Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Andrzejek - zdjęcie

Andrzejek

Rejestracja: 01.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.07.2020 07:35
-----

#720011 FreeVIP Wywala Serwer po wpisaniu /vips

Napisane przez Andrzejek w 07.02.2016 17:17

Właśnie w tym problem że nie mam VIP SMa :)

 

to jak Ci mam pomóc? napisz nowego VIPA.


  • +
  • -
  • 1


#719943 Wytrzymalosc itemu na czas

Napisane przez Andrzejek w 06.02.2016 23:33

No to najlepiej by było, jak byś zrobił osobny plugin od sprawdzania i gdy się czas skończy wyrzucić perk, bo dodawanie wyrzucania perku to trochę bezsensu będzie.


  • +
  • -
  • 1


#719940 Pytanie dotyczące odliczania czasu.

Napisane przez Andrzejek w 06.02.2016 23:13

Co do ustawienia wytrzymałości zrób natyw, który będzie ustawiał jej wartość.

 

register_native("cod_set_wytrzymalosc_runy", "UstawWytrzymaloscRuny", 1);

public UstawWytrzymaloscRuny(id, wartosc)
{
       wytrzymalosc_runy[id] = wartosc;
}

 

Użycie w osobnym pluginie, to musisz dodać

 

native cod_set_wytrzymalosc_runy(id, wartosc);

 

użycie, po otrzymaniu runy cod_set_wytrzymalosc_runy(id, 1000);

 

A jak wytrzymałość runy będzię wynosić 0 to co wtedy? format Time nie będzie istniał i nie wyświetli danych.


  • +
  • -
  • 1


#719938 Wytrzymalosc itemu na czas

Napisane przez Andrzejek w 06.02.2016 23:06

Ale ty chcesz, żeby po czacie wyrzuciło perk? czy co? bo napisałeś w czym leży problem, a nie wiemy co chcesz osiągnąć.


  • +
  • -
  • 1


#719936 FreeVIP Wywala Serwer po wpisaniu /vips

Napisane przez Andrzejek w 06.02.2016 22:49

Ja Ci proponuję zrobić zmienną globalną, zamiast flagi i dodać do każdego warunku gdzie masz sprawdzanie flagi, a przy odrodzeniu gracza możesz sprawdzić czy ma flagę X to mu nadasz zmienna i sprawdzisz też czy jest godzina z darmowym vipem i też dodajesz zmienna globalna. Ja tak mam i sprawuje się świetnie, a nie jakieś nadawanie flag graczom, a potem same problemy przez to.

 

#include <amxmodx>

#define OD_GODZINY 21
#define DO_GODZINY 9
#define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:g_bDarmowyVip;
new bool:MaVipa[33]=false;

public plugin_init()
{
    new szGodzina[4], iGodzina;
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    get_time("%H", szGodzina, 3);
    iGodzina = str_to_num(szGodzina);
    
    if(OD_GODZINY <= iGodzina || iGodzina <= DO_GODZINY)
        g_bDarmowyVip = true;
}

public client_putinserver(id) {
    if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIP) { // jeżeli gracz ma flagę vipa to mu nadaje MaVipa
        MaVipa[id] = true;
    }
    else if(g_bDarmowyVip) { // jeżeli gracz nie ma vipa, a jest godzina z darmowym Vipem, to nadaje MaVipa
        MaVipa[id] = true;
    }    
}    

public PrzykladowaFunkcja(id) {
    if(MaVipa[id]){
    //coś tutaj ...
    }
}

 

Po drugie daj kod samego vipa.


  • +
  • -
  • 1


#719470 FreeVIP Wywala Serwer po wpisaniu /vips

Napisane przez Andrzejek w 31.01.2016 18:42

Podaj kod :)


  • +
  • -
  • 1


#719400 Szansa na zmartwychwstanie Vipa nie działa poprawnie.

Napisane przez Andrzejek w 30.01.2016 23:30

Noi się nie dziwie, że nikt się nie odrodził, bo w żadnym evencie śmierci tego nie ma :)


  • +
  • -
  • 1


#712386 Ulepszanie perkow

Napisane przez Andrzejek w 26.09.2015 22:25

No to ja proponuje, pierwsze zrobić to menu i natyw jeden od pobierania aktualnego poziomu i w pluginie od perku, tak gdzie jest jesgo umiejetnosci pobierać poziom i ustawic dla niego odpowiedni dodatek np. jak mowiles o obrażeniach to np.
 
 

new Float:Damage = 0.0;
    
    if(cod_get_poziom_perku() = 1) Damage += 10;
    else if(cod_get_poziom_perku() = 2) Damage += 20;
        else if(cod_get_poziom_perku() = 3) Damage += 30;
        else if(cod_get_poziom_perku() = 4) Damage += 40;
        else if(cod_get_poziom_perku() = 5) Damage += 50;
        
        //I COŚ TU DALEJ

Dlaczego tak, bo uwżam że to będzie najlepsze rozwiązanie. Bo każdy perk ma inna umiejetność.
A tak robisz w głównym pluginie, lub w osobnym pluginie jak wolisz
 
 

new gPoziom_perku_id[33] = 0; // rejestrujesz zmienna globalna

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    // Add your code here...
}
public plugin_natives() {
    register_native("cod_get_poziom_perku", "PobierzPoziomPerku", 1); //rejestrujesz natyw cod_get_poziom_perku() w pluginie od perka dodajesz native cod_get_poziom_perku();
}
public PobierzPoziomPerku(id) {
    return gPoziom_perku_id[id]; //odczytujesz wartosc poziomu perku
}

Jeżeli chcesz dodać również opisy do menu co daje poziom do aktualnego perku wystarczy prosty natyw i będzie wszystko git, możesz też ustawiać ceny do każdego perku jaką chcesz, no możliwości masz wiele.


  • +
  • -
  • 1


#712085 Problem z natywami

Napisane przez Andrzejek w 20.09.2015 23:40

a 1038 co w tej lini jest? bo nie dajesz żadnych szczegółów, wiesz ja wróżka nie jestem.


  • +
  • -
  • 1


#712077 Problem z natywami

Napisane przez Andrzejek w 20.09.2015 20:32

jednak native get_runa(const nazwa[]);

 

i

 

new runa = get_runa(get_user_runa(id));

 

powinno być git, a jak nie to się nie znam ^^


  • +
  • -
  • 1


#712064 Problem z natywami

Napisane przez Andrzejek w 20.09.2015 18:55

a tak get_runa_name(get_user_runa(id));


  • +
  • -
  • 1


#712047 Problem z natywami

Napisane przez Andrzejek w 20.09.2015 17:50

To

 

new runa = get_user_runa(id);

 

zmień na to

 

new runa = get_runa(get_user_runa(id));

 

Bo get_user_runda(id) - pobiera id runy, a nie jej nazwę

get_runa odpowiada za to


  • +
  • -
  • 1


#711758 Zmiana prędkości graczy

Napisane przez Andrzejek w 13.09.2015 17:30

Użytkownik @BlackPerfum rok temu wstawił ciekawy kodzik.

 

http://amxx.pl/topic...ędkości-gracza/

 

Patrz na 3 punkt, pisałem że też mi nie odpowiada.


  • +
  • -
  • 1


#668142 Serwer w warszawie

Napisane przez Andrzejek w 26.10.2014 17:34

Zmień sobie lokalizacje GameTrackera w ustawieniach, dwa sprawdź czy na pewno kupiłeś na hostingu z lokalizacji warszawa. Ja też tak miałem to serwer stał w warszawie ale gametracker widział go w Angli, to zmieniłem w ustawieniach serwera na gametrackerze na lokalizacja Polska.


  • +
  • -
  • 2


#668138 [ROZWIĄZANE] Problem z natywem w pluginie native "set_user_frags")

Napisane przez Andrzejek w 26.10.2014 17:22

Musisz dodać sprawdzanie czy gracz asystujący przy zabiciu gracza jest na serwerze.

if(i == iKiller)    continue;

zmień na

if(is_user_connected(i) || i == iKiller)    continue;

  • +
  • -
  • 2