eventRoundEnd()o
return PLUGIN_CONTINUE;Na końcu funkcji.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Artos0131 w 11.11.2011 21:27
Napisane przez Artos0131 w 30.07.2011 22:31
Idź swoje racje wciskać komu innemu, ja pierdziele bo to ma znaczenie przy pluginie na kilka linijek... samo #include nic nie daje bo tylko informuje kompilator o natywach, a stocki kiedy nie są używane nie są kompilowane. Naprawdę ogromną różnice powoduje to jedno zapytanie o klasę bytu... Użyłem fm bo nie chciało mi się szukać za bitami dmg od HE, w hlsdk_const nie ma. Nie neguje tego że każde zapytanie czegoś tam wymaga od serwera, no ale litości co ile jest wywoływane te zapytanie, lepiej idź pouczać ludzi pakujących 500 linijek kodu do thinka czy addtofullpack ( i tym podobnych eventów ) ;x
Napisane przez Artos0131 w 30.07.2011 21:16
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HE instant kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
const DMG_HEGRENADE = (1<<24)
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (!is_user_alive(victim) || !is_user_connected(victim) || victim == attacker)
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(victim)
if (damagebits & DMG_HEGRENADE)
SetHamParamFloat(4, float(health))
return HAM_HANDLED;
}
Napisane przez Artos0131 w 30.07.2011 20:44
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HE instant kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (!is_user_alive(victim) || !is_user_connected(victim))
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(victim);
if (damagebits & DMG_BLAST)
damage = float(health);
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_HANDLED;
}
Napisane przez Artos0131 w 30.07.2011 20:34
Cvary:
westshop_speed 1.3 - O 30% więcej szybkości, gdy dasz 1.5 będzie to o 50% więcej szybkości.
westshop_gravity 0.5 - O 50% wyższe skoki, im mniejsza wartość tym wyżej skacze.
westshop_smallwhisky_hp - 30 - ilość życia, która zostanie dodana po zakupie małego whisky.
westshop_bigwhisky_hp 50 - ilość życia, która zostanie dodana po zakupie dużego whisky.
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Western Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
new cvar_speed, cvar_gravity, cvar_small_whisky, cvar_big_whisky;
new bool:speed[33];
new bool:gravity[33];
new bool:ammo[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_post", 1);
register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "be", "1=1")
cvar_speed = register_cvar("westshop_speed","1.3")
cvar_gravity = register_cvar("westshop_gravity","0.5")
cvar_small_whisky = register_cvar("westshop_smallwhisky_hp", "30")
cvar_big_whisky = register_cvar("westshop_bigwhisky_hp", "50")
}
public client_connect(id)
{
speed[id] = false
gravity[id] = false
ammo[id] = false
}
public client_PreThink(id)
{
if (!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !speed[id])
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:current_speed = get_user_maxspeed(id)
set_user_maxspeed(id, current_speed*get_pcvar_float(cvar_speed))
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fw_PlayerSpawn_post(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
speed[id] = false
gravity[id] = false
ammo[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
public event_CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !ammo[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weaponID = read_data(2)
if(weaponID == CSW_C4 || weaponID == CSW_KNIFE || weaponID == CSW_HEGRENADE || weaponID == CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID) != CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklep:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Buty szeryfa \r10000$");
menu_additem(menu, "Umiejetnosc uciekiniera \r8000$");
menu_additem(menu, "Male Whisky \r2000$");
menu_additem(menu, "Duze Whisky \r4000$");
menu_additem(menu, "Zwinnosc Lucky Luke \r13000$");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
switch(item)
{
case 0:
{
if (!speed[id])
{
if (cs_get_user_money(id) >= 10000)
{
speed[id] = true
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-10000)
client_print(id, print_chat, "Kupiles Buty zzeryfa!")
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy! (Potrzeba: 10000)")
}
else
client_print(id, print_chat, "Juz kupiles ten przedmiot!")
}
case 1:
{
if (!gravity[id])
{
if (cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
gravity[id] = true
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-8000)
set_user_gravity(id, get_pcvar_float(cvar_gravity))
client_print(id, print_chat, "Kupiles umiejetnosc uciekiniera!")
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy! (Potrzeba: 8000)")
}
else
client_print(id, print_chat, "Juz kupiles ta umiejetnosc!")
}
case 2:
{
if (cs_get_user_money(id) >= 2000)
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-2000)
set_user_health(id, get_user_health(id)+get_pcvar_num(cvar_small_whisky))
client_print(id, print_chat, "Kupiles male whisky i odzyskales %s HP!", get_pcvar_num(cvar_small_whisky))
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy! (Potrzeba: 2000)")
}
case 3:
{
if (cs_get_user_money(id) >= 4000)
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-4000)
set_user_health(id, get_user_health(id)+get_pcvar_num(cvar_big_whisky))
client_print(id, print_chat, "Kupiles duze whisky i odzyskales %s HP!", get_pcvar_num(cvar_big_whisky))
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy! (Potrzeba: 4000)")
}
case 4:
{
if (!ammo[id])
{
if (cs_get_user_money(id) >= 13000)
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-13000)
ammo[id] = true
client_print(id, print_chat, "Kupiles zwinnosc Lucky Luka i nie musisz przeladowywac broni!")
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy! (Potrzeba: 13000)")
}
else
client_print(id, print_chat, "Juz kupiles ta umiejetnosc!")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisane przez Artos0131 w 30.07.2011 19:28
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "HE instant kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (!is_user_alive(victim))
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(victim);
if (damagebits & DMG_BLAST)
damage = float(health);
return HAM_HANDLED;
}
Napisane przez Artos0131 w 30.07.2011 13:36
Napisane przez Artos0131 w 29.07.2011 19:21
Napisane przez Artos0131 w 29.07.2011 19:14
Napisane przez Artos0131 w 29.07.2011 19:04
Dodane komendy:
cod_setlvl NICK WARTOŚĆ - Ustawia poziom gracza
cod_addlvl NICK WARTOŚĆ - Dodaje daną ilość poziomów graczowi
cod_remlvl NICK WARTOŚĆ - Usuwa daną ilość poziomów graczowi
cod_setexp NICK WARTOŚĆ - Ustawia doświadczenie gracza
cod_addexp NICK WARTOŚĆ - Dodaje daną ilość doświadczenia graczowi
cod_remexp NICK WARTOŚĆ - Usuwa daną ilość doświadczenia graczowi
Napisane przez Artos0131 w 29.07.2011 18:30
- Cvary -
zp_allow_respawn_on_normal 1 - Zezwala na używanie komendy /respawn podczas zwykłej infekcji
zp_allow_respawn_on_nemesis 1 - -"- nemesis
zp_allow_respawn_on_survivor 1 - -"- survivor
zp_allow_respawn_on_plague 1 - -"- plague
zp_allow_respawn_on_swarm 1 - -"- swarm
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#define PLUGIN "[ZP] Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
new cvar_allow_on_normal, cvar_allow_on_nemesis, cvar_allow_on_survivor, cvar_allow_on_plague, cvar_allow_on_swarm;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /respawn", "respawn")
cvar_allow_on_normal = register_cvar("zp_allow_respawn_on_normal", "1");
cvar_allow_on_nemesis = register_cvar("zp_allow_respawn_on_nemesis", "1");
cvar_allow_on_survivor = register_cvar("zp_allow_respawn_on_survivor", "1");
cvar_allow_on_plague = register_cvar("zp_allow_respawn_on_plague", "1");
cvar_allow_on_swarm = register_cvar("zp_allow_respawn_on_swarm", "1");
}
public respawn(id)
{
if (!zp_has_round_started())
return PLUGIN_CONTINUE;
if (is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (zp_is_nemesis_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_nemesis))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if (zp_is_survivor_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_survivor))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if (zp_is_plague_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_plague))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if (zp_is_swarm_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_swarm))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (get_pcvar_num(cvar_allow_on_normal))
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_HANDLED;
}