Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ragawan15 - zdjęcie

Ragawan15

Rejestracja: 06.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2012 14:21
-----

Moje posty

W temacie: [Perk] Zestaw Alkaida

29.02.2012 18:41

A ten ma błąd - jak sięwyrzuci to bronie zostają ;)

W temacie: 1/2 na natychmiastowe zabicie z noza

19.02.2012 16:52

Klasa czy item ?

W temacie: Klasa komandos i demolitions

19.02.2012 16:47

W Demolitions zostaje Ci usunięcie dynamitu, nic inego nie zrobisz, i zastąp to np. zmniejszoną grawitacją. Masz tu kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Ma zmniejszoną grawitację.";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

W temacie: Zrobienie klas

19.02.2012 16:44

A może napisz jakie klasy to mają być ? ;P

W temacie: [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie klasy Demolitions

16.02.2012 20:53

No bez dynamitu, pomylilo mi się ;P
A to jest Kod bez dynamitu czy z ? Bo jak z to byłbym wdzięczy jak byś usunął ;P