Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wiwi249 - zdjęcie

wiwi249

Rejestracja: 22.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.04.2018 14:57
*****

#732545 Przesłanie stringa do funkcji

Napisane przez wiwi249 w 19.11.2016 21:12

https://amxx.pl/doku...a/f91/read_argv

Odczytaj pierwszy argument

;)


  • +
  • -
  • 1


#731982 Istnieje plugin ,żeby "graczowi automatycznie wpisało" daną komendę?

Napisane przez wiwi249 w 31.10.2016 02:03

client_cmd nie zawsze działa, często blokują go protektory takich komend, szczególnie często spotykane na nonsteam.


  • +
  • -
  • 1


#724264 Użycie float - tag mismatch

Napisane przez wiwi249 w 06.04.2016 13:24

public WymaganyExp( PoziomGracza )

zamien na

public Float:WymaganyExp( PoziomGracza )

Skoro funkcja ma zwracać typ float, to musisz o tym powiadomić kompilator.

 

po drugie

Float:Pow( Float:PoziomGracza, Float:2 );

czemu tak? Skoro jest funkcja która przyjmuje 2 argumenty, jak mniemam podstawa i wykładnik, to po prostu podajesz te argumenty, bez typów, bo typy danych określa funkcja (to samo tyczy się returna)

W sourcemod, tak jak w AMXX, jak chcesz przekonwertować typ int na float to musisz użyć funkcji float():

Pow( float(PoziomGracza), float(2) );

Bo zakładam że funkcja Pow przyjmuje oba argumenty typu float.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

 


  • +
  • -
  • 1


#723256 Limit CT - funkcja licząca graczy w TT

Napisane przez wiwi249 w 22.03.2016 19:35

public PlayersInTeam(team) {
  new number = 0;
  for(new i=0; i<=get_playersnum(); i++) {
      if(!is_user_connected(i))
          continue;
     
      if(cs_get_user_team(i) != team)
          continue;

      number++;
  }
  return number;
}

Wystarczy takie coś. Teraz żeby spisać liczbę graczy teamu do zmiennej wystarczy:

liczba_tt = PlayersInTeam(CS_TEAM_T);

Żeby się ta wartość zmieniała, wystarczy zabieg powtórzyć w client_putinserver i client_disconnect.


  • +
  • -
  • 1


#719850 Tworzenie nowego natywu

Napisane przez wiwi249 w 05.02.2016 23:16

No ten kod który chcesz żeby ten natyw wykonał.


  • +
  • -
  • 1


#719842 Tworzenie nowego natywu

Napisane przez wiwi249 w 05.02.2016 20:37

W pluginach w których ten natyw będziesz wykorzystywał (lub w bibliotece codmod.inc) dodajesz

native cod_set_perk_durability(id, wartosc);

W silniku w plugin_natives() dodajesz (jeśli tej funkcji tam nie ma to musisz najpierw zrobić public plugin_natives()):

register_native("cod_perk_set_durability", "cod_perk_set_durability", 1);

No i wystarczy ze teraz w silniku skonstruujesz funkcję 

public cod_perk_set_durability(id, wartosc) {
...
}
Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

 


  • +
  • -
  • 1


#719628 Blokada modeli.

Napisane przez wiwi249 w 02.02.2016 20:06

Jedyne rozwiązanie jakie widzę to dodanie jakiegoś marka / reklamy do modelu jeśli tak się da i zabezpieczenie przed zdekompilowaniem.


  • +
  • -
  • 1


#719330 Jak zmienic nazwe w motd

Napisane przez wiwi249 w 30.01.2016 00:14

http://amxx.pl/dokum...a/f36/show_motd

 

jest trzeci parametr - header - to jest nazwa motd które wyswietlasz.

Oczywiscie uzycie

show_motd(id, "Jakis tekst", "Informacja");

Powinno dać motd zatytułowane "Informacja" i pokazać okienku "Jakis tekst".

 

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

 


  • +
  • -
  • 1


#715617 Cs 1.7

Napisane przez wiwi249 w 02.12.2015 19:38

Nie da się.


  • +
  • -
  • 1


#713118 [ROZWIĄZANE] Query failed!

Napisane przez wiwi249 w 11.10.2015 11:45

Błąd mówi - error in the query syntax. Po prostu jest źle sformułowane zapytanie SQL.

Być może chodzi o to że plugin jest badziewnie napisany albo w konfiguracji swojego amxbans podałeś jakiś znak który rozwala całe zapytanie (średnik? Możliwe by to było?).

Ja bym polecał obczaić w sma to zapytanie w miejscu gdzie wystepuje błąd, czyli

Message: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'a','SI','SS na twojastrona.pl',UNIX_TIMESTAMP(NOW()),0,'Twoj serwer ^ 1shot1kill' at line 1 (1064

Może wtedy coś sie objaśni, bo tak sie domyślać można w nieskończoność.


  • +
  • -
  • 1


#712033 Paczka cs 1.6 Go by BadMen

Napisane przez wiwi249 w 20.09.2015 14:40

No ale chyba jednak lepiej się postarać i dać coś od siebie a nie robić na odpierdziel. Zapodałeś paczkę by BadMen a tam - jak mówi Misiaczek - nawet niewiele coś od siebie dodałeś.

PS. Używaj interpunkcji.


  • +
  • -
  • 1


#710610 Czy istnieją inne sposoby reklamy niż boosty?

Napisane przez wiwi249 w 25.08.2015 00:39

I przede wszystkim pamiętaj że trzeba mieć co reklamować. Nie wystarczy dopisać do nazwy serwera [UNIKAT], to nie na tym polega. Musisz czymś zatrzymać graczy.


  • +
  • -
  • 3


#704140 Przetłumaczenie cvarów

Napisane przez wiwi249 w 26.06.2015 21:45

1. minimalny czas przez który gracz musi być podłączony do serwera zanim zostanie sprawdzony jego ping.

2. Maksymalny ping jaki może mieć gracz zanim dostanie ostrzeżenie

3. tempo sprawdzania pingów wszystkim graczom (chyba co ile sekund)

4. Powód kicka dla wszystkich graczy

5. Rób logi ostrzeżeń i kicków wydanych przez plugin

6. Flaga admina która gwarantuje immunitet na sprawdzenie/kicknięcie za ping.

 

Chyba tak.


  • +
  • -
  • 1


#702031 [ROZWIĄZANE] Dużo zmiennych, dużo modeli, menu wyboru - jak skrócić?

Napisane przez wiwi249 w 31.05.2015 15:20

g_PlayerSkin[33][12]

Ale wtedy musialbys liczyc skiny od 0 albo od 1 i ustawić rozmiar drugiego indeksu na 13.

I wtedy ten callback można zrobić pętlą.


  • +
  • -
  • 1


#701608 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić model broni p_

Napisane przez wiwi249 w 25.05.2015 20:58

Dekompilujesz model i milkshape3d sprawdzasz które pliki .smd są od wyglądu noża.

Zostawiasz te pliki, reszte (poza teksturami) możesz wywalić.

Dekompilujesz model p_knife.mdl z gry. Usuwasz z kolei w tym pliku wszystkie .smd od normalnego noża i importujesz swoje. Musisz je oczywiście odpowiednio ustawić.

Potem musisz przypisać swój nóż do kości w szkielecie modelu.

Po tym eksportujesz swój model i dopisujesz go do pliku .qc modelu noża do pola $body.

Kompilujesz i włala.

 

 

PS. Swoją drogą czemu o to pytasz w dziale "Scripting AMXX"? Co ma AMXX do modeli?


  • +
  • -
  • 1