Nie mam pojęcia co wymusza transfer tych nieistniejących plików...
sprawdź dokładnie plugin, pewnie inne ścieżki są podane do precache, a inne do uruchomienia
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Misiu. w 02.09.2022 00:45
Napisane przez Misiu. w 07.08.2022 00:18
zalecam
Napisane przez Misiu. w 17.07.2021 01:37
Napisane przez Misiu. w 15.07.2021 20:16
Wyprobuj
#include <amxmodx> #include <zombieplague> #include <fvault> #define PLUGIN "[ZP] Save Ammo New v2" #define VERSION "1.3" #define AUTHOR "Shaxu" #define AUTOSAVE_INTERVAL 30.0 #define ACCESS_FLAG ADMIN_LEVEL_H #define ACCESS_FLAG_SVIP ADMIN_LEVEL_G #define MAX_SAVE_ALL 300 #define MAX_SAVE_VIP 500 #define MAX_SAVE_SVIP 1000 #define flag_get(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31))) #define flag_get_boolean(%1,%2) (flag_get(%1,%2) ? true : false) #define flag_set(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31)) #define flag_unset(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31)) new const g_vault_name[] = "ammobank" new g_LoadSuccess, g_IsConnected, g_MaxPlayers new g_name[33][33] new g_ammo[33] new cvar_block_start_ammo, cvar_load_ammo_packs new SayText #define is_user_valid(%1) (1 <= %1 <= g_MaxPlayers) public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End") cvar_block_start_ammo = register_cvar("zp_bank_block_start", "1") cvar_load_ammo_packs = register_cvar("zp_bank_auto_save", "1") g_MaxPlayers = get_maxplayers() SayText = get_user_msgid("SayText") } public plugin_cfg() { set_task(AUTOSAVE_INTERVAL, "TaskAutoSave",_,_,_,"b") } public client_putinserver(id) { if( is_user_connected ( id ) ) set_task( 6.0, "ShowMessage", id ) if(is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) return; if(get_pcvar_num(cvar_block_start_ammo)) { zp_set_user_ammo_packs(id, 0) } if(get_pcvar_num(cvar_load_ammo_packs)) { AutoLoad(id) } } public client_disconnect(id) { if(flag_get(g_LoadSuccess,id)) { SaveAmmo(id) flag_unset(g_LoadSuccess,id) } flag_unset(g_IsConnected,id) } public logevent_round_end() TaskAutoSave(); public TaskAutoSave() { for(new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++) { if(is_user_valid(id) && flag_get(g_IsConnected,id) && flag_get(g_LoadSuccess,id)) SaveAmmo(id); } } LoadAmmo(id) { new data[16] if(fvault_get_data(g_vault_name, g_name[id], data, 15)) { g_ammo[id] = str_to_num(data) zp_set_user_ammo_packs(id, g_ammo[id]) } flag_set(g_LoadSuccess,id) } SaveAmmo(id) { if(!flag_get(g_LoadSuccess,id)) { server_print("[AutoSaveAmmoPack] User [%i] failed to save AP because it not loaded yet!", id) return } g_ammo[id] = zp_get_user_ammo_packs(id) if(get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) { if(g_ammo[id] >= MAX_SAVE_VIP) { g_ammo[id] = MAX_SAVE_VIP } } else if(get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG_SVIP) { if(g_ammo[id] >= MAX_SAVE_SVIP) { g_ammo[id] = MAX_SAVE_SVIP } } else if(g_ammo[id] >= MAX_SAVE_ALL) { g_ammo[id] = MAX_SAVE_ALL } new data[16] num_to_str(g_ammo[id], data, 15) fvault_set_data(g_vault_name, g_name[id], data) } public AutoLoad(id) { if(is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) return; flag_set(g_IsConnected,id) get_user_name(id, g_name[id], 32) LoadAmmo(id) } public ShowMessage(id) { g_ammo[id] = zp_get_user_ammo_packs(id) ChatColor(id, "!g[ZP]!y Twoje AP - !g%d !y| Limit Zwykly - !g300 AP !y| Limit VIP - !g500 AP", g_ammo[id]) } stock ChatColor(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32] static msg[191] vformat(msg, 190, input, 3) replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // Green Color replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // Default Color replace_all(msg, 190, "!t", "^3") // Team Color replace_all(msg, 190, "!t2", "^0") // Team2 Color if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch") { for (new i = 0; i < count; i++) { if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, players[i]) write_byte(players[i]); write_string(msg); message_end(); } } } }
Napisane przez Misiu. w 27.06.2021 17:34
Napisane przez Misiu. w 25.06.2021 12:34
Amx Mod X 1.9.0, Amx Mod X 1.10.0
// Maksymalna liczba zakupionych granatów oślepiających // Default: "4" // Minimum: "1.000000" gl_flash_pcs "4" // Cena za pierwszy granat oślepiający // Default: "200" // Minimum: "0.000000" gl_flash_price "200" // Maksymalna liczba zakupionych granatów odłamkowych // Default: "2" // Minimum: "1.000000" gl_hegren_pcs "2" // Cena za pierwszy granat odłamkowy // Default: "300" // Minimum: "0.000000" gl_hegren_price "300" // Maksymalna liczba zakupionych granatów dymnych // Default: "2" // Minimum: "1.000000" gl_sgren_pcs "2" // Cena za pierwszy granat dymny // Default: "300" // Minimum: "0.000000" gl_sgren_price "300" // Dopłata za granaty // Cena za dodatkowy granat będzie kalkulowana według zasady: cena za pierwszy granat + dopłata // Default: "100" // Minimum: "0.000000" gl_add_price "100"
Napisane przez Misiu. w 25.06.2021 08:15
Update 2.1.1
reapi_molotov.zip 1,79 MB 150 Ilość pobrań
Napisane przez Misiu. w 25.06.2021 07:57
Wtyczka pozwala stać się niewidzialnym.
Istnieje wiele ustawień, takich jak sposób niewidzialności, wyświetlanie nicka na lunecie, odgłosy kroków itp.
Może być używany przez administratorów z flagą ADMIN_BAN (flaga "d").
Akcje są zapisywane w pliku dziennika : god_seeker.log
/wh, /god, /antiwh - Włącz tryb niewidzialności
/whmenu, /godmenu - Skonfiguruj różne ustawienia w menu
Amx Mod X 1.9.0, Amx Mod X 1.10.0
god_seeker.sma 10,42 KB 73 Ilość pobrań
god_seeker.amxx
Napisane przez Misiu. w 24.06.2021 07:42
Napisane przez Misiu. w 16.06.2021 11:00
Napisane przez Misiu. w 16.06.2021 09:40
Napisane przez Misiu. w 15.06.2021 08:36
Z tego co zdążyłem na szybko przeczytać wcześniej to pisało coś w pluginie o wersji 1.9 amx moda, że do tego zombie najlepsza czy coś (zerknąłem tylko na kod nie zagłębiałem się), ale spróbuj przekompilować kompilatorem pod 1.9
Może te porady to zapisuj sobie lepiej w notatniku, a nie piszesz tutaj takie bzdety.
Brakuje Ci pliku hlstocks.inc
I zapewne będzie też brakować msgstocks.inc
Masz je w załączniku, wrzuć je do folderu include i skompiluj plugin.
Spróbuj kompilatorem w wyżej wersji niż 1.8.2, mi pod 1.8.3 i 1.9 skompilowało się bez błędów
hlstocks.inc 10,42 KB 28 Ilość pobrań
msgstocks.inc 98,5 KB 30 Ilość pobrań
Napisane przez Misiu. w 06.06.2021 21:58