Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lodowy Pingwin - zdjęcie

Lodowy Pingwin

Rejestracja: 11.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.09.2012 14:03
-----

#447952 Prośba o klase i perki

Napisane przez Lodowy Pingwin w 18.08.2012 10:43

Łap buty kusnierza:

Załączony plik  codperk_butykusnierza.sma   875 bajtów  47 Ilość pobrań
  codperk_butykusnierza.amxx
  • +
  • -
  • 1


#447793 [ROZWIĄZANE] errory przy kompilacji

Napisane przez Lodowy Pingwin w 17.08.2012 19:49

Errory polegały na tym,że w pawnie nie można używać polskich znaków.Czyli w tej linijce było:
public wyłącz(id)
ł i ą to polskie znaki i są niedozowolone
I jeszcze w linijce :
  set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
To też trzeba było zamienić na to samo co wyżej i nie będzie errorów.
  • +
  • -
  • 1


#447378 Proszę o klasy

Napisane przez Lodowy Pingwin w 16.08.2012 20:16

Łap szpiega:

Załączony plik  codclass_szpieg.sma   1,32 KB  50 Ilość pobrań
  codclass_szpieg.amxx
  • +
  • -
  • 1


#447317 Proszę o klasy

Napisane przez Lodowy Pingwin w 16.08.2012 19:09

Wojenny:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
	   
new const nazwa[]   = "Wojenny";
new const opis[]    = "Posiada Uzi,Flesha i 1 rakiete-140 hp bazowe,120% biegu,100 pancerza";
new const bronie    = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;
   
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    new Ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    vAngle[0] *= -1.0;
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

Żołnierz:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "Zolnierz";
new const opis[]    = "Ma Famasa i Flesha-120 hp bazowe,100% biegu,100 pancerza";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;
  
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_flashbang");
}

  • +
  • -
  • 1


#446837 Szukam pluginu na ukrywanie broni po smieci, rate ,interp.

Napisane przez Lodowy Pingwin w 15.08.2012 17:50

1.http://amxx.pl/topic/21331-poprawne-rate-wymusza-i-sprawdza-ex-interp-cl-updaterate-oraz-rate/

Szukam następujących pluginów

1.Wymuszanie interpu
2.Wymuszanie Rate
3.Ukrywanie BRONI po śmierci gracza
4.Dobry i sprawdzony strażnik pingu (który kickuje) .
5.Pluginu który likwiduje czas rundy (czyli można się nawalać cały czas bez końca )


4.

Załączony plik  hpk.sma   2,01 KB  28 Ilość pobrań
  hpk.amxx


5.
/* AMX Mod X
*   No Objectives
*
* (c) Copyright 2007 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
*	DESCRIPTION
*		Plugin allow to remove all map objectives or objectives of certain type.
*		Round timer will be disbled for maps that doesn't contain any objectives.
*
*	CVARS
*		no_objectives (flags: acde, default: acde, "": disable the plugin)
*			a - remove "as" (vip assasination) objectives
*			c - remove "cs" (hostage rescue) objectives
*			d - remove "de" (bomb defuse) objectives
*			e - remove "es" (T escape) objectives
*		Note: map change on CVar change required.
*
*	VERSIONS
*		0.3
*			- added support for all objective entities
*			- fixed: timer wasn't shown on multi objective maps if objectives wasn't completely removed
*			- improvements in objective modes routine
*		0.2
*			- disabled round timer
*			- added no_objectives CVar
*		0.1
*			- initial version
*/
// plugin's main information
#define PLUGIN_NAME "No Objectives"
#define PLUGIN_VERSION "0.3"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new const g_objective_ents[][] = {
	"func_bomb_target",
	"info_bomb_target",
	"hostage_entity",
	"monster_scientist",
	"func_hostage_rescue",
	"info_hostage_rescue",
	"info_vip_start",
	"func_vip_safetyzone",
	"func_escapezone"
}
#define OBJTYPE_AS (1<<0)
#define OBJTYPE_CS (1<<2)
#define OBJTYPE_DE (1<<3)
#define OBJTYPE_ES (1<<4)
#define OBJTYPE_ALL (OBJTYPE_AS | OBJTYPE_CS | OBJTYPE_DE | OBJTYPE_ES)
#define CVAR_NAME "no_objectives"
#define CVAR_DEFAULT OBJTYPE_ALL
new const g_objective_type[] = {
	OBJTYPE_DE,
	OBJTYPE_DE,
	OBJTYPE_CS,
	OBJTYPE_CS,
	OBJTYPE_CS,
	OBJTYPE_CS,
	OBJTYPE_AS,
	OBJTYPE_AS,
	OBJTYPE_ES
}
new const bool:g_objective_prim[] = {
	true,
	true,
	true,
	false,
	false,
	false,
	false,
	true,
	true
}
#define HIDE_ROUND_TIMER (1<<4)
new g_msgid_hideweapon
new g_pcvar_no_objectives
new g_no_objectives = CVAR_DEFAULT & OBJTYPE_ALL
public plugin_precache() {
	if ((g_pcvar_no_objectives = get_cvar_pointer(CVAR_NAME))) {
		new cvar_val[8]
		get_pcvar_string(g_pcvar_no_objectives, cvar_val, sizeof cvar_val - 1)
		g_no_objectives = read_flags(cvar_val) & OBJTYPE_ALL
	}
	if (g_no_objectives)
		register_forward(FM_Spawn, "forward_spawn")
}
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
	if (!g_pcvar_no_objectives) {
		new cvar_defval[8]
		get_flags(CVAR_DEFAULT, cvar_defval, sizeof cvar_defval - 1)
		register_cvar(CVAR_NAME, cvar_defval)
	}
	if (is_objective_map())
		return
	g_msgid_hideweapon = get_user_msgid("HideWeapon")
	register_message(g_msgid_hideweapon, "message_hide_weapon")
	register_event("ResetHUD", "event_hud_reset", "b")
	set_msg_block(get_user_msgid("RoundTime"), BLOCK_SET)
}
public forward_spawn(ent) {
	if (!pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED
	static classname[32], i
	pev(ent, pev_classname, classname, sizeof classname - 1)
	for (i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {
		if (equal(classname, g_objective_ents[i])) {
			if (!(g_no_objectives & g_objective_type[i]))
				return FMRES_IGNORED
			engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
			return FMRES_SUPERCEDE
		}
	}
	return FMRES_IGNORED
}
public message_hide_weapon() {
	set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(1) | HIDE_ROUND_TIMER)
}
public event_hud_reset(id) {
	message_begin(MSG_ONE, g_msgid_hideweapon, _, id)
	write_byte(HIDE_ROUND_TIMER)
	message_end()
}
bool:is_objective_map() {
	new const classname[] = "classname"
	for (new i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {
		if (g_objective_prim[i] && engfunc(EngFunc_FindEntityByString, FM_NULLENT, classname, g_objective_ents[i]))
			return true
	}
	return false
}

  • +
  • -
  • 1


#446081 czy ta klasa bedzie dzialac poprawnie?

Napisane przez Lodowy Pingwin w 14.08.2012 10:51

jak w temacie bo przy kompilacji wyskakuje 1 warning i nie wiem czy bedzie dzialalo?
za pomoc +







Teraz jest bez warningów,ale sprawdz czy działa :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#446072 prośba o 11 perków i jedną klase

Napisane przez Lodowy Pingwin w 14.08.2012 10:58

za 1 rzecz leci +

PERKI
Bezlik ammo - Nieskończona amunicja
Mega speed - Dostajesz +100 kondycji, tracisz 20 inty
Spryciarz - Dostajesz 40 inty, tracisz 50 wytrzymalosci
Żelazna pięść - Dostajesz FIVE SEVEN i zadajesz równe 30 dmg z niego
Jack Błyskawica - Dostajesz + 30 wszystkiego
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Tarcza SWAT - Jesteś odporny na miny, rakiety, dynamit
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Żelazne ciało - Można cię zabić tylko headshotem
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
Mega exp - EXP x2

Klasa
Predator
Staty te same
Bronie : Famas, HE
Nie widzi niewidzialnych
3 sekundy niewidzialności
5% wiecej dmg z Famasa
Grawitacja taka sama (jak w załączniku)




Jack Blyskawica ;):
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Jack Blyskawica";
new const perk_desc[] = "Dostajesz + 30 wszystkiego";

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(0, 0)+30);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(0, 0)+30);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(0, 0)+30);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_health(0, 0)+30);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(0, 0)-30);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(0, 0)-30);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30);
}

Łap spryciarza:

Tarcza Swat:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Tarcza SWAT";
new const perk_desc[] = "Jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
  return HAM_IGNORED;

new classname[10]
pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9);

if(equal(classname, "mine") || equal(classname, "rocket") || equal(classname, "dynamite"))
  return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
proszę mega speed:
Łap spryciarza:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#445212 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Punkty silnik

Napisane przez Lodowy Pingwin w 12.08.2012 19:18

Witam mógłby mi ktoś zrobić, aby można było dodawać w inteligencje, zdrowie,kondycje i wyrzymałość po:
-10pkt
-Wszystkie punkty.


Zrobiłem tylko +10 w każdą statę.
Sprawdz czy działa :)
BTW.Zmień nazwę plików na: QTM_CodMod

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#445012 AIMER od 100 lvl

Napisane przez Lodowy Pingwin w 12.08.2012 12:39

co tu jest zle bo jak kompiluje to jest 1 warning?




Niepotrzebna była zmienna ma_klase w public cod_class_enabled i trzeba było usunąc Return Cod Stop i to wszystko

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#444097 Crash serwera

Napisane przez Lodowy Pingwin w 10.08.2012 19:55

Tak,już tak

Nie działa włączyłem wszystkie moduły i wyłączyłem te pluginy.

@refresh
  • +
  • -
  • -1