Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

misiek111232 - zdjęcie

misiek111232

Rejestracja: 14.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.11.2013 18:26
-----

Moje tematy

Użytkownik po wejściu na stronę klikając stanie fanem fan page'

09.08.2012 19:05

Witam.
Zastanawiam się jak zrobić niewidoczną ikonę "lubię to" . Aby Użytkownik po wejściu na stronę gdziekolwiek klikając stanie się fanem fan page'a.

Slider jak dodać?

10.03.2012 17:51

Witam znalazłem gotowy kod slider'u
http://nivo.dev7studios.com/ ale nie mam pojęcia jak go dodać poprawnie do index

Plugin /modele

26.02.2012 10:45

Witam szukam pluginu który po wpisaniu w sey /modele zamienia graczowi nowe modele na standardowe

Gracz raz na pare rund sie podpala

23.02.2012 17:31

Witam mam problem z tą klasą przerobioną z perku. Raz na jakiś czas gracz grający tą klasą zostaje podpalony;/

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define MAX 32
new sprite_fire,
sprite_smoke;
new bool:ma_klase[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
new const nazwa[] = "Podpalacz";
new const opis[] = "Masz 1/6 aby podpalic gracza (podpalenie zabiera 25hp)";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const grawitacja = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
  return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
  if(task_exists(id+2936))
   remove_task(id+2936);
  palenie_gracza[id] = 25;
  new data[2]
  data[0] = id
  data[1] = attacker
  set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
if(!is_user_alive(id))
{
  palenie_gracza[id] = 0
  remove_task(id+2936);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
  message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
  write_byte(TE_SMOKE)
  write_coord(origin[0])
  write_coord(origin[1])
  write_coord(origin[2]-50)
  write_short(sprite_smoke)
  write_byte(random_num(15,20))
  write_byte(random_num(10,20))
  message_end()
  remove_task(id+2936);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(flags & FL_ONGROUND)
{
  static Float:velocity[3]
  pev(id, pev_velocity, velocity)
  xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
  set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(5)
write_byte(200)
message_end()
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zmiana napisów w hud

20.02.2012 15:42

Witam proszę o przedstawienie tak tego hud żeby Było tak:

Perk: morfina (wytrzymałość)
Perk2: morfina (wytrzymalość)

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]^n[VIP : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]