Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MrBully - zdjęcie

MrBully

Rejestracja: 06.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.06.2023 11:09
-----

#776882 [ROZWIĄZANE] Problem z trybami gry

Napisane przez N-O-T w 03.06.2023 02:10

Witam,

problem taki że przy pierwszej rundzie lub podczas rundy (gdy nikogo nie ma na serwerze) dołączy gracz lub dwóch (może też więcej) to tryb gry nie startuje.

Wszyscy gracze są wtedy w CT (human) i jest Tryb Gry "Oczekuje" (czyli brak (no gamemode)).

 

Niestety nie wiem od czego to zależy że tak się dzieje, dopiero gra działa poprawnie gdy się skończy obecna runda i na nowej rundzie normalnie odlicza i infekuje gracza.

 

Dlatego przychodzę z pytaniem czy ktoś wie jak to naprawić lub czy miał problem z tym, dlatego że nie wiem jakie .sma dodać to dodaje zp50_core i zp50_gamemodes.

 

Tutaj jak to wygląda: https://i.imgur.com/gsPRBV6.png

 

Jeżeli ktoś się na tym zna i byłby chętny pomóc to zapraszam do kontaktu tutaj, lub na Discord: NotFound#2058

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#770437 [Sprzedam] Paczkę Zombie Plague

Napisane przez MrZohan w 10.02.2021 01:46

Miną rok, jak kupiłem tą paczkę od tego pana.

Szczerze nie polecam kupowania tej paczki z następujących powodów:
- Brak zapisu klas - przy każdej zmianie mapy trzeba na nowo ustawiać swoją klase,

- brak blokad pod flagi dla klas zbyt OP na tym modzie, pisze o: Zjawie, Smokerze - zwłaszcza Smokerze.  :wstyd: Nie musicie się ze mną zgadzać, ale każdy kto nie będzie miał tej klasy i widząc że Wy ową posiadacie od razu Was zwzywa. Powód? W pogrubieniu. 
- Brak pluginu z automatycznym logowaniem - bardzo przydatnym, gdyż na tym modzie zbędne jest wybieranie CT czy TERRO, gdyż wyliczanka systemowa sama wybiera kto jest w jakiej drużynie :) A modele każdy prócz adminów, surva i nemka ma każdy taki sam :> 
- HUD z levelingiem strasznie miga, byłem widziałem przejeżdzałem, sprawdzając up syfu:
Hud pod radarem Nazwa Serwera, Godzina, Ranga, Vip  = głupota, im więcej huda, tym HUD bradziej miga.

- Cała estetyka moda w ogóle nie była edytowana, prócz no - huda, który i tak brzydko wygląda. 
- Brak frefixów w kolorze zielonym, tutaj przykład:

Spoiler

Plusy:
- Sporo zabawy, by dodawać rzeczy o których napisałem wyżej, samemu. Dziękuję. Liczę na liczne minusy. 

Tak swoją drogą paczka warta max, podkreślam - max, pogrubiam - max: 20 PSC.

Edit: Jeżeli ktoś z zakupowiczów zajrzy tutaj i ma problem z powodami, które wymieniłem oraz chciałby coś zmienić to chętnie Supportne za free, na tyle ile aktualnie umiem :) Powyższe kulawe problemy, które wymieniłem zostały rozwiązane przez pana Shaxu, który wiele mi pomógł przy czym dużo też sam się nauczyłem, więc chętnie teraz i ja mogę pomóc :)  Pozdrawiam i liczę na owocne dalsze sprzedawanie tego syfu, jeszcze raz dziękuję  :lol:
  

 


  • +
  • -
  • 3


#178634 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisane przez ProMil w 10.10.2010 10:10

Dołączona grafika


Dołączona grafika
Buyzone jest wyłączony, a ty musisz zabijać przeciwników aby dostawać expa, jeżeli zdobędziesz wystarczającą ilość expa, wtedy zdobywasz wyższy level. Kiedy zdobędziesz wyższy level masz odblokowane lepsze bronie, ale tylko te na twój level. Pragnę przypomnieć, że to nie jest gungame!
Ta wersja posiada opcję zapis na nick! - Gratki dla Hardbot'a - Gratki dla Hardbot'a za niedziałający kod i jeszcze większe gratki dla mnie za naprawę :) Sam osobiście ją przetłumaczyłem, całe pisanie tego posta zajęło mi 2 godziny.

Dołączona grafika

amxmodx
fakemeta
fun
cstrike
nvault
sqlx
hamsandwich

Dołączona grafika
Wszystko ustawiamy w configs/gunxpmod.cfg
gxm_enable "1" - Aktywny = 1, Nieaktywny = 0.
gxm_savetype "1" - Zapis expa do : 1 = MySQL, 0 = NVault.
gxm_save "2" - Zapis expa na : 2 = Nick, 1 = SteamID, 0 = IP
gxm_level_text "0" - Pokazuje twój level w : 1 = HUD, 0 = Tak jak w bf2, czyli na sayu.
gxm_xp "15" - Ile zdobywasz punktów po zabiciu wroga.
gxm_level_style "1" - Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.

gxm_triple "1" - Aktywny bonus za potrójne zabicie? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_triple_xp "3" - Ile dostajemy expa za potrójne zabicie?
gxm_triple_kills "3" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć potrójne zabicie?
gxm_ultra "1" - Aktywny ultra bonus zabójstw? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_ultra_kills "6" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć bonus ultra zabójstw?
gxm_admin_xp "1" - Aktywne dodatkowy exp za zabicia dla adminow? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_extra_xp "4" - Ile dawać dodatkowego expa dla adminow?

gxm_show_rank "1" - pokazywać ranking w /top20? 1 = Tak, 0 = Nie.

Tylko wówczas, gdy wybrałeś zapis na MySQL
SQL cvary:
gxm_host "127.0.0.1" - Host bazy danych.
gxm_user "root" - Użytkownik bazy danych.
gxm_pass "" - Hasło użytkownika bazy danych.
gxm_dbname "gunxpmod" - nazwa bazy danych.

Dołączona grafika
Pisz w sayu: /menu albo menu aby włączyć menu moda!
Pisz w sayu: /level, aby zobaczyć swój level w sayu gxm_level_text musi być wtedy ustawione na 0.
Pisz w sayu: /top20, aby zobczyć top 20 graczy z najwyższym expem.
Pisz w sayu: /ul, ul, /unlocks, aby odblokować dodatki albo kupić extra broń!
Dołączona grafika
Pisz w konsoli : set_level nick level. Przykład: set_level ProMil 10, ustawia 10 level graczowi ProMil .
Dołączona grafika
Jeżeli używasz inne mody (wymienione niżej) to wejdź w gunxpmod.cfg (scripting folder) i edytuj:
//#define NORMAL_MOD - Normalny mod, zwykły cs 1.6 bez żadnych modów.
//#define ZOMBIE_SWARM - Jeżeli używasz Zombie Swarm.
#define ZOMBIE_INFECTION - Jeżeli używasz Zombie Infection. 
Od komentuj ten mod, który masz na serwerze usuwajac "//".

Jeśli masz na serwerze:
#define NORMAL_MOD
Nie zapomnij za komentować pozostałych dodając // przed nimi :
//#define ZOMBIE_SWARM
//#define ZOMBIE_INFECTION
Możesz także edytować item (unlock_*.sma) zmienić nazwę, cenę i opis, czyli wszystko, co chcesz.
Przykład. znajdź tę linię i edytuj:
register_gxm_item("Grenades Pack", "Daje extra granaty", 90)
                        //Nazwa            //Opis            //Koszt
Dołączona grafika
W pliku gunxpmod.txt można nadać informacją własne kolory:

/g - Zielony tekst. | \d - Szary tekst (W menu).
/ctr - Kolor druzyny TT (czerwony), CT (niebieski). | \y - Żółty tekst (w menu).
/y - Pomarańczowy tekst taki jak w sayu. | \r - Czerwony tekst (w menu). \w - Biały tekst (w menu).

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Zawartość folderu plugins wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/plugins
Zawartość folderu scriping wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/scripting
Zawartość folderu data wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/data
Zawartość folderu Configs wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/configs
Zawartość folderu models wklejamy do siebie na serwer w cstrike/models
Zawartość folderu sound wklejamy do siebie na serwer w cstrike/sound

Nie dodajemy nic do plugins.ini!! Wszystko jest w plugins-gxm.ini w configs!!!
Dołączona grafika
Modele i sound!!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 41


#776644 Zlecenie - Paczka Zombie Plague

Napisane przez N-O-T w 19.03.2023 11:45

Witam, zlecę wykonanie paczki Zombie Plague, z góry informuje że piszę w imieniu znajomego!

Paczka ma być inspirowana tym o to postem: https://amxx.pl/topi...-zombie-plague/

 

Paczka oczywiście w języku polskim!

 

Dodatkowe wymagania znajdziesz tutaj: https://pastebin.com/E9HrT99n

+ jakieś dodatki który by proponujesz aby były w takiej paczce!

 

Cena: 300zł (do ugadania)

 

Kontakt: (najlepiej przez discorda)

  • amxx.pl (pw)
  • discord: NotFound#2058

Szczegóły ugadamy na pw z osobą która chcę zlecić taką paczkę!


  • +
  • -
  • 1


#776388 [KOSZ] Kupie Cod Mod

Napisane przez dasiek w 09.02.2023 10:16

Temat zawiera niepełne informacje.
Napisz nowy temat, opisując dokładnie swój problem/pytanie.

Załącz wszystkie potrzebne informacje, w tym logi i kod pluginu z znaczniku code oraz okoliczności wystąpienia problemu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 1


#776383 [KOSZ] Kupie Cod Mod

Napisane przez quickdeq w 09.02.2023 02:09

Nadal aktualne.


  • +
  • -
  • 1


#776377 [KOSZ] Pytanie o AMXX

Napisane przez Quuai w 08.02.2023 13:43

Siemka, przychodzę z pytaniem o AMXX a dokładniej czy da się usunąć tę informacje kto jest "atakujący" i jakie są "ofiary" po własnej śmierci które pojawiają się na ekranie.

Mam serwer typu MIX i jestem tak bardzo przyzwyczajony do amx'a że póki co muszę go mieć ale jednak ta informacja po śmierci dużo zdradza, da się to usunąć bez usuwania całego amxx?

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#776379 [KOSZ] Pytanie o AMXX

Napisane przez mordoryjacz w 08.02.2023 14:17

tak daj sma pluginu /link do pluginu który pokazuje dmg i to się ogarnie lub ewentualnie wyłącz ten plugin całkiem

wystarczy w pliku stats.ini wylaczyc 

 

;ShowAttackers            ;Show Attackers
;ShowVictims              ;Show Victims

  • +
  • -
  • 2


#769663 Opis zmian w AMXMOD 1.10

Napisane przez Volter w 08.01.2021 20:26

Przesyłam listę niestety w języku Angielskim 

 

Zmiany w Wersji 5378

 

 

Wersja 5384

 

 

 

Zmiany w wersji  5386

 

 

 

 

 

Zmiany w wersji  5388

 

 

  • Fix compilation with GCC 8.2+ (#617)
    • GCC 8.2 support
    • Add GCC version check
    • -Werror=class-memaccess fix in code
    • Use assignment for Stats
  • Fix new lines with TextMsg and SayText (side-effect of #763) (#778)
    • Fix newlines for TextMsg
    • Fix newlines for SayText
    • Adjust comments
    • Replace hardcoded detination value with HUD_* constants
    • Make sure only official mods can use format string
    • Fix typos
    • Split condition for readability
    • CS only: Fix newlines in TextMsg and with print_center

 

Zmiany w wersji  5390

 

 

 

 

 

 

Zmiany w wersji  5392

 

 

 

 

 

 

Zmiany w wersji  5399

 

 

  • Turkish Translation Fixes/Addings
    • Update admin.txt
    • Fixed translation [tr]
      • Update adminchat.txt
      • Update admincmd.txt
      • Update adminhelp.txt
      • Update adminslots.txt
      • Update adminvote.txt
      • Update antiflood.txt
      • Update cmdmenu.txt
      • Update common.txt
      • Update imessage.txt
      • Update mapchooser.txt
      • Update menufront.txt
      • Update mapsmenu.txt
      • Update miscstats.txt
      • Update multilingual.txt
      • Update nextmap.txt
      • Update pausecfg.txt
      • Update plmenu.txt
      • Update restmenu.txt
      • Update scrollmsg.txt
      • Update stats_dod.txt
      • Update statscfg.txt
      • Update telemenu.txt
      • Update time.txt
      • Update timeleft.txt
      • Update statsx.txt
      • Update adminhelp.txt
      • Update admincmd.txt
  • Fix broken DoD Fun module natives
    • Update hardcorded offsets
    • Fixed using incorrect parameter for setting string
  • adminvote.sma exploit fix
    • Restrict having ".." character sequence in amx_votemap command arguments
      • Fixes exploit on Windows servers that allows executing potentially dangerous console commands
    • Fix typo
      • containi -> contain
  • admincmd.sma exploits fix
    • [admincmd.sma] Fix typo in isCommandArgSafe
      • '
    • [admincmd.sma] Update amx_cvar command handler
      • Fix exploiting of "mapchangecfgfile" cvar to execute potentially dangerous console commands
      • Add newline delimiter check and restrict for ****cfgfile cvars values
    • Restrict having ".." character sequence in amx_map command argument
      • Fixes exploit on Windows servers that allows executing potentially dangerous console commands
    • Do not allow admins to change cvars with FCVAR_SPONLY flag when not in singleplayer via amx_cvar
      • Make amx_cvar command obey FCVAR_SPONLY flag.
      • Fix exploiting of amx_nextmap cvar value which is used in nextmap plugin.
  • Yet another Hungarian langugage revise
  • Public vars for plugin data
    • Add public vars for plugin data and small refactoring get_xvar_id native
    • Add new command to display info about the plugin and add url to amxx plugins command
    • Add optional args to register_plugin native (url, description)
    • Add enum of args for register_plugin native
    • Creating a variable inside an if statement (C++17)
    • Displaying the URL of the plugin if it is present
    • Getting an ID only with more than three arguments
    • Creating a variable inside an if statement (C++17)
    • Fix typo
    • Revert "Creating a variable inside an if statement (C++17)"
    • Revert "Creating a variable inside an if statement (C++17)"
    • Revert "Displaying the URL of the plugin if it is present"
    • Binary compatibility for previously compiled plugins
    • Displaying the URL of the plugin if it is present
    • Quotation marks replaced by square brackets and change arg name to id
    • Fix getting url
    • The 'atoi' function replaced to 'stoi'
    • Add likely/unlikely defines for using built-in function provided by GCC
    • Small fixes with auto and inconsistent var name
    • Replace stoi to strtol function
    • Removed explicit buffer id
    • Revert "Add likely/unlikely defines for using built-in function provided by GCC"
    • Add url and description params to get_plugin function
  • Add menu_item_setaccess native
    • Add set access.
    • Update newmenus.inc
    • typo
    • Update newmenus.inc

 

 

Zmiany w wersji  5401

 

 

  • Improve AdminSlot plugin
    • Adminslot: Trim spaces
    • Adminslot: Use semicolon everywhere
    • Adminslot: Use brackets everywhere
    • Adminslot: Hook cvars change and make sure max visible players is set right away
    • Adminslot: Rename g_sv_visiblemaxplayers
    • Adminslot: Move free slot calculation in its own function
    • Adminslot: Use create_cvar and define appropriate bounds
    • Adminslot: Use get_playersnum_ex with flag for clarity
    • Adminslot: Move all the logic inside setVisibleSlots

      Looks like the commit should have been split for clarity.

      The initial purpose is to avoid code duplication and regroup checks.
      The logic is the same with a little improvement to handle situations where a cvar is changed on-the-fly and sv_visiblemaxplayers needs to be reset.

      Ultimately, the logic is the following:

      - At player's connection:
      -- Do nothing if amx_reservation == 0 and sv_visiblemaxplayers <= 0. If sv_visiblemaxplayers is set, we reset it directly.
      -- Check if player needs to be kicked. If not, and amx_hideslots == 0, then do nothing.
      -- Otherwise we update sv_visiblemaxplayers

      - Others events:
      -- Do nothing if either amx_reservation == 0 or amx_hideslots == 0, and if sv_visiblemaxplayers <= 0. If sv_visiblemaxplayers is set, we reset it directly.
      -- Otherwise we update sv_visiblemaxplayers
    • Adminslot: Rename variables and adjust constantness
    • Adminslot: Add a description to the cvars
    • Adjust CVAR_HIDESLOTS english sentence
    • Add the Deutsch translations
  • Fix internal player's team id returning -1 in a specific but valid situation
    • Fix internal player's team id returning -1 in a specific but valid situation
    • Use a local variable
    • Fix spaces
 

 

 

 

 

Zmiany w wersji  5402

 

 

Revert "Do not allow admins to change cvars with FCVAR_SPONLY flag when not in singleplayer via amx_cvar"

  • Behavior change. For now reverting it to give time and decide how it should be handled properly.

 

 

 

 

Zmiany w wersji  5406

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na ten moment, wersja 5406 jest najnowsza, jeżeli trzeba podeślę również dowloandw załączniku 

 

 

 

 

 

 

Zmiany w wersji  5386


  • +
  • -
  • 6


#776237 Tworzenie Zapisu SQL od podstaw

Napisane przez Boski Z Polski w 30.01.2023 12:52

a więc tak.

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")

Zbędne

DeathMsg()

Brak rejestracji eventu

 

 

W DeathMsg

SaveData(vid)
SaveData(kid)

Pytanie, jaki jest sens wysyłania dwóch zapytań co śmierć gracza? Nie lepiej raz, przy wyjściu z serwera?

 


  • +
  • -
  • 1


#776221 [ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznych

Napisane przez DenY w 29.01.2023 10:14

Wystarczy poszukać... tu masz w tym temacie https://amxx.pl/topi...betonowe-ciało/


  • +
  • -
  • 1


#776053 Osiągniecia

Napisane przez damiann1990 w 15.01.2023 13:01

Sprawdź to - u mnie się normalnie kompiluje.

Elegansio wszystko śmiga, i komplituje się. Dzięki raz jeszcze, 


  • +
  • -
  • 1


#776160 [ROZWIĄZANE] Crasz Hunk_AllocName: failed on 12392 bytes

Napisane przez DarkGL w 22.01.2023 17:22

Może coś tutaj 

 

https://csomod.com/f...on-65640-bytes/

https://forums.allie...ad.php?t=186630


  • +
  • -
  • 1


#767779 Problem sql You have an error in your SQL syntax; check the manual that corre...

Napisane przez Black004 w 17.07.2020 21:33

Sprawdz czy wprowadzone dane do połączenia się z bazą danych są poprawne.


  • +
  • -
  • 1


#767776 Problem sql You have an error in your SQL syntax; check the manual that corre...

Napisane przez Black004 w 17.07.2020 20:57

Linijka 447:

formatex(szQuery, charsmax(szQuery), "INSERT INTO `zombie_escape` (`Level`, `XP`) VAULES ('%d', '%d') WHERE  `SteamID` = '%s';", g_iLevel[id], g_iXP[id], szAuthID)

W insert nie uzywałem jeszcze 'WHERE' i nie wiem czy nawet można go w tym używać, ale jeżeli tak, to powinno działać.

 

Linijka 501:

formatex(szQuery, charsmax(szQuery), "SELECT * FROM `zombie_escape` WHERE `SteamID` = '%s';", szAuthID)

  • +
  • -
  • 1