Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
dewik
Rejestracja: 25.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.08.2011 17:29
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 8
- Odwiedzin: 2 238
- Tytuł: Nowy
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Maj 22, 1996
-
Imię
Filip
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Łódz
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
dewik nie posiada znajomych
Moje tematy
SurfExp drobna przerobka
21.07.2011 17:30
Jeżeli ktoś tak miły mi w tym pomoże
16000$ co runde
20.07.2011 23:45
Ps.Szukałem wszędzie nawet woojek google nie pomógł.
Oczywiście DAM +
Magiczny Marker tylko CT
02.07.2011 14:21
Jedyne co mi się udało to najprostsza rzecz na świecie spolszczyć plugin.(Dopiero uczę się pracować z Pluginami dlatego proszę o wyrozumiałość)
Za pomoc dziękuję i daje +
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define PLUGIN "Magic Marker"
#define VERSION "3.1"
#define AUTHOR "stupok69"
#define MAX_PLAYERS 32
#define USAGE_LEVEL ADMIN_USER
new Float:origin[MAX_PLAYERS+1][3]
new prethink_counter[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_drawing[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_holding[MAX_PLAYERS+1]
new spriteid
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("+paint", "paint_handler", USAGE_LEVEL, "Rysuj po scianach!!")
register_clcmd("-paint", "paint_handler", USAGE_LEVEL, "Rysuj po scianach!!")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}
public plugin_precache()
{
spriteid = precache_model("sprites/lgtning.spr")
}
public paint_handler(id, level, cid)
{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "* Nie zyjesz wiec nie mozesz malowac markerem.")
return PLUGIN_HANDLED
}
static cmd[2]
read_argv(0, cmd, 1)
switch(cmd[0])
{
case '+': is_drawing[id] = true
case '-': is_drawing[id] = false
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
if(prethink_counter[id]++ > 5)
{
if(is_drawing[id] && !is_aiming_at_sky(id))
{
static Float:cur_origin[3], Float:distance
cur_origin = origin[id]
if(!is_holding[id])
{
fm_get_aim_origin(id, origin[id])
move_toward_client(id, origin[id])
is_holding[id] = true
return FMRES_IGNORED
}
fm_get_aim_origin(id, origin[id])
move_toward_client(id, origin[id])
distance = get_distance_f(origin[id], cur_origin)
if(distance > 2)
{
draw_line(origin[id], cur_origin)
}
}
else
{
is_holding[id] = false
}
prethink_counter[id] = 0
}
return FMRES_IGNORED
}
stock draw_line(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMPOINTS)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[2])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[2])
write_short(spriteid)
write_byte(0)
write_byte(10)
write_byte(255)
write_byte(50)
write_byte(0)
write_byte(random(255))
write_byte(random(255))
write_byte(random(255))
write_byte(255)
write_byte(0)
message_end()
}
//from fakemeta_util.inc
stock fm_get_aim_origin(index, Float:origin[3])
{
static Float:start[3], Float:view_ofs[3]
pev(index, pev_origin, start)
pev(index, pev_view_ofs, view_ofs)
xs_vec_add(start, view_ofs, start)
static Float:dest[3]
pev(index, pev_v_angle, dest)
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest)
global_get(glb_v_forward, dest)
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest)
xs_vec_add(start, dest, dest)
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, index, 0)
get_tr2(0, TR_vecEndPos, origin)
return 1
}
stock move_toward_client(id, Float:origin[3])
{
static Float:player_origin[3]
pev(id, pev_origin, player_origin)
origin[0] += (player_origin[0] > origin[0]) ? 1.0 : -1.0
origin[1] += (player_origin[1] > origin[1]) ? 1.0 : -1.0
origin[2] += (player_origin[2] > origin[2]) ? 1.0 : -1.0
}
//Thanks AdaskoMX!
bool:is_aiming_at_sky(index)
{
new Float:origin[3];
fm_get_aim_origin(index, origin);
return engfunc(EngFunc_PointContents, origin) == CONTENTS_SKY;
}
Vote NA HS ONLY
26.06.2011 23:01
Chciałbym jeżeli by ktoś potrafił zmienić żeby Vote rozpoczynało się jeżeli na serwerze będzie co najmniej 2 graczy.
Nawet jeżeli wejdą w połowie mapy i po kimś zostanie only hs.
I Jeżeli by się dało prosiłbym o zrobienie żeby w hudzie gdzieś w rogu pisało czy jest hs only czy go nie ma.
Prosiłbym o wstawienie całej paczki.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "HS czy nie?"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mlody"
new choice[2]
new cvar, g_time, w_time, h_time
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvar = register_cvar("vote", "1")
g_time = register_cvar("vote_time", "60")
w_time = register_cvar("vote_wait", "5")
h_time = register_cvar("vote_hold", "18")
register_menucmd(register_menuid("menu_1"),(1<<0)|(1<<1),"licz_glosy")
new Float:votetime = get_pcvar_float(g_time)
set_task(votetime,"votemod")
server_cmd("amx_pausecfg pause hitbox.amxx")
server_cmd("amx_hitbox abcdefg")
register_clcmd("say /hsonly", "votemod")
// Add your code here...
}
public votemod()
{
if (get_pcvar_num(cvar) == 1)
{
new hold = get_pcvar_num(h_time)
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Jak gramy na tej mapce?^n^n1: HS mode^n2: Normal mode", hold, "menu_1")
new Float:timer = get_pcvar_float(w_time)
set_task(timer,"sprawdz_glosy")
choice[0] = 0
choice[1] = 0
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public licz_glosy(id,key)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
new co[8] = "Tak"
if (key == 1) co = "Nie"
client_print(0,print_chat,"* %s zaglosowal na %s", name, co)
++choice[key]
return PLUGIN_HANDLED
}
public sprawdz_glosy(id)
{
if (choice[0] >= choice[1])
{
client_print(0,print_chat,"* Headshot only wlaczony. (Gra na heady ^"%d^") (Gra zwykla ^"%d^"). *",choice[0],choice[1])
server_cmd("amx_pausecfg enable hitbox.amxx")
server_cmd("amx_hitbox a")
server_cmd("amx_nukem_jk")
set_hudmessage(205,55,55,-1.0,-1.0,0,6.0,12.0,0.1);
show_hudmessage(id, "Zaczynamy rzeznie! HS only wlaczony!")
}
else
{
client_print(0,print_chat,"* Gramy zwyczajnie!. (Gra zwykla ^"%d^") (Gra na heady ^"%d^"). *",choice[1],choice[0])
server_cmd("amx_hitbox abcdefg")
server_cmd("amx_nukem_jk")
set_hudmessage(118,238,0,-1.0,-1.0,0,6.0,12.0,0.1);
show_hudmessage(id, "Zaczynamy rzeznie! HS only wylaczony!")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Za Wszystko dam +.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: dewik
- Regulamin