Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

иєxт - zdjęcie

иєxт

Rejestracja: 29.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.03.2017 21:01
****-

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Prośba o modyfikacje Silnika cod

07.03.2013 07:54

Proszę o usunięcie z silnika, perków oraz inteligencji.

Paczka Perków by NothiNg

30.07.2012 15:40

W paczce znajdują się perki podstawowe i dodatkowe ..
Od razu mówię że perki nie moje, może z 2 :D
Dodaję tą paczkę dla ułatwienia :)
W paczce znajduje się 95 perków

opis:
Spoiler


Instalacja:
Z folderu plugins wrzucamy wszystkie pliki do folderu plugins na naszym serwerze
Tak samo postępujemy z folderem scripting .
Następnie modele do models
dźwięki czyli sound do folder sound
tak samo ze sprites :)

/Edit 28.03.2013 Perki nie powinny już bugować he

NothiNg Wita

24.07.2012 21:39

Cześć, chciałbym powitać wszystkich użytkowników. Na imię mi Dawid. Niedawno skończyłem 15 lat Mieszkam w Ostrówie Wielkopolskim, województwo Wielkopolskie ^.^. Interesuję się sportem, komputerami oraz motoryzacją, obecnie ucze się stuntu ;x
Forum to odwiedzam ponieważ chce poszeżyć swoją wiedzę, staram się pomgać innym użytkownikom jak tylko mogę ..

Elo .

Vip

23.07.2012 12:34

Proszę o zrobienie vip z takimi opcjami :

# Za Zabójstwo dostaje dodatkowe 20hp , max 250
# Za Zabójstwo dostaje dodatkowe 25 doświadczenia
# Dostaje Free Armor + Helm
# Dostaje 2000$ na początek rundy
# Po Wpisaniu /vips bedziesz na liście
# Po Wpisaniu /vip otwiera się okienko z opisem vipa
# Status Vip w Source Board
# Podwójny skok

Proszę również żeby na czacie wyświetlała się informacja: Zachęcamy do Kupna Vipa, Wiecej info pod /vip

to wyświetla się po wpisaniu /vip

<p align="center"><b><br />#->  Za Zabójstwo dostaje dodatkowe 20hp , max 250
<br />#-> Za Zabójstwo dostaje dodatkowe 25 doświadczenia
<br />#-> Dostaje Free Armor + Helm
<br />#-> Dostaje 2000$ na początek rundy
<br />#-> Status Vip w Source Board
<br />#-> Po Wpisaniu /vips wyświetla się na liście
<br />#-> Dostaje podwójny skok w powietrzu

Mała Modyfikacja

20.07.2012 07:35

Mała Prośba o Modyfikacje, Klasa nie dostaje granate he, + proszę o sprawdzenie czy jest tak samo jak w opisie ;)



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

#define DMG_HE (1<<24) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Pulkownik [Klasa Premium]";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/3 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez NothiNga", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(damagebits & DMG_HE && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}