Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wizu - zdjęcie

wizu

Rejestracja: 11.08.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.04.2010 19:08
*****

#81118 write_byte

Napisane przez wizu w 02.09.2009 15:47

Może to Ci choć trochę pomoże.
  • +
  • -
  • 1


#38434 Plugin grawitacja na BIOHAZARD- potrzebuje

Napisane przez wizu w 28.01.2009 18:21

#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("grawitacja przez chwilke", "1.0", "wizu")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
	register_cvar("amx_jakagrawitacjanapoczatku", "300")
	
}

public Poczatek_Rundy ()
{
	new jakagrawitacja
	jakagrawitacja = get_cvar_num("amx_jakagrawitacjanapoczatku")
	set_cvar_num("sv_gravity", jakagrawitacja)
	set_task(15.0, "ustaw_normalna")
}

public ustaw_normalna()
{
	set_cvar_num("sv_gravity", 800)
}

Cvarem:
amx_jakagrawitacjanapoczatku - ustawiasz jaka ma być grawitacja przez 15 pierwszych sekund rundy (freeze time się nie liczy).

Kompilator
  • +
  • -
  • 1


#34532 Simple Redirection

Napisane przez wizu w 12.01.2009 15:37

Teoretycznie będzie przenosić, gdy na serwerze będzie 16 graczy i gdy 17-nasty będzie się łączył, to go przerzuci. Jednak teoria w tym wypadku nie zgadza się z praktyką, gdyż nie ma takiej możliwości, żeby gdy serwer jest 16 slotowy mógł się połączyć 17-nasty gracz. Nie ma takiej możliwości i nie będzie. Tak więc musisz poświęcić przynajmniej jeden slot.
  • +
  • -
  • 1


#26249 Credit Mod

Napisane przez wizu w 01.12.2008 21:03

Credit Mod

Opis:
Ten plugin daje graczom "kredyty" za czas spędzony na serwerze. Za "kredyty" gracze mogą sobie kupić różnego typu ulepszenia które opisze niżej.

Komendy
amx_givecredits - admin (ADMIN_BAN) może dodać daną liczbę "kredytów" danemu graczowi
amx_removecredits - admin (ADMIN_BAN) może usunać daną liczbę "kredytów" danemu graczowi
say /givecredits - daje dana liczbę "kredytów" osobie, na którą patrzysz
say /credits - pokazuje graczowi ile ma już "kredytów" i pokazuje w minutach, za ile dostaniesz następny "kredyt"
say /buy (albo) /upgrades - otwiera menu do kupna ulepszeń
amx_querycredits - (ADMIN_CVAR) - pokazuje adminowi w konsoli "kredyty" wszystkich graczy.

Cvar:
amx_upgrades 1 = włączony / 0 = wyłączony - możliwość kupowania ulepszeń(nawet, gdy ulepszenia będą wyłączone, dalej nalicza "kredyty" )

Ulepszenia:
[Armor] - zwiększa maksymalną ilość kamizelki
[Health] - zwiększa maksymalną ilość życia
[Speed]- zwiększa prędkość
[Gravity]- zmniejsza grawitację
[Stealth] - zmniejsza widoczność
[MultiJump] - możesz skakać do nieba? (każdy poziom daje Ci inny skok)

Opis przedmiotów:
[Battle Aura] - możesz kraść życie wroga
[First Aid]- regeneracja HP/AP
[Weapon Training] - nie masz rozrzutu
[Jump Module] - włącza możliwości Bunny Hopa
[Climbing Gear] - możesz się wspinać po ścianach
[Promotion] - dostajesz 2 razy więcej pieniędzy
[Unlimited Ammo] - nie masz limitu amunicji
[Stealth Shoes] - wyłącza dźwięk twoich kroków
[Wired C4 Explosive] - Zdalny Kamikadze?
[E.S.P] - zdolnosc, która pozwala Ci dostrzec, gdzie są Twoi wrogowie
[Laser Pointer] - dodaje extra celownik do broni
[Super Grenade] - mordercze granaty
[Crowbar] - 2 razy większe obrażenia z noża
[Flash Protection] - nie działaja na Ciebie flashe
[Exploding Bullets] - naboje eksplodują
[Deadly Deagle] - zabijasz jednym strzałem z deagla

Moduły
fun
engine
nvault
cstrike


Źródło:
http://forums.allied...ad ... /credits


//Eh ten firefox :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#26086 Bomb Countdown HUD Timer

Napisane przez wizu w 30.11.2008 16:30

A no. Inaczej są wyświetlane ;)
  • +
  • -
  • 1


#25463 c4timer

Napisane przez wizu w 26.11.2008 13:02

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=4535
Powinniście sobie poradzić.
  • +
  • -
  • 1


#25455 c4timer

Napisane przez wizu w 26.11.2008 12:13

Pokaż Twoje sma, poprawnie zainstalowałeś?
  • +
  • -
  • 1


#24125 Plugin hud_centerid 0

Napisane przez wizu w 17.11.2008 13:11

Najprostsza możliwa wersja. Wymusza co 5 sekund użycie tej komendy:
#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("wymusc hud_centerid 0", "1.0", "wizu")
	
	set_task (5.0, "wymus")
}

public wymus()
{
	client_cmd (0, "hud_centerid 0")
	set_task (5.0, "wymus")
}

  • +
  • -
  • 2


#23970 Wyświetla okno motd itp

Napisane przez wizu w 16.11.2008 13:01

xD A Ty dalej to samo.
Nie

skomplikować

Ma być
skompilować
A co do opisu, to ciężko go zrozumieć jak się go czyta pierwszy raz. Wytłumacz co to jest motd, bo nie każdy musi to wiedzieć.
  • +
  • -
  • 1


#23770 Poszukuję Pluginu "Game Change Name"

Napisane przez wizu w 15.11.2008 16:27

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

public plugin_init()
{
     register_plugin("Game Namer","Version 1.0","NeuroToxin");
     register_cvar("amx_gamename","Team Fortress Classic");
     register_forward(FM_GetGameDescription,"GameDesc");
}

public GameDesc()
{
	new gamename[32];
	get_cvar_string("amx_gamename",gamename,31);
	forward_return(FMV_STRING,gamename);
	return FMRES_SUPERCEDE;
}
Nazwę regulujesz cvarem
amx_gamename

  • +
  • -
  • 1


#22033 Przeproś

Napisane przez wizu w 31.10.2008 20:56

Przeproś 1.5
Witam. Chciałbym przedstawić Wam plugin mojego autorstwa.
Jak dobrze wiemy wiele osób nie potrafi się wykazać wysokim poziomem kultury osobiste i dosyć częsta bluzga we wszystkie strony. Mój plugin ogranicza to w pewnym stopniu. Są rożne pluginy tego typu, które zamieniają przekleństwa na inne słowa, ocenzorywuje wypowiedź, kara gracza itp. Jak dobrze wiemy cs jest od 16 lat, wiec nie bedziemy bawić sie w tego typu rzeczy. Ten plugin "poniża" w pewien sposób gracza, zmuszając go do przeproszenia za swoje zachowanie ;) Jednak przejdźmy do konkretów.
Do pluginu dołączony jest plik bluzgi.ini, który zawiera listę wyrazów, wyrażeń, znaków, których wypowiedzenie będzie traktowane jako bluzganie. Gdy gracz w swojej wypowiedzi zawrze dany ciąg znaków, to automatycznie pojawi mu się odliczanie po lewej części ekranu ile sekund pozostało mu, zanim zostanie kicknięty. Aby zapobiec kicknięciu musi on napisać "przepraszam" w kanale say. Za pierwszym bluzgiem ma na to 30 sekund, za drugim 15 sekund, za trzecim 7 sekund, a za czwartym zostanie kicknięty. Wprowadziłem to na swoim serwerze i gracze ograniczyli swoje bluzgi ;) Dodatkowo zmienia nick gracza, jeśli zawiera on bluzgi. Plugin nie kara graczy z immunitetem.
Instalacja:
Plik przepros.amxx wrzucamy do katalogu plugins
Plik przepros.sma wrzucamy do katalogu scripting
Plik bluzgi.ini wrzucamy do katalogu configs
---------------------------------------------------------------------
Nowa wersja. Dodałem kilka cvarów. Możemy wybrać jak ukarać gracza, gdy przeklnie po raz czwarty:
Cvar (dopisujemy do amxx.cfg):
sorry_punish 0
0 - gracz zostaje tylko kicknięty (standardowo)
1 - gracz zostaje kicknięty i nie może wejść na serwer do czasu zmiany mapy
2 - gracz zostaje kicknięty i zbanowany na czas zdefiniowany przez cvar sorry_bantime

sorry_bantime 30
Czas w minutach, na jaki ma być zbanowany gracz, w przypadku, gdy w powyższym cvarze wybraliśmy 2 (standardowo 30)

Plugin oparty o http://forums.allied...ead.php?p=89648
Zapraszam do testowania i zgłaszania błędów.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7