Dziękuję grankee, działa
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Shalom_israel
Rejestracja: 16.08.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.12.2016 19:34
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 64
- Odwiedzin: 2 965
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Karol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wadowice
Kontakt
Moje posty
W temacie: Dodanie speeda po skoku, jak to zrobić?
16.04.2016 08:24
W temacie: Check your modules.ini
01.03.2016 10:37
Wywala errory podczas kompilacji
W temacie: Check your modules.ini
29.02.2016 21:07
ERRORLOGS
L 02/29/2016 - 08:04:32: Start of error session. L 02/29/2016 - 08:04:32: Info (map "de_chateau") (file "addons/amxmodx/logs/error_20160229.log") L 02/29/2016 - 08:04:32: [AMXX] Run time error 4 (plugin "uq_jumpstats.amxx") - debug not enabled! L 02/29/2016 - 08:04:32: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 02/29/2016 - 08:04:47: Start of error session. L 02/29/2016 - 08:04:47: Info (map "awp_rooftops") (file "addons/amxmodx/logs/error_20160229.log") L 02/29/2016 - 08:04:47: [CSTRIKE] Invalid player 1 L 02/29/2016 - 08:04:47: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod.amxx") L 02/29/2016 - 08:04:47: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team") L 02/29/2016 - 08:04:47: [AMXX] [0] expmod.sma::Odrodzenie (line 226) L 02/29/2016 - 08:11:45: Start of error session. L 02/29/2016 - 08:11:45: Info (map "awp_rooftops") (file "addons/amxmodx/logs/error_20160229.log") L 02/29/2016 - 08:11:45: [CSTRIKE] Invalid player 1 L 02/29/2016 - 08:11:45: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod.amxx") L 02/29/2016 - 08:11:45: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team") L 02/29/2016 - 08:11:45: [AMXX] [0] expmod.sma::Odrodzenie (line 226) L 02/29/2016 - 19:30:49: Start of error session. L 02/29/2016 - 19:30:49: Info (map "de_train") (file "addons/amxmodx/logs/error_20160229.log") L 02/29/2016 - 19:30:49: [CSTRIKE] Invalid player 1 L 02/29/2016 - 19:30:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod.amxx") L 02/29/2016 - 19:30:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team") L 02/29/2016 - 19:30:49: [AMXX] [0] expmod.sma::Odrodzenie (line 226) L 02/29/2016 - 19:31:24: Start of error session. L 02/29/2016 - 19:31:24: Info (map "awp_rooftops") (file "addons/amxmodx/logs/error_20160229.log") L 02/29/2016 - 19:31:24: [CSTRIKE] Invalid player 1 L 02/29/2016 - 19:31:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod.amxx") L 02/29/2016 - 19:31:24: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team") L 02/29/2016 - 19:31:24: [AMXX] [0] expmod.sma::Odrodzenie (line 226) L 02/29/2016 - 19:37:40: [CSTRIKE] Invalid player 2 L 02/29/2016 - 19:37:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod.amxx") L 02/29/2016 - 19:37:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team") L 02/29/2016 - 19:37:40: [AMXX] [0] expmod.sma::Odrodzenie (line 226) L 02/29/2016 - 20:58:15: [CSTRIKE] Invalid player 1 L 02/29/2016 - 20:58:15: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod.amxx") L 02/29/2016 - 20:58:15: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team") L 02/29/2016 - 20:58:15: [AMXX] [0] expmod.sma::Odrodzenie (line 226) L 02/29/2016 - 20:58:34: Start of error session. L 02/29/2016 - 20:58:34: Info (map "hns_floppytown") (file "addons/amxmodx/logs/error_20160229.log") L 02/29/2016 - 20:58:34: [CSTRIKE] Invalid player 1 L 02/29/2016 - 20:58:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "expmod.amxx") L 02/29/2016 - 20:58:34: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team") L 02/29/2016 - 20:58:34: [AMXX] [0] expmod.sma::Odrodzenie (line 226)
expmod.sma
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <nvault> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <ColorChat> /* ***************************************************** ****** ***** ****** ***** ****** Proszę nie zmieniać autora! ***** ****** Na 5tyk ***** ****** ***** ****** ***** ***************************************************** */ #define PLUGIN "EXPMod EasyBlock" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Na 5tyk" #define TASK_RESPAWN 1337 /* FLAGI */ #define VIP ADMIN_LEVEL_H /* FLAGI */ /* ZMIENNE DOT. GRACZA */ new poziom_gracza[33] = 1; new nick_gracza[33][64]; new exp_gracza[33]; new punkty_gracza[33]; /* ZMIENNE DOT. GRACZA */ /* ZMIENNE UMIEJETNOSCI */ new plushp[33]; new plusap[33]; new apteczka[33]; new ciche[33]; new loshe[33]; new losfb[33]; new lossg[33]; new fastfb[33]; new respawn[33]; new niewidka[33]; new bronie[33]; new karabiny[33]; new morexp[33]; new reduction[33]; /* ZMIENNE UMIEJETNOSCI */ /* ZMIENNE OSIAGNIEC */ new connect[33]; new connect_zaliczone[33]; new killer[33]; new killer_zaliczone[33]; new jumper[33]; new jumper_zaliczone[33]; /* ZMIENNE OSIAGNIEC */ /* ZMIENNE WYKORZYSTANIA UMIEJETNOSCI */ new bool:usedApteczka[33]; new bool:usedRespawn[33]; new bool:usedNiewidka[33]; /* ZMIENNE WYKORZYSTANIA UMIEJETNOSCI */ /* CVARY */ new doswiadczenia_za_zabojstwo; /* CVARY */ /* ROZNE */ new vault; new gStatusMsg; new skoki[33]; /* ROZNE */ /* PREFIXY I DZWIEKI */ new const PREFIX[][] = { "[EasyBlock]" } new const gszModels[][] = { "w_flashbang.mdl" }; new const g_sound_stealth[] = "xpmod/stealth.wav"; /* PREFIXY I DZWIEKI */ new const tabelka_expa[] = { 0, 39, 103, 221, 422, 667, 926, 1232, 1553, 1992, 2462, 3106, 3755, 4475, 5287, 6152, 7084, 8063, 9081, 10135, 11218, 12416, 13720, 15041, 16427, 17834, 19367, 20936, 22517, 24239, 25974, 27778, 29672, 31643, 33630, 35686, 37811, 40014, 42291, 44622, 46965, 49378, 51800, 54278, 56782, 59427, 62162, 64977, 67836, 70698, 73624, 76624, 79720, 82837, 86016, 89288, 92646, 96055, 99502, 102973, 106449, 110069, 113733, 117437, 121201, 125086, 129034, 133053, 137107, 141235, 145427, 149682, 153996, 158322, 162728, 167212, 171697, 176236, 180819, 185431, 190118, 194920, 199770, 204694, 209632, 214652, 219716, 224782, 229914, 235206, 240522, 245959, 251436, 256973, 262544, 268191, 273877, 279646, 285512, 291410, 297378 } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /exp", "EXPMenu"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "FwdPlayerDeath", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1); register_touch("*", "grenade", "fwTouchGrenade2"); register_touch("grenade", "*", "fwTouchGrenade"); register_forward(FM_CmdStart, "JumpCount"); vault = nvault_open("EBXP"); gStatusMsg = get_user_msgid("StatusText") register_cvar("eb_killxp", "10"); register_clcmd("say /exp", "EXPMenu"); register_clcmd("say_team /exp", "EXPMenu"); register_clcmd("say /xp", "EXPMenu"); register_clcmd("say_team /xp", "EXPMenu"); register_clcmd("say /wczytaj", "Wczytaj"); register_clcmd("+menu", "SkillMenu"); doswiadczenia_za_zabojstwo = get_cvar_num("eb_killxp"); } public client_connect(id) { get_user_name(id, nick_gracza[id], 63); poziom_gracza[id] = 0; exp_gracza[id] = 0; punkty_gracza[id] = 0; plushp[id] = 0; plusap[id] = 0; apteczka[id] = 0; ciche[id] = 0; loshe[id] = 0; losfb[id] = 0; lossg[id] = 0; fastfb[id] = 0; respawn[id] = 0; niewidka[id] = 0; bronie[id] = 0; karabiny[id] = 0; morexp[id] = 0; reduction[id] = 0; connect[id] = 0; connect_zaliczone[id] = 0; killer[id] = 0; killer_zaliczone[id] = 0; jumper[id] = 0; jumper_zaliczone[id] = 0; usedApteczka[id] = false; usedRespawn[id] = false; usedNiewidka[id] = false; set_task(0.8, "Life", id, _, _, "b"); Wczytaj(id); connect[id]++; } public plugin_natives() { register_library("hns_xp"); register_native("hnsxp_get_user_xp", "_get_xp"); register_native("hnsxp_set_user_xp", "_set_xp"); } public _get_xp(plugin, params) { return exp_gracza[get_param(1)]; } public _set_xp(plugin, params) { new client = get_param(1); exp_gracza[client] = max(0, get_param(2)); SprawdzPoziom(client); return exp_gracza[client]; } public client_disconnect(id) { Zapisz(id) } public Odrodzenie(id) { new flaga = get_user_flags(id); new szansabron, szansakarabin; client_cmd(id, "bind h +menu"); if(plushp[id] > 0 && is_user_alive(id)) { if(flaga == VIP) { set_user_health(id, get_user_health(id) + (plushp[id]*5)); } else { set_user_health(id, get_user_health(id) + (plushp[id]*6)); } } if(plusap[id] > 0 && is_user_alive(id)) set_user_armor(id, get_user_armor(id) + (plusap[id]*10)); usedApteczka[id] = false; usedRespawn[id] = false; usedNiewidka[id] = false; if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && ciche[id] == 1) set_user_footsteps(id, 1); new szansahe = loshe[id]*15; new szansafb = losfb[id]*20; new szansasg = lossg[id]*15; if(flaga == VIP) { szansabron = bronie[id]*6; } else { szansabron = bronie[id]*5; } if(flaga == VIP) { szansakarabin = karabiny[id]*4; } else { szansakarabin = karabiny[id]*3 } if(loshe[id] > 0 && is_user_alive(id) && random_num(1, 100) <= szansahe) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Gratulacje wylosowales HE!", PREFIX); } if(losfb[id] > 0 && is_user_alive(id) && random_num(1, 100) <= szansafb && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { give_item(id, "weapon_flashbang"); ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Gratulacje wylosowales FB!", PREFIX); } if(lossg[id] > 0 && is_user_alive(id) && random_num(1, 100) <= szansasg) { give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Gratulacje wylosowales SG!", PREFIX); } if(bronie[id] > 0 && is_user_alive(id) && random_num(1, 100) <= szansabron) { new random_weapon = random_num(1, 5); switch(random_weapon){ case 1:{ give_item(id, "weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0); cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, "weapon_deagle", id ), 1); } case 2:{ give_item(id, "weapon_glock18"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 0); cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, "weapon_glock18", id ), 1); } case 3:{ give_item(id, "weapon_p228"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 0); cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, "weapon_p228", id ), 1); } case 4:{ give_item(id, "weapon_usp"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0); cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, "weapon_usp", id ), 1); } case 5:{ give_item(id, "weapon_elite"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 0); cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, "weapon_elite", id), 1); } } ColorChat(id, GREEN, "^x04%s^x01 Gratulacje! Wylosowales pistolet!", PREFIX); } if(karabiny[id] > 0 && is_user_alive(id) && random_num(1, 100) <= szansakarabin) { new random = random_num(1, 4); switch(random){ case 1:{ give_item(id, "weapon_m4a1"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 0); cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, "weapon_m4a1", id ), 1); } case 2:{ give_item(id, "weapon_ak47"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 0); cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, "weapon_ak47", id ), 1); } case 3:{ give_item(id, "weapon_tmp"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 0); cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, "weapon_tmp", id ), 1); } case 4:{ give_item(id, "weapon_mac10"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 0); cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, "weapon_mac10", id ), 1); } } ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Gratulacje! Wylosowales karabin!", PREFIX); } if(connect_zaliczone[id] == 0 && connect[id] > 300) { connect_zaliczone[id] = 1; exp_gracza[id] += 250; ColorChat(id, GREEN, "^x04%s^x01 Gratulacje! Dostales ^x04 250 ^x01 EXPa za wykonanie osiagniecia: ^x04Connector", PREFIX); } if(killer_zaliczone[id] == 0 && killer[id] > 100) { killer_zaliczone[id] = 1 exp_gracza[id] += 200; ColorChat(id, GREEN, "^x04%s^x01 Gratulacje! Dostales ^x04 200 ^x01 EXPa za wykonanie osiagniecia: ^x04Killer", PREFIX); } if(jumper_zaliczone[id] == 0 && jumper[id] > 10000) { jumper_zaliczone[id] = 1; exp_gracza[id] += 100; ColorChat(id, GREEN, "^x04%s^x01 Gratulacje! Dostales ^x04 200 ^x01 EXPa za wykonanie osiagniecia: ^x04Jumper", PREFIX); } set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.71, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(id, "Skoki: %i", jumper[id]) } public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); new flaga = get_user_flags(id); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { new nowe_doswiadczenie = 0; new nowe = 0; if(morexp[id] > 0) { if(flaga == VIP) { nowe += doswiadczenia_za_zabojstwo+(morexp[id]*2)+15; ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Dostales ^x04%i^x01 EXPa za zabojstwo!", PREFIX, nowe); exp_gracza[attacker] += nowe; } else { nowe += doswiadczenia_za_zabojstwo+(morexp[id]*2)+15; ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Dostales ^x04%i^x01 EXPa za zabojstwo!", PREFIX, nowe); exp_gracza[attacker] += nowe } } else { if(flaga == VIP) { nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo+15; ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Dostales ^x04%i^x01 EXPa za zabojstwo!", PREFIX, nowe_doswiadczenie); exp_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; } else { nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo; ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Dostales ^x04%i^x01 EXPa za zabojstwo!", PREFIX, doswiadczenia_za_zabojstwo); exp_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; } } killer[id]++; } SprawdzPoziom(attacker); return PLUGIN_CONTINUE; } public Zapisz(id) { new nick[35]; get_user_name(id, nick, 34); new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s-Mod", nick); format(vaultdata, 255, "%i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i", exp_gracza[id], poziom_gracza[id], punkty_gracza[id], plushp[id], plusap[id], apteczka[id] , ciche[id], loshe[id], losfb[id], lossg[id], fastfb[id], respawn[id], niewidka[id], bronie[id], karabiny[id], morexp[id], reduction[id], connect[id], connect_zaliczone[id], killer[id], killer_zaliczone[id], jumper[id], jumper_zaliczone[id]); nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE; } public Wczytaj(id) { new nick[35]; get_user_name(id, nick, 34); new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s-Mod", nick); nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, 255); new exp[32], lewel[32], punkty[32], hape[32], arm[32], apt[32], ci[32], he[32], fb[32], sg[32], fast[32], resp[32], nie[32], bro[32], kar[32], mor[32], red[32], con[32], con_zal[32], kil[32], kill_zal[32], jump[32], jump_zal[32]; parse(vaultdata, exp, 31, lewel, 31, punkty, 31, hape, 31, arm, 31, apt, 31, ci, 31, he, 31, fb, 31, sg, 31, fast, 31, resp, 31, nie, 31, bro, 31, kar, 31, mor, 31, red, 31, con, 31, con_zal, 31, kil, 31, kill_zal, 31, jump, 31, jump_zal, 31); exp_gracza[id] = str_to_num(exp); poziom_gracza[id] = str_to_num(lewel); punkty_gracza[id] = str_to_num(punkty); plushp[id] = str_to_num(hape); plusap[id] = str_to_num(arm); apteczka[id] = str_to_num(apt); ciche[id] = str_to_num(ci); loshe[id] = str_to_num(he); losfb[id] = str_to_num(fb); lossg[id] = str_to_num(sg); fastfb[id] = str_to_num(fast); respawn[id] = str_to_num(resp); niewidka[id] = str_to_num(nie); bronie[id] = str_to_num(bro); karabiny[id] = str_to_num(kar); morexp[id] = str_to_num(mor); reduction[id] = str_to_num(red); connect[id] = str_to_num(con); connect_zaliczone[id] = str_to_num(con_zal); killer[id] = str_to_num(kil); killer_zaliczone[id] = str_to_num(kill_zal); jumper[id] = str_to_num(jump); jumper_zaliczone[id] = str_to_num(jump_zal); return PLUGIN_CONTINUE; } public SprawdzPoziom(id) { if(poziom_gracza[id] < 100) { while(exp_gracza[id] >= tabelka_expa[poziom_gracza[id]]) { poziom_gracza[id]++; ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Awansowales do ^x04%i^x01 poziomu!", PREFIX, poziom_gracza[id]); ColorChat(0, RED, "^x04%s^x01 Gracz ^x04%s^x01 awansowal do ^x04%i^x01 poziomu!", PREFIX, nick_gracza[id], poziom_gracza[id]); punkty_gracza[id]++; } } Zapisz(id); } public EXPMenu(id) { new tytul[100] format(tytul, charsmax(tytul), "\y%s \wEXP Mod by \rNa 5tyk", PREFIX); new EXP = menu_create(tytul, "handleEXPMenu"); menu_additem(EXP, "Menu umiejentosci"); menu_additem(EXP, "Opis umiejentosci"); menu_additem(EXP, "Lista osiagniec"); menu_addblank(id, 4); menu_additem(EXP, "Odswiez EXP"); menu_display(id, EXP, 0); } public handleEXPMenu(id, menu, key) { switch(key) { case 0: { MenuUm(id) } case 1: { Opis(id) } case 2: { OsiagnieciaMenu(id); } case 3: { SprawdzPoziom(id) } } menu_destroy(menu); } public OsiagnieciaMenu(id) { new tytul[100] new osj[100]; new osk[100]; new osc[100]; format(tytul, charsmax(tytul), "\y%s \wOsiagniecia Menu", PREFIX); if(jumper[id] < 10001) { format(osj, charsmax(osj), "Jumper [\y%i\w/10000]", jumper[id]); } else { format(osj, charsmax(osj), "\dJumper [\y%i\d][\rZALICZONE\d]", jumper[id]); } if(killer[id] < 101) { format(osk, charsmax(osk), "Killer [\y%i\w/100]", killer[id]); } else { format(osk, charsmax(osk), "\dKiller [\y%i\d][\rZALICZONE\d]", killer[id]); } if(connect[id] < 301) { format(osc, charsmax(osc), "Connector [\y%i\w/300]", connect[id]); } else { format(osc, charsmax(osc), "\dConnector [\y%i\d][\rZALICZONE\d]", connect[id]); } new os = menu_create(tytul, "handleOsiagnieciaMenu"); menu_additem(os, osj); menu_additem(os, osk); menu_additem(os, osc); menu_display(id, os, 0); } public handleOsiagnieciaMenu(id, menu, key) { switch(key) { case 0: { OsiagnieciaMenu(id); } case 1: { OsiagnieciaMenu(id); } case 2: { OsiagnieciaMenu(id); } } menu_destroy(menu); } public Opis(id) { new tytul[100] format(tytul, charsmax(tytul), "\y%s \wOpis umiejetnosci", PREFIX); new opis = menu_create(tytul, "handleOpisMenu"); menu_additem(opis, "Dodatkowe HP"); menu_additem(opis, "Dodatkowe AP"); menu_additem(opis, "Apteczka"); menu_additem(opis, "Ciche kroki"); menu_additem(opis, "Szansa na HE"); menu_additem(opis, "Szansa na FB"); menu_additem(opis, "Szansa na SG"); menu_additem(opis, "Szybki flash"); menu_additem(opis, "odrodzenie"); menu_additem(opis, "Niewidzialnosc"); menu_additem(opis, "MoreXP"); menu_additem(opis, "FallDamage Reduction"); menu_display(id, opis, 0); } public handleOpisMenu(id, menu, key) { switch(key) { case 0: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w Dodatkowe HP^nDostajesz dodatkowe HP podczas spawnu.^n^n1 punkt = 5 HP", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 1: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w Dodatkowe AP^nDostajesz dodatkowy armor podczas spawnu.^n^n1 punkt = 10 AP", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 2: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w Apteczka^nLeczy 50 HP.", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 3: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w Ciche Kroki^nW CT nie slychac jak chodzisz.", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 4: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w Szansa na HE^nMasz szanse na wylosowanie HE.^n^n1 punkt = 15 procent szans", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 5: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w Szansa na FB^nMasz szanse na wylosowanie FB.^n^n1 punkt = 20 procent szans", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 6: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w Szansa na SG^nMasz szanse na wylosowanie SG.^n^n1 punkt = 15 procent szans", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 7: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w Szybki flash^nDostajesz szybkiego flasha.", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 8: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w Odrodzenie^nMasz szanse na odrodzenie raz w rundzie.^n^n1 punkt = 30 procent szans", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 9: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w Niewidzialnosc^nMozesz stac sie niewidzialny.^n^n1 punkt = 2 s", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 10: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w Pistolety^nMasz szanse na wylosowanie pistoletu.^n^n1 punkt = 5(VIP 6) procent szans", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 11: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w Karabiny^nMasz szanse na wylosowanie karabinu.^n^n1 punkt = 4(VIP 5) procent szans", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 12: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w MoreXP^nSzybciej zdobywasz EXP.^n^nZdobywasz wiecej EXPa o: punkty*2", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } case 13: { new opis[416]; format(opis, charsmax(opis), "\y%s \w FallDamage Reduction^nOtrzymujesz mniejsze obrazenia po upadku", PREFIX); show_menu(id, 1023, opis); } } menu_destroy(menu); } public MenuUm(id) { new tytul[100]; new addhp[100]; new addap[100]; new heal[100]; new fs[100]; new h[100]; new f[100]; new s[100]; new szybki[100]; new resp[100]; new niet[100]; new br[100]; new kr[100]; new mr[100]; new fall[100]; format(tytul, charsmax(tytul), "\y%s \wMenu Umiejetnosci (Punkty: \r%i\w)", PREFIX, punkty_gracza[id]); format(addhp, charsmax(addhp), "Dodatkowe HP [\r%i\w/10]", plushp[id]); format(addap, charsmax(addap), "Dodatkowe AP [\r%i\w/5]", plusap[id]); format(heal, charsmax(heal), "Apteczka [\r%i\w/1]", apteczka[id]); format(fs, charsmax(fs), "Ciche kroki [\r%i\w/1][Od 5 LVL]", ciche[id]); format(h, charsmax(h), "Szansa na HE [\r%i\w/3][Od 3 LVL]", loshe[id]); format(f, charsmax(f), "Szansa na FB [\r%i\w/3]", losfb[id]); format(s, charsmax(s), "Szansa na SG [\r%i\w/3][Od 3LVL]", lossg[id]); format(szybki, charsmax(szybki), "Szybki flash [\r%i\w/1][Od 15 LVL]", fastfb[id]); format(resp, charsmax(resp), "Odrodzenie [\r%i\w/2][Od 10 LVL]", respawn[id]); format(niet, charsmax(niet), "Niewidzialnosc [\r%i\w/5][Od 7 LVL]", niewidka[id]); format(br, charsmax(br), "Pistolety [\r%i\w/3][Od 15 LVL]", bronie[id]); format(kr, charsmax(kr), "Karabiny [\r%i\w/3][Od 20 LVL]", karabiny[id]); format(mr, charsmax(mr), "MoreXP [\r%i\w/5][Od 30 LVL]", morexp[id]); format(fall, charsmax(fall), "FallDamage Reduction [\r%i\w/3][Od 20 LVL]", reduction[id]); new Umki = menu_create(tytul, "handleMenuUm"); menu_additem(Umki, addhp); menu_additem(Umki, addap); menu_additem(Umki, heal); menu_additem(Umki, fs); menu_additem(Umki, h); menu_additem(Umki, f); menu_additem(Umki, s); menu_additem(Umki, szybki); menu_additem(Umki, resp); menu_additem(Umki, niet); menu_additem(Umki, br); menu_additem(Umki, kr); menu_additem(Umki, mr); menu_additem(Umki, fall); menu_display(id, Umki, 0); } public handleMenuUm(id, menu, key) { switch(key) { case 0: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(plushp[id] == 10) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } plushp[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 1: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(plusap[id] == 10) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } plusap[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 2: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(apteczka[id] == 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } apteczka[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 3: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(ciche[id] == 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(poziom_gracza[id] < 4) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz za maly poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } ciche[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 4: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(loshe[id] == 3) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(poziom_gracza[id] < 2) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz za maly poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } loshe[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 5: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(losfb[id] == 3) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } losfb[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 6: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(lossg[id] == 3) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(poziom_gracza[id] < 2) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz za maly poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } lossg[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 7: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(fastfb[id] == 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(poziom_gracza[id] < 14) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz za maly poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } fastfb[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 8: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(respawn[id] == 2) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(poziom_gracza[id] < 9) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz za maly poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } respawn[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 9: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(niewidka[id] == 5) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(poziom_gracza[id] < 6) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz za maly poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } niewidka[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 10: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(bronie[id] == 3) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(poziom_gracza[id] < 14) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz za maly poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } bronie[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 11: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(karabiny[id] == 3) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(poziom_gracza[id] < 19) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz za maly poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } karabiny[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 12: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(morexp[id] == 5) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(poziom_gracza[id] < 29) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz za maly poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } morexp[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } case 13: { if(punkty_gracza[id] < 1) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Nie masz punktow do rozdania!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(reduction[id] == 3) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz maksymalny poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } if(poziom_gracza[id] < 19) { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Masz za maly poziom!", PREFIX); MenuUm(id); return 1; } reduction[id]++ punkty_gracza[id]--; MenuUm(id); } } } public SkillMenu(id) { new tytul[100]; new apt[100]; new nie[100]; format(tytul, charsmax(tytul), "\y%s \wMenu Skilli", PREFIX); if(usedApteczka[id] == true) { format(apt, charsmax(apt), "Apteczka [Uzyte: \yTak\w]"); } else { format(apt, charsmax(apt), "\dApteczka \w[Uzyte: \rNie\w]"); } if(usedNiewidka[id] == true) { format(nie, charsmax(nie), "\dNiewidzialnosc \w[Uzyte: \yTak\w]"); } else { format(nie, charsmax(nie), "Niewidzialnosc [Uzyte: \rNie\w]"); } new skill = menu_create(tytul, "handleSkillMenu"); menu_additem(skill, apt); menu_additem(skill, nie); menu_display(id, skill, 0) } public handleSkillMenu(id, menu, key) { switch(key) { case 0: { if(!usedApteczka[id] && apteczka[id] == 1) { Apteczka(id); usedApteczka[id] = true; ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Uleczyles sie o 50HP!", PREFIX); } else { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Apteczki mozna uzyc raz na runde lub nie masz dostepu!", PREFIX); } } case 1: { if(!usedNiewidka[id] && niewidka[id] > 0) { WlaczNiewidke(id); usedNiewidka[id] = true; emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_sound_stealth, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } else { ColorChat(id, RED, "^x04%s^x01 Niewidzialnosci mozna uzyc raz na runde lub nie masz dostepu!", PREFIX); } } } } public Apteczka(id) { set_user_health(id, get_user_health(id) + 50); } public fwTouchGrenade2(ent, nade) { for(new id=0; id<33; id++) { if(fastfb[id] == 1 && is_user_alive(id)) { fwTouchGrenade(nade, ent); } } } public fwTouchGrenade(nade, ent) { if(pev_valid(ent) && pev(ent, pev_solid) == SOLID_TRIGGER) return; for(new id=0; id<33; id++) { if(fastfb[id] == 1 && is_user_alive(id)) { new szModel[32]; pev(nade, pev_model, szModel, 31); for(new i=0;i<sizeof(gszModels); i++) if(equal(szModel[7], gszModels[i])) { set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime()); dllfunc(DLLFunc_Think, nade); break; } } } } public FwdPlayerDeath(vid, killer, shouldgib) { set_task(0.5, "TaskRespawn", vid); } public TaskRespawn(vid) { new respsz = respawn[vid]*30 if(!usedRespawn[vid] && respawn[vid] > 0 && random_num(1, 100) <= respsz) { ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, vid); ColorChat(vid, RED, "^x04%s^x01 Udalo Ci sie odrodzic!", PREFIX); usedRespawn[vid] = true; } } public WlaczNiewidke(id) { if(niewidka[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Nie masz wykupionej tej umiejetnosci", PREFIX); return 1; } if(usedNiewidka[id]) { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Juz raz tego uzyles", PREFIX); return 1; } if(!is_user_alive(id)) { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Musisz byc zywy aby tego uzyc", PREFIX); return 1; } set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0); new Float:ile = niewidka[id] * 2.0; set_task(ile, "WylaczNiewidke", id); ColorChat(id, GREEN, "^x04%s^x01 Jestes niewidzialny!", PREFIX); usedNiewidka[id] = true; return 0; } public WylaczNiewidke(id) { set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255); ColorChat(id, GREEN, "^x04%s^x01 Jestes widzialny!", PREFIX); } public Life(id) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new cus[51]; if(poziom_gracza[id] < 52) { format(cus, sizeof cus - 1, "Poziom: %d/52 | Exp : %d/%d | Punkty: %d", poziom_gracza[id], exp_gracza[id], tabelka_expa[poziom_gracza[id]], punkty_gracza[id]); } else { format(cus, sizeof cus - 1, "Poziom: %d | Exp : %d | Punkty: %d", poziom_gracza[id], exp_gracza[id], punkty_gracza[id]); } message_begin(MSG_ONE, gStatusMsg, {0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(cus) message_end() } public TakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(is_user_alive(id) && (damagebits & DMG_FALL)) { if(reduction[id] > 0) { new percent = reduction[id] * 5; SetHamParamFloat(4, damage * (1.0 - (float(percent) / 100.0))); } } } public JumpCount(id, uc_handle){ static g_Button, g_Flags; g_Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); g_Flags = pev(id, pev_flags); if(g_Button & IN_JUMP){ if(g_Flags & FL_ONGROUND){ jumper[id]++; } } }
W temacie: Check your modules.ini
29.02.2016 14:53
Przenioslem, błąd dalej wystepuje
W temacie: Check your modules.ini
29.02.2016 07:06
W plugins.ini. Przecież wkleiłem całą konfigurację tego pliku.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: Shalom_israel
- Regulamin