Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

silva - zdjęcie

silva

Rejestracja: 03.10.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.12.2019 00:32
*****

#674297 paczka 100 roundsoundów rap by silva

Napisane przez Rivit w 08.12.2014 17:44

Więcej takich!!!

 

Suuper xD


  • +
  • -
  • 1


#284304 Jak dodać admina na serwer z Sourcemod?

Napisane przez Hiroshima w 17.08.2011 19:39

Dodawanie Adminów

SourceMod posiada szczegółowy oraz skalowalny system administracji, który na pierwszy rzut oka może być nieco przerażający. Jednakże jakby mu się dokładniej przyjrzeć jest bardzo prosty i logiczny. Wszystko opiera się na "flagach" dostępu, dzięki którym można nadać specyficzne przywileje administratorom.

W tej chwili są trzy sposoby przechowywania adminów.
  • Pierwszy sposób to "płaski" plik (tak jak w AMX i AMXX,
  • Drugi, bardziej kompleksowy, za pomocą pliku ze strukturą drzewa (tak jak w Mani Admin Plugin)
  • Trzeci sposób, baza SQL (patrz SourceBans).

SourceMod wspiera standardowo trzy metody autoryzacji adminów:
  • SteamID (unikatowy dla kont Steam)
  • Adres IP (pół unikatowy, najlepszy dla sieci LAN)
  • Nick (wymaga ustawiania hasła)

Poziomy

Wpierw zobaczmy jak wyglądają flagi dostępu:

Dołączona grafika

Immunitet

W SourceMod, system immunitetów bazowany jest na poziomach immunitetów. Każdy admin może mieć przypisany różny poziom immunitetu. Admin z wyższym poziomem immunitetu nie może byc celem admina o niższym poziomie.

Obrazowo można to przedstawić w następujący sposób.
  • Admin #1 ma poziom immunitetu ustawiony na "3",
  • Admin #2 ma immunitet ustawiony na "10.
  • Admin #2 może wykopać/zbanować/zgładzić bez najmniejszych problemów Admina #1.
  • Natomiast Admin #1 nie może nic zrobić adminowi #2. Liczby jakie są stosowane w poziomach immunitetu muszą być większe lub równe zeru, przy czym zero oznacza zawsze brak immunitetu.

Standardowo admini z tym samym poziomem immunitetu nie mogą sobie na wzajem nic zrobić. Opcja ta może zostać zmieniona za pomocą
sm_immunity_mode
w cfg/sourcemod.cfg.

Hasła

Aby hasła działały administrator serwera musi najpierw ustawić "PassInfoVar" w addons/sourcemod/configs/core.cfg. Na przykład:

"PassInfoVar"			"_sm1337"

Następnie jeśli admin posiada hasło musi je ustawić za pomocą setinfow konsoli. Na przykład, używając przykładu znajdującego się nieco niżej, BAILOPAN będzie musiał wpisać:

setinfo "_sm1337" "Gab3n"

Aby nie trzeba było nic wpisywać w konsoli gry przed połączeniem się do serwera można stworzyć plik "autoexec.cfg" w folderze gry. Plik powinien się znaleźć w katalogu SteamApps\Nazwa Konta\Nazwa Gry\Skrócona nazwa gry\cfg, czyli na przykład:

C:\program files\steam\steamapps\bailopan\counter-strike source\cstrike\cfg

Prości admini (Sposób "płaski")

Najprostszą drogą dodania administratorów prowadzi przez plik configs/admins_simple.ini. Wpis do "płaskiego" pliku jest o tyle prosty że wymaga on podania tylko dwóch parametrów na admina: informacji o autoryzacji oraz flag. Wpis z flagami jest na pewien sposób skalowalny i może wyglądać na jeden z poniższych sposobów:

Opcjonalna wartość poziomu immunitetu, poprzedzona znakiem dwukropka (':');
Ciąg liter z flagami;

lub

Nazwa grupy, poprzedzona symbolem '@'.

Poniżej kila przykładów:

"STEAM_0:1:16"		"bce"			//kop, ban, zgładzenie. bez immunitetu
"!127.0.0.1"		"5:z"			//wszystkie flagi dla tego IP, poziom immunitetu 5.
"BAILOPAN"		"abc"	"Gab3n"		//Nick BAILOPAN, hasło "Gab3n" (patrz rozdział Hasła): dostaje rezerwacje, kopy i bany

Dokładni admini (plik ze strukturą drzewa)

Drugim sposobem jest dodanie adminów za pomocą pliku configs/admins.cfg, który jest bardziej zaawansowanym sposobem przechowywania kont administratorów. Każdy admin posiada tutaj swój blok wewnątrz głównego bloku "Admin". Format taki prezentuje się następująco:

Admins
{
	"Nazwa Admina"
	{
		"auth"		"[steam|nick|ip]"
		"identity"	"[unikalne id]"
		"[opcja1]"	"[wartość1]"
		"[opcja2]"	"[wartość2]"
		/* .... */
	}
}

Dostępne są następujące opcje:
  • auth: Wymagane. musi być jednym z następujących typów steam, name lub ip które mówią SourceMod jak ma interpretować wartość identity.
  • identity: Wymagane. Unikalna wartość pozwalająca nadać uprawnienia admina danej osobie.
  • password: Opcjonalne. Ustawia jakie hasło będzie wymagane aby nadać admina.
  • group: Opcjonalne. Precyzuje do jakiej grupy należny admin. Admin może należeć do kilku grup jednocześnie. Przed nazwą grup nie może być już symbol '@'.
  • flags: Opcjonalna. Domyslne flagi jakie otrzyma admin.
  • immunity: Opcjonalna. Domyslny poziom immunitetu jaki otrzyma admin.

Przykład:
Admins
{
	"BAILOPAN"
	{
		"auth"		"steam"
		"identity"	"STEAM_0:1:2345"
		"flags"		"abcdef"
		"immunity"	"5"
		"group"		"Niesamowici Admini"
	}

	"Niebieski Krab"
	{
		"auth"		"steam"
		"identity"	"STEAM_0:1:666"
		"flags"		"z"
		"immunity"	"99"
	}
}



Źródło: hlds.pl

  • +
  • -
  • 12


#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21

Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.

Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler

Edytacja Silnika:
Spoiler


Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 139


#209264 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez DarkGL w 25.01.2011 17:44

Witam
poradnik napisany w szkole także będę go jeszcze poprawiał ;)
pokaże tu dwa sposoby dodania frakcji do nowego coda
I sposób jest bardziej czasochłonny ale daje potem łatwiejszą rozbudowę (chyba)
II sposób jest chyba prostszy ale tylko chyba ;)

I sposób

Spoiler


II sposób

Spoiler



Zrobione przez DarkGL dla AMXX.PL
Zakaz używanie, kopiowania i innego wykorzystywania treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©

  • +
  • -
  • 126


#272281 Instalacja Orpheu

Napisane przez DarkGL w 21.07.2011 18:30

Orpheu jest to niestandardowy moduł do amxx'a o ogromnych możliwościach
jest coraz więcej pluginów z niego korzystających tak więc tutaj przedstawiam jego instalacje

http://darkgl.pl/201...talacja-orpheu/
  • Wchodzimy na tą strone
  • Zjeżdżamy na sam dół tego długiego posta nie interesuje nas to tongue.gif na samym końcu mamy dwa pliki orpheu_base.zip i orpheu_source.zip pobieramy tylko orpheu_base.zip
  • Rozpakowujemy ściągnięte archiwum tworzą się nam 3 foldery
    • configs
    • modules
    • scripting
    wszystko z folderu configs kopiujemy do cstrike/addons/amxmodx/configs na naszym serwerze
    z folderu modules kopiujemy
    Dla Windows:
    orpheu_amxx.dll
    Dla Linux:
    orpheu_amxx_i386.so
    do folderu cstrike/addons/amxmodx/modules
    folder scripting jest dla skrypterów nie musimy go nigdzie kopiować smile.gif
  • Do pliku modules.ini znajdującego się w cstrike/addons/amxmodx/configs
    dopisujemy na samym końcu w nowej linijce
    orpheu
jeśli wszystko poszło dobrze po wpisaniu meta list w konsole będąc na serwerze powinniśmy zobaczyć coś takiego

amxx_1310585878__blitzwar0001.jpg
 
Załączony plik  orpheu-files-2.5.1.zip   496,58 KB  1492 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 43


#587187 Złote modele broni

Napisane przez White w 21.11.2013 20:42

21mg.png

download.png

http://speedy.sh/VZ6Uw/zlote-bronie.rar

  • +
  • -
  • 7


#569621 TOP 15 oparte na 'największym' poziomie.

Napisane przez Czaso Umilacz w 02.09.2013 22:13

Witam, 
postanowiłem napisać TOP 15 do codów opartych na zapisie nvault, system rankingu opiera się na liczbie doświadczenia (tudzież im więcej doświadczenia, tym większy lvl a zarazem rank), instalacja standardowa, skorzystałem z biblioteki nvault_util (TOP 15 jest odświeżane co zmianę mapy).
 
2013-09-02_00001.jpg

Cvary:
1. Zmiana komendy (standardowo: /codtop15):

cod_top15_cmd

2. Podawanie zapisu (nazwa pliku .nvault, bez .nvault, np standardowo: codmod):

cod_top15_save_file

Dla zaawansowanych użytkowników:
Makrodefinicja:


#define MAX_TOP 15

Odpowiada za ilość miejsc w TOP, 15 to zalecana ilość (coś tam coś tam że motd obsługuje do 1000 znaków z hakiem, tabela od motd ranu ma bufer 1512, i przy liczbie 15 będzie w 100% działać).
 
PROŚBA
Proszę nie usuwać mojego nicku z tej prymitywnej 'stopki' tego motd, dziękuje :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19


#630285 Pukawka serwer dd2 czy zabijaka

Napisane przez Aemiksowy w 05.04.2014 15:56

Nie wiem dlaczego wypowiadają się tu osoby, które kompletnie nie znają się w tym, co piszą. Może sprostuję kilka spraw:

 

Między MAX a LITE jest różnica taka, że MAX to ATMAN, a tam kolokują maszyny, natomiast LITE to ECO ATM - tu jest dzierżawa, w tym samym budynku rzecz jasna. 

CipiS mówi absolutną nieprawdę w kwestii zgłoszeń. Sam miałem okazję naprawiać serwery CSKatowice i większość problemów nie była związana absolutnie z w/w powodów i odpowiedź można było znaleźć FAQ, toteż nic dziwnego, że support odpowiedział tak a nie inaczej. 

 

Zabijaka ma natomiast eTop i niestety, ale jeżeli Zabijaka przyjęłaby na siebie ilość problemów wynikających z DDoSów tak, jak to ma Pukawka, to niestety pod młotek by poszła. Dlaczego? Ano dlatego, że tylko Pukawka ma obecnie wśród hostingów najlepsze zabezpieczenia przed atakiem DDoS. Mam tu na myśli blackholling. Co prawda nie jest to w 100% idealne rozwiązanie, bo niestety na DDoSa nie ma 100% idealnego zabezpieczenia. Ten system ma jedną, istotną wadę. Przy wycinaniu ruchu (adresu IP) szkodliwego, niestety serwery mogą chwilowo paść na kilka minut do czasu, aż system upora się z zagrożeniem. 

 

Zabijaka - mniej ludzi do pomocy i ogarnięcia tego wszystkiego, nie mają tak dużego nakładu finansowego na własny rozwój, bo nie stać ich ze względu na ceny. Warto zwrócić uwagę również na stawki SMS, które nie są opłacalne przy takim stanie jakim oni są. Więc coś musieli zrobić kosztem czegoś, ale nie będę rozwijał tego wątku, bo są to tylko hipotezy. 

 

Pukawka ma również swoje wady tak, jak każda firma, hosting na rynku. Ostatnimi czasy rzeczywiście co rusz są jakieś problemy, ale to nie jest absolutnie powód, aby odradzać zakup. 

 

Znowu przytoczę tutaj nieprawidłowe informacje ze strony CipiSa odnośnie HLTV. Dziwne, że jakoś u mnie nie ma z tym problemów... 90% problemów z HLTV wynika głównie z konfiguracji serwera, pluginów, a nie wadliwego systemu Pukawki... Nadmienię również, że HLTV jest bardzo starym "programem" i niestety mają prawo wystąpić różne cuda. Tak samo, jeżeli chodzi o silnik HLDS, który na szczęście został jakiś czas temu zaktualizowany przez valve. 

 

Warto też wspomnieć o Zabijace i ofertach manipulacyjnych. Mam na myśli: TICK500, TICK600, TICK700. Większość osób nie wie co to takiego tickrate i myśli, że jak jest napisane 500, to będzie trzymać 500. Takie oferty są manipulacyjne i wcale nie twierdzę, że Zabijaka zrobiła to celowo. Nie w tym rzecz. Większość osób bierze powiedźmy TICK700 i myśli, że serwer będzie w jeszcze lepszej jakości, a zapominają, że tickrate oznacza maksymalną ilość FPSów, a nie że tyle serwer będzie cały czas mieć.

 

Pozdrawiam

 

PS. To, że serwery MAX i LITE znajdują się w tym samym budynku nie oznacza, że mają identyczne trasy i takie same zabezpieczenia.




#525201 Mix modeli by White

Napisane przez White w 16.03.2013 19:47

Mówię od razu, że to nie ja robiłem te modele. Ja je tylko zebrałem.

mixam.jpg
download.png

Załącznik

Załączone pliki

  • Załączony plik  mix.rar   3,18 MB  35 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 10


#629782 2 slot na perk dostępny od x lvl'a

Napisane przez dredek w 02.04.2014 16:42

Witam

Przedstawiam wam krótki poradnik na temat ustawienia lvl'a od którego będzie dostępny 2 slot na perk.

 

Do dodania kodu będzie nam potrzebny silnik CoD'a.

 

Następnie edytujemy go i szukamy  

public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp)

Gdy już znaleźliśmy . Pod

return PLUGIN_CONTINUE;

dodajemy

new level = cod_get_user_level(id)

    if(level < xxx && lp == 1)

W miejsce "xxx" wpisujemy lvl , od którego 2 slot na perk będzie dostępny.

 

Gdy już to wykonamy , kompilujemy plugin i gotowe.


  • +
  • -
  • 9


#629618 Poszukuje modelu Wielkanocnego Jajka

Napisane przez White w 01.04.2014 17:08

Zobacz sobie model nr 20: http://amxx.pl/topic...odeli-by-white/


  • +
  • -
  • 2


#629530 Steam Marines na Steam za darmo!

Napisane przez White w 01.04.2014 08:25

Wystarczy zapisać się do listy mailingowej: http://worthlessbums...6&id=9c79c2950b
 
Klucz Steam pojawi się na skrzynce e-mail w przeciągu 24 godzin.
 
PS
Szału z grą nie ma :P

  • +
  • -
  • 1


#456309 Życzenia (3 wersje)

Napisane przez Cypis' w 07.09.2012 20:26

Żeby dodać pojedynki na nowe bronie to nie musiałeś dużo przerabiać
Tylko zmień to w każdym w sma: "jb_zabijamy/pojedynek.wav" na "jb_cypis/pojedynek.wav"
  • +
  • -
  • 3


#629092 RS by wezmnienozem

Napisane przez wezmnienozem w 30.03.2014 01:28

Ze względu na dużą liczbę ostrzeżeń, które bardzo chcę odrobić przygotowałam paczkę RSów :)

 

Ilość piosenek w paczce: 63
Format : mp3
Rodzaj : Rap, hardstyl, metal, rock i wiele innych
Link do downloadu : https://www.dropbox....r9o6qg2/RSY.rar
Czas trwania: 10-22 sek

Lista utworów:

1. Chlöe Howl - Rumour 
2. My Darkest Days - Still Worth Fighting For 
3. Showtek - Booyah 
4. Dj Fresg - Gold Dust (Flux Pavulion Remix)
5. Letni, Chamski Podryw- Sexualnie niebezpieczni
6. Angerfist - Terror Of My Speedcore
7. DJ Splash - Flyung High
8. Global Deejays - Kids
9. Isabela - Yo soy Isabela
10. Zedd - Stay The Night
11. Funky Polak - Pamiętaj 
12. Manian - Welcome To The Club
13. Hey Brother- Avicii 
14. Loreen - Euphoria
15. DJ Antoine - House Party 
16. DVBBS & Borgeous - Tsunami 
17. The Miz Theme Song And Titantron 2012 - I Came To Play 
18. Christian - Just Close Your Eyes 
19. Skillet - Rebirthing
20. Blenders - Ciągnik 
21. Eminem ft. Rihanna - The Monster
22. Lawson - Juliet
23. Pitbull - Timber ft. Ke$ha
24. Pink - So what 
25. Kali - Żegnaj
26. Lady Gaga - Applause 
27. Anna Patrini - Laleczka z saskiej porcelany
28. Alan Freez & Denix - Będą Cycki , Będzie Pompa
29. Kesha - Tik Tok
30. Macklemore - Thrift Shop
31. Calvin Harris - I Need Your Love feat. Ellie Goulding
32. Miuosh - Na zawsze
33. Czarno-Czarni - Nogi 
34. Vixen - Ludzie mówią
35. South Blunt System - Myśli feat. Paxon 
36. Yasiex0r - Menella
37. Burdel - Państwowi oprawcy 
38. Harlem Shake
39. Veegas - Plastikowa Biedronka
40. Martin Solveig - Hello
41. Peja - Wrogu Mój
42. Doniu - Uciekaj
43. Parabole tańczą
44. Sobota ft Chór Montu - Do Góry Łeb
45. Lmfao - Sexy And I Know It 
46. Pitbull - International Love
47. Pitbull - Feel This Moment
48. Lolita - Joli Garcon
49. Video - Weź nie pier**l
50. Trick Trick - Welcome 2 Detroit 
51. Miuosh - Nie mamy skrzydeł
52. Pezet - Shot Yourself feat. Kamil Bednarek
53. Dj Hazel - I love Poland
54. Mirami - Summer Dreams
55. Verba - Głupia miłość
56. Gospel - Hyc o podłogę
57. Evanescence - Bring me to Life
58. Czekoladowy mix 
59. Pyskaty - Od zera
60. Fabuła - Proforma
61. Carlprit - Fiesta
62. Kaczuchy
63. Wiley - Can You Hear Me

 

  • +
  • -
  • 4


#628908 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]

Napisane przez Droso w 29.03.2014 11:50

AKTUALIZACJA.

 

1.0.7k -> 1.0.7L

  • Silnik i zabawy powinny już normalnie działać na najnowszych binarkach, ale kij je tam wie ... (podziękować Valve za głupią aktualizacje)
  • Aktywne opcje "Ban Na CT" oraz "Jail Cele" w amxmodmenu

 

Kompilacja zabaw itd.

Dzięki VALVE aby skompilować stare zabawy trzeba zmienić jedną/dwie linijki ;/

 

PATRZ PORADNIK NIŻEJ.

 

PORADNIK NAPRAWY ZABAWY:

Taki error:

jail_berek.sma(83) : error 088: number of arguments does not match definition

Szukamy:

jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");

zamieniamy na:

jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za", 0,0,0,0.0,0.0);

DODAŁEM NA KOŃCU ,0,0,0,0.0,0.0

 

Dlaczego tak?

Valve skopało aktualizacje i to jest jedyna najlepsza alternatywa jaką wymyśliłem ... :/

Inaczej zabawa się nie skompiluje oraz jeśli tego nie zrobisz z najnowszym .inc zabawa nie zadziała na 6025>=

Jeżeli zabawa się kompiluje bez tego to albo nie musisz tego robić, albo nie masz najnowszego .inc :D

 

KONIEC PORADNIKA :)

 

 

 

 

 

 

AKTUALIZUJEMY WSZYSTKIE PLIKI Z PIERWSZEGO POSTU!!!

I KOMPILUJEMY JE LOKALNIE Z NOWYM .INC Z TEMATU!


  • +
  • -
  • 2