Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TheDarkDez - zdjęcie

TheDarkDez

Rejestracja: 03.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.08.2023 12:20
-----

#720974 Wczytywanie rang z VAULT

Napisane przez TheDarkDez w 19.02.2016 00:23

Zobacz... zapis powinien działać. 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#689557 XPMOD Core [nVault/SQLx]

Napisane przez TheDarkDez w 20.02.2015 17:40

Opis:

Co tu dużo mówić, zwyczajny xpmod(nabijamy poziomy :D).
A tak na serio, to liczenie poziomu jest zaczerpnięte z Call of Duty Mod - QTM_Peyote.
Cały mod ma własną walutę (Monety), status w HUD (aktualny poziom, procent doświadczenia, stan posiadanych monet).
Doświadczenie/monety możemy zdobywać za: kill'a, kill'a z HS, kill'a z noza, zemstę, asystę, podłożenie/rozbrojenie bomby, uratowanie zakładnika/zakładników, wygranie rundy.

Natywy:

xpmod_add_xp - dodaje graczowi określona liczbę doświadczenia
xpmod_get_xp - zwraca zdobyta przez gracza ilość doświadczenia
xpmod_take_xp - zabiera graczowi określoną liczbę doświadczenia, jeśli operacja się powiedzie zwróci true a jeśli nie to zwróci false
xpmod_add_coins - dodaje graczowi określona liczbę monet
xpmod_get_coins - zwraca zdobyta przez gracza ilość monet
xpmod_take_coins - zabiera graczowi określoną liczbę monet, jeśli operacja się powiedzie zwróci true a jeśli nie to zwróci false
xpmod_get_lvl_xp - zwraca potrzebna ilość doświadczenia do awansu z podanego poziomu (parametr) na następny
xpmod_check_lvl - sprawdza czy gracz ma wymagana ilość doświadczenia do awansu
xpmod_load_data - ląduje dane gracza, w wersji nVault z pliku, a w wersji SQLx z bazy danych
xpmod_save_data - zapisuje dane gracza, w wersji nVault do pliku, a w wersji SQLx do bazy danych

Cvary:

// zdobywanie doswiadczenia
xpmod_kill_xp "10" // ilosc doswidczenia zdobywana podczas morderstwa innego gracza, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia
xpmod_kill_hs_xp "15" // ilosc doswidczenia zdobywana podczas morderstwa innego gracza strzalem w glowe, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia
xpmod_kill_knife_xp "20" // ilosc doswidczenia zdobywana podczas morderstwa innego gracza nozem, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia
xpmod_vengeance_xp "5" // ilosc doswidczenia zdobywana gdy zemscimy sie na graczu, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia
xpmod_assist_xp "5" // ilosc doswidczenia zdobywana gdy asystujemy przy morderstwie, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia
xpmod_bomb_xp "40" // ilosc doswidczenia zdobywana gdy podlozymy bombe, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia
xpmod_host_xp "10" // ilosc doswidczenia zdobywana gdy uratujemy zakladnika, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia
xpmod_team_win_xp "5" // ilosc doswidczenia zdobywana przez team wygrywajacy runde, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie doswiadczenia

// zdobywanie monet
xpmod_kill_coins "0" // ilosc monet zdobywana podczas morderstwa innego gracza, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet
xpmod_kill_hs_coins "1" // ilosc monet zdobywana podczas morderstwa innego gracza strzalem w glowe, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet
xpmod_kill_knife_coins "2" // ilosc monet zdobywana podczas morderstwa innego gracza nozem, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet
xpmod_vengeance_coins "0" // ilosc monet zdobywana gdy zemscimy sie na graczu, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet
xpmod_assist_coins "0" // ilosc monet zdobywana gdy asystujemy przy morderstwie, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet
xpmod_bomb_coins "4" // ilosc monet zdobywana gdy podlozymy bombe, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet
xpmod_host_coins "1" // ilosc monet zdobywana gdy uratujemy zakladnika, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet
xpmod_team_win_coins "0" // ilosc monet zdobywana przez team wygrywajacy runde, jesli ustawimy 0 wylaczymy zdowywanie monet

// ustawienia moda
xpmod_min_players "4" // minimalna ilosc graczy na serwerze, aby moc zdobywac doswiadczenie i monety za podkladanie/rozbrajanie bomb, uratowanie zakladnika i wygrana runde
xpmod_max_lvl "100" // maksymalny poziom jaki mozemy zdobyc w grze
xpmod_ratio_xp "25" // mnoznik poziomu, im wiekszy tym ciezej sie zdobywa poziomy
xpmod_save_type "1" // rodzaj zapisu danych graczy, 0 - zapis wylaczony, 1 - nick gracza, 2 - steam gracza, 3 - ip gracza, 4 - nick gracza + ip
xpmod_assist_dmg "25" // minimalna ilosc jaka musimy zadac graczu, aby byc liczonym do asysty

xpmod_prefix "XPMOD" // prefix wiadomosci wyswietlanych przez moda

// dane bazy danych, jesli uzyjemy wersji z zapisem do bazy danych
xpmod_sql_host "localhost" // definuje serwer na ktorym znajduje sie baza danych, cvar dostepny tylko na wersji z zapisem danych do bazy
xpmod_sql_user "root" // definuje urzytkownika przypisanego do bazy danych, cvar dostepny tylko na wersji z zapisem danych do bazy
xpmod_sql_pass "" // definuje haslo urzytkownika, cvar dostepny tylko na wersji z zapisem danych do bazy
xpmod_sql_name "xpmod" // definuje nazwe bazy danych, cvar dostepny tylko na wersji z zapisem danych do bazy

Changelog:

v0.9.0(nieudostępniona): pierwsza działająca wersja moda
v0.9.1 - v0.9.5(nieudostępnione): naprawa błędów, ogólne poprawki, optymalizacja
v0.9.6: podział na dwie wersje z różny zapisem danych graczy [nVault/SQLx]

Uwagi:

Jeśli wybierzecie wersję z zapisem do bazy, trzeba pamiętać aby podać adres serwera gry lub wstawić znak % w ?(nie pamiętam jak się to nazywało, ale chodziło o to żeby serwer miał
pozwolenie na połączenie się z bazą danych).
Po każdej zmianie jakiegokolwiek cvara trzeba zatrzymać serwer, a następnie uruchomić ponownie(nie wystarczy restart mapy).
Jeśli mod nie będzie wczytywał/zapisywał danych gracza(SQLx), wtedy w konsoli serwera pojawią się odpowiednie komunikaty.

Pliki:

Biblioteka Mod'a: Załączony plik  xpmod.inc   2,1 KB  153 Ilość pobrań

Silnik Mod'a (zapis nVault, do pliku na serwerze): Załączony plik  xpmod_core_nvault.sma   21,93 KB  174 Ilość pobrań
  xpmod_core_nvault.amxx

Silnik Mod'a (zapis SQLx, do bazy danychy): Załączony plik  xpmod_core_sqlx.sma   25,98 KB  166 Ilość pobrań
  xpmod_core_sqlx.amxx

 

Propozycję:

Jeśli ktoś będzie miał, jakieś fajne i przemyślane propozycję, które mogły by ulepszyć tą modyfikację proszę żeby pisały posty w tym temacie.

  • +
  • -
  • 1


#688951 Płatność homepay nie działa

Napisane przez TheDarkDez w 17.02.2015 11:35

Witam,

Mianowićie chodzi mi o to że nie działa u mnie na stronie płatność homepay.

Może opisze wszystko od początku:

Miałem kiedyś serwery cs i strone z automatycznym sklepem teraz już ich nie mam, ale znalazłem inny interes w sieci i potrzebowałęm api homepay więc wszedłem na moją starą strone i próbuje wpisać

Klucz Api I i Treść SmS i po kliknięciu zaktualizuj pokazuje mi komunikat "Nie zmodyfikowano żadnych ustawień". Dodam że serwera cs już nie mam została mi tylko strona.

A kody sprawdzić mógłbym tylko ja wchodząc na swoją strone sklepu.

 

Podaj więcej szczegółów.


  • +
  • -
  • 1


#684011 [ROZWIĄZANE] Pierwsza krew

Napisane przez TheDarkDez w 21.01.2015 00:09

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Pierwsza Krew"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new bool:pierwsza_krew_runda, bool:pierwsza_krew_mapa, cvar_xp_firstblood_round, cvar_xp_firstblood_map;

public plugin_init()	{

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_cvar("cod_xp_firstblood_round", "5");
	register_cvar("cod_xp_firstblood_map", "10");
	
	cvar_xp_firstblood_round = get_cvar_num("cod_xp_firstblood_round");
	cvar_xp_firstblood_map = get_cvar_num("cod_xp_firstblood_map");
	
	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
	
	pierwsza_krew_mapa = false;
}

public PoczatekRundy()
	pierwsza_krew_runda = false;

public Death()	{

	new id = read_data(2);
	new attacker = read_data(1);
	
	if(!is_user_connected(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if (!pierwsza_krew_mapa) {
	
		new name_a[33], name_o[33];

		get_user_name(attacker, name_a, 32);
		get_user_name(id, name_o, 32);
		
		ColorChat(0, NORMAL, "Gracz %s zdobyl pierwsza Krew Mapy zabijajac %s!", name_a, name_o);
		
		cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cvar_xp_firstblood_map);
		
		pierwsza_krew_mapa = true;
	} else if (!pierwsza_krew_runda)	{
	
		new name_a[33], name_o[33];
		
		get_user_name(attacker, name_a, 32);
		get_user_name(id, name_o, 32);
		
		ColorChat(0, NORMAL, "Gracz %s zdobyl pierwsza Krew Rundy zabijajac %s!", name_a, name_o);
		
		cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cvar_xp_firstblood_round);
		
		pierwsza_krew_runda = true;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#642153 Sklep GHOST nie działa nie wyświetla strony

Napisane przez TheDarkDez w 06.06.2014 20:14

Pobierz i zainstaluj wersję, w której uprościłem instalator(adres strony jest generowany automatycznie).

 

-> http://amxx.pl/topic...-34#entry629721


  • +
  • -
  • 2


#630152 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez TheDarkDez w 04.04.2014 20:32

poprawione API CsSetti pod 1.4.0. Aby w pełni działało to w bazie danych ręcznie trzeba dodać wpis w tabeli `settings_` w `setting_name` podajemy cssetti_id i przyciskamy wykonaj, a następnie w sklepie podajemy id CsSetti i gotowe.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#629721 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez TheDarkDez w 02.04.2014 10:06

Proszę moderatora o podmianę pliku .rar w poście wyżej i usunięcie tego posta.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#629696 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez TheDarkDez w 01.04.2014 22:45

Uprościłem instalację sklepu, przez co zlikwidowałem błąd "Błąd Ajax" który był związany ze źle podanym adresem url.

Teraz podczas instalacji adres jest automatycznie generowany.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#530920 HUD spectator + inteligencja + kondycja

Napisane przez TheDarkDez w 03.04.2013 12:39

A nie prościej tak? :
Cały
public PokazInformacje(id)
podmieniamy na to:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nZdrowie : %i^nInteligencja : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], PobierzZdrowie(taget, 1, 1, 1), PobierzInteligencje(taget, 1, 1, 1),PobierzWytrzymalosc(taget, 1, 1, 1),PobierzKondycje(taget, 1, 1, 1),nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

To bedzie pokazywało wszystkie statystyki gracza oglądanego(czyli jak my nie żyjemy).
Zdrowie, Inteligencje, Wytrzymalosc i Kondycje( pokazuje dodatkowe pkt statystyk z klas i perkow).
  • +
  • -
  • 1


#529085 Exp dla najlepszych 3 graczy

Napisane przez TheDarkDez w 28.03.2013 19:14

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "[COD] EXP dla najlepszych 3 graczy"
#define VERSION "0.69"
#define AUTHOR "pRED (edit by =ToRRent=)"

// Dla tych nie kumatych ;) jest to przerobiony plugin bf2medals autorstwa pRED


new cvar_exp_1miejsce, cvar_exp_2miejsce, cvar_exp_3miejsce;
new exp_1miejsce, exp_2miejsce, exp_3miejsce;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

cvar_exp_1miejsce = register_cvar("cod_exp1", "300"); // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cvar_exp_2miejsce = register_cvar("cod_exp2", "150"); // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cvar_exp_3miejsce = register_cvar("cod_exp3", "75"); // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce

exp_1miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_1miejsce);
exp_2miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_2miejsce);
exp_3miejsce = get_pcvar_num(cvar_exp_3miejsce);
}
public Message_Intermission(){
set_task(0.1, "przyznanie_doswiadczenia");
}
public przyznanie_doswiadczenia()
{
//uruchom podczas SVC_INTERMISSION (tuz przed zmiana mapy)
//Znajdz 3 najlepszych graczy z najwieksza liczba fragow i przyznaj doswiadczenie

new players[32], num;
get_players(players, num, "h");

new tempfrags, id;

new swapfrags, swapid;

new starfrags[3]; //0 - 3 miejsce / 1 - 2 miejsce / 2 - 1 miejsce
new starid[3];

for (new i = 0; i < num; i++)
{
id = players[i];
tempfrags = get_user_frags(id);
if ( tempfrags > starfrags[0] )
{
starfrags[0] = tempfrags;
starid[0] = id;
cod_set_user_xp(starid[0], cod_get_user_xp(starid[0])+exp_3miejsce);
if ( tempfrags > starfrags[1] )
{
swapfrags = starfrags[1];
swapid = starid[1];
starfrags[1] = tempfrags;
starid[1] = id;
starfrags[0] = swapfrags;
starid[0] = swapid;
cod_set_user_xp(starid[1], cod_get_user_xp(starid[1])+exp_2miejsce);

if ( tempfrags > starfrags[2] )
{
swapfrags = starfrags[2];
swapid = starid[2];
starfrags[2] = tempfrags;
starid[2] = id;
starfrags[1] = swapfrags;
starid[1] = swapid;
cod_set_user_xp(starid[2], cod_get_user_xp(starid[2])+exp_1miejsce);

}
}
}
}
new name[32];
new winner = starid[2];

if ( !winner )
return;

ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW]^x01 Najlepsi gracze na tej mapie:");

get_user_name(starid[2], name, 31);
ColorChat(0, GREEN, "1. %s - %i Fragow (+%d dosw.)", name, starfrags[2], exp_1miejsce)

get_user_name(starid[1], name, 31);
ColorChat(0, GREEN, "2. %s - %i Fragow (+%d dosw.)", name, starfrags[1], exp_2miejsce)

get_user_name(starid[0], name, 31);
ColorChat(0, GREEN, "3. %s - %i Fragow (+%d dosw.)", name, starfrags[0], exp_3miejsce)

}

Ta wrsja z ColorChat'em działa.
  • +
  • -
  • 2


#477157 Edycja pluginy ASYSTA i ZEMSTA

Napisane przez TheDarkDez w 09.11.2012 20:46

proszę!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#423766 Prośba u dużo perków

Napisane przez TheDarkDez w 24.06.2012 09:25

Niektore perki sa w dziale http://amxx.pl/forum...i-oraz-pluginy/ wystarczy poszukac!

Quad Damage:
http://amxx.pl/topic...rk-quad-damage/

Granat Odłamkowy:
http://amxx.pl/topic...anat-odlamkowy/

Płonące Naboje:
http://amxx.pl/topic...plonace-naboje/

Polecam:
http://amxx.pl/generator-klas/ i http://amxx.pl/topic...perk-na-szybko/ :)
  • +
  • -
  • 1


#421591 Proszę o kilka klas :)

Napisane przez TheDarkDez w 18.06.2012 14:10

proszę :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#390860 Status VIP

Napisane przez TheDarkDez w 03.04.2012 20:52

Cześć! Na początek mówię od razu że to nie ja jestem autorem tej modyfikacji Nowego COD MOD'a, a jest nim radim!

Otwieramy silnik naszego coda odnajdujemy :
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Po czym dodajemy za to następujący kod:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[VIP : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Aby zmienić Flagę ,która będzie sprawdzana (Flaga VIP'a) zmieniamy tu:
get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie"

  • +
  • -
  • 4


#390707 [ROZWIĄZANE] (przerobienie)Dogranie 1/5 z he do Generala

Napisane przez TheDarkDez w 03.04.2012 17:38

Powinna pykać :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1