Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dewik - zdjęcie

dewik

Rejestracja: 25.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.08.2011 17:29
-----

Moje tematy

SurfExp drobna przerobka

21.07.2011 17:30

Witam. Mam Problem Z przerobieniem Pluginu. Chciałem do niego dorobić aby dało się ilość otrzymywanego xp ustalać cvarem. Próbowałem go edytować tak jak pisało w temacie http://amxx.pl/topic...98-surf-xp-mod/ natomiast nie udało mi się.
Jeżeli ktoś tak miły mi w tym pomoże

16000$ co runde

20.07.2011 23:45

Witam. Poszukuje Plugin który co rundę będzie dawał graczowi 16000$. Jeżeli jest taki plugin to proszę o podanie linku do niego a jeżeli go nie ma prosiłbym o utworzenie go w miarę możliwości.

Ps.Szukałem wszędzie nawet woojek google nie pomógł.








Oczywiście DAM +

Magiczny Marker tylko CT

02.07.2011 14:21

Witam. Proszę o Przerobienie Pluginu Magiczny Marker tak aby tylko CT Mogło go używać. Mi po wielu próbach i Błędach nie udało się tego wykonać.
Jedyne co mi się udało to najprostsza rzecz na świecie spolszczyć plugin.(Dopiero uczę się pracować z Pluginami dlatego proszę o wyrozumiałość)
Za pomoc dziękuję i daje +

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>

#define PLUGIN "Magic Marker"
#define VERSION "3.1"
#define AUTHOR "stupok69"

#define MAX_PLAYERS 32
#define USAGE_LEVEL ADMIN_USER

new Float:origin[MAX_PLAYERS+1][3]
new prethink_counter[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_drawing[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_holding[MAX_PLAYERS+1]

new spriteid

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("+paint", "paint_handler", USAGE_LEVEL, "Rysuj po scianach!!")
register_clcmd("-paint", "paint_handler", USAGE_LEVEL, "Rysuj po scianach!!")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}

public plugin_precache()
{
spriteid = precache_model("sprites/lgtning.spr")
}

public paint_handler(id, level, cid)
{

if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "* Nie zyjesz wiec nie mozesz malowac markerem.")
return PLUGIN_HANDLED
}

static cmd[2]
read_argv(0, cmd, 1)

switch(cmd[0])
{
case '+': is_drawing[id] = true
case '-': is_drawing[id] = false
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
if(prethink_counter[id]++ > 5)
{
if(is_drawing[id] && !is_aiming_at_sky(id))
{
static Float:cur_origin[3], Float:distance

cur_origin = origin[id]

if(!is_holding[id])
{
fm_get_aim_origin(id, origin[id])
move_toward_client(id, origin[id])
is_holding[id] = true
return FMRES_IGNORED
}

fm_get_aim_origin(id, origin[id])
move_toward_client(id, origin[id])

distance = get_distance_f(origin[id], cur_origin)

if(distance > 2)
{
draw_line(origin[id], cur_origin)
}
}
else
{
is_holding[id] = false
}
prethink_counter[id] = 0
}

return FMRES_IGNORED
}

stock draw_line(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMPOINTS)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[2])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[2])
write_short(spriteid)
write_byte(0)
write_byte(10)
write_byte(255)
write_byte(50)
write_byte(0)
write_byte(random(255))
write_byte(random(255))
write_byte(random(255))
write_byte(255)
write_byte(0)
message_end()
}

//from fakemeta_util.inc
stock fm_get_aim_origin(index, Float:origin[3])
{
static Float:start[3], Float:view_ofs[3]
pev(index, pev_origin, start)
pev(index, pev_view_ofs, view_ofs)
xs_vec_add(start, view_ofs, start)

static Float:dest[3]
pev(index, pev_v_angle, dest)
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest)
global_get(glb_v_forward, dest)
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest)
xs_vec_add(start, dest, dest)

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, index, 0)
get_tr2(0, TR_vecEndPos, origin)

return 1
}

stock move_toward_client(id, Float:origin[3])
{
static Float:player_origin[3]

pev(id, pev_origin, player_origin)

origin[0] += (player_origin[0] > origin[0]) ? 1.0 : -1.0
origin[1] += (player_origin[1] > origin[1]) ? 1.0 : -1.0
origin[2] += (player_origin[2] > origin[2]) ? 1.0 : -1.0
}
//Thanks AdaskoMX!
bool:is_aiming_at_sky(index)
{
new Float:origin[3];
fm_get_aim_origin(index, origin);

return engfunc(EngFunc_PointContents, origin) == CONTENTS_SKY;
}

Vote NA HS ONLY

26.06.2011 23:01

Witam Korzystam z Vote HS moda lecz mam pewien problem. Wybór czy gramy hs czy normalnie zachodzi na początku mapy gdy tylko wejdzie 1 gracz lub wcale nie ma graczy i automatycznie wybiera że gramy only hs.
Chciałbym jeżeli by ktoś potrafił zmienić żeby Vote rozpoczynało się jeżeli na serwerze będzie co najmniej 2 graczy.
Nawet jeżeli wejdą w połowie mapy i po kimś zostanie only hs.
I Jeżeli by się dało prosiłbym o zrobienie żeby w hudzie gdzieś w rogu pisało czy jest hs only czy go nie ma.
Prosiłbym o wstawienie całej paczki.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "HS czy nie?"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mlody"

new choice[2]
new cvar, g_time, w_time, h_time


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvar = register_cvar("vote", "1")
g_time = register_cvar("vote_time", "60")
w_time = register_cvar("vote_wait", "5")
h_time = register_cvar("vote_hold", "18")
register_menucmd(register_menuid("menu_1"),(1<<0)|(1<<1),"licz_glosy")
new Float:votetime = get_pcvar_float(g_time)
set_task(votetime,"votemod")

server_cmd("amx_pausecfg pause hitbox.amxx")
server_cmd("amx_hitbox abcdefg")
register_clcmd("say /hsonly", "votemod")

// Add your code here...
}

public votemod()
{
if (get_pcvar_num(cvar) == 1)
{
new hold = get_pcvar_num(h_time)
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Jak gramy na tej mapce?^n^n1: HS mode^n2: Normal mode", hold, "menu_1")
new Float:timer = get_pcvar_float(w_time)
set_task(timer,"sprawdz_glosy")
choice[0] = 0
choice[1] = 0
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public licz_glosy(id,key)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
new co[8] = "Tak"
if (key == 1) co = "Nie"
client_print(0,print_chat,"* %s zaglosowal na %s", name, co)
++choice[key]
return PLUGIN_HANDLED
}

public sprawdz_glosy(id)
{
if (choice[0] >= choice[1])
{
client_print(0,print_chat,"* Headshot only wlaczony. (Gra na heady ^"%d^") (Gra zwykla ^"%d^"). *",choice[0],choice[1])
server_cmd("amx_pausecfg enable hitbox.amxx")
server_cmd("amx_hitbox a")
server_cmd("amx_nukem_jk")
set_hudmessage(205,55,55,-1.0,-1.0,0,6.0,12.0,0.1);
show_hudmessage(id, "Zaczynamy rzeznie! HS only wlaczony!")
}
else
{
client_print(0,print_chat,"* Gramy zwyczajnie!. (Gra zwykla ^"%d^") (Gra na heady ^"%d^"). *",choice[1],choice[0])
server_cmd("amx_hitbox abcdefg")
server_cmd("amx_nukem_jk")
set_hudmessage(118,238,0,-1.0,-1.0,0,6.0,12.0,0.1);
show_hudmessage(id, "Zaczynamy rzeznie! HS only wylaczony!")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}




Za Wszystko dam +.