Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

koong - zdjęcie

koong

Rejestracja: 16.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2015 10:17
*****

#636100 Punkty Konkursowe

Napisane przez koong w 02.05.2014 16:13

Pół dnia się męczyłem ale zrobiłem u mnie działa zobacz u siebie

 

wystarczy ze podmniesz ten plik pk.amxx a i żebyś nie miał do plugins codmod dopisanego eventu ;)

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#635488 Punkty Konkursowe

Napisane przez koong w 29.04.2014 16:34

Witam niżej dam plugin punkty premium, dodam, że 1 wersje dodał Grzesiu , ale miała bugi nie zapisywały się punkty premium , jego wersję poprawił na 5tyk , poprawił zapisywanie się punktów premium, oraz dodał do pluginu Vipa w którym, można kupić taniej expa, kolejną poprawkę zapisu nVault poprawił Sebul, i gdy wrzuciłem na serwer nie działało kupowanie exp, tylko expa można było kupic w VIP Zone, poprawiłem i teraz plugin działa dodałem, również przenoszenie expa z klasy na klase i zmieniłem nazwy punkty premium na punkty konkursowe,dodałem trochę kolorków oraz zmieniłem informacje Opis
więc tak po wpisaniu /pk mamy 5 opcji
1. Kup Item -Kupujesz perk za 1 pk
2. Kup Expa -Kupujesz Expa za pk
3. Informacje -informacje dotyczące pun
3. Przenies exp -przenosisz exp z klasy na klase
4. Menu Admina -Menu z dodawaniem PP (flaga ADMIN_IMMUNITY)
5. VIP Zone -Taniej kupujesz Expa
Konfiguracja
zmieńcie to
new const prefix[] = "Nazwa sieci";
na swoją nazwe sieci
aby zmienić Koszt kupna perku za pk znajdziemy w public Item_Handle
 
  punkty_gracza[id]-= 1
wystarczy zmienic 1 na ile tam chcecie
aby zmienić Koszt przenoszenia expa z klasy na klase za pk znajdziemy w public wybierzklase_handler(id, menu, item)
  
  punkty_gracza[id]-= 50
wystarczy zmienic 50 na ile tam chcecie
Cvary tworzą się w folderze config plik premium_points.cfg
 cvar[0] = register_cvar("premium_exp1", "3000");
 cvar[1] = register_cvar("premium_exp2", "7000");
 cvar[2] = register_cvar("premium_exp3", "16000");
 cvar[3] = register_cvar("premium_exp4", "32000");
 cena[0] = register_cvar("premium_cena1", "5");
 cena[1] = register_cvar("premium_cena2", "10");
 cena[2] = register_cvar("premium_cena3", "20");
 cena[3] = register_cvar("premium_cena4", "30");
 cvar[4] = register_cvar("vip_premium_exp1", "3000");
 cvar[5] = register_cvar("vip_premium_exp2", "7000");
 cvar[6] = register_cvar("vip_premium_exp3", "16000");
 cvar[7] = register_cvar("vip_premium_exp4", "32000");
 cena[4] = register_cvar("vip_premium_cena1", "4");
 cena[5] = register_cvar("vip_premium_cena2", "9");
 cena[6] = register_cvar("vip_premium_cena3", "18");
 cena[7] = register_cvar("vip_premium_cena4", "26");
aby w HUD-zie wyświetlało się ile macie pkt konkursowych należy zrobic tak
Otwieracie swój silnik CodModa QTM_Codmod.amxx i w silniku dopisujecie
#include <premiump>
Nastepnie szukacie public PokazInformacje(id) i dopisujecie
^nPunkty Konkursowe
 premium_points_get(target),
 ^nPunkty Konkursowe
 premium_points_get(id)
u gotowiec to wygląda tak
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;if(!is_user_connected(id))
{
  remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}if(!is_user_alive(id))
{
  new target = pev(id, pev_iuser2);  if(!target)
   return PLUGIN_CONTINUE;  set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
  ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s ^nPunkty Konkursowe %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], premium_points_get(target));//
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Punkty Konkursowe : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], premium_points_get(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Komendy gracza
/pk
/punkty

Komendy Admina
amx_pkt <nick gacza> <ilosc punktow>
np.amx_pkt "Koong" "25" <---zalecane korzystać z komendy a nie Admin Menu, ponieważ raz dodaje , raz nie ;)
Instalacja
plik pk.sma do folderu -->scripting
plik pk.amx do folderu -->plugins
nazwę pk.amxx dopisać do do pliku -->plugins-codmod.ini
Plik true_beam do folderu -->spirites
Pliki premiump.inc i tutor.inc do folderu -->include (Kompilatora)



Aktualizacja v 0.3

-Usunieto menu vipa (w celu pozbycia sie z logów errora)
-dodano haslo na sklep (Kod z pluginu Ghosta)
-poprawiono przenoszenie expa z klasy na klase (przy zmianie ceny wystarczy zmienic liczbe 100 na swoja cene z kupnem Itemu tak samo)
 if(100 >= punkty_gracza[id])
punkty_gracza[id]-= 100
-dodano event w którym, powłączniu przez admina z Imunitetem przez 300 sekund kazdy gracz za fragi zdobywa pkty konkursowe 1frag=2Pkty konkursowe (Kod z pluginy RPK Shark)
-dodałem do menu admina
zrób event oraz pokaz haslo gracza
-poukladalem Menu PK wyglada ono tak
*Sklep[Kup Exp/Perk/Przeniesienie Expa]
-Kup Przedmiot
-Kup Exp
-Przenies Expa
*Stworz Haslo[Tworzysz Haslo]
*Informacje[Tu dowiesz sie doc zego sluza punkty konkursowe]
*Menu Admina
-Rozdaj PKty
-Włącz PK Event
-Zobacz Haslo Gracza

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#628629 Sklep COD za monety

Napisane przez koong w 27.03.2014 21:48

Moje screeny;)
  • +
  • -
  • 1


#627940 Klasa od danego poziomu.

Napisane przez koong w 24.03.2014 22:52

No to tak jakby klasa była od 59 lvla... Bezsens.
  • +
  • -
  • 1


#625280 Klasa od danego poziomu.

Napisane przez koong w 13.03.2014 23:13

Nie rozumiem czyli klasa komandos jest od 60 lvla
I np na amadeuszu mam 62
A obecnie jestem na klasie snajper co ma np 30 lvl(zależy jak ustawie new level=30)to będę mógł wbić na komandosa?
  • +
  • -
  • 1


#625148 Klasa Mag - Latarka naświetlająca

Napisane przez koong w 13.03.2014 11:31

sory za odkop ale klasa buguje a mi jest pilnie potrzebna bo ludzie się skarżą na ninje i teraz pytanie do was jest z was ktoś w stanie to naprawić??


  • +
  • -
  • -1


#587346 [Diablo Mod Core] Guilds System

Napisane przez koong w 22.11.2013 20:01

a przerobić to na codmoda by się udało?:>


  • +
  • -
  • 1


#584261 Klas ghost sniper - dodanie cichych kroków

Napisane przez koong w 10.11.2013 13:24

/* Plugin generated by AMXX-Studio */





 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>





#define DMG_BULLET (1<<1) 






#define DMG_HEGRENADE (1<<24) 






new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];






new const nazwa[] = "Ghost Sniper [P]";


new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/4 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP, ciche kroki + 2 skoki";


new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;


new const zdrowie = 15;


new const kondycja = 15;


new const inteligencja = 20;


new const wytrzymalosc = 30;






public plugin_init() 


{


        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");


        


        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
        register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");   


}






public cod_class_enabled(id)


{
 
        set_user_footsteps(id, 1);

        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);


        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))


        {


                client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)


                return COD_STOP;


        }


        ma_klase[id] = true;


        return COD_CONTINUE;


}






public cod_class_disabled(id)
{

        ma_klase[id] = false;
        set_user_footsteps(id, 0);
}






public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


{


        if(!is_user_connected(idattacker))


                return HAM_IGNORED; 


        


        if(!ma_klase[idattacker])


                return HAM_IGNORED;


        


        


        if(damagebits & DMG_BULLET)


        {


                new weapon = get_user_weapon(idattacker);


                if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 


                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


        }


        


        if(damagebits & DMG_HEGRENADE && !random(4))


                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


        


        return HAM_IGNORED;


}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2


#584017 Klasy Awansami

Napisane przez koong w 09.11.2013 18:18

masz tutaj  już ci zkąpilowałem 

teraz to co masz w folderze scripting wrzuc do swojego folderu w ftp scripting

to co masz w plugins wrzuć do swojego folderu plugins

i w config ci dodałem plugins-codmod.ini tam masz już wszystkie klasy dopisane jak którejś nie chcesz to poprostu usuń

 

a i swoj silnik ze swoich starych awansów ci dałem ( tam jest zrobione, że jak wbijesz 25 lvl komandosem to z komandosa robi ci się wykfalifikowany komandos)

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  awanse.rar   835,05 KB  86 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2


#583600 Ruletka CodMod

Napisane przez koong w 08.11.2013 13:46

Przerobiłem ruletke by NaXe do CodModa(dodałem więcej umiejętności oraz ruletke za monety, itp.)

 

opis

Ruletka posiada do wylosowania:

 

-Wylosowales 200 punktow kamizelki.

-Wylosowales spowolnienie, na 25 sekund.

-Wylosowales smierc.

-Wylosowales przyspieszenie, na 15 sekund.

-Wylosowales 2x nizsza grawitacje, na 25 sekund.

-Wylosowales  XHP. (można wylosować od 100-1000 hp)

-Wylosowales 1HP powodzenia

-Wylosowales zatrucie. Zabiera ci 1 HP co sekunde przez 20  sekund.

-Wylosowales  dodatkowe skoki w powietrzu.

-Wylosowales Auto Bunny Hop. Trzymaj caly czas spacje, aby sie rozpedzic.

-Wylosowales Long Jump'a. Usiadz, aby wybilo Cie do przodu.

-Wylosowales 2x wieksze obrazenia.

-Wylosowales wieksze DMG noza

-Wylosowales eliminator rozrzutu w broniach.

-Wylosowales nieskonczonsc amunicji. Strzelaj do bolu :)

-Wylosowales anty flash'a. Nie dzialaja na Ciebie granaty oslepiajace.

-Straciles wszystkie bronie.

-Wylosowales Niesmiertelnosc na 15 sekund

-Wylosowales Niesmiertelnosc na 15 sekund + eliminator rozrzutu

-Wylosowales przyspieszenie na 15 sekund,oraz (od 100 do 1000 hp) Wylosowales HP.

-Wylosowales przyspieszenie na 15 sekund, 2x wieksze dmg oraz nieskonczone ammo.

-Niestety nic nie wylosowales

-Wygrales 16 000$

-Jestes slapowany!!

-Wygrales 12000 expa!Gratulacje!

-Wygrales 6000 expa!

 

cvary

 

register_cvar("amx_ruletka_koszt","25")                                     (Koszt ruletki, za monety)

pCvarAP = register_cvar("ruletka_kamizelka", "200")                 (ilość kamizelki)
pCvarZatrucie = register_cvar("ruletka_zatrucie", "1")                (ile hp ma odejmować za zatrucie)
pCvarSkoki = register_cvar("ruletka_skoki", "4")                        (ilość skoków)
pCvarWolno = register_cvar("ruletka_wolno_speed", "100")      (spowolnienie)
pCvarSzybko = register_cvar("ruletka_szybko_speed", "610")   (przyspieszenie)
pCvarGrawitacja = register_cvar("ruletka_grawitacja", "0.4")      (grawitacja)
pCvarNiesmiertelnosc= register_cvar("cod_timegod", "20.0");    (nieśmiertelność)
 
pCvarNowaMapaCzas = register_cvar("ruletka_nowamapa_czas", "180")  (po zmianie mapy, aby użyć ruletki trzeba poczekać 180sek.)
pCvarPoczekajCzas = register_cvar("ruletka_poczekaj_czas", "120")         (po użyciu ruletki musisz poczekać 120 sekund)
pCvarWolnoCzas = register_cvar("ruletka_wolno_czas", "25")                    (czas spowolnienia)
pCvarSzybkoCzas = register_cvar("ruletka_szybko_czas", "15")                 (czas przyspieszenia)
pCvarGrawitacjaCzas = register_cvar("ruletka_grawitacja_czas", "25")       (czas grawitacji)
pCvarZatrucieCzas = register_cvar("ruletka_zatrucie_czas", "20")              (czas zatrucia)
 
inne informacje
 
-Ruletkę można użyć za 25 monet
-Ruletka posiada Vipa na flagę "b" można to zmienić tu (#define VIP ADMIN_RESERVATION), jeśli masz vipa to cię chroni przez wylosowaniem śmierci, wylosowania 1 hp, (na sayu piszę: Masz szczescie ze jestes vipem! Zostales uratowany przed dedem.)
-Tag ustawiony na środku ekranu 
 
komendy
/ruletka
 
instalacja
standardowa,
.sma do scryptingu
.amx do plugins
i dopisać do plugins. ini na końcu ruletkacod.amxx
 
Pozdrawiam.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#562278 Prośbę o kompilację klas cod mod awanse

Napisane przez koong w 10.08.2013 14:06

:blink: widzę moje klasy z mojego  codmoda pobrałeś :D

strona ci automatycznie zkompilowała 

a ty nie mozesz swoim compilerem bo musisz wejść w compiler/include/codmod

i na końcu dopisać 

native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

i niewiem czemu zmieniłeś     to  

ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wykonana przez Jesusa");

jak ja  edytowałem klase CheQa i pododawałem tamte umiejętności .


  • +
  • -
  • 1


#559395 [ROZWIĄZANE] Prośba o 3 klasy min. Admirał

Napisane przez koong w 29.07.2013 19:03

łap admirała

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#559390 Prosba o Dodanie +dmg do klasy

Napisane przez koong w 29.07.2013 18:51

widzę że klasę przerabiałeś z perku 

i znalazłem tam błąd , oczywiście poprawiłem i dodałem + 5 DMG łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#558968 Proszę o Klasę "Zamachowiec"

Napisane przez koong w 28.07.2013 12:41

łap .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#558956 problem z kompilacja klasy

Napisane przez koong w 28.07.2013 12:06

Venexus  jeżeli używasz kompilacji lokalnej to 1 klasa tak jak kolega wyżej napisał ci się zkompilowała i masz ją w folderze compiled 

a te warningi to nie robią bo chodzi o odstępy z linikami (przy dopisywaniu do klasy Premium)

masz tu bez warningów:>

 

a co do klasy shadow to w tej klasie straszny syf był z kodem i zrobiłem tą klasę od nowa łap.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2