Witam, Gdy ma się awp/scout to się buguję i się wolno chodzi.
Jest tak przez plugin CTF mógł by ktoś mi usunąć ten bug?
SMA w załączniku
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
24.10.2013 18:17
Witam, Gdy ma się awp/scout to się buguję i się wolno chodzi.
Jest tak przez plugin CTF mógł by ktoś mi usunąć ten bug?
SMA w załączniku
22.10.2013 17:01
Jak zły dział proszę o przeniesienie.
Jakie polecacie pluginy do serwera CTF+DM
Nie chodzi mi o jakieś admin chat tylko o coś konkretnego eventy itp.
Za każda propozycje daje +
30.09.2013 16:28
Witam dodałam to http://amxx.pl/topic...d-komenda-anti/ do pluginu i się kompilowało ale nie działa mógł by ktoś mi to zrobić ? plik w załączniku na komendę /bronie z góry dzięki
29.09.2013 17:04
Witam , szukam pluginów lub proszę żeby ktoś napisał ruletkę w której można wylosować adrenaline , exp , hp , kase , losowy granat . A ta ruletka jest za kase np kosztuje 6k
możliwość zapisania broni, żeby była opcja 3 "Zapisz broń" i po zrespieniu się automatycznie będzie się sama wybierała. Po wpisaniu /guns znowu będzie pojawiało menu broni. plugin w załączniku
i proszę o o usuniecie speeda z tego pluginu
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #include <gunxpmod> new const TAG[] = "Sklepik" new pCvarSkoki, pCvarSzybko, pCvarZycie new Skoki[33], DodatkoweSkoki[33], Szybko[33] new maxpl public plugin_init() { register_plugin("Sklep CTF'a", "1.0", "k4x4z5") register_clcmd("say /sklep", "SklepCTF"); register_logevent("RestartGry", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing") register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End") register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C") register_forward(FM_CmdStart, "RealStartCMD") pCvarSzybko = register_cvar("ctf_sklep_speed", "610") // tu ustawiasz speeda. pCvarSkoki = register_cvar("ctf_sklep_skoki", "2") // tu ustawiasz ilosc skokow. pCvarZycie = register_cvar("ctf_sklep_zycie", "35") // tu ustawiasz ilosc hp. maxpl = get_maxplayers() } public RestartContin() usun() public KoniecRundy() usun() public RestartGry() usun() public usun() { for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) { if(is_user_connected(i)) { Szybko[i] = false Skoki[i] = 1 DodatkoweSkoki[i] = false } } } public RealStartCMD(id, uc_handle, seed) { if(is_user_alive(id)) { if(Szybko[id]) fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSzybko)) if(DodatkoweSkoki[id]) { new flagi = pev(id, pev_flags) if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flagi & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && Skoki[id]) { Skoki[id]-- new Float:velocity[3] pev(id, pev_velocity,velocity) velocity[2] = random_float(265.0, 285.0) set_pev(id, pev_velocity, velocity) } else if(flagi & FL_ONGROUND) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki) } } return 0 } public SklepCTF(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { new menu = menu_create("\wSklep CTF","menu") menu_additem(menu,"\yPodwojny skok \d[3500$]","1",0) menu_additem(menu,"\yDodatkowe 15 expa \d[16000$]","2",0) menu_additem(menu,"\ySzybsze bieganie \d[4000$]","3",0) menu_additem(menu,"\yDodatkowe hp +25 \d[5000$]","4",0) menu_additem(menu,"\yZestaw granatow \d[8000$]","5",0) menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) menu_display(id,menu,0) } } public menu(id, menu, item){ if(item==MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1 :{ if (cs_get_user_money(id) >= 3500){ ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles %i skoki w powietrzu.", TAG, get_pcvar_num(pCvarSkoki)) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki) DodatkoweSkoki[id] = true cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 3500) } else if (cs_get_user_money(id) < 3500){ ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG) return 1 } } case 2 :{ if (cs_get_user_money(id) >= 16000){ ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles 15 dodatkowego expa.", TAG) set_user_xp(id, get_user_xp(id) + 15) cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000) } else if (cs_get_user_money(id) < 16000){ ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG) return 1 } } case 3 :{ if (cs_get_user_money(id) >= 4000){ ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles szybsze bieganie.", TAG) Szybko[id] = true cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 4000) } else if (cs_get_user_money(id) < 4000){ ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG) return 1 } } case 4 : { if (cs_get_user_money(id) >= 5000){ ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles %i dodatkowego HP.", TAG, get_pcvar_num(pCvarZycie)) fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(pCvarZycie)) cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000) } else if (cs_get_user_money(id) < 5000){ ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG) return 1 } } case 5 : { if (cs_get_user_money(id) >= 8000){ ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles zestaw garantow.", TAG) fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") fm_give_item(id, "weapon_flashbang") fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade") cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 8000) } else if (cs_get_user_money(id) < 8000){ ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG) return 1 } } } return 1 }
22.08.2013 17:39
Witam na serwerze buguję się rank piszę kilku osobą , że jest 1 a w top15 tak nie jest lub mają 10512501295 dedów 10519502195 killów.
Następna sprawa jest taka, że na serwerze admini nie mogą dać perma przez amxmodmenu a są takie same flagi jak na moim 2 serwerze i tam mogą dać perma o co chodzi?