Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MrBully - zdjęcie

MrBully

Rejestracja: 06.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.06.2023 11:09
-----

#757534 Warmup problem

Napisane przez MrBully w 03.03.2019 23:00

Wejdź na serwer i wpisz to do konsoli :
mp3 play sound/misc/12345.mp3

I sprawdź czy usłyszysz muzyke czy pojawi się błąd.

muzyka odpali mu się ale niestety pluginy które wywołują komendy u gracza mogą być blokowane przez klienta csx guard oraz inne zabezpieczenia jesli plugin działa nie ma errorów to bym stawiał na blokowanie przez klienta

poproszę autora tematu by wpisał w konsoli serwera(z panelu ) amx_plugins i skopiował dla pewności 


  • +
  • -
  • 1


#723473 Pytanie o cel, w funkcji get_user_aiming

Napisane przez MrBully w 26.03.2016 16:16

masz racje + :) całkowicie o tym zapomniałem


  • +
  • -
  • 1


#723461 Pytanie o cel, w funkcji get_user_aiming

Napisane przez MrBully w 26.03.2016 13:59

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

public plugin_init()
{
register_plugin("amxx.pl", "1.0", "Fili:P");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "FW_PreThink");
}

public FW_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new sName[32];
new id2, body;
new Float:dist = get_user_aiming(id, id2, body);
get_user_name(id2, sName, 31);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.1, 0.1);
show_hudmessage(id, "Odleglosc: %.2f ^n Nick: %s", dist, sName);
}
}

takie coś wygląda wiem bo sam się z tym bawiłem  tylko że z entami ....

 

 

 

  


    Tak, wiem że (get_user_aiming(id X, id2 Y))

    X = Ja

    Y = Target

    ale naprawdę, nie wiem jak wykonać tę operację na targecie  [ :facepalm:]   [:facepalm:]   [:facepalm:]

 

 

get_user_aiming(id1,id2,body)

id  Ty

id 2 Cel

body część ciała

opcionalnie po body może być jeszcze dist czyli określa jak blisko  masz być celu by to działało :) ( w sensie maxymalny zasięg )

 

 

tu dokładne szczegóły

http://amxx.pl/dokum...get_user_aiming

 


  • +
  • -
  • 1


#710209 Tworzenie menu - przykłady

Napisane przez MrBully w 20.08.2015 17:25

wiem o tym  może to nic nowego jednakże  myśle że   ten przykłąd przyda się noobkom amxxowym

omówiłeś formatowanie (bez przykładu o formatex) więc uważam że tu będa mogli ogarnąc o c0 kaman

ps mogę uznać to komplement bo tak brzmi xD :giggle:

 

tu wrzuce dużo prostszy przykład  bo na tym długim nie ogarną nowi w amxx  nawet ci co zaczynaja

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
	
	register_clcmd("say /test", "test");	
}
public test( id )
{
static szMenu[ 512 ], iLen, iKeys;

if( !iKeys )
{
  iKeys = MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4 | MENU_KEY_5 | MENU_KEY_6 | MENU_KEY_0;
}




iLen = formatex( szMenu, charsmax( szMenu ), "\yMenu" );
iLen += formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "\r1. opcja1");
iLen += formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "\r2. opcja2" );
iLen += formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "\r3. opcja3" );
iLen += formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "\r4. opcja4" );

iLen += formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "^n\r0. \wExit" );

show_menu( id, iKeys, szMenu, -1, "Skills Menu" );

}
public SkillsMenu_Handler( id, iKey )
{
switch( ( iKey + 1 ) % 10 )
{
  case 0: {
   client_print(id, print_chat, "opcja 1.");
  }
  case 1: {
   client_print(id, print_chat, "opcja 2.");
  }
  case 2: {
   client_print(id, print_chat, "opcja 3.");
  
  }
  case 3: {
   client_print(id, print_chat, "opcja 4.");
  
  }
}

return PLUGIN_HANDLED;
}

 


  • +
  • -
  • -1


#710186 Tworzenie menu - przykłady

Napisane przez MrBully w 20.08.2015 10:09

 

jest jeszcze możliwość tworzenia menu przez formatex przez używanie

iKeys = MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4 | MENU_KEY_5 | MENU_KEY_6 | MENU_KEY_0;

  :) też ciekawa opcja

`ps sory ze refreszuje po roku nie zwróciłem uwagi :(

Opisz to dokładniej

 

 

 

 

 

jest jeszcze możliwość tworzenia menu przez formatex przez używanie

iKeys = MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4 | MENU_KEY_5 | MENU_KEY_6 | MENU_KEY_0;
  :) też ciekawa opcja
`ps sory ze refreszuje po roku nie zwróciłem uwagi :(

 

Nie bardzo rozumiem co masz na myśli, ale jeśli chodzi o używanie formatex do tworzenia menu, to tak owszem, jest to nawet napisane w pierwszym poście, a jeśli chodzi o jakąś zwykłą zmienną (nie stałą), to raczej jest to oczywiste.

 

 

 

proszę bardzo

Spoiler

patrzcie na kawałem kodu który oznaczyłem czyli ShowSkillsMenu(id)

na podstawie tego pisze własny plugin na skille

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "Nowe Menu"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"

new skillmenu; 
new punktyhp[33];
new punktyhp_limit[33];
new jbpack;


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /skille", "skillemenu");
	
	
}
public skillemenu( id )
{	
	static szMenu[ 512 ], iLen, iKeys;
	
	if( !iKeys )
	{
		iKeys = MENU_KEY_1 | MENU_KEY_2 | MENU_KEY_3 | MENU_KEY_4 | MENU_KEY_5 | MENU_KEY_6 | MENU_KEY_0;
	}
	
	
	
	iLen	=	formatex( szMenu, charsmax( szMenu ), "\yMenu Umiejętnościi^n^n" );
	iLen	+=	formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "\r1. tekst");
	iLen	+=	formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "\r2. tekst2" );
	iLen	+=	formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "\r3. tekst3" );
	iLen	+=	formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "\r4. tekst4" );
	
	iLen	+=	formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "^n\r0. \wExit" );
	
	show_menu( id, iKeys, szMenu, -1, "Skills Menu" );
}


public SkillsMenu_Handler( id, iKey )
{
	switch( ( iKey + 1 ) % 10 )
	{
		case 0: {
			punktyhp_limit[id] ==10;
			if(punktyhp[id] < punktyhp_limit)
			{
		
			if(!sprawdz(id,60)) return PLUGIN_HANDLED;
				punktyhp[id]++;
			}
			else
			
			}
			else
					client_print(id, print_chat, "[Skille] Nie masz tyle szlugow.");
		}
		case 1: {
			client_print(id, print_chat, "opcja 2.");
		}
		case 2: {
			client_print(id, print_chat, "opcja 3.");
			
		}
		case 3: {
			client_print(id, print_chat, "opcja 4.");
			
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public sprawdz(id,jbpack){
	if (get_user_jbpack[id] >= jbpack){
		get_user_jbpack[id] -= jbpack
		return true;
	}
	if(!is_user_alive(id)){
		ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie zyjesz", prefix);
		return false;
	}
	if(get_user_jbpack[id] < jbpack)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz tylu szlugow, aby to ulepszyć, prefix);
		return false;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

on jeszcze jest w budowie :D

 

 

no i jeszcze że można  tak jak już tu wwymieniam to przez format  & menu czyli  tekst któy ma się pojawić w menu jest z format

dopiero pózniej skapnołem się ze można

użyć takiego czegoś jak tu niżej  ale w sumie na dobre mi wyszło nową wiedze nabyłem

public PrzydzielPunkty(id)
{
	new inteligencja[65];
	new zdrowie[60];
	new wytrzymalosc[60];
	new kondycja[60];
	new tytul[25];
	format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
	format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
	format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
	format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
	menu_additem(menu, inteligencja);
	menu_additem(menu, zdrowie);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc);
	menu_additem(menu, kondycja);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
	menu_display(id, menu)

kawałem kodu qtm cod mod :)

 

mysle że to co napisałem przyda się w pianiu menu aczkolwiek 1 opcja nie jest aż tak stosowana  często  w większości menu z poradnika sebul i format z menu_additem jest stosowane


  • +
  • -
  • -1


#705401 [ROZWIĄZANE] De_tuscan i 32 sloty

Napisane przez MrBully w 07.07.2015 11:24

uzyj tego pluginu aby  dodac miejsca spawnu

http://amxx.pl/topic...s-editor-v10/  :)

 

ps jeśli masz to coś złe zrobiłeś .


  • +
  • -
  • 1


#693607 witam czemu nie zakceptowano jeszcze mojego tematu

Napisane przez MrBully w 20.03.2015 18:42

witam dodałem temat do zombie moda 

[ZP] Zombie VIP 1.9.1  wstawiłem tam plugin  vip  w dziale  http://amxx.pl/forum...addons-dodatki/ .
i czekam pól dnia i nic czyżby się obali ??? 
Proszę o odpowiedz.
:)

  • +
  • -
  • 0


#693579 [ZP] Zombie VIP 1.9.1 [Własny system flag] [Unikat] Edit by ThemarkerXD(Matio)

Napisane przez MrBully w 20.03.2015 16:32

opis

Plugin dodaje Unikatowego vipa z  własnym systemem flag.

 

 

komendy

Chat:

  • /vip - Otwiera okno motd ( u mnie nie działa to ale  spróbuje  zobaczyć
  • /vips - pokazuje listę vipów
  • /vmm - to jest troszkę (orginalnie /vm )

Konsola:

  • zm_vip_list - Lista vipów (w Konosli)
  • zm_vip_reload - Przeładowuje vipy
  • zm_vip_remove [Player] - Usuwa graczowi przywileje

 

instalacja

 zm_vip_1.9.1_BETAA.zip wrzucamy  do cstrike

zm_vip.sma wrzucamy do scripting

zm_vip.amxx wrzucamy do plugins

 

 

 

Changelog

v1.9.1 BETA
- Fixed multijump not working bug

v1.9.0 BETA
- Full plugin rewrite
- New features, portability, ease of use
- Preparation for final 2.0.0 version

v1.7.2
- Fixed bug, that player can buy from opposite team menu if he was infected.
- Added cvar zp_vip_nonvip_tease

v1.7.1
- Added requested cvars:
zp_vip_happy_hour off
zp_vip_happy_hour_frag
zp_vip_happy_hour_ammo
- Handle error fix
- Fixed one multilingual line
- Fixed one error

v1.7
- Small Optimizations
- Bugs fixes
- Deleted many unnecessary code
- Lang file update(UTF-8 compatible)
- Cfg file updated
- Changed cvar zp_vip_allow_jump value. Now it uses letters. Much easier.
- Added cvar, (zp_vip_hour) to give privileges for all players.
- Added cvar zp_vip_no_fall_damage

v1.6
- Bugs fix
- Small bug fix
- Tiny bugs fix

v1.5
- Authentication system
- Extra items system
- Modes
- Other extra functions
- Cvars file (zm_vip.cfg)
- INI file (vips.ini)
- INC file (zmvip.inc)
- Multilangual

v1.4
- Basic plugin and VIP functions.

cvary

 Zawartośc pliku zm_vip.cfg

/*****************************************************************************
 *      ZM VIP 2.0.0 configs file
 *      Author: aaarnas
 *
 *      This is mod settings file.
 *      Settings are updated at server start/restart/mapchanges
 *****************************************************************************/

amx_contactinfo "" // Admin contact info. Leave empty or delete this line not to use it.

//////////////////////////////  VIP abilities  ///////////////////////////////
zm_vip_mutijump 1			// How many multijumps can VIP player do. [0-disabled] (FLAG a)
zm_vip_multijump_allow ab		// Who can do multijump: a-human, b-zombie, c-nemesis,assasin,bombardier, d-survivor,sniper.
zm_vip_armor 100				// Amount of armour for HUMAN on spawn. [0-disabled] (FLAG b)
zm_vip_unlimited_clip 0			// Unlimited clip for VIP player (Don't need to reload). [0-disabled] (FLAG c)
zm_vip_no_fall_dmg 1			// If 1, VIPs don't take fall damage. [0-disabled] (FLAG d)
zm_vip_damage_reward 1000		// Extra (one) Ammo pack for amount of damage delt. [0-disabled] (FLAG e)
zm_vip_extra_dmg 1.3			// Extra damage from VIPs guns. dealtdmg = 1.2*damage [0-disabled] (FLAG f)
zm_vip_extra_hp_human 50		// Extra HP for HUMAN on spawn. [0-disabled] (FLAG g)
zm_vip_extra_hp_zombie 500		// Extra HP for ZOMBIE on spawn/infect. [0-disabled] (FLAG g)
zm_vip_extra_gravity_human 0.3	// Extra gravity for HUMAN. Interval 0.0-1.0 (Ex 0.2). Higher value - jumps higher [0-disabled] (FLAG h)
zm_vip_extra_gravity_zombie 0.5	// Extra gravity for ZOMBIE. Interval 0.0-1.0 (Ex 0.2). Higher value - jumps higher [0-disabled](FLAG h)
zm_vip_extra_frags 1			// Extra frags for VIP players on kill/infect (in Score table). [0-disabled] (FLAG i)
zm_vip_extra_kill_ammo 1		// Extra ammo packs for VIP players on killing. [0-disabled] (FLAG j)
zm_vip_extra_armor 25			// Extra armour gain for HUMANS on killing zombies. [0-disabled] (FLAG k)
zm_vip_extra_infect_ammo 1		// Extra ammo packs for infecting. [0-disabled] (FLAG l)
zm_vip_extra_infect_health 200	// Extra HP for infecting. [0-disabled] (FLAG m)
zm_vip_extra_ignore_for_special 1	// Ignore extra features for nemesis,survivor,assasin,bombardier,sniper [0-disabled]
zm_viponly_class 1			// Enable VIP only classes (if available). [0-disabled (all players can choose)]
zm_vip_chattag 1			// Add chat tag <VIP> for VIP players. Set 2 if you having chat plugins compability problems [0-disabled] (FLAG q)
zm_vip_connected_to_server 1		// Write message to all players, that VIP connected to server. 1-chat/2-hud/3-hud(big letters) [0-disabled] (FLAG q)
zm_vipinscoretable 1			// Show VIP tag in Score table for VIP players. [0-disabled] (FLAG r)
zm_vip_grenades_immunity 0		// Immunity from grenades. a - infection, b - fire, c - frost [0-disabled] (FLAG s)
						// b and c only available from version zp 5.0.6 and higher!
zm_vip_gamemode_disable_flags 0	// flags, that should be removed for each player during any gamemode (look vips.ini) [0-disabled]
////////////////////////////// Player Authentication /////////////////////////								
zm_vip_amx_auth_flags 0			// Flags that players authenticated by amxmodx will get (from users.ini file has 't' flag).
								// Flags meanings can be found in vips.ini. [0 - all flags (full privilegies)]
zm_vip_amxmodx_flags "t"		// Flags that will be added to default amxmodx auth system (same as users.ini), to support VIP plugins
								// using t flag check in amxmodx user flags. Will be added if player identified as VIP. [0-disabled]
								
////////////////////////////// Models ////////////////////////////////////////
zm_vip_model_zombie ""			// VIP model for zombie [Empty - dissabled] (FLAG o)
zm_vip_model_human ""			// VIP model for human [Empty - dissabled] (FLAG o)

////////////////////////////// Free VIP //////////////////////////////////////
zm_vip_freevip_hour "off"		// Set hour when all players get VIP. (Example "00:30-13:15", "00:00-00:00"-all time) [0/off-disabled]
zm_vip_freevip_flags bdfglmopr	// What flags players gets from free VIP. (Check vips.ini). [0 - all flags]

////////////////////////////// VIP Buy ///////////////////////////////////////
zm_vip_price 100				// VIP price to buy it with ammo packs (or money). [0-disabled]
zm_vip_store_ini 0			// If enabled, bought VIP privilegies will be saved to vips.ini file (if enabled VIPS_FILE_SYSTEM)
							// If disabled, privilegies are saved to binary file (can't edit)
////////////////////////////// Time how long buyed VIP lasts. ////////////////
// ["10s"-10seconds,"15m"-15min,"2h"-2hours,"1d"-1day,"2w"-2weeks]
// Flags:
//	"t" - player will have VIP till he disconnects from server. Also have during mapchanges.
//  "tm" - player will have VIP till disconnect or mapchange
// usage example: zm_vip_buy_duration "tm"
zm_vip_buy_duration 2d			// <- Cvar
//////////////////////////////
zm_vip_buy_flags 0			// What flags players gets when buys VIP. (Check vips.ini). [0-all flags]
zm_vip_buy_in_extra_items 1		// Show buy VIP privilegie as extra item for all players.

////////////////////////////// Extra items (Only if EXTRA_ITEMS is ON) ///////
zm_vip_buys_per_round 0			// Maximum amount of buys VIP extra items per round. [0-disabled]
zm_vip_show_vip_items "2"		// Show VIP extra items in all items menu: 1 - for VIPs only, 2 - for all players [0-disabled]
								// NOTE: don't remove quotation marks from this cvar! ("2")

[inne[

a - multijump
b - extra armor
c - unlimited clip
d - no fall damage
e - extra damage reward
 f - extra damage delt
g - extra hp
h - extra gravity
i - extra frags
j - extra kill ammo
k - extra armor for kill
l - extra infect ammo
m - extra infect health
n - extra items
o - vip model
p - vip class
q - chat tag
r - vip in score board
s - grenade immunity

Download:

Załączony plik  zm_vip_1.9.1_BETAA.zip   6,37 KB  716 Ilość pobrań

Załączony plik  zm_vip.sma   89,93 KB  691 Ilość pobrań
  zm_vip.amxx

 

 

Edit by themarkerxD

 

 

Źródło:

https://forums.allie...119719?t=119719

Plik lang został przetłumaczony   więc wszystko jest po polsku

 

 

jeżeli macie pytania pytać śmiało spróbuje pomóc

ewentualnie załóżcie nowy temat i dajcie linka w temacie  :)

 


  • +
  • -
  • 2


#681093 [nowy cod] Potrzebuje kilku pluginów. Rozdawanie statystyk, Hud, /daj, modele...

Napisane przez MrBully w 05.01.2015 21:57

http://amxx.pl/topic...-listopad-2014/masz tu hud /daj  wymien nie ma  :/ rozdawanie statystyk

a na bicie druzyn

w konsoli w pisz amx_cvar mp_frendlyfire 0

jak znajde czas podrzuce to co będe mógł ci  pomóc :)


  • +
  • -
  • 2


#669444 TOP 15 oparte na 'największym' poziomie.

Napisane przez MrBully w 08.11.2014 14:35

bardzo spoko plugin miałem go kiedyś na swoim servie i znowu go wgram :)


  • +
  • -
  • -1


#667152 Give AmmoPack's

Napisane przez MrBully w 15.10.2014 20:04

Mam pytanie.. Zrobiłby mi ktoś dawanie AP przez admina tylko z flagą "a" (immunited)?

http://amxx.pl/kompi...p_give_ammo.sma  sma

http://amxx.pl/kompi...p_give_ammo.sma amxx

 

proszę

 

ps bedzie 60 dni ważny link :P


  • +
  • -
  • 1


#621619 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez MrBully w 01.03.2014 22:12

Darku dasz rade :) Coś trzeba się pogodzić że nie dzialą do końca vip nalepiej jak by go nie było ale cóz jak jest to jest
życzę ci miłęgo naprawiania generatora (nie spiesz się rób go dokłądnie :D )


A i taka mała propozycja jak będzie działać zrób backup by jak coś się stało wrzucić na nowo ;)

Taa racja :)


  • +
  • -
  • 1


#621497 Pytanie o "nozofiles"

Napisane przez MrBully w 01.03.2014 17:19

albo znajdz te pliki albo reinstal polecam też tak miałem podobną sytułacje :)

^D^ :&


  • +
  • -
  • 1


#621496 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez MrBully w 01.03.2014 17:14

trzeba jeszcze dopracować ten generator ale prynajmiej działa cześciowo pół biedy xD


  • +
  • -
  • -1


#609271 Modyfikacja klasy dodanie teleportu

Napisane przez MrBully w 25.01.2014 21:40

proszę :)
Teleport co 10 s :) kompliowałem lokalnie brak problemu 1 warning tylko :)


  • +
  • -
  • 1