Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Linux' - zdjęcie

Linux'

Rejestracja: 20.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.07.2022 18:51
*****

#759940 Cześć

Napisane przez Linux' w 13.07.2019 09:54

Który to już raz :D


  • +
  • -
  • 1


#752074 Rejestracja komend w stylu sourcemod

Napisane przez Linux' w 08.09.2018 10:12

opis

Prosty plugin dzięki któremu będziemy mogli rejestrować komendy w innych pluginach, w taki sposób w jaki wygląda to w sourcemod.

 

konfiguracja

Jak to działa? Gdy posiadamy już wgrany plugin, wystarczy, że dana komenda zostanie zarejestrowana dla użycia z konsoli np:

 

register_clcmd("myjrece", "UzycieKomendy");

 

by była dostępna zarówno w say oraz say_team po wpisaniu !myjrece lub /myjrece. Bez pluginu alternatywna rejestracja wyglądała by tak:

 

register_clcmd("myjrece", "UzycieKomendy");

register_clcmd("say !myjrece", "UzycieKomendy");
register_clcmd("say_team !myjrece", "UzycieKomendy");

register_clcmd("say /myjrece", "UzycieKomendy");
register_clcmd("say_team /myjrece", "UzycieKomendy");

 

cvary

chat_hide_commands 1 // czy ukrywać wyświetlanie komendy wpisanej w chat? 1 - tak, 0 - nie

 

inne informacje

Plugin odniesie się do wszystkich komend na serwerze.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#752001 [Cod Nowy] Wymiana i oddawanie itemów

Napisane przez Linux' w 04.09.2018 21:23

opis

Dodaje dodatkowe pluginy dla nowego coda dzięki którym będziemy mogli wymieniać oraz oddawać nasze przedmioty z innymi osobami (za ich zgodą..).

 

komendy

Oddaj

Wymien

 

instalacja

Standardowa

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#751983 [Cod Nowy] Sklepik

Napisane przez Linux' w 03.09.2018 18:21

opis

Dzięki temu dodatkowi na serwerze pojawi się prosty cod sklepik

 

komendy

Sklep

 

instalacja

Standardowa

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#751982 [Cod Nowy] Dodatkowa paczka itemów

Napisane przez Linux' w 03.09.2018 16:42

opis

Wrzucam dodatkową paczkę, 21 itemów do nowego cod moda.

 

instalacja

Standardowa.

 

inne informacje

Item "Wallhack Czitera" wymaga dodatkowego pluginu do działania: https://amxx.pl/topi...csgo-admin-esp/

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#751952 CodMW2 Nowy - Niepublikowana wersja!

Napisane przez Linux' w 02.09.2018 12:20

opis

 

Udostępniam niepublikowaną dotychczas wersje nowego cod moda napisanego pod grę cs:go. Modyfikacja napisana została stosunkowo dawno dlatego, też kod mógłby zostać napisany gdzie nie gdzie trochę lepiej jednak ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z końcowego efektu. Paczka dostępna do tej pory była wyłącznie w wersji płatnej dlatego pragnę serdecznie podziękować tym którzy ją nabyli, wspierając w ten sposób mnie na przestrzeni tych paru lat.

 

Modyfikacja znana z czasów ery cs 1.6, polega na wybieraniu klas, zdobywaniu doświadczenia, poziomów za które otrzymujemy punkty statusu. W załączniku znajduje się silnik, 14 klas oraz 25 itemów.

 

Różnice między nowym silnikiem a starym?

- W nowym silniku rozbite zostały klasy, perki czy inne dodatki na osobne pluginy dzięki czemu nie musimy już babrać się w jednym długim kodzie by coś zmienić, jest to spora wygoda. Dzięki takiemu zastosowaniu o wiele łatwiej znajdziemy również ewentualny błąd jaki popełniliśmy przy edycji moda.

- Wprowadzona została znacznie obszerniejsza konfiguracja dzięki której zmienimy ilość wymaganego doświadczenia do nowego poziomu, wszystkie limity, wyłączymy wytrzymałość perków itp.

- Zmiany nie ominęły również zapisu modyfikacji, ten został poprawiony w taki sposób by nie nadpisywał już danych a je sumował - w praktyce oznacza to, że pojedyncza utrata naszych danych już nigdy nie nastąpi.

 

konfiguracja

 

Standardowa. Większość zmian w konfiguracji przeprowadzisz w /cfg/sourcemod/codmod.cfg. By podłączyć zapis dopisujemy do databases.cfg poniższe dane a następnie uzupełniamy w prawidłowy sposób.
 

"codmod_lvl_sql"
{
    "driver"        "mysql"
    "host"        "host"    // adres bazy mysql
    "database"    "db"    // database bazy mysql
    "user"        "login"    // login uzytkownika do bazy mysql
    "pass"        "haslo"    // haslo uzytkownika do bazy mysql
}

 

cvary

 

cod_xp_kill 10            // doswiadczenie za zabojstwo: 0 - wyl
cod_xp_killhs 15            // doswiadczenie za zabojstwo w hs: 0 - wyl
cod_xp_damage 1            // ilosc xp za 20 obrazen: 0 - wyl
cod_xp_winround 25        // doswiadczenie za wygrana runde: 0 - wyl
cod_xp_objectives 50        // doswiadczenie za wykonane cele mapy: 0 - wyl

cod_max_level 200            // maksymalny limit poziomu: 0 - wyl
cod_level_ratio 35            // predkosc zdobywania doswiadczenia: im mniej tym szybciej
cod_points_level 2            // co ile poziomow punkt dla statystyk gracza: 0 - wyl
cod_max_intelligence 30        // limit inteligencji w statystykach: 0 - wyl
cod_max_health 50        // limit zdrowia w statystykach: 0 - wyl
cod_max_damage 40        // limit obrazen w statystykach: 0 - wyl
cod_max_stamina 60        // limit wytrzymalosci w statystykach: 0 - wyl
cod_max_trim 80            // limit kondycji w statystykach: 0 - wyl

cod_item_stamina 20        // co ile odejmowac wytrzymalosc itemu podczas smierci: 0 - wyl
cod_item_max_stamina 100        // maksymalna wytrzymalosc itemu: 0 - wyl

 

[natywy]

 

native cod_set_user_bonus_weapons(client, const String:nazwa[]);
native cod_get_user_bonus_weapons(client, const String:nazwa[], const MaxLeng);

native cod_set_user_bonus_intelligence(client, wartosc);
native cod_set_user_bonus_health(client, wartosc);
native cod_set_user_bonus_damage(client, wartosc);
native cod_set_user_bonus_stamina(client, wartosc);
native cod_set_user_bonus_trim(client, wartosc);

native cod_get_user_intelligence(client, inteligencja_zdobyta, inteligencja_bonusowa, inteligencja_klasy);
native cod_get_user_health(client, zdrowie_zdobyte, zdrowie_bonusowe, zdrowie_klasy);
native cod_get_user_damage(client, obrazenia_zdobyte, obrazenia_bonusowe, obrazenia_klasy);
native cod_get_user_stamina(client, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_bonusowa, wytrzymalosc_klasy);
native cod_get_user_trim(client, kondycja_zdobyta, kondycja_bonusowa, kondycja_klasy);
native cod_get_user_points(client);

native cod_get_user_maks_intelligence(client);
native cod_get_user_maks_health(client);
native cod_get_user_maks_damage(client, const String:obrazenia[], const MaxLeng);
native cod_get_user_maks_stamina(client, const String:wytrzymalosc[], const MaxLeng);
native cod_get_user_maks_trim(client, const String:kondycja[], const MaxLeng);

native cod_set_user_xp(client, wartosc);
native cod_set_user_class(client, klasa, zmiana);
native cod_set_user_item(client, item, wartosc, wytrzymalosc);

native cod_get_user_xp(client);
native cod_get_level_xp(poziom);
native cod_get_user_level(client);
native cod_get_user_level_all(client);
native cod_get_user_class(client);
native cod_get_user_item(client);
native cod_get_user_item_skill(client);
native cod_get_user_item_stamina(client);

native cod_get_classes_num();
native cod_get_classid(const String:nazwa[]);
native cod_get_class_name(klasa, const String:nazwa[], const MaxLeng);
native cod_get_class_desc(klasa, const String:opis[], const MaxLeng);
native cod_get_class_weapon(klasa, const String:bronie[], const MaxLeng);
native cod_get_class_intelligence(klasa);
native cod_get_class_health(klasa);
native cod_get_class_damage(klasa);
native cod_get_class_stamina(klasa);
native cod_get_class_trim(klasa);

native cod_get_items_num();
native cod_get_itemid(const String:nazwa[]);
native cod_get_item_name(item, const String:nazwa[], const MaxLeng);
native cod_get_item_desc(item, const String:nazwa[], const MaxLeng);

native cod_inflict_damage(client, attacker, damage);
native cod_register_class(const String:nazwa[], const String:opis[], const String:bronie[], inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
native cod_register_item(const String:nazwa[], const String:opis[], min_wartosc, max_wartosc);

forward cod_class_enabled(client, klasa);
forward cod_class_disabled(client, klasa);
forward cod_class_skill_used(client, klasa);

forward cod_item_enabled(client, wartosc, item);
forward cod_item_disabled(client, item);
forward cod_item_used(client, item);

 

inne informacje

 

Proszę o nie kopiowanie tematu na inne fora bez mojej zgody.

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#751951 [CSS/CS:GO] Admin Esp

Napisane przez Linux' w 02.09.2018 11:11

opis

Prosty plugin dający możliwość posiadania wallhacka po śmierci dla danej osoby z flagą (domyślnie ADMFLAG_BAN). Możemy także opcjonalnie włączyć komuś widzenie przez ściany gdy gracz żyje, dzięki użyciu natywu.

 

konfiguracja

By włączyć lub wyłączyć esp po śmierci, wystarczy nacisnąć klawisz R.

 

instalacja

Standardowa.

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#751944 MailboxGO - System Skrzynek Pocztowych (In-Game)

Napisane przez Linux' w 01.09.2018 12:16

Ciekawy pomysl, nie powiem :)


  • +
  • -
  • 1


#742775 [Cod Nowy] Ustawienie klasy po wejściu na serwer!

Napisane przez Linux' w 23.09.2017 21:15

Public UsunUmiejetnosci(id), zmienna nowa_klasa_gracza ustaw np na 1. Bedzie ustawiac automatycznie dodana klase numer 1, ale lepszym wyjsciem bylo by usuniecie klas.


  • +
  • -
  • 1


#742585 Podboty zapelniaja serwer

Napisane przez Linux' w 14.09.2017 09:52

https://amxx.pl/topi...a-ilość-graczy/


  • +
  • -
  • 1


#742168 error 035: argument type mismatch (argument 3)

Napisane przez Linux' w 25.08.2017 16:38

    public playSound(id, path[])
    {
    	if (id && !equal(path, ""))

  • +
  • -
  • 1


#741675 Podwójne losy - na co zamienic if(los == x)

Napisane przez Linux' w 02.08.2017 22:56

N okej, dzięki :P macie po +, ogólnie słyszałem, że nie powinno się robić losowania za pomocą if'ów i, że właśnie przez to mogą się powtarzać losy.

 

Zle slyszales, funkcja random_num losuje liczby z przedzialow X/Y i nie ma tu zadnego znaczenia w jaki sposob jest wywolywana.


  • +
  • -
  • 1


#741634 Problem z dźwiękami

Napisane przez Linux' w 01.08.2017 17:23

client_cmd(id, "spk ^"CS/COD/select^"");

na

client_cmd(id, "spk ^"CS/COD/select.wav^"");

nie musisz takze korzystac z ^" ^" poniewaz w sciezce nie znajdzie sie spacja.


  • +
  • -
  • 1


#741526 Podwójne losy - na co zamienic if(los == x)

Napisane przez Linux' w 30.07.2017 12:23

Tak jak napisal donaciak taki urok losowan, ze czasem cos sie powtorzy. Jezeli tego nie chcesz przechwyc wylosowana wartosc do zmiennej i ponawiaj los w przypadku nastepnej takiej samej liczby jak poprzednia.


  • +
  • -
  • 1


#740104 Hlds zboty pod metamod linux

Napisane przez Linux' w 06.06.2017 10:59

Jest jakaś możliwość konfiguracji botów (np. poziom trudności) albo dokumentacja projektu ?

 

Jest od tego komenda bot_difficulty, dodałem listę cvarów do pierwszego postu. Większość cvarów to te po prostu z zbotow single cs:cz, css tak więc może znajdziesz coś więcej na valve czy alliedmod.


  • +
  • -
  • 1