FLY) 
// (...)
if(is_user_in_air(id))

// (...)
stock bool:is_user_in_air(id) 
{ 
	if( !(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND2) ) 
	return true 
	else 
	return false 
	return false 
}

  • +
  • -
  • 1


#667693 Prośba o modyfikację 2 klas zombie.

Napisane przez Drago36 w 21.10.2014 15:27

Ok, poprawione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#666861 Prośba o modyfikację 2 klas zombie.

Napisane przez Drago36 w 13.10.2014 10:14

Martwe Zło: było mi napisać pod tematem o tym bugu ;)

Naprawione, pobierz stąd - http://amxx.pl/topic...e-zło/?p=609355

 

 

Banchee: sprawdź

Załączony plik  DJB_ZbClass_Banchee_ZP43.sma   11,08 KB  52 Ilość pobrań
  DJB_ZbClass_Banchee_ZP43.amxx


  • +
  • -
  • 1


#666623 Wyłączenie trybu nabijania expa na modzie survival

Napisane przez Drago36 w 11.10.2014 08:13

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#666490 Problem z zapisem ammo packów

Napisane przez Drago36 w 09.10.2014 20:14

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#666002 Spolszczenie pluginu + usuniecie ze sklepu itemu, zwiazanego z pluginem.

Napisane przez Drago36 w 05.10.2014 08:09

Proszę.

Niestety nie można w tym pluginie spolszczyć wszystkich napisów, gdyż większość znajduje się w pliku "LaserMines.txt" i to w nim musisz spolszczyć teksty.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#665780 Znowu problem z kompilacja - extra item dla vipa

Napisane przez Drago36 w 02.10.2014 16:47

Proszę

Spróbuj też tym poradnikiem : Dodanie nowego itemu dla vipa ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#665732 Znowu problem z kompilacja - extra item dla vipa

Napisane przez Drago36 w 01.10.2014 17:07

Ex item chciałeś przerobić do sklepu vip'a, nie? ;)

 

Znowu błąd w tej linijce:

g_itemid = zv_register_extra_item("Zlote M4A1", 80, ZV_TEAM_HUMAN)

zapomniałeś o opisie ;)

g_itemid = zv_register_extra_item("Zlote M4A1","Zwiekszone obrazenia 2x", 80, ZV_TEAM_HUMAN)

A i dodałem, aby uzupełniał magazynki do tej m4 po kupnie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#665658 Zlote AK-47 do sklepu vipa.

Napisane przez Drago36 w 30.09.2014 17:45

Ok, naprawione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#665655 Zlote AK-47 do sklepu vipa.

Napisane przez Drago36 w 30.09.2014 15:41

Trzymaj. Wszystko zrobiłeś dobrze oprócz jednej linijki:

g_itemid = zv_register_extra_item("Zlote AK-47", "Obrazenia (x2), 75, ZV_TEAM_HUMAN)  

Nie zamknąłeś cudzysłowa w drugim argumencie [ "Obrazenia (x2) ]

Wystarczyło dopisać i już się kompilowało ;)

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#665653 [ROZWIĄZANE] Przeróbka klasy na flage "T"

Napisane przez Drago36 w 30.09.2014 15:33

Załączony plik  skoczek.sma   1,66 KB  40 Ilość pobrań
  skoczek.amxx

 

Flaga "a" to flaga  immunity, czyli dla H@, więc nie jestem pewny czy to chciałeś.

Załączony plik  zp_zclass_cerberusdog.sma   6,26 KB  48 Ilość pobrań
  zp_zclass_cerberusdog.amxx

 

 

Na wszelki wypadek niżej plik z flagą ADMIN_LEVEL_A ("m").

Załączony plik  zp_zclass_cerberusdog.sma   6,28 KB  50 Ilość pobrań
  zp_zclass_cerberusdog.amxx


  • +
  • -
  • 1


#665638 Zlote AK-47 do sklepu vipa.

Napisane przez Drago36 w 30.09.2014 13:11

Posiadasz vip'a z generatora vip'a czy tego specjalnego pod zombie mod'a - a może jeszcze innego?


  • +
  • -
  • 1