Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nakupenda. - zdjęcie

Nakupenda.

Rejestracja: 07.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.11.2012 21:09
-----

Moje posty

W temacie: Problem z pluginem best_player.amxx

08.06.2012 09:18

może ściągnij inny plik colorchat.inc ?

W temacie: Diablo Mod by Stachu

08.06.2012 09:17

przegiąłeś chłopie. Teraz byle dzieciak bez żadnej wiedzy będzie miał wypasione diablo i jeszcze może je sobie przypisywać, bo przecież je edytował.
A Ci bardziej doświadczeni bedą mieli dużo większy orzech do zgryzienia, jak wymyśleć coś jeszcze bardziej "innego" i innowacyjnego, bo zaraz każdy będzie miał artefakty i gildie.

Jżeeli o mnie chodzi to sory ale minus.

W temacie: Dodanie informacji do hud

01.06.2012 10:13

public PokazMonety(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_MONETY;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_MONETY);
return PLUGIN_HANDLED;
}

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n[Ilosc odznak: %i]", monety[id]);
return PLUGIN_HANDLED;
}

W temacie: Poszukuje kilka ploginów i troche informacji

31.05.2012 20:44

Jak zrobić ten baner wchodząc na server.

na tym forum ta wiedza jest niedostępna, gdyż jest to ingerencja w pliki gracza (= złamanie regulaminu)

W temacie: Plugin wynik.amxx

24.05.2012 23:34

/* Wynik by MaKeL v 1.1 */
#include <amxmodx>


#define PLUGIN "Wynik"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "MaKeL"

#define MAXSLOTS 32

enum Color
{
YELLOW = 1, // Żółty
GREEN, // Zielony
TEAM_COLOR, // Kolor dla Temu
GREY, // Szary
RED, // Czerwony
BLUE, // Niebieski
}

new TeamInfo;
new SayText;
new MaxSlots;

new TeamName[][] =
{
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR"
}
new CT = 0
new TT = 0

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TeamScore","end_round","a");
register_event( "TextMsg", "Restore", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
register_event("TextMsg", "Restore", "a", "2&#Game_C")
register_event( "HLTV","Nowa_Runda","a","1=0","2=0");
TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");
SayText = get_user_msgid("SayText");
MaxSlots = get_maxplayers();

}
public Restore()
{
CT=0;
TT=0;
}

public Nowa_Runda()
{
if(CT == TT)
{
ColorChat(0, GREY, "Remis ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);
}
if(CT > TT)
{
ColorChat(0, BLUE, "Antyterrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);
}
if(CT <TT)
{
ColorChat(0, RED, "Terrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",TT,CT);
}
}
public end_round()
{
new teamname[3],score;
read_data(1,teamname,2);
score=read_data(2);
if(equal(teamname,"CT"))
CT=score;
else
TT=score;
}
public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
static message[256];

switch(type)
{
case YELLOW: // Yellow
{
message[0] = 0x01;
}
case GREEN: // Green
{
message[0] = 0x04;
}
default: // White, Red, Blue
{
message[0] = 0x03;
}
}

vformat(message[1], 251, msg, 4);

// Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
message[192] = '^0';

new team, ColorChange, index, MSG_Type;

if(!id)
{
index = FindPlayer();
MSG_Type = MSG_ALL;

} else {
MSG_Type = MSG_ONE;
index = id;
}

team = get_user_team(index);
ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);

ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);

if(ColorChange)
{
Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
}
}

ShowColorMessage(id, type, message[])
{
message_begin(type, SayText, _, id);
write_byte(id)
write_string(message);
message_end();
}

Team_Info(id, type, team[])
{
message_begin(type, TeamInfo, _, id);
write_byte(id);
write_string(team);
message_end();

return 1;
}

ColorSelection(index, type, Color:Type)
{
switch(Type)
{
case RED:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
}
case BLUE:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
}
case GREY:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
}
}

return 0;
}

FindPlayer()
{
new i = 0;

while(i < MaxSlots)
{
if(is_user_connected(i++))
return i;
}
return 0;
}