Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TheRock - zdjęcie

TheRock

Rejestracja: 04.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.03.2016 16:35
*****

Moje tematy

Wydajność procesora

30.08.2013 17:11

Ostatnio natknąłem się na wikipedi na taką ciekawostek i od kilku dni mnie nortuje. Od czego do zależy ?

"Wydajność procesora nie zawsze idzie w parze z jego taktowaniem, np. procesor PA-RISC 8600 przy taktowaniu 552 MHz jest blisko dwukrotnie wydajniejszy w obliczeniach zmiennoprzecinkowych od procesora Pentium III 800 MHz."

[ZP] Basheee

22.03.2013 13:49

Dołączona grafika
Klasa potrafi przywołać nietoperze które przyciągają daną osobę
aby przywołać nietoperze trzeba nacisnąć G



Dołączona grafika


Plik .sma do scripting/
Plik .amxx do plugins/
Pliki .spr do sprites/
Pliki .mdl do models/
Pliki .wav do sound/


Dołączona grafika


Dołączona grafika



Dołączona grafika

Nie nalicza killi z awp/scouta tylko ze wszystkich broni!

04.02.2013 16:23

Cześć

Mam taki problem zamiast zaliczać mi kille z awp/scouta zalicza mi z każdej broni.

Spoiler

Klasa Oficer

21.12.2012 19:28

Dołączona grafika
new const nazwa[] = "Oficer";
new const opis[] = "Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;



Dołączona grafika
Nie jestem autorem tej klasy.





Dołączona grafika

Resetowanie poziomu

02.12.2012 16:43

Czy takie coś zadziała w codmodzie?
taki kod. Chodzi o zresetowanie poziomu i przyznanie 2 pkt powrotu


public PP_Reset(id)
{
new menu = menu_create("\wZa reset otrzymasz \r2 PP^n\yCzy Resetowac?", "PP_Reset_Select");
menu_additem(menu, "\rTak", "1", 0);
menu_additem(menu, "\yNie", "2", 0);

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

menu_display(id, menu, 0);
}
public PP_Reset_Select(id, menu, item)
{
new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
new key = str_to_num(data)
new nick[32];
get_user_name(id,nick,31);

switch(key)
{
case 1:
{
if(poziom_gracza[id] == 201)
{
pp_gracza[id] += 2; // dwa to ilość punktów powrotu jaką otrzyma gracz po resecie
poziom_gracza[id] = 0; // zerujemy poziom gracza
doswiadczenie_gracza[id] = 0; // resetujemy exp gracza
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zzerowal swoj poziom w zamian otrzymal 2 punkty powrotu!", nick)
}
else // Gdy nie posiadamy potrzebnego poziomu
{
client_print(id, print_chat, "Nie posiadasz 201 poziomu")
}
}
case 2:
{
menu_destroy(menu)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}