Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

stepdub - zdjęcie

stepdub

Rejestracja: 11.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.07.2012 12:51
-----

#303788 [ROZWIĄZANE] Blokada broni na danej mapie w COD MOD

Napisane przez stepdub w 06.10.2011 21:37

#include <amxmodx>
#include <fun>
#pragma semicolon 0

new map[35];

public plugin_init() {
register_plugin("Weap Blocker", "1.0", "stepdub");
get_mapname(map, 34);
if(contain(map, "fy_dustworld_2010")) set_task(0.1, "block_it", _, _, _, "b")
}

public block_it(id) {
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}


  • +
  • -
  • 1


#301704 [ROZWIĄZANE] +use = zatrzymanie gracza na celowniku

Napisane przez stepdub w 29.09.2011 20:52

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < engine >
#include < fakemeta_util >

new aiming, bodypart;
new g_stucktime
new bool:is_stuck[33];

public plugin_init() {
register_plugin("Stuck him now!", "1.0", "stepdub");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPlayerPreThink");
g_stucktime = register_cvar("amx_stucktime", "5.0");
set_task(0.1, "resetSpeed", _, _, _, "b");
}

public client_connect(id) is_stuck[id] = false;

public unstuck(id) is_stuck[id] = true;

public fwPlayerPreThink(id) {
new button = get_user_button(id)

new Float:stuckTime;
stuckTime = get_pcvar_float(g_stucktime);

if(button & IN_USE) {
get_user_aiming(id, aiming, bodypart);
fm_set_user_maxspeed(aiming, 0.0);
is_stuck[aiming] = true;
set_task(stuckTime, "unstuck", aiming, _, _, "a");
}
}

public resetSpeed(id)
{
if(!is_stuck[id])
fm_set_user_maxspeed(id, -1.0);
}

spróbuj :]
  • +
  • -
  • 1


#297066 Model tylko dla CT z flagą

Napisane przez stepdub w 17.09.2011 14:49

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("Model", "1.0", "stepdub");
register_event("ResetHUD", "resethud", "b");
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/bb_vip_ct/bb_vip_ct.mdl");
}
public resethud(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "bb_vip_ct")
}
else
{
cs_reset_user_model(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#297063 Zabija jak przenosze

Napisane przez stepdub w 17.09.2011 14:44

http://forums.allied...ead.php?t=19542 tu masz taką opcję między innymi ^^
  • +
  • -
  • 1


#295980 get/set user flags - użycie

Napisane przez stepdub w 13.09.2011 20:15

ja używałem:
public client_putinserver(id)
{
if (is_user_steam(id))
{
if (has_flag(id, "b"))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (!has_flag(id, "b"))
set_user_flags(id, ADMIN_RESERVATION, 0)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

do zmiany flag gracza przykładowo
  • +
  • -
  • 1


#293908 Ustawienie serwera HLDS(dedicated server na steam)

Napisane przez stepdub w 08.09.2011 18:48

MisieQ, to ty masz Phenoma X6? czy Intela i5/i7 Sandy Bridge? ^^ bo wątpie w i7 980X/990X ^^ ja mam 4x4.7GHz

++ nie poprawisz tych wyników :/
  • +
  • -
  • 1


#292062 Flaga dla wszystkich graczy

Napisane przez stepdub w 03.09.2011 22:10

public CountdownMenu(id)
{
new menu = menu_create("\rSelect a time", "CountdownMenu_Handle");
menu_additem(menu, "\w15 second", "1", 0);
menu_additem(menu, "\w30 second", "2", 0);
menu_additem(menu, "\w45 second", "3", 0);
menu_additem(menu, "\w60 second", "4", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
if(cs_get_user_team(id) & CS_TEAM_CT)
{
menu_display(id, menu, 0);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#291573 primary key przy tworzeniu bazy

Napisane przez stepdub w 03.09.2011 06:39

ja cały czas nie rozumiem po przeczytaniu tego tematu czemu nie zrobisz tak:
if(!is_user_steam(id))
{
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i' ",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_ :xP:[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],name,player_class[id])

SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Save_ :xP:_handle",q_command)
}
else
{
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`ip`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i' WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i' ",g_sqlTable,name,ip,player_lvl[id],player_ :xP:[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],sid,player_class[id])

SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Save_ :xP:_handle",q_command)
}

//kod z czystego 5.9l
stock bool:is_user_steam(id)
{
new authid[32];
get_user_authid(id, authid, 31);
return containi(authid , ":") != -1 ? true : false;
}

ja tak zrobiłem w GunXPmodzie i działa bezproblemowo, a nawet rozwiązało 1 problem :]
rozumiem, że Diablo to inna bajka, ale to akurat powinno działać na moje oko
  • +
  • -
  • -1


#286862 zp 4.3 problem ze sprawdzeniem teamu

Napisane przez stepdub w 23.08.2011 07:17

dram, a nie odwrotnie?
zp_get_user_zombie(id) - zwraca true jeżeli gracz jest zombie
  • +
  • -
  • 1


#280463 własna edycja zp_level_system_xp3.2

Napisane przez stepdub w 09.08.2011 21:20

fake literki na początku były :[

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#280139 Przeróbka [ZP] Force Shield

Napisane przez stepdub w 09.08.2011 14:01

łaaap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#275456 Plugin wykonujący czynność za admina na ZombieMod

Napisane przez stepdub w 29.07.2011 18:12

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
register_plugin("Zombie Respawn", "1.0", "stepdub");
register_clcmd("say /respawn", "spawn");
}

public spawn(id)
{
if(is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new name[35];
get_user_name(id, name, 34);
server_cmd("zp_respawn %s", name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}

a tak się nie da?
  • +
  • -
  • 1


#275254 vip w zombie plague

Napisane przez stepdub w 29.07.2011 09:13

działa, mam na swoim serwerze:

[pl]
VIP_EXTRA_NAME = *VIP* Dodatkowe przedmioty
INV_PAS = Nieprawidlowe haslo (setinfo _pw)!
AUTHORISED = %s zostaje VIPem. (ID: ^"%s^") (IP: ^"%s^") (Flagi: ^"%s^")
VIP_CONNECTED = VIP %s dolacza
VIP_STATUS_CON = Kontakt -- %s
VIP_STATUS_N = Brak
VIP_STATUS = VIPy ONLINE:
MISSING_AMMO = Brakuje %d AP aby to kupic.
NO_ITEMS = Nie ma dodatkowych przedmiotow dla twojej klasy.
NOT_A_VIP = Nie jestes VIPem.
OFF = Brak dodatkowych przedmiotow.
BOUGHT_VIP = Pomyslnie kupiles VIPa na %d dni.

MENU_TOP = Dodatkowe przedmioty VIPa:
AMMO = AP
NEXT = Dalej
BACK = Wroc
EXIT = Wyjdz

BUY_MENU_TOP = \yKoszt \r%d \yAP. Czas - \r%d \ydni.^nWybierz sposob:
BUY_MENU_TYPE1 = Nick + Haslo\r(USTAW)
BUY_MENU_TYPE2 = SteamID\r(KUP)
BUY_MENU_TYPE3 = Adres IP\r(KUP)

NICK_BUY_MENU_TOP = Po zakupieniu VIPa nie mozesz zmienic nicku!^nTwoj config.cfg nie moze byc ustawiony 'tylko do odczytu'!^n\yTwoje haslo: \w%s
NICK_BUY_MENU_TYPE1 = Wygeneruj losowe
NICK_BUY_MENU_TYPE2 = Jak zmienic haslo?
NICK_BUY_MENU_TYPE3 = Wszystko prawidlowo, kup za \r[\y%d \rAP. Na \y%d\r dni]

NICK_BUY_MENU_SEC_TOP = \yJezeli chcesz ustawic haslo, wpisz \rsetinfo _pw 'password'\y w konsoli^nHaslo mozesz wybrac sam.

dodaj do data/lang/zm_vip.txt podmieniając całe tłumaczenie PL
  • +
  • -
  • 1


#264870 Info HUD (dead)

Napisane przez stepdub w 01.07.2011 10:43

np. tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "stepdub"
#define TASKID 1515
new Float:czas

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
czas = register_cvar("amx_tasktime", "60.0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnPost");
}

public DeathMsg()
{
new vid = read_data(2);
if(!is_user_alive(vid))
set_task(czas, "info", TASKID, _, _, "b");
}

public info(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Wejdź na AMXX.pl");
client_print(id, print_chat, "Aby zakupić klasę premium wejdź na AMXX.pl");
}
}

public SpawnPost(id)
{
if(task_exists(TASKID))
remove_task(TASKID);
}

i jak?
  • +
  • -
  • 1


#261673 Trzymając daną broń wydostaje się z nas światło

Napisane przez stepdub w 22.06.2011 14:29

stock bool:sprawdz_bronie(id, disallowed[], ile = sizeof(disallowed)) {
new weapons[32], num, pwpns, bool:has = false;
pwpns = get_user_weapons(id, weapons, num);
for(new i=0; i<ile; i++) {
if(pwpns & (1<<disallowed[i])) {
has = true;
break;
}
}
return has;
}
new disallowed[] = { CSW_AWP }

public plugin_init(){
register_plugin("Swiatlo :)", "1.0", "stepdub");
set_task(1.0, "swiatlo", _, _, _, "b");
}
public swiatlo(id)
if(sprawdz_bronie(id, disallowed) && is_user_alive) {
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
}
}

powinno być dobrze
  • +
  • -
  • 1