Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vasto_Lorde - zdjęcie

Vasto_Lorde

Rejestracja: 12.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.01.2020 15:51
*****

#759479 Opcja która tylko działa w piątek, sobota, niedziela.

Napisane przez Vasto_Lorde w 06.06.2019 07:25

Tak jak mówi wonsz żeczny, tyle że nie trzeba absolutnie grzebać w nvault. Po prostu na starcie mapy sprawdzasz jaki jest dzień tygodnia i włączasz to co potrzeba 

 

W plugin_init używasz https://amxx.pl/doku...a/f116/get-time porównujesz tym https://amxx.pl/doku...cja/f1375/equal czy ta zmienna jest równa pożądanemu dniowi tygodnia. Jeśli mamy dzień tygodnia jaki chcemy to odblokowujemy daną funkcjonalność pluginu


  • +
  • -
  • 2


#757250 brak krwi

Napisane przez Vasto_Lorde w 24.02.2019 10:58

Nie chodzi o to, że amxmisc tutaj nie pasuje, po prostu próbujesz użyć RegisterHam, która jest z hamsandwich. Sam, brak tego includa jest problemem, bo równie dobrze mogłoby to wyglądać tak i byłoby dobrze:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

  • +
  • -
  • 1


#735309 Błędna orientacja dźwięku kroków

Napisane przez Vasto_Lorde w 29.01.2017 14:36

Odwróć słuchawki


  • +
  • -
  • -1


#735291 Problem z set_task w pluginie

Napisane przez Vasto_Lorde w 29.01.2017 11:21

15 sekund po rozpoczęciu rundy zaczyna się dźwięk, na koniec rundy dźwięk się kończy. I tak w kółko.

#include <amxmodx> 
 
public plugin_init(){
     register_plugin("Muzyka", "1.0", "");
     register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
     register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
}
public Poczatek_Rundy(){
     set_task(15.0, "Wlacz_Dzwiek");
}
public Koniec_Rundy(){
     client_cmd(0, "mp3 stop");
}
public Wlacz_Dzwiek(){
     client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3");
}
public plugin_precache(){
     precache_sound("misc/runda/nuta.mp3");
}

  • +
  • -
  • 1


#727995 Pomoże ktoś z GmAMXBans?

Napisane przez Vasto_Lorde w 05.07.2016 22:34

L 07/05/2016 - 21:37:56: [AMXX] Plugin file open error (plugin "amxbans_core.amxx")

To znaczy, że nie masz danego pliku wgranego do folderu plugins.


  • +
  • -
  • 1


#669435 [ROZWIĄZANE] Rejestracja eventów takich jak: przeładowanie, wyrzucenie broni...

Napisane przez Vasto_Lorde w 08.11.2014 12:26

Cześć. Ogólnie wprowadzając, tworzę mod, który wyklucza użycie broni palnej. I staram się znaleźć jak najwięcej sposobów na rejestracje "zachowań" gracza gdy gracz trzyma nóż (min przeładowanie, drop broni, atak, IN_USE, włączenie latarki, szprej). Właściwie pisząc ten temat sprawdzam trochę więcej źródeł niż wcześniej, więc pewnie sam znajdę niektóre odpowiedzi.

Napisałem kod:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
 
public plugin_init(){
     register_plugin("Sprawdzenie przyciskow na nozu", "1.0", "Vasto_Lorde");
     
     RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_knife", "KnifeReload"); 
     RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "KnifePrimaryAttack"); //Dziala
     RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "KnifeSecondaryAttack"); //Dziala
     
     register_clcmd("drop", "KnifeDrop"); //Dziala
     register_clcmd("reload", "KnifeReload1");
     register_clcmd("+reload", "KnifeReload2");
     
     register_impulse(201, "KnifeSpray"); //Dziala
     register_impulse(100, "KnifeFlashlight"); //Dziala
}
public KnifeReload(ent){
     client_print(0, print_chat, "Weapon_Reload - %i", ent);
}
public KnifePrimaryAttack(ent){
     client_print(0, print_chat, "KnifePrimaryAttack - %i", ent);
}
public KnifeSecondaryAttack(ent){
     client_print(0, print_chat, "KnifeSecondaryAttack - %i", ent);
}
public KnifeDrop(id){
     if(get_user_weapon(id)==CSW_KNIFE)
          client_print(0, print_chat, "KnifeDrop - %i", id);
}
public KnifeReload1(id){
     if(get_user_weapon(id)==CSW_KNIFE)
          client_print(0, print_chat, "Weapon_Reload1 - %i", id);
}
public KnifeReload2(id){
     if(get_user_weapon(id)==CSW_KNIFE)
          client_print(0, print_chat, "Weapon_Reload2 - %i", id);
}
public KnifeSpray(id){
     if(get_user_weapon(id)==CSW_KNIFE)
          client_print(0, print_chat, "KnifeSpray - %i", id);
}
public KnifeFlashlight(id){
     if(get_user_weapon(id)==CSW_KNIFE)
          client_print(0, print_chat, "Flashlight - %i", id);
}
public client_PreThink(id){
     if(get_user_weapon(id)==CSW_KNIFE){
          new button=get_user_button(id);
          if(button&IN_RELOAD)
               client_print(0, print_chat, "cmdStartReload - %i", id);
          if(button&IN_USE)
               client_print(0, print_chat, "cmdStartUse - %i", id);
     }
}

 

Zaliczone mam przyciski: G(drop), F(latara), T(szprej). Ale nie podoba mi się moje rozwiązanie (innego nie znalazłem) z IN_USE i IN_RELOAD. Bo Ham_Weapon_Reload oraz register_clcmd nie działają. Think wykonuje się za dużo razy, gdy kliknę przycisk wiadomość pojawia się co najmniej dwukrotnie. Jest jakiś bardziej efektywny sposób na zarejestrowanie przeładowania na nożu i IN_USE(+use)?

 

PS. Jeśli ktoś byłby zainteresowany innymi przyciskami to kolejno Q, Z, X, C można zarejestrować przy użyciu register_clcmd dla komend: lastinv, radio1, radio2, radio3.


  • +
  • -
  • 1


#640588 [ROZWIĄZANE] Respawn Zombie 3 razy

Napisane przez Vasto_Lorde w 28.05.2014 12:46

if (g_respawn3times[id] < 3)

Nie sprawdzaj czy mniejsze niż 3, tylko czy mniejsze niż 1 (czyli czy już nie ma żadnych "liczników" odrodzenia). Jeśli już nie ma liczników, nie odradzaj (czyli chyba stop funkcji, nie wiem jak cały kod wygląda), a jeśli ma jeszcze liczniki to:

g_respawn3times[id]--;

 

PS. Pamiętaj o ustawieniu tej zmiennej znów na 3, przy początku rundy.


  • +
  • -
  • 1


#585359 [PROBLEM]Zabijanie z noża za 1 uderzeniem (LPM i PPM)

Napisane przez Vasto_Lorde w 14.11.2013 18:02

Więc wyłącz wszystko prócz silnika. I włączaj po po kolei każdy plugin. Sprawdzaj co każdy, czy działa czy nie. W ten sposób wykryjesz jakie pluginy bugują. 


  • +
  • -
  • 1


#585352 [PROBLEM]Zabijanie z noża za 1 uderzeniem (LPM i PPM)

Napisane przez Vasto_Lorde w 14.11.2013 17:44

Wyłącz wszystkie perki i klasy + pluginy do coda (prócz silnika)...

Wszystkie na raz.


  • +
  • -
  • 1


#585343 [PROBLEM]Zabijanie z noża za 1 uderzeniem (LPM i PPM)

Napisane przez Vasto_Lorde w 14.11.2013 17:28

A ja ci mówię, że to nie silnik, bo nic tam nie ma na temat zadawania obrażeń nożem.

Wyłącz wszystkie pluginy dotyczące Coda(bez silnika) i zobaczysz, że nikt na hita nie pójdzie.


  • +
  • -
  • 2


#584152 Większy exp dla normalnych klas....

Napisane przez Vasto_Lorde w 10.11.2013 00:09

Nazwę klasy.


  • +
  • -
  • 1


#584148 [ROZWIĄZANE] Komenda sv_airaccelerate tylko dla jednego gracza

Napisane przez Vasto_Lorde w 09.11.2013 23:54

http://amxx.pl/dokum...f40/console-cmd

console_cmd(indeks, "sv_airaccelerate wartosc");

  • +
  • -
  • 1


#584144 Grupa w HUD?

Napisane przez Vasto_Lorde w 09.11.2013 23:48

Część HUDa, gdzie jesteśmy martwi:

new flagi=get_user_flags(target);
 
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%% XP)]^n[Item: %s]^n[Grupa: %s]^n[Zdrowie: %d]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[target]], (flagi & ADMIN_IMMUNITY ? "Head Admin" : (flagi & ADMIN_BAN ? "Admin" : (flagi & ADMIN_LEVEL_H ? "V.I.P" : "Gracz"))), hp);

  • +
  • -
  • 1


#584136 Większy exp dla normalnych klas....

Napisane przez Vasto_Lorde w 09.11.2013 23:30

Musisz tylko zmienić w kodzie "Nazwa Klasy Premium" na nazwę klasy premium, za której zabicie jest dodatkowy exp:

if(klasa==cod_get_classid("Nazwa Klasy Premium"))
     cod_set_user_xp(atakujacy, (cod_get_user_xp(atakujacy)+10));

Jeśli masz więcej klas premium, dodaj więcej warunków, na przykład:

if(klasa==cod_get_classid("Klasa1"))
     cod_set_user_xp(atakujacy, (cod_get_user_xp(atakujacy)+10));
if(klasa==cod_get_classid("Klasa2"))
     cod_set_user_xp(atakujacy, (cod_get_user_xp(atakujacy)+10));

Zamiast liczby 10, daj exp, który ma być dodatkowym expem za zabicie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#584131 [ROZWIĄZANE] Brakuje modułu przy wymianie perkami

Napisane przez Vasto_Lorde w 09.11.2013 23:17

Nie masz pluginu na wytrzymałość perków(lub jest on wpisany po pluginie, który wywala błąd).


  • +
  • -
  • 1