Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
koong
Rejestracja: 16.01.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2015 10:17
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 209
- Odwiedzin: 4 437
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Grudzień 20, 1993
-
Imię
Dominik
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Poznań
-
Zainteresowania
PIłka nożna, Alkochol no i Dziewczyny ;D
Narzędzia użytkownika
Znajomi
koong nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
przerobic perk na klase
09.05.2014 20:39
1/3 na zrespienie kolege z teamu
staty obojetnie
Punkty Konkursowe
29.04.2014 16:34
więc tak po wpisaniu /pk mamy 5 opcji
1. Kup Item -Kupujesz perk za 1 pk
2. Kup Expa -Kupujesz Expa za pk
3. Informacje -informacje dotyczące pun
3. Przenies exp -przenosisz exp z klasy na klase
4. Menu Admina -Menu z dodawaniem PP (flaga ADMIN_IMMUNITY)
5. VIP Zone -Taniej kupujesz Expa
Konfiguracja
zmieńcie to
new const prefix[] = "Nazwa sieci";na swoją nazwe sieci
aby zmienić Koszt kupna perku za pk znajdziemy w public Item_Handle
punkty_gracza[id]-= 1wystarczy zmienic 1 na ile tam chcecie
aby zmienić Koszt przenoszenia expa z klasy na klase za pk znajdziemy w public wybierzklase_handler(id, menu, item)
punkty_gracza[id]-= 50wystarczy zmienic 50 na ile tam chcecie
Cvary tworzą się w folderze config plik premium_points.cfg
cvar[0] = register_cvar("premium_exp1", "3000"); cvar[1] = register_cvar("premium_exp2", "7000"); cvar[2] = register_cvar("premium_exp3", "16000"); cvar[3] = register_cvar("premium_exp4", "32000"); cena[0] = register_cvar("premium_cena1", "5"); cena[1] = register_cvar("premium_cena2", "10"); cena[2] = register_cvar("premium_cena3", "20"); cena[3] = register_cvar("premium_cena4", "30"); cvar[4] = register_cvar("vip_premium_exp1", "3000"); cvar[5] = register_cvar("vip_premium_exp2", "7000"); cvar[6] = register_cvar("vip_premium_exp3", "16000"); cvar[7] = register_cvar("vip_premium_exp4", "32000"); cena[4] = register_cvar("vip_premium_cena1", "4"); cena[5] = register_cvar("vip_premium_cena2", "9"); cena[6] = register_cvar("vip_premium_cena3", "18"); cena[7] = register_cvar("vip_premium_cena4", "26");aby w HUD-zie wyświetlało się ile macie pkt konkursowych należy zrobic tak
Otwieracie swój silnik CodModa QTM_Codmod.amxx i w silniku dopisujecie
#include <premiump>Nastepnie szukacie public PokazInformacje(id) i dopisujecie
^nPunkty Konkursowe premium_points_get(target), ^nPunkty Konkursowe premium_points_get(id)u gotowiec to wygląda tak
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; }if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s ^nPunkty Konkursowe %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], premium_points_get(target));// return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Punkty Konkursowe : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], premium_points_get(id)); return PLUGIN_CONTINUE; }Komendy gracza
/pk
/punkty
Komendy Admina
amx_pkt <nick gacza> <ilosc punktow>np.amx_pkt "Koong" "25" <---zalecane korzystać z komendy a nie Admin Menu, ponieważ raz dodaje , raz nie
Instalacja
plik pk.sma do folderu -->scripting
plik pk.amx do folderu -->plugins
nazwę pk.amxx dopisać do do pliku -->plugins-codmod.ini
Plik true_beam do folderu -->spirites
Pliki premiump.inc i tutor.inc do folderu -->include (Kompilatora)
Aktualizacja v 0.3
-Usunieto menu vipa (w celu pozbycia sie z logów errora)
-dodano haslo na sklep (Kod z pluginu Ghosta)
-poprawiono przenoszenie expa z klasy na klase (przy zmianie ceny wystarczy zmienic liczbe 100 na swoja cene z kupnem Itemu tak samo)
if(100 >= punkty_gracza[id]) punkty_gracza[id]-= 100-dodano event w którym, powłączniu przez admina z Imunitetem przez 300 sekund kazdy gracz za fragi zdobywa pkty konkursowe 1frag=2Pkty konkursowe (Kod z pluginy RPK Shark)
-dodałem do menu admina
zrób event oraz pokaz haslo gracza
-poukladalem Menu PK wyglada ono tak
*Sklep[Kup Exp/Perk/Przeniesienie Expa]
-Kup Przedmiot
-Kup Exp
-Przenies Expa
*Stworz Haslo[Tworzysz Haslo]
*Informacje[Tu dowiesz sie doc zego sluza punkty konkursowe]
*Menu Admina
-Rozdaj PKty
-Włącz PK Event
-Zobacz Haslo Gracza
Problem z perkami dajacymi HE
25.04.2014 18:07
Witam, mam problem od pewnego czasu gdy się dostanie np perk podrecznik szpiega dostajemy granata, i gdy w rundzie giniemy mamy z rundy na runde caly czas granata , natomiast jeżeli przezyjemy runde to granat znika i w nastepnych rundach nie dostajemy granata problem dotyczy wszystkich perków które dają HE , natomiast jeżeli klasa ma na start granat to cały czas ma z klasa nie ma problemu , zauważyłem w logach error z CurWaepon wgrałem łatke z nadzieją że to się naprawi natomiast się pomyliłem nadal ten bug jest ,
od razu odpowiem że perki na 100% są dobrze zrobione ponieważ wcześniej działały, żadnej klasy z granatem ani perku nie dodawałem
jedynie silnik zmieniłem
niżej daje .sma Silnika
Proszę o szybką pomoc dziękuję. za każdą pomoc będzie +
wklepanie kodu z codadmin menu do sklepiku coda
20.04.2014 13:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #include #include #include #include #include #include #include #include #include #include #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Dominik" native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza. native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); new bool:norecoil[33] new bool:autobh[33] new OstatnieUzycie[33] = 0 new maxpl new wybrany; new nazwa_klasy[256]; public plugin_init() { register_plugin("CodShop by Koong", "1.0", "Anty"); register_clcmd("say /sklep", "cmd_menu"); register_clcmd("say sklep", "cmd_menu"); register_clcmd("say /shop", "cmd_menu"); register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_PreThink") register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1); register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End") maxpl = get_maxplayers() } public cmd_menu(id) { if(is_user_alive(id)) { menu_l1(id); } else { ColorChat(id, RED, "[INFO] Aby uzywac /sklepu musisz byc zywy!"); } return PLUGIN_HANDLED; } stock menu_l1(id) { new menu = menu_create("SKLEP By Koong", "menu_l1_h"); menu_additem(menu, "\r[COD:MW] \yHP / Armor / Amunicja");//1 menu_additem(menu, "\r[COD:MW] \yExp / Perki / Monety");//2 menu_additem(menu, "\r[COD:MW] \yDodatki");//3 if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { menu_additem(menu, "\r[COD:MW] \yMenu Vipa(Test)");//4 } menu_display(id, menu); } public menu_l1_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: { if(is_user_alive(id)) menu_l2q(id); } case 1: { if(is_user_alive(id)) menu_l2e(id); } case 2: { if(is_user_alive(id)) menu_l2r(id); } case 3: { if(is_user_alive(id)) menu_vip(id); } } menu_destroy(menu); } stock menu_l2q(id) { new menu = menu_create("[COD:801] HP / Armor / Amunicja:", "menu_l2q_a"); menu_additem(menu, "Apteczka \r[Dostajesz +70HP] \yKoszt: \r[10m]");//1 menu_additem(menu, "Kamizelka \r[Dostajesz +50Armoru] \yKoszt: \r[20m]");//2 menu_additem(menu, "Ammo \r[Amunicja do all broni] \yKoszt: \r[15m]");//3 menu_additem(menu, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt: \r[15m]");//4 menu_display(id, menu); } public menu_l2q_a(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 10) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+70); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-10); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 70 hp!"); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-10); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 1: { if(kasa >= 20) { set_user_armor( id, get_user_armor( id ) + 50 ); cod_set_user_coins(id, kasa-20); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles 50 Kamizelki!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 2: { if(kasa >= 15) { give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"ammo_buckshot"); give_item(id,"ammo_45acp"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_9mm"); give_item(id,"ammo_57mm"); give_item(id,"ammo_45acp"); give_item(id,"ammo_338magnum"); give_item(id,"ammo_50ae"); cod_set_user_coins(id, kasa-15); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles ammo do all broni!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 3: { if(kasa >= 15) { give_item(id, "item_thighpack") cod_set_user_coins(id, kasa-15); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles zestaw do rozbrajania!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE } stock menu_l2e(id) { new menu = menu_create("[COD:801] Exp / Perki / Monety", "menu_l2e_a"); menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r[25m]");//1 menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r[20m]");//2 menu_additem(menu, "Napraw Perk \r[Otrzymujesz + 5 wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r[50m]");//3 menu_additem(menu, "Kup Monety \r[Dostajesz 5m] \yKoszt: \r[5000$]");//4 menu_display(id, menu); } public menu_l2e_a(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cod_get_user_coins(id) if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 25) { cod_set_user_coins(id, kasa-25); new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(1000, 3000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 1: { if(kasa >= 20) { cod_set_user_coins(id, kasa-20); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 2: { if(kasa >= 50) { new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id); if(uszkodzenia_perku+5>=100) { cod_set_perk_durability(id, 100); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles +5 wytrzymalosci perku!"); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wytrzymalosc twojego perku wynosi %i", cod_get_perk_durability(id)); } else { cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles +5 wytrzymalosci perku!"); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wytrzymalosc twojego perku wynosi %i", cod_get_perk_durability(id)); } } } case 3: { if(cs_get_user_money(id) >= 5000) { cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles 5 monet!"); cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-5000); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE } stock menu_l2r(id) { new menu = menu_create("[COD:801] Dodatki:", "menu_l2r_a"); menu_additem(menu, "Grawitacja \r[500 Grawitacji] \yKoszt: \r[15m]");//1 menu_additem(menu, "Ciche buty \r[Nie slychac krokow] \yKoszt: \r[15m]");//2 menu_additem(menu, "Kupon \r[Losujesz Bonus] \yKoszt: \r[15m]");//3 menu_additem(menu, "No Recoil \r[Dostajesz Eliminator Rozrzutu] \yKoszt: \r[50m]");//4 menu_additem(menu, "Auto BH \r[Dostajesz Auto BH] \yKoszt: \r[20m]");//5 menu_display(id, menu); } public menu_l2r_a(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cod_get_user_coins(id) if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 15) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); set_user_gravity(id, 0.4); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz 500 grawitacji!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 1: { if(kasa >= 15) { set_user_footsteps(id, 1); cod_set_user_coins(id, kasa-15); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles ciche buty!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 2: { if(kasa >= 15) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales"); case 4: { new bonusxp = random_num(1000,3000); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(100,1000); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(100,200); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus); } case 8: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!"); case 9: { new xpbonus = random_num(2000,5000); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!"); } } } if(kasa < 15) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 3: { if(kasa >= 50) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); norecoil[id] = true; client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles Eliminator Rozrzutu"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 4: { if(kasa >= 20) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); autobh[id] = true; client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles Auto BH"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE } stock menu_vip(id) { new menu = menu_create("[COD:801] Menu Vipa:", "wybierz_klase"); menu_additem(menu, "Przenoszenie Expa \r[Przenies Expa Z Klasy na Klase] \yKoszt: \r[1000m]");//1 menu_display(id, menu); } public wybierz_klase(id) { new tytul[64]; format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :"); new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler"); for(new i=1; i= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) { } } return PLUGIN_CONTINUE } public KoniecRundy() usun() public usun() { for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) { if(is_user_connected(i)) { norecoil[i] = false; autobh[i] = false; } } } public client_connect(id) { OstatnieUzycie[id] = 0 set_user_info(id, "lang", "pl") }Nizej dam .sma codadminmenu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #include #include new opcja, gracz_id[33], wybrany; new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256]; public plugin_init() { register_plugin("COD Admin Menu by MieTeK", "1.5", "MieTeK"); register_clcmd("say /codadmin", "AM", ADMIN_LEVEL_B); register_clcmd("ile","pobierz"); } public AM(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) return PLUGIN_HANDLED; new tytul[64]; format(tytul, 63, "\rCOD Admin Menu \wby MieTeK"); new menu = menu_create(tytul, "AM_handler"); menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1 menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2 menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3 menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4 menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5 menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6 menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public AM_handler(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { Gracz(id); opcja = 1; } case 1: { Gracz(id); opcja = 2; } case 2: { Gracz(id); opcja = 3; } case 3: { Gracz(id); opcja = 4; } case 4: { Gracz(id); opcja = 5; } case 5: { Gracz(id); opcja = 6; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public Gracz(id) { new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; gracz_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0); } menu_display(id, menu); } public Gracz_handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } wybrany = gracz_id[item]; get_user_name(wybrany, name, 32); if(opcja == 3) wybierz_perk(id); else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6) wybierz_klase(id); else console_cmd(id, "messagemode ile"); return PLUGIN_HANDLED; } public pobierz(id) { new text[192] read_argv(1,text,191) format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text); dawaj(id) } public dawaj(id) { if(opcja == 1) { cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc)); client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc)); } if(opcja == 2) { new potrzeba; potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1); cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba); client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc)); } } public wybierz_klase(id) { new tytul[64]; format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :"); new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler"); for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++) { cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255) menu_additem(menu, nazwa_klasy) } menu_display(id, menu); } public wybierz_klase_handler(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE; } new klasa[2][65]; if(opcja == 4) { new exp = cod_get_user_xp(wybrany); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64); cod_set_user_xp(wybrany, 0); cod_set_user_class(wybrany, item, 1); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64); cod_set_user_xp(wybrany, exp); client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]); } if(opcja == 5) { new exp = cod_get_user_xp(wybrany); new oldclass = cod_get_user_class(wybrany) cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64); cod_set_user_class(wybrany, item, 1); new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany); cod_set_user_xp(wybrany, exp); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64); cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1); cod_set_user_xp(wybrany, exp2); cod_set_user_class(wybrany, item, 1); client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]); } if(opcja == 6) { new exp = cod_get_user_xp(wybrany); cod_set_user_xp(wybrany, 0); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64); cod_set_user_class(wybrany, item, 1); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64); cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp); client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public wybierz_perk(id) { new tytul[64]; format(tytul, 63, "\rWybierz perk :"); new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler"); for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++) { cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255) menu_additem(menu, nazwa_perku); } menu_display(id, menu); } public wybierz_perk_handler(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0); cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255); client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku); return PLUGIN_HANDLED; }jakaś rada jak mam to zrobić? próbowałem prawie wszystkie kombinacje a pewnie się okaże że to banalnie proste.
wmontowanie monet i rebornow do silnika
04.04.2014 19:43
Witam,Problem polega na tym ze 2 pozycje z HUD migają usuwałem te zbędne godzina timeleft ale nadal migaja i wpadłem na pomysł żeby wbudować te pluginy do silnika. i mi cos nie
po swojemu to dodałem monety i reborny ale nie naliczało ich tak jakby nie działało dam, wam .sma silnika , monet i rebornów może ktoś poradzi sobie z tym,
PS. jakby się dało to żeby z punktu spectatora było widać i jak gracz żyje
Dzięki Pozdrawiam.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: koong
- Regulamin