Więcej takich!!!
Suuper
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Rivit w 08.12.2014 17:44
Napisane przez Hiroshima w 17.08.2011 19:39
sm_immunity_modew cfg/sourcemod.cfg.
"PassInfoVar" "_sm1337"
setinfo "_sm1337" "Gab3n"
C:\program files\steam\steamapps\bailopan\counter-strike source\cstrike\cfg
"STEAM_0:1:16" "bce" //kop, ban, zgładzenie. bez immunitetu "!127.0.0.1" "5:z" //wszystkie flagi dla tego IP, poziom immunitetu 5. "BAILOPAN" "abc" "Gab3n" //Nick BAILOPAN, hasło "Gab3n" (patrz rozdział Hasła): dostaje rezerwacje, kopy i bany
Admins { "Nazwa Admina" { "auth" "[steam|nick|ip]" "identity" "[unikalne id]" "[opcja1]" "[wartość1]" "[opcja2]" "[wartość2]" /* .... */ } }
Admins { "BAILOPAN" { "auth" "steam" "identity" "STEAM_0:1:2345" "flags" "abcdef" "immunity" "5" "group" "Niesamowici Admini" } "Niebieski Krab" { "auth" "steam" "identity" "STEAM_0:1:666" "flags" "z" "immunity" "99" } }
Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1];
new nazwa_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new nazwa_frakcji[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new klasid;
loadfile()
public plugin_init()
{
//kod
loadfile()
}
public loadfile()
{
new file[256];
get_configsdir(file,charsmax(file));
formatex(file, charsmax(file), "%s/cod_frakcje.ini", file);
if(!file_exists(file))
return;
new row[128], trash, size=file_size(file,1);
for(new i=0;i<size;i++)
{
read_file(file, i, row, charsmax(row), trash);
if((contain(row,";")!=0) && strlen(row) && klasid<MAX_ILOSC_KLAS+1)
{
replace(row, charsmax(row), "[klasa]", "");
split(row, nazwa_klasy[klasid], charsmax(nazwa_klasy[]), nazwa_frakcji[klasid], charsmax(nazwa_frakcji[]), "[frakcja]");
klasid++;
}
}
}
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
[klasa]twoja nazwa klasy(ta z menu wyboru klas)[frakcja]twoja nazwa frakcji
[klasa]Szpieg[frakcja]Rosjanie
Napisane przez DarkGL w 25.01.2011 17:44
I sposób
1.Edytujemy plik codmod.inc
W pliku codmod.inc znajdujemy linijkęnative cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const frakcja[]);
2.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 8)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
get_string(8, frakcja_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_FRAKCJA);
return ilosc_klas;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
II sposób
1.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";
}
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";
}
return ilosc_klas;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisane przez DarkGL w 21.07.2011 18:30
orpheu_amxx.dllDla Linux:
orpheu_amxx_i386.sodo folderu cstrike/addons/amxmodx/modules
orpheu
Napisane przez White w 21.11.2013 20:42
Napisane przez Czaso Umilacz w 02.09.2013 22:13
Witam,
postanowiłem napisać TOP 15 do codów opartych na zapisie nvault, system rankingu opiera się na liczbie doświadczenia (tudzież im więcej doświadczenia, tym większy lvl a zarazem rank), instalacja standardowa, skorzystałem z biblioteki nvault_util (TOP 15 jest odświeżane co zmianę mapy).
Cvary:
1. Zmiana komendy (standardowo: /codtop15):
cod_top15_cmd
2. Podawanie zapisu (nazwa pliku .nvault, bez .nvault, np standardowo: codmod):
cod_top15_save_file
Dla zaawansowanych użytkowników:
Makrodefinicja:
#define MAX_TOP 15
Odpowiada za ilość miejsc w TOP, 15 to zalecana ilość (coś tam coś tam że motd obsługuje do 1000 znaków z hakiem, tabela od motd ranu ma bufer 1512, i przy liczbie 15 będzie w 100% działać).
PROŚBA
Proszę nie usuwać mojego nicku z tej prymitywnej 'stopki' tego motd, dziękuje
Napisane przez Aemiksowy w 05.04.2014 15:56
Nie wiem dlaczego wypowiadają się tu osoby, które kompletnie nie znają się w tym, co piszą. Może sprostuję kilka spraw:
Między MAX a LITE jest różnica taka, że MAX to ATMAN, a tam kolokują maszyny, natomiast LITE to ECO ATM - tu jest dzierżawa, w tym samym budynku rzecz jasna.
CipiS mówi absolutną nieprawdę w kwestii zgłoszeń. Sam miałem okazję naprawiać serwery CSKatowice i większość problemów nie była związana absolutnie z w/w powodów i odpowiedź można było znaleźć FAQ, toteż nic dziwnego, że support odpowiedział tak a nie inaczej.
Zabijaka ma natomiast eTop i niestety, ale jeżeli Zabijaka przyjęłaby na siebie ilość problemów wynikających z DDoSów tak, jak to ma Pukawka, to niestety pod młotek by poszła. Dlaczego? Ano dlatego, że tylko Pukawka ma obecnie wśród hostingów najlepsze zabezpieczenia przed atakiem DDoS. Mam tu na myśli blackholling. Co prawda nie jest to w 100% idealne rozwiązanie, bo niestety na DDoSa nie ma 100% idealnego zabezpieczenia. Ten system ma jedną, istotną wadę. Przy wycinaniu ruchu (adresu IP) szkodliwego, niestety serwery mogą chwilowo paść na kilka minut do czasu, aż system upora się z zagrożeniem.
Zabijaka - mniej ludzi do pomocy i ogarnięcia tego wszystkiego, nie mają tak dużego nakładu finansowego na własny rozwój, bo nie stać ich ze względu na ceny. Warto zwrócić uwagę również na stawki SMS, które nie są opłacalne przy takim stanie jakim oni są. Więc coś musieli zrobić kosztem czegoś, ale nie będę rozwijał tego wątku, bo są to tylko hipotezy.
Pukawka ma również swoje wady tak, jak każda firma, hosting na rynku. Ostatnimi czasy rzeczywiście co rusz są jakieś problemy, ale to nie jest absolutnie powód, aby odradzać zakup.
Znowu przytoczę tutaj nieprawidłowe informacje ze strony CipiSa odnośnie HLTV. Dziwne, że jakoś u mnie nie ma z tym problemów... 90% problemów z HLTV wynika głównie z konfiguracji serwera, pluginów, a nie wadliwego systemu Pukawki... Nadmienię również, że HLTV jest bardzo starym "programem" i niestety mają prawo wystąpić różne cuda. Tak samo, jeżeli chodzi o silnik HLDS, który na szczęście został jakiś czas temu zaktualizowany przez valve.
Warto też wspomnieć o Zabijace i ofertach manipulacyjnych. Mam na myśli: TICK500, TICK600, TICK700. Większość osób nie wie co to takiego tickrate i myśli, że jak jest napisane 500, to będzie trzymać 500. Takie oferty są manipulacyjne i wcale nie twierdzę, że Zabijaka zrobiła to celowo. Nie w tym rzecz. Większość osób bierze powiedźmy TICK700 i myśli, że serwer będzie w jeszcze lepszej jakości, a zapominają, że tickrate oznacza maksymalną ilość FPSów, a nie że tyle serwer będzie cały czas mieć.
Pozdrawiam
PS. To, że serwery MAX i LITE znajdują się w tym samym budynku nie oznacza, że mają identyczne trasy i takie same zabezpieczenia.
Napisane przez dredek w 02.04.2014 16:42
Witam
Przedstawiam wam krótki poradnik na temat ustawienia lvl'a od którego będzie dostępny 2 slot na perk.
Do dodania kodu będzie nam potrzebny silnik CoD'a.
Następnie edytujemy go i szukamy
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp)
Gdy już znaleźliśmy . Pod
return PLUGIN_CONTINUE;
dodajemy
new level = cod_get_user_level(id) if(level < xxx && lp == 1)
W miejsce "xxx" wpisujemy lvl , od którego 2 slot na perk będzie dostępny.
Gdy już to wykonamy , kompilujemy plugin i gotowe.
Napisane przez White w 01.04.2014 17:08
Napisane przez White w 01.04.2014 08:25
Napisane przez Cypis' w 07.09.2012 20:26
Napisane przez wezmnienozem w 30.03.2014 01:28
Ze względu na dużą liczbę ostrzeżeń, które bardzo chcę odrobić przygotowałam paczkę RSów
Ilość piosenek w paczce: 63
Format : mp3
Rodzaj : Rap, hardstyl, metal, rock i wiele innych
Link do downloadu : https://www.dropbox....r9o6qg2/RSY.rar
Czas trwania: 10-22 sek
Lista utworów:
1. Chlöe Howl - Rumour 2. My Darkest Days - Still Worth Fighting For 3. Showtek - Booyah 4. Dj Fresg - Gold Dust (Flux Pavulion Remix) 5. Letni, Chamski Podryw- Sexualnie niebezpieczni 6. Angerfist - Terror Of My Speedcore 7. DJ Splash - Flyung High 8. Global Deejays - Kids 9. Isabela - Yo soy Isabela 10. Zedd - Stay The Night 11. Funky Polak - Pamiętaj 12. Manian - Welcome To The Club 13. Hey Brother- Avicii 14. Loreen - Euphoria 15. DJ Antoine - House Party 16. DVBBS & Borgeous - Tsunami 17. The Miz Theme Song And Titantron 2012 - I Came To Play 18. Christian - Just Close Your Eyes 19. Skillet - Rebirthing 20. Blenders - Ciągnik 21. Eminem ft. Rihanna - The Monster 22. Lawson - Juliet 23. Pitbull - Timber ft. Ke$ha 24. Pink - So what 25. Kali - Żegnaj 26. Lady Gaga - Applause 27. Anna Patrini - Laleczka z saskiej porcelany 28. Alan Freez & Denix - Będą Cycki , Będzie Pompa 29. Kesha - Tik Tok 30. Macklemore - Thrift Shop 31. Calvin Harris - I Need Your Love feat. Ellie Goulding 32. Miuosh - Na zawsze 33. Czarno-Czarni - Nogi 34. Vixen - Ludzie mówią 35. South Blunt System - Myśli feat. Paxon 36. Yasiex0r - Menella 37. Burdel - Państwowi oprawcy 38. Harlem Shake 39. Veegas - Plastikowa Biedronka 40. Martin Solveig - Hello 41. Peja - Wrogu Mój 42. Doniu - Uciekaj 43. Parabole tańczą 44. Sobota ft Chór Montu - Do Góry Łeb 45. Lmfao - Sexy And I Know It 46. Pitbull - International Love 47. Pitbull - Feel This Moment 48. Lolita - Joli Garcon 49. Video - Weź nie pier**l 50. Trick Trick - Welcome 2 Detroit 51. Miuosh - Nie mamy skrzydeł 52. Pezet - Shot Yourself feat. Kamil Bednarek 53. Dj Hazel - I love Poland 54. Mirami - Summer Dreams 55. Verba - Głupia miłość 56. Gospel - Hyc o podłogę 57. Evanescence - Bring me to Life 58. Czekoladowy mix 59. Pyskaty - Od zera 60. Fabuła - Proforma 61. Carlprit - Fiesta 62. Kaczuchy 63. Wiley - Can You Hear Me
Napisane przez Droso w 29.03.2014 11:50
AKTUALIZACJA.
1.0.7k -> 1.0.7L
Dzięki VALVE aby skompilować stare zabawy trzeba zmienić jedną/dwie linijki ;/
PATRZ PORADNIK NIŻEJ.
PORADNIK NAPRAWY ZABAWY:
Taki error:
jail_berek.sma(83) : error 088: number of arguments does not match definition
Szukamy:
jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
zamieniamy na:
jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za", 0,0,0,0.0,0.0);
DODAŁEM NA KOŃCU ,0,0,0,0.0,0.0
Dlaczego tak?
Valve skopało aktualizacje i to jest jedyna najlepsza alternatywa jaką wymyśliłem ...
Inaczej zabawa się nie skompiluje oraz jeśli tego nie zrobisz z najnowszym .inc zabawa nie zadziała na 6025>=
Jeżeli zabawa się kompiluje bez tego to albo nie musisz tego robić, albo nie masz najnowszego .inc
KONIEC PORADNIKA
AKTUALIZUJEMY WSZYSTKIE PLIKI Z PIERWSZEGO POSTU!!!
I KOMPILUJEMY JE LOKALNIE Z NOWYM .INC Z TEMATU!