Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kogut - zdjęcie

Kogut

Rejestracja: 22.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.10.2014 08:12
-----

Moje tematy

Edycja sklepu pod Biohazard

04.02.2013 15:04

Oczekuje:
1.Naprawienia by menu wyskakiwało dla zm
2.Dodanie laserminy do itemow dla hm http://amxx.pl/topic/2543-lasermine-v-23/
3.Naprawienie szybkosci po skonczeniu sie jej
4.dodanie antidotum dla zm
5.dodanie zarazajacej bomby dla zm

Skrypt sklepu podam na gg :19836004
Co do ceny do od 20 zł w góre

Biohazard + system ammo packow z zm plague 5.0

31.01.2013 10:28

Witam
Czy już ktoś próbował pluginy odpowiadające za ap z plague podlączyć do biohazarda ? Czy to będzie działać "??

Klasa do zm plague 5.0.8

12.01.2013 12:15

Mam błąd przy kompilowaniu klasy ,a dokladnie chodzi o to ze dodalem tej klasie 20 armora ale nei wiem jak to trzeba zarejestrować
Kod

/*================================================================================

----------------------------------
-*- [ZP] Class: Human: Classic -*-
----------------------------------

This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.

================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <zp50_class_human>
#include <fun>

// Classic Human Attributes
new const humanclass1_name[] = "Sprinter"
new const humanclass1_info[] = "Speed++"
new const humanclass1_models[][] = { "arctic" , "guerilla" , "leet" , "terror" , "gign" , "gsg9" , "sas" , "urban" }
const humanclass1_health = 100
const Float:humanclass1_speed = 1.20
const Float:humanclass1_gravity = 1.0

new g_HumanClassID

public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Class: Human: Classic", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")

g_HumanClassID = zp_class_human_register(humanclass1_name, humanclass1_info, humanclass1_health, humanclass1_speed, humanclass1_gravity)
new index
for (index = 0; index < sizeof humanclass1_models; index++)
zp_class_human_register_model(g_HumanClassID, humanclass1_models[index])
}


{
cs_set_user_armor(id,20)

}


C++ losowanie

04.01.2013 21:52

Czy mógł by mi ktoś napisać taki programik ? Bo na tym stanałem przy jednym kursie
Twoim zadaniem domowym jest napisanie prostej gry, która ma działać następująco:
1. Program losuje liczbę z przedziału od 1 do 1000.
2. Użytkownik zgaduje liczbę, która została wylosowana.
3. Jeżeli podana liczba jest za duża (za mała) gra wypisuje stosowny komunikat i powraca do kroku 2.
4. Jeżeli gracz trafi liczbę wylosowaną to progam kończy działanie, wypisując na ekran wylosowaną liczbę oraz liczbę 'strzałów', które oddał gracz.
Gra ma być zabezpieczona przed możliwością wprowadzenia błędnych wartości liczbowych.

Zmiana koloru noktowizora

03.01.2013 17:57

Witam
Próbowałem zmienić kolor noktowizora(przycisk n) u zm tymi cvarami lecz nie dawało żadnego rezultatu ktoś wie jak to zrobić ?
zp_nvision_zombie_color_R 0	  
zp_nvision_zombie_color_G 150			
zp_nvision_zombie_color_B 0