Tak jak w temacie. Jak skutecznie pozbyć się botów w WebSpell? Zainstalowałem już reCaptcha zamiast zwykłej wersji wbudowanej w skrypt. Macie może również pomysł jak usunąć wszystkie konta należące do botów? Bo na mojej stronie mam przez to już grubo ponad 20k userów.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
szelbi
Rejestracja: 23.08.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.08.2020 21:11
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 1 032
- Odwiedzin: 12 709
- Tytuł: Hero
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Sierpień 26
-
Imię
Norbert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Częstochowa
Kontakt
- Steam 76561198027517554
Moje tematy
Jak skutecznie pozbyć się botów w WebSpell?
22.09.2014 20:02
ServerViewer v.1.1 by WebKolo.pl
07.09.2014 12:50
Lista serwerów jest generowana automatycznie, dodawanie serwerów jest bardzo łatwe. Skrypt jest oparty o silnik LGSL. Posiada on wiele opcji. Oto kilka z nich:
- panel administracyjny - włączanie/wyłączanie serwerów,
- możliwe dopisanie własnego opisu serwera
- możliwe dodawanie linków hltv
- łatwe dodawanie/usuwanie serwerów
- ładniejszy wygląd
- spolszczony silnik LGSL
- poprawiona lokalizacja serwerów
- bardzo łatwa możliwość podpięcia pod IP.Board
- Counter-Strike: Global Offensive
- TeamSpeak
- TeamSpeak 3 (przy innych portach niż standardowy mogą występować problemy - testowane na serwerach vps svoice.pl, zabijaka.pl - ok)
Instalacja
FAQ
- Mapy są wczytywane z folderu /admin/maps/, jeżeli skrypt nie znajdzie pliku w folderze, wczytuje obrazek z gametracker.com. Jeżeli nadal nic się nie pokazuje, oznacza to, że obrazka mapy nie ma w żadnym z tych miejsc. Wtedy musisz wgrać obrazek mapy ręcznie do folderu /admin/maps/.
Po wgraniu plików oraz edycji lgsl_config.php, po wejściu na stronę otrzymuję błąd "Warning: Cannot modify header information..".
- Twój edytor tekstu w którym edytowałeś lgsl_config.php zmienił jego kodowanie z ANSI as UTF-8 do UTF-8. Edytuj plik ponownie, np. Notepad++, w menu wybierz Format -> Konwertuj na UTF-8 (bez BOM) oraz zapisz. Problem zniknie.
Po dodaniu serwera TeamSpeak 3 widnieje on jako offline.
- Tak się dzieje po aktualizacji serwerów TS3. Aktualnie nie ma na to żadnej rady. Serwery ze standardowym portem oraz dobrą konfiguracją powinien zawsze pokazywać się prawidłowo, reszta też, lecz nie zawsze.
Changelog
Spoiler
1.1
- dodano wspomaganie serwerów Counter-Strike: Global Offensive, TeamSpeak, TeamSpeak 3
- dodano liczbę graczy w procentach
- dodano możliwość podglądu listy osób online na serwerze
- dodano przycisk "Więcej info" z wersji SPARK.
- poprawiono wczytywanie map (gdy nie ma ich w folderze maps, pobierane są z gametrackera)
- usunięcie nazw hostingów z nazw serwerów
- poprawiono wygląd tabelki pod IPB
- dodano szybki plik instalacji / aktualizacji
Screenshoty
Spoiler
Download
EngFunc_FindEntityByString nie znajduje paki
04.09.2014 16:33
new c4 = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "weapon_c4"); if(c4) { new owner = pev(c4, pev_owner); set_hudmessage(0, 255, 100, -1.0, -0.8, 2, 3.0, 7.0); show_hudmessage(0, "%s zostal przegranym!", dane_gracza[owner][NICK]); }
Mam kod taki jak powyżej. Wykonuje się on podczas zakończenia rundy, lecz coś jest nie tak, ponieważ nie działa. Widocznie warunek nie jest spełniony, ponieważ nie widać wiadomości na HUD. Wie ktoś co jest nie tak?
//EDIT
Jak się okazało funkcja znajduje pakę, lecz HUD mimo wszystko się nie pokazuje.
[ROZWIĄZANE] Sockety pokazują, że plik nie istnieje, a tak nie jest
25.08.2014 11:23
#define SITE "/wersja_menu_spara.php" #define HOST "szelbi.gameclan.pl" #define TASK_SOCKET 123
public sprawdz_wersje() { new iError, szSendBuffer[512]; g_sckweb = socket_open(HOST, 80, SOCKET_TCP, iError); switch(iError) { case 1: { server_print("Unable to create socket."); return; } case 2: { server_print("Unable to connect to hostname."); return; } case 3: { server_print("Unable to connect to the HTTP port."); return; } } format(szSendBuffer, charsmax(szSendBuffer), "GET %s^nHost:%s^r^n^r^n", SITE, HOST); socket_send(g_sckweb, szSendBuffer, charsmax(szSendBuffer)); set_task(1.0, "socketAnswer", TASK_SOCKET, .flags="b"); } public socketAnswer() { if (socket_change(g_sckweb)) { new szData[1024]; socket_recv(g_sckweb, szData, charsmax(szData)); log_amx(szData); socket_close(g_sckweb); remove_task(TASK_SOCKET); } }
Powyższy kod po wywołaniu zapisuje do logów błąd 404, a plik istnieje na serwerze, ponieważ w przeglądarce normalnie się otwiera.
L 08/25/2014 - 12:13:48: [menu_spara.amxx] <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html> <head> <title>404 Not Found</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <style type="text/css"> body { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; background-color:#367E8E; scrollbar-base-color: #005B70; scrollbar-arrow-color: #F3960B; scrollbar-DarkShadow-Color: #000000; color: #FFFFFF; margin:0; } a { color:#021f25; text-decoration:none} h1 { font-size: 18px; color: #FB9802; padding-bottom: 10px; background-image: url(sys_cpanel/images/bottombody.jpg); background-repeat: repeat-x; padding:5px 0 10px 15px; margin:0; } #body-content p { padding-left: 25px; padding-right: 25px; line-height: 18px; padding-
Link do pliku: http://szelbi.gamecl..._menu_spara.php
Paintball Gun & Mod [NOWA WERSJA]
09.08.2014 20:33
Opis
Instalacja
Komendy admina
Komendy gracza
CVAR'y
amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu] pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5) pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10) pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie) pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)) pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon" pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
Changelog
Spoiler
3.4.6
- Naprawienie błędu, który powodował, że po zabiciu siebie samego dostawaliśmy granat HE
- Zmiana sposobu zabierania broni graczowi, dzięki czemu na początku rundy paka nie jest już wyrzucana
- Zmiana sposobu wychwytywania strzału na bardziej optymalny
- Zmiana sposobu sprawdzania ilości amunicji w magazynku
- Zmiana sposobu odejmowania amunicji z magazynka
- Zmiana sposobu sprawdzania trzymanej broni podczas zamieniania modeli
- Zablokowanie możliwości bugowania amunicji, które pozwalało na ciągłe strzelanie bez przeładowywania
- Przywrócenie starego sposobu zamieniania modeli
- Dodanie obsługi PodBotów
- Zmiana sposobu odejmowania amunicji z magazynka
- Zablokowanie możliwości bugowania broni
- Zablokowanie możliwości odbijania kulek
- Zmiana sposobu zamieniania modeli broni
- Usunięcie ochrony na respie
- Dodanie warunku przy zabieraniu i dawaniu broni graczowi. Jego brak powodował wyświetlanie się błędów w logach w niektórych przypadkach
- Dodanie nowych CVAR'ów umożliwiających dokładniejszą konfigurację moda bez edytowania kodu
- Zablokowanie możliwości "doładowywania się", czyli odnawiania sobie broni, amunicji i granatów w dowolnym momencie gry
- Przeniesienie wszystkich CVAR'ów do jednej tablicy
- Zmiana sposobu spawnowania graczy przy włączonym DM
- Usunięcie stocków i wykorzystanie modułu FUN
Download
paintballmod.sma 6,01 KB 908 Ilość pobrań
paintballmod.amxx
paintballgun.sma 13,42 KB 972 Ilość pobrań
paintballgun.amxx
paintballnade.sma 3,74 KB 695 Ilość pobrań
paintballnade.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: szelbi
- Regulamin