Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Avexis - zdjęcie

Avexis

Rejestracja: 12.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.08.2017 13:49
-----

Moje tematy

Wgrywanie modelu postaci

29.03.2015 18:44

W jaki sposób wgrać model, jeżeli ma on dwa rozszerzenia vip.mdl i vipT.mdl

http://cs.gamebanana.com/skins/122869-owy model

sama funkcja cs_set_user_model(id, "vip") sie tutaj nie nadaje skoro ma dwa modele

Faild to load steamclient.so

22.12.2014 12:48

Bry.

Mam zainstalowany NOWY HLDS 6153 przez panel pukawki.

version : 48/1.1.2.7/Stdio 6153 secure (10)

Od czasu do czasu serwer pada i co 10s sie restartuje z powodem segmentation fault. 

Mimo prób wyłączania pluginów kolejno, problem ciągle się odnawia średnio co jakies 24h.

Logi:

Unable to open logfiles under logs/L1222
Logging disabled
Writing listip.cfg.
Writing banned.cfg.
[AMXX] Nieznany cvar: sh_speed
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
dlopen failed trying to load:
/data/fantastyczny/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/data/fantastyczny/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

Tu pokazuje, że jest problem z załadowaniem steamlclient.so, ale co ta ścieżka dokładnie oznacza.

Segmentation fault
email debug.log to [email protected]

Serwer offline (unkntown) gametracker

19.11.2014 14:58

Bry, mój serwer jest offline na stronie gametracker:

http://www.gametrack...3.177.87:27166/

 

Tak naprawdę serwer działa -jest online.  Na serwisie dostałem taką odpowiedź, ale nie rozumiem jak to zrobić:

i40dfz.jpg

DMG z rakiety

20.08.2014 20:29

W jaki sposób da się wywołać dmg z rakiety zamiast 

cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));

to w inny sposób, by nie trzeba było używac  biblioteki

#include <codmod>

gdyż nie chcę tych rakiet na serwer cod mod, a na inny mod

 

Propozycje?

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	

	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

Podmiana modelu

18.07.2014 16:35

W jaki sposób zmienić graczowi model na takowy jak w załączniku?

Różni się on tym, że ma dwa pliki. 

cs_set_user_model(id, "female_assassin") to za mało, pozostaje jeszcze ten plik female_assassinT, bez którego nie widać jak gracz obok porusza się.

 

Pierwszy raz się z tym spotkałem.