Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Szofer - zdjęcie

Szofer

Rejestracja: 22.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.02.2013 18:55
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Dodanie Awansu klas

02.11.2012 10:07

Witam,
chciałbym ,aby ktoś dodał mi awanse klas jeśli można.
Będę wdzięczny ;)

[Cod Nowy]Problem z kompilacją klasy

25.10.2012 11:59

Witam,
Mam problem z kompilacją klasy .
Jak dodam
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 60, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
To nie skompiluje sie .
A jak dodam u siebie , to awans skompiluje sie ale dmg już nie.
Więc moja prośba jest taka..
Chciałbym,aby ktoś podał mi kod ,który mam wkleić do hamsandwich ,aby mogło skompilować.

Skompiluje mi ktoś tą klase?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Elitarny";
new const opis[] = "Elita";
new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 60, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_nvg(id, 1);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

Nie mogę wejść na amxx - Ban

23.10.2012 09:14

Witam!
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego mam bana na stronie amxx , jeśli nie wchodziłem bodajże rok.
Powiem tylko tyle ,że nie mam zmiennego IP , każdy ma takie same .
Z góry mówiąc,stosuję się do regulaminu do tego forum i nigdy ,przenigdy go nie złamałem.

Bardzo prosiłbym o rozwinięcie tej sprawy , bo mi forum amxx jest potrzebne = WRACAM NA STAŁE.
Czyżby ban jest za to ,że nie byłem aktywny ponad rok ? = Wracam tym razem na stałe oraz przepraszam za mą nieaktywność.

Bardzo proszę o rozwinięcie tej sprawy. Zależy mi na tym forum , bo bez niego serwer ani rusz .
Przez proxy jak wchodzę to pewne funkcje nie działają.

Czekam na odblokowanie .
P.S
Za niedługo mam zamiar zakupić WI-FI wraz z routerem i być może będzie inne IP ,ale wątpię.

Pozdrawiam.

[Cod Nowy] Błędy przy kompilacji Silnik'a CodMod'a

28.04.2012 05:31

Witam , gdy chce skompilować silnik przez stronę : amxx.pl/kompilator to wyskakują mi error'y :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(308) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(322) : error 017: undefined symbol "fm_give_item"
QTM_CodMod.sma(327) : error 017: undefined symbol "fm_give_item"
QTM_CodMod.sma(343) : error 017: undefined symbol "PobierzWytrzymalosc"
QTM_CodMod.sma(345) : error 017: undefined symbol "PobierzZdrowie"
QTM_CodMod.sma(347) : error 017: undefined symbol "PobierzKondycje"
QTM_CodMod.sma(360) : error 017: undefined symbol "Display_Fade"
QTM_CodMod.sma(423) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(482) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(618) : error 017: undefined symbol "ZnajdzAwans"
QTM_CodMod.sma(656) : error 017: undefined symbol "ZnajdzAwans"
QTM_CodMod.sma(699) : error 017: undefined symbol "PobierzInteligencje"
QTM_CodMod.sma(700) : error 017: undefined symbol "PobierzZdrowie"
QTM_CodMod.sma(701) : error 017: undefined symbol "PobierzWytrzymalosc"
QTM_CodMod.sma(702) : error 017: undefined symbol "PobierzKondycje"
QTM_CodMod.sma(988) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"
QTM_CodMod.sma(1028) : error 017: undefined symbol "ham_strip_weapon"
QTM_CodMod.sma(1034) : error 017: undefined symbol "UstawSzybkosc"
QTM_CodMod.sma(1144) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(1159) : error 017: undefined symbol "PobierzDoswiadczeniePoziomu"
QTM_CodMod.sma(1166) : error 017: undefined symbol "PobierzDoswiadczeniePoziomu"
QTM_CodMod.sma(1214) : error 017: undefined symbol "PobierzDoswiadczeniePoziomu"
QTM_CodMod.sma(1217) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1217) : error 017: undefined symbol "get_user_healt"
QTM_CodMod.sma(1219) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1221) : error 017: undefined symbol "PobierzDoswiadczeniePoziomu"
QTM_CodMod.sma(1221) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1221) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1226) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(1226) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1226) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1226) : error 017: undefined symbol "PokazReklame"

Compilation aborted.
26 Errors.
Próbowałem lokalnie kompilować ,ale nic z tego .
Myślę ,że to jest wina w silniku ;)

Plik Sma*:
proszę o rozwinięcie tego problemu ,
Z góry będą Plusiki&::

[Cod Nowy] Awanse klas przy danym lvl'u

27.04.2012 16:31

Witam:)
Mam problem z skompilowaniem Silnika Cod'a , w którym znajduje sie awans klas przy danym lvl

Chodzi mi dokładnie o to : ( to mi sie nie chce skompilować ) [Errory] Wyskakują.

Kod :
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i &--#60;= ilosc_klas; i++)
{

new bool:moze = false;
WczytajDane(id, awansuje_z[id]);
if(poziom_gracza[id] &--#62;= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
moze = true;

WczytajDane(id, i);
if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
else
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
menu_additem(menu, klasa);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(awansuje_z[item])
{
WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
if(poziom_gracza[id] &--#62;= awanse[a][2])
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
client_print(id, print_chat, "[CoD:mW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[CoD:mW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Proszę o wskaźnik co jest aktualnie z tym źle.
Czytałem z tego i nic :(
Link : http://amxx.pl/topic...522#entry259522