czy ktos moglby jakos zmniejszyc ta paczke np zamienic dzwieki dodane na jakies podstawowe istniejace juz w cs (by gracze nie musieli tyle pobierac)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
04.06.2013 20:26
czy ktos moglby jakos zmniejszyc ta paczke np zamienic dzwieki dodane na jakies podstawowe istniejace juz w cs (by gracze nie musieli tyle pobierac)
26.05.2013 16:46
wielke dzięki leci plusik temat do zamkniecia
26.05.2013 11:23
podaj klase, lub jej kod
07.04.2013 19:03
06.04.2013 10:17
//// codclass_major.sma // E:\Grom\compiler\codclass_major.sma(32) : error 088: number of arguments does not matc h definition // E:\Grom\compiler\codclass_major.sma(49) : error 017: undefined symbol "wartosc" // // 2 Errors. // Could not locate output file compiled\codclass_major.amx (compile failed) #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Klasa CoD MoD" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "LuKoIl" #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Major"; new const opis[] = "Dodatkowe 15% obrazen, multi jump, 5% szns na natychmiastowe zabicie, 50% obrazen wraca w postaci hp ."; new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P228); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; new wartosc_klasy[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "LuKoIl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, 45, 50); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Major] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; wartosc_klasy[id] = wartosc return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 7.0, 0.00, idinflictor, damagebits); if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,20) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public TakeDamagePost(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker); new Float:nowe_zdrowie = damage * (wartosc_klasy[idattacker]/100) + pev(idattacker, pev_health); set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie); return HAM_IGNORED; }