Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Knopers - zdjęcie

Knopers

Rejestracja: 13.09.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2020 20:50
*****

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] można zobaczyć Invisible

23.07.2013 17:26

http://amxx.pl/topic...tware-detector/

W temacie: [ROZWIĄZANE] jak zrobic zapis do pliku .txt kazde zdanie w new linijce

22.07.2013 11:42

na końcu linijki zapisywanej do pliku dodaj

^n

(znak nowej linii)

W temacie: [ROZWIĄZANE] co robi ten plugin?

22.07.2013 11:36

Wyświetla graczowi atakowanemu ile obrażeń otrzymuje oraz jeśli atakującym jest gracz to wyświetla mu ile zadaje obrażeń. 

W temacie: vip i 2x dmg

22.07.2013 11:33

Jeśli tylko z kosy ma walić 2x wiecej to zamień :

public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		if(damagebits & DMG_HE){
			damage*=(100+20)/100;
		}
	}
}

na : 

public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		if(damagebits & DMG_HE)
		{
			damage*=(100+20)/100;
		}
		else if(damagebits & DMG_SLASH)
			damage*=2;
		SetHamParamFloat(4, damage);
		return HAM_HANDLED;
	}
}

A jeśli z broni i czegokolwiek innego też to po prostu usuń 

if(damagebits & DMG_SLASH)

z zamienionej funkcji.

W temacie: Duży problem (proszę o szybką pomoc)

21.07.2013 09:48

W takim razie sprecyzowałeś to nie jest users.ini tylko user.scr. Plik w którym trzymana jest konfiguracja clienta cs'a

Podstawowy plik wygląda tak :

Wklejka 3tafw3cfs9r4(user_default.scr) dodana przez Knopers, 21.07.2013 09:44
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
// NOTE:  THIS FILE IS AUTOMATICALLY REGENERATED, 
//DO NOT EDIT THIS HEADER, YOUR COMMENTS WILL BE LOST IF YOU DO
// User options script
//
// Format:
//  Version [float]
//  Options description followed by 
//  Options defaults
//
// Option description syntax:
//
//  "cvar" { "Prompt" { type [ type info ] } { default } }
//
//  type = 
//   BOOL   (a yes/no toggle)
//   STRING
//   NUMBER
//   LIST
//
// type info:
// BOOL                 no type info
// NUMBER       min max range, use -1 -1 for no limits
// STRING       no type info
// LIST          delimited list of options value pairs
//
//
// default depends on type
// BOOL is "0" or "1"
// NUMBER is "value"
// STRING is "value"
// LIST is "index", where index "0" is the first element of the list
 
 
// Half-Life User Info Configuration Layout Script (stores last settings chosen, too)
// File generated:  Tue Jul 13 17:43:58 AM
//
//
// Cvar	-	Setting
 
VERSION 1.0
 
DESCRIPTION INFO_OPTIONS
{
	"gameinstructor_enable"
	{
		"#L4D360UI_Multiplayer_Instructor_Enabled"
		{ BOOL }
		{ "1" }
	}
 
	"spec_allowroaming"
	{
		"#L4D360UI_Multiplayer_AllowFreeLook_Tooltip"
		{ BOOL }
		{ "0" }
	}
}

Natomiast sam plik się sam generuje kiedy wprowadzasz jakiś zmiany w ustawieniach CS'a typu: zmiana wartości "cl_righthand"