public plugin_precache()Dodaj:
precache_sound("nazwa_dzwieku.wav")
W:
public buyrune(id)Dodaj:
client_cmd(id,"spk nazwa_dzwieku")
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez M4G!K w 27.07.2011 04:25
Napisane przez M4G!K w 28.09.2010 14:58
Napisane przez M4G!K w 27.09.2010 09:33
Napisane przez M4G!K w 18.09.2010 10:18
#define keyswybierz (1<<0)|(1<<1) // Keys: 12 #define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890 #define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890tylko dobierz keys odpowiednio do swoich wymagań.
c_jump[id] c_theif2[id] c_blind[id] c_vampire[id] c_shake[id]nie mają żadnej przypisanej mocy, ale jeżeli tak ma być to musisz gdzieś pod wszystkimi new wkleić:
new c_jump[33] new c_theif2[33] new c_blind[33] new c_vampire[33] new c_shake[33]
Napisane przez M4G!K w 07.09.2010 20:20
Napisane przez M4G!K w 07.09.2010 13:35
public upgrade_item(id)
if(item_durability[id]>0) item_durability[id] += random_num(-50,50)
if(item_durability[id]>0) item_durability[id] += random_num(5,30)
if (!UTIL_Buyformoney(id,6000)) return PLUGIN_HANDLED upgrade_item2(id)
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000)) return PLUGIN_HANDLED player_b_respawn[id] = 1 give_item(id, "weapon_mp5navy") give_item(id, "ammo_9mm") give_item(id, "ammo_9mm") give_item(id, "ammo_9mm")
Napisane przez M4G!K w 01.09.2010 13:06
O ile wiem to forum nie supportuje Diablo II LoD.
Musisz zainstalować Monster Mod - Humans VS Monsters XP v4.2 - AlliedModders
Znajdź:i wybierz odpowiedni dla interesującego Cię systemu operacyjnego.Monster Mod v3.00.07 for Windows
Monster Mod v3.01.04 for Linux
Ale jemu w ogóle o CS chodzi czy o jakąś inną gre ?
Napisane przez M4G!K w 30.01.2010 19:04
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield checkNa:
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0 && player_b_nazwa[id] == 0) //Fireshield check
public set_speedchange(id) { if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2) else agi=BASE_SPEED if (is_user_connected(id) && freeze_ended) { new speeds if(player_class[id] == Ninja) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Zabojczyni) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) speeds= 50 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3) set_user_maxspeed(id, agi + speeds) } }
Napisane przez M4G!K w 28.01.2010 15:48
VelocityByAim(id, get_cvar_num("diablo_arrow_speed") , Velocity)
VelocityByAim(id, get_cvar_num("diablo_arrow_speed") + player_intelligence[id], Velocity)
else if(player_class[id] == Mag) { time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0)) }
Napisane przez M4G!K w 28.01.2010 15:41
Napisane przez M4G!K w 28.01.2010 15:34
Napisane przez M4G!K w 28.01.2010 13:12
Napisane przez M4G!K w 28.01.2010 10:29
public host_killed(id)
Give_ :xP:(id,-floatround(3*player_lvl[id]/(1.65-player_lvl[id]/60)))Na:
Give_ :xP:(id,-floatround(3*player_lvl[id]/(1.65-player_lvl[id]/121)))
public award_kill(killer_id,victim_id)
if(more_lvl>0) :xP:_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/40.0)/3.0)))Na:
if(more_lvl>0) :xP:_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/101.0)/3.0)))
public plugin_init()
register_touch("xbow_arrow", "player", "toucharrow") register_touch("xbow_arrow", "worldspawn", "touchWorld2") register_touch("xbow_arrow", "func_wall", "touchWorld2") register_touch("xbow_arrow", "func_door", "touchWorld2") register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating", "touchWorld2") register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle", "touchWorld2") register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild", "touchWorld2") register_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchbreakable") register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable")
//register_touch("xbow_arrow", "player", "toucharrow") //register_touch("xbow_arrow", "worldspawn", "touchWorld2") //register_touch("xbow_arrow", "func_wall", "touchWorld2") //register_touch("xbow_arrow", "func_door", "touchWorld2") //register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating", "touchWorld2") //register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle", "touchWorld2") //register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild", "touchWorld2") //register_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchbreakable") //register_touch("func_breakable", "xbow_arrow", "touchbreakable")