Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Carbon - zdjęcie

Carbon

Rejestracja: 17.05.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2014 17:17
-----

#608799 odlaczenie obcego serwa od amxbans

Napisane przez Carbon w 24.01.2014 16:06

Pozostaje usunąć niechciany serwer poprzez mysql. Też miałem taką sytuację, tylko, że ja zmieniłem hasło bazy danych do amxbansa i po problemie ;)


  • +
  • -
  • 1


#586511 asysta

Napisane przez Carbon w 18.11.2013 16:36

http://amxx.pl/topic...a-przy-zabiciu/

http://amxx.pl/topic...-asysty-darkgl/

 

Szukajka nie boli  :wstyd:


  • +
  • -
  • 2


#555800 Poszukuje kodu na gildie

Napisane przez Carbon w 16.07.2013 17:48

/* Gildie by stachu mroz */
public zapisz_gildia_nick(id)
{
	new AuthID[35]
	
	get_user_name(id,AuthID,34)
	
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
	format(vaultdata,255,"^"%s^"",nazwa_gildi[id])
	nvault_set(g_gil_spr,vaultkey,vaultdata);
	
	new vaultkey1[64]
	format(vaultkey1,63,"%s-GIL",AuthID);
	nvault_remove(g_wplaty,vaultkey1);
	
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Przypisano nick do gildi",nazwa_gildi[id])
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public nick_gildia(id)
{
	new AuthID[35]
	
	get_user_name(id,AuthID,34)
	
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID)
	nvault_get(g_gil_spr,vaultkey,vaultdata,255);
	
	new ng[32]
	parse(vaultdata,ng , 31)
	
	copy(nazwa_gildi[id], 31, ng);
	
	if(!equali(nazwa_gildi[id],"")){
		wczytaj_gildia(id)
	}else nazwa_gildi[id] = "Brak"
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public zapis_gildia(id,mode)
{
	if(mode == 1){
		get_user_name(id,nazwa_zalozycial[id],32)
		ilosc_czlonkow[id]=1
		gildia_lvl[id]=1
	}	
	
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
	format(vaultdata,255,"%i %i %i ^"%s^" %i %i %i %i %i %i %i %i",gildia_lvl[id],gildia_exp[id],ilosc_czlonkow[id],nazwa_zalozycial[id],g_dmg[id],g_def[id],g_hp[id],g_spid[id],g_pkt[id],g_kam[id],g_drop[id],g_woj[id])
	nvault_set(g_gildia,vaultkey,vaultdata);
}

public wczytaj_gildia(id)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
	nvault_get(g_gildia,vaultkey,vaultdata,255)
	
	new nz[32],gl[32],ge[32],ic[32],gd[32],gde[32],gh[32],gs[32],pkt[32],gh1[32],gs1[32],pkt1[32]
	
	parse(vaultdata, gl, 31, ge ,31, ic ,31, nz ,31, gd ,31, gde ,31, gh ,31, gs ,31, pkt ,31, gh1 ,31, gs1 ,31, pkt1 ,31)
	
	gildia_lvl[id] = str_to_num(gl);
	gildia_exp[id] = str_to_num(ge);
	ilosc_czlonkow[id] = str_to_num(ic);
	g_dmg[id] = str_to_num(gd);
	g_def[id] = str_to_num(gde);
	g_hp[id] = str_to_num(gh);
	g_spid[id] = str_to_num(gs);
	g_pkt[id] = str_to_num(pkt);
	g_kam[id] = str_to_num(gh1);
	g_drop[id] = str_to_num(gs1);
	g_woj[id] = str_to_num(pkt1);
	
	switch(g_spid[id]){
		case 20 :g_spid[id]=35
			case 40:g_spid[id]=70
			case 60:g_spid[id]=105
			case 80:g_spid[id]=140
		}
	copy(nazwa_zalozycial[id], 31, nz);
}
//////////////menu///////
public wczytaj_wplata(id)
{
	new AuthID[35]
	
	get_user_name(id,AuthID,34)
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID)
	nvault_get(g_wplaty,vaultkey,vaultdata,255);
	new nz[32]
	
	parse(vaultdata, nz, 31)
	
	wplata[id] = str_to_num(nz);
}
public zapisz_wplata(id)
{
	new AuthID[35]
	
	get_user_name(id,AuthID,34)
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID)
	format(vaultdata,255,"%i",wplata[id])
	nvault_set(g_wplaty,vaultkey,vaultdata);
}
//////////////menu///////
public zrob_gildie(id)
{
	if(player_lvl[id] < 34){
		ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Aby zalozyc wlasna gildie potrzeba min. 35lvl")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	client_cmd(id, "messagemode wpisz_nazwe_gildi")
	ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Wpisz nazwe gildi")
	return PLUGIN_HANDLED
}
public stworz_gildie_n(id)
{
	new text[192]
	
	read_argv(1,text,191)
	format(nazwa, charsmax(nazwa), "%s", text)
	
	new Unique_name[100]
	add(Unique_name,99,nazwa)
	
	nazwa_gildi[id] = Unique_name
	
	if(equali(nazwa_gildi[id],"Brak")||equali(nazwa_gildi[id],""))
	{
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Blad",nazwa_gildi[id])
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	
	wczytaj_gildia(id)
	if(gildia_lvl[id]==0){
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Zalozyles nowa gildie",nazwa)
		zapisz_gildia_nick(id)
		zapis_gildia(id,1)
		}else{ 
		ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Nazwa gildi w uzyciu")
		gildia_lvl[id] = 0
		gildia_exp[id] = 0
		ilosc_czlonkow[id] = 0
		g_dmg[id] = 0
		g_def[id] = 0
		g_hp[id] = 0
		g_spid[id] = 0
		g_pkt[id] = 0
		g_kam[id] = 0
		g_drop[id] = 0
		g_woj[id] = 0
		nazwa_gildi[id] = ""
		nazwa_zalozycial[id] = ""
		nick_gildia(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

////////////////////////////opis gildi///////////////////
public showgildia(id)
{
	
	new tempstring[100];
	new motd[2048];
	
	
	formatex(motd,charsmax(motd),"<html><body bgcolor=^"#000000^"><font size=^"2^" face=^"verdana^" color=^"FFB000^"><center><strong>Statystyki Gildi: %s</strong><br>", nazwa_gildi[id]);
	add(motd,charsmax(motd),"(Aktualizowane co Mape)<br><br>");
	
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Lvl %i/10<br>",gildia_lvl[id]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Exp %i/%i<br>",gildia_exp[id],GildiaXP[gildia_lvl[id]]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Kamienie %i<br>",g_kam[id]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Zalozyciel %s <br><br>",nazwa_zalozycial[id]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"<b>Czlonkowie (%i/%i)</b><br>",ilosc_czlonkow[id],gildia_lvl[id]+2);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	
	new iPos , szKey[ 32 ] , szVal[ 64 ] , iTimeStamp;
	new ala[32],key[128],nazwa1[128],l = 0
	new iVaultHandle = nvault_util_open("nickgil")
	new iCount = nvault_util_count (iVaultHandle) 
	
	for ( new iCurrent = 1 ; iCurrent <= iCount ; iCurrent++ )
	{
		
		
		iPos = nvault_util_read( iVaultHandle , iPos , szKey , charsmax( szKey ) , szVal , charsmax( szVal ) , iTimeStamp );
		
		parse(szVal, ala, 31);
		copy(nazwa1, 31, ala);
		
		if(!equal(nazwa_gildi[id],nazwa1))
			continue;
		
		formatex(key, 127, "%s",szKey);
		key[strlen(key)-4] = 0;
		
		new vaultkey[64],vaultdata[256]
		format(vaultkey,63,"%s-GIL",key)
		nvault_get(g_wplaty,vaultkey,vaultdata,255);
		
		new ng[32],ile
		parse(vaultdata,ng , 31)
		ile = str_to_num(ng);
		
		l++
		
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"%i. %s   |WPLATA| %i <br>",l,key,ile);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"<b>Statystyki</b><br>",ilosc_czlonkow[id],gildia_lvl[id]+2);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	if(g_dmg[id]){
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Atak + %i<br>",g_dmg[id]);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	if(g_def[id]){
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Obrona + %i<br>",g_def[id]);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	if(g_spid[id]){
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Szybkosc + %i<br>",g_spid[id]);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	if(g_hp[id]){
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Zycie + %i<br>",g_hp[id]);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	/*if(g_woj[id]){
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Drop butelek %i<br>",g_drop[id]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring)
}*/
if(g_drop[id]){
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"DwLegionistartony exp za Fraga (gildia)<br>");
	add(motd,charsmax(motd),tempstring)
}
add(motd,charsmax(motd),"</center></font></body></html>");


show_motd(id,motd,"Legion: Statystyki");

}
////////////////////zapraszanie///////////////////////////

public aktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_ENABLED;
}
public nieaktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_DISABLED;
}
public gildia_wybierz(id)
{
new MyMenu=menu_create("Gildie","zapros_gildia");
new cb = menu_makecallback("gildia_wybierz_Callback");
new nick[64]
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
	if(!is_user_connected(i))
		continue;
	
	oddaj_id[n++] = i;
	get_user_name(i, nick, 63)
	menu_additem(MyMenu, nick, _, _, cb);
}
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")

//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

menu_display(id, MyMenu);
}
public zapros_gildia(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

new id2 = oddaj_id[item];


if(!is_user_connected(id2)){
	client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nick[64]
get_user_name(id, nick, 63)
new nazwa_menu[128]
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Dolacz do Gildi %s",nazwa_gildi[id])

new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_dolacz");

menu_additem(menu2,"Tak",nick);
menu_additem(menu2,"Nie",nick);

menu_setprop(menu2,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(menu2,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(menu2,MPROP_PERPAGE,7)

menu_display(id2, menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_dolacz(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
new id2 = get_user_index(data) 

switch(item)
{
	case 0: 
	{ 
		nazwa_gildi[id]=nazwa_gildi[id2]
		ilosc_czlonkow[id2]++
		zapis_gildia(id2,0)
		zapisz_gildia_nick(id)
		nick_gildia(id)
		ColorChat(id2,GREEN,"[*diablo*]^x01 Gracz dolaczyl do gildi")
	}
	case 1: ColorChat(id2,GREEN,"[*diablo*]^x01 Gracz odrzucil propozycje")
	}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public gildia_wybierz_Callback(id, menu, item)
{
new id2 = oddaj_id[item];
if(id2 == id || gildia_lvl[id2]>0)
	return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
public gildia_wybierz_Callback1(id, menu, item)
{
new id2 = oddaj_id[item];
if(id2 == id || !equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[id2]))
	return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
//////////////////menu//////////////
public gildie(id)
{
new MyMenu=menu_create("Menu Gildi","gildia_menu");

new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");

new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");

new AuthID[35]
get_user_name(id,AuthID,34)
tryb[id] = 0

if(gildia_lvl[id] == 0) tryb[id] = 0
else if(equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])) tryb[id] = 1
	else tryb[id] = 2

switch(tryb[id]){
	case 0:{
		
		menu_additem(MyMenu,"Zaloz gildie","",0,aktywna);
		menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna);
	}
	case 1:{
		if(ilosc_czlonkow[id] < 2+gildia_lvl[id]) menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,nieaktywna);
		
		menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna);
		
		if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna);
		
		if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna);
		
		if(ilosc_czlonkow[id]>1) menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,nieaktywna);
		
		menu_additem(MyMenu,"Rozdaj punkty","",0,aktywna);
		menu_additem(MyMenu,"Usun Gildie","",0,aktywna);
		menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna);
	}
	case 2:{
		menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna);
		
		if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna);
		
		if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna);
		
		menu_additem(MyMenu,"Odejdz z gildi","",0,aktywna);
		
		menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna);	
	}
}


menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")

//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

//kolor cyfry przycisku zmień na żółty
//menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r");

menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public gildia_menu(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
	menu_destroy(menu);
	otwarte_menu[id] = false
	return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(tryb[id]){
	case 0:{
		
		switch(item){
			case 0:{
				zrob_gildie(id)
			}
			case 1:{
				show_motd(id,"infogildia.txt")
				gildie(id)
			}
		}
	}
	case 1:{
		switch(item){
			case 0:{
				gildia_wybierz(id)
			}
			case 1:{
				wczytaj_gildia(id)
				showgildia(id)
			}
			case 2:{
				wczytaj_gildia(id)
				client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa");
				ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1)
			}
			case 3:{
				wczytaj_gildia(id)
				client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien");
				ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id])
			}
			case 4:{
				odejdz_gildia(id)
			}
			case 5:{
				rozdaj_skill(id)
			}
			case 6:{
				rozwiaz_gildie_menu(id)
			}
			case 7:{
				show_motd(id,"infogildia.txt")
				gildie(id)
			}
		}
	}
	case 2:{
		switch(item){
			case 0:{
				wczytaj_gildia(id)
				showgildia(id)
			}
			case 1:{
				wczytaj_gildia(id)
				client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa");
				ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1)
			}
			case 2:{
				wczytaj_gildia(id)
				client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien");
				ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id])
			}
			case 3:{
				odejdz_gildia(id)
			}
			case 4:{
				show_motd(id,"infogildia.txt")
				gildie(id)
			}
		}
	}
}
otwarte_menu[id] = false
return PLUGIN_HANDLED;
}
//////////////////////////////////////////////
public odejdz_gildia(id)
{
new AuthID[35]

get_user_name(id,AuthID,34)
if(!equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])){
	
	wczytaj_gildia(id)
	ilosc_czlonkow[id]--
	zapis_gildia(id,0)
	
	
	new vaultkey[64]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
	nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey);
	
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Odeszles z Gildi",nazwa_gildi[id])
	
	gildia_lvl[id] = 0
	gildia_exp[id] = 0
	ilosc_czlonkow[id] = 0
	g_dmg[id] = 0
	g_def[id] = 0
	g_hp[id] = 0
	g_spid[id] = 0
	g_pkt[id] = 0
	g_drop[id] = 0
	g_woj[id] = 0
	g_kam[id] = 0
	nazwa_gildi[id] = ""
	nazwa_zalozycial[id] = ""
	nick_gildia(id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(ilosc_czlonkow[id]>1){
	wczytaj_gildia(id)
	menu_wywal(id)	
}

return PLUGIN_CONTINUE
}
public rozwiaz_gildie_menu(id)
{
new MyMenu=menu_create("Chcesz Usunac Gildie ??","rozwiaz_gildie");

menu_additem(MyMenu,"Tak","",0,_);
menu_additem(MyMenu,"Nie","",0,_);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

//kolor cyfry przycisku zmień na żółty
//menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r");

menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public rozwiaz_gildie(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
	menu_destroy(menu);
	otwarte_menu[id] = false
	return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item){
	case 0:{
		new iPlayers[ 32 ], iNum;
		new AuthID[35]
		
		get_players( iPlayers, iNum );
		
		new iPlayer;
		
		for( new i = 0; i < iNum; i++ )
		{
			iPlayer = iPlayers[ i ];
			
			if( iPlayer == id )
				continue;
			
			if(!equal(nazwa_gildi[id],nazwa_gildi[iPlayer]))
				continue;
			
			get_user_name(iPlayer,AuthID,34)
			new vaultkey[64]
			format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
			nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey);
			
			ColorChat(iPlayer,GREEN,"[*%s*]^x01 Gildia Usunieta",nazwa_gildi[iPlayer])
			
			nazwa_gildi[iPlayer] = ""
			nick_gildia(iPlayer)
		}
		get_user_name(id,AuthID,34)
		new vaultkey[64]
		format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
		nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey);
		new vaultkey1[64]
		format(vaultkey1,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
		nvault_remove(g_gildia,vaultkey1);
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Gildia Usunieta",nazwa_gildi[id])
		nazwa_gildi[id] = ""
		nick_gildia(id)
	}
}
otwarte_menu[id] = false
return PLUGIN_HANDLED;

}
//////////////////menu//////////////
public rozdaj_skill(id)
{

new Msg1[50]
new Msg2[50]
new Msg3[50]
new Msg4[50]
new Msg6[50]

format(Msg6,49,"Rozdaj Punkty [%i]",g_pkt[id])

new MyMenu=menu_create(Msg6,"gildia_skill");

new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");

new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");

format(Msg1,49,"Zycie [%i] [+%i hp]",g_hp[id]/20,g_hp[id])
format(Msg2,49,"Atak [%i] [+%i dmg]",g_dmg[id],g_dmg[id])
format(Msg3,49,"Obrona [%i] [+%i def]",g_def[id],g_def[id])
format(Msg4,49,"Szybkosc [%i] [+%i speed]",g_spid[id]/35,g_spid[id])

if(g_pkt[id] && g_hp[id] <=140) menu_additem(MyMenu,Msg1,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg1,"",0,nieaktywna);

if(g_pkt[id] && g_dmg[id] <=4) menu_additem(MyMenu,Msg2,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg2,"",0,nieaktywna);

if(g_pkt[id] && g_def[id] <=4) menu_additem(MyMenu,Msg3,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg3,"",0,nieaktywna);

if(g_pkt[id] && g_spid[id] <=80) menu_additem(MyMenu,Msg4,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg4,"",0,nieaktywna);

if(g_pkt[id]>=2 && !g_drop[id] && g_kam[id]>250) menu_additem(MyMenu,"Podwojny Exp Gildi","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Podwojny Exp Gildi [2 pkt i 250 kamieni]","",0,nieaktywna);

if(g_kam[id]>=0) menu_additem(MyMenu,"Zresetuj Staty (120 kamieni)(Nie Resetujesz Podwojnego Expa)","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Zresetuj Staty (120 kamieni)","",0,nieaktywna);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

//kolor cyfry przycisku zmień na żółty
//menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r");

menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public gildia_skill(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
	menu_destroy(menu);
	otwarte_menu[id] = false
	return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item){
	case 0:{
		g_hp[id]+=20
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 1:{
		g_dmg[id]++
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 2:{
		g_def[id]++
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 3:{
		g_spid[id]+=35
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 4:{
		g_drop[id]+=1
		g_pkt[id]-=2
		g_kam[id]-=250
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 5:{
		g_kam[id]-=0
		g_pkt[id]+=g_def[id]+g_dmg[id]+g_hp[id]/20+g_spid[id]/35
		g_def[id]=0
		g_dmg[id]=0
		g_spid[id]=0
		g_hp[id]=0
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz %i pkt.",nazwa_gildi[id],g_pkt[id])
		zapis_gildia(id,0)
	}
}
rozdaj_skill(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}
//////////////wspolny exp///////////////
public daj_gildi_exp(id,exp)
{
switch(gildia_lvl[id])
{
	case 1: exp /=10
		case 2: exp /=9
		case 3: exp /=8
		case 4: exp /=7
		case 5: exp /=6
		case 6: exp /=5
		case 7: exp /=4
		case 8: exp /=3
		case 9: exp /=2
	}
if(g_drop[id]) exp*=2

for(new i=0; i<=32; i++)
{
	if(!is_user_connected(i))
		continue;
	if(!is_user_alive(i))
		continue;
	if(id==i)
		continue;
	if(equali(nazwa_gildi[i],"Brak"))
		continue;
	if(equali(nazwa_gildi[i],""))
		continue;
	if(!equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[i]))
		continue;
	
	if(exp<2)
		continue;
	
	Give_Xp(i,exp)
	
	ColorChat(i,GREEN,"+%i xp",exp)
}
}
//////////////////menu//////////////
public iDodaj(id)
{

new szDodaj[196];
read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj))
remove_quotes(szDodaj)
if(is_str_num(szDodaj)) 
{
	new iIle = str_to_num(szDodaj)
	if(iIle >= player_xp[id]){
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz za malo xp.",nazwa_gildi[id])
		
		gildie(id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(get_playersnum()<2) {
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Za malo graczy na serwerze",nazwa_gildi[id])
		
		gildie(id)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(iIle < 2000){
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Minimalna wplata 2000.",nazwa_gildi[id])
		
		gildie(id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle)
	Give_Xp(id,-iIle)
	gildia_exp[id]+=iIle
	if (gildia_exp[id] > GildiaXP[gildia_lvl[id]])
	{	
		gildia_lvl[id]+=1
		g_pkt[id]++
	}
	zapis_gildia(id,0)
	
	wczytaj_wplata(id)
	wplata[id]+=iIle
	zapisz_wplata(id)
	
	
	
}
else{
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id])
	
	gildie(id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public iDodaj1(id)
{

new szDodaj[196];
read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj))
remove_quotes(szDodaj)
if(is_str_num(szDodaj)) 
{
	new iIle = str_to_num(szDodaj)
	if(iIle > player_kamien[id]){
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz za malo kamieni.",nazwa_gildi[id])
		
		gildie(id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle)
	g_kam[id]+=iIle
	player_kamien[id] -= iIle
	zapis_gildia(id,0)
	zapiszk(id)
}
else{
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id])
	
	gildie(id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public za_mroz(attacker_id,id)
{
if(player_class[attacker_id] == Golem){
	
	if (!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if (totemstop[id]!=0)
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if (random_num(1,5) == 1)
	{
		totemstop[id] = 1
		brak_strzal[id] = 1 
		set_speedchange(id)
		set_renderchange(id)
		set_task(1.5,"pogolemie",id)
	}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public pogolemie(id)
{
totemstop[id] = 0
brak_strzal[id] = 0
set_speedchange(id)
set_renderchange(id)
}

Mogę się mylić, ale sprawdź


  • +
  • -
  • 1


#555513 Prośba o klase Robocop [P]

Napisane przez Carbon w 15.07.2013 13:58

Spoiler

ADMIN_LEVEL_H
  • +
  • -
  • 1


#550696 Cod Mod Nowy /Dodatki,Nowe Klasy/ by ZR

Napisane przez Carbon w 29.06.2013 15:15

Czemu brak rs'ow, które są wymagane? ;o


  • +
  • -
  • 1


#546688 SlenderMan Mod (v1.1)

Napisane przez Carbon w 31.05.2013 09:38

opis

Celem jest znalezienie wszystkich kartek na mapie bez złapania przez Slenderman. SlenderMan to fikcyjna postać, która powstała jako mem internetowy utworzonej przez użytkownika Victor Surge na forum Something Awful w 2009 roku. Jest on przedstawiany jako cienki, nienaturalnie wysoki mężczyzna o twarzy pusty i nijakiej, a ubrany w czarny garnitur.
Slenderman może teleportować się za pomocą "towar" lub "Teleport"-polecenia. Jeśli masz w pobliżu Slendermana dostaniesz klapsa to umrzesz, jeśli nie, uciekniesz od niego. Mapa jest kompletnie ciemna, nie ma żadnej broni, tylko latarka.

 

 

 

 

 

cvary

 

  • slender_light // ( default: a ) <jasność mapy>
  • slender_teleport_delay // ( default: 7 ) <opóźnienie pomiędzy teleportami>
  • slender_speed // ( default: 85) <prędkość slendera>
  • slender_damage // (default: 15 ) <ilość obrażeń, gdy obok stoi slender>
  • slender_pages // ( default : 8 ) <ilość kartek, generowanych w każdej rundzie>
  • slender_sky // ( default : black ) <nazwa nieba?>

 

 

 

 

 

 

komendy

  • reloadlights // Odświeżanie ustawień świetlnych
  • say /editor // Otwiera spawnmenu

 

 

 

 

 

download

Załączony plik  slenderman_1_1_rc3.sma   22,46 KB  390 Ilość pobrań
  slenderman_1_1_rc3.amxx

 

Załączony plik  slenderres_updated.zip   914,09 KB  439 Ilość pobrań

 

Załączony plik  slender.txt   1,26 KB  337 Ilość pobrań

 

 

 

 

 

Jeżeli ktoś zdecydował by się wgrać ten mod na serwer proszę podać IP ponieważ mod nie był prze zemnie testowany :)

 


  • +
  • -
  • 4


#546512 Crashe serwera po zmienie na niektore mapy

Napisane przez Carbon w 30.05.2013 14:27

Problem z otworzeniem pliku "cs_bdog.wad"


  • +
  • -
  • 1


#546471 Który z pluginów najbardziej może obciążyć serwer?

Napisane przez Carbon w 30.05.2013 12:34

Najlepiej jest wgrać pluginy które są potrzebne, nie warto i nie opłaca się wgrywać tzw. "dodatków" które zaśmiecają serwer w ten sposób lagują serwer oraz obciążają maszynę :)


  • +
  • -
  • 1


#546136 [ROZWIĄZANE] problem z paczką cod mod

Napisane przez Carbon w 28.05.2013 20:53

Dodaj do 

models/QTM_CodMod/ 

i zrób restart serwera.

 


  • +
  • -
  • 1


#546128 [ROZWIĄZANE] problem z paczką cod mod

Napisane przez Carbon w 28.05.2013 20:47

models/QTM_CodMod/mine.mdl

Brakuje modelu, a dokładnie "mine.mdl" :)


  • +
  • -
  • 1


#545624 [ROZWIĄZANE] Prośba o zmierzenie DMG Amadeuszowi

Napisane przez Carbon w 26.05.2013 20:36

Łapaj  ^^

 

Załączony plik  codclass_amadeusz.sma   1,22 KB  46 Ilość pobrań
  codclass_amadeusz.amxx


  • +
  • -
  • 1


#545588 Szukam /sklepu na dolary i monety& 2 perki& bullet dmg

Napisane przez Carbon w 26.05.2013 18:32

Bullet Damage

http://amxx.pl/topic...a-kolorow-dhud/

 


  • +
  • -
  • 1


#545528 Sprawdzenie.

Napisane przez Carbon w 26.05.2013 14:05

Tak wszystko w porządku. 

 

Jeżeli nie skompilujesz - nie zadziała plugin.


  • +
  • -
  • 1


#545523 [ROZWIĄZANE] Problem z klasą

Napisane przez Carbon w 26.05.2013 14:00

Łap już skompilowany plik:

 

 

Załączony plik  codclass_assasin.sma   1,64 KB  36 Ilość pobrań
  codclass_assasin.amxx


  • +
  • -
  • 1


#545520 AMX BANS Problem z opisem banów itd

Napisane przez Carbon w 26.05.2013 13:56

Pewnie nie wgrałeś pliku .txt do data/lang :)


  • +
  • -
  • 1