Witam,
Mógłby ktoś napisać taki plugin, w którym gdy ktoś będzie nabijał sobie statystyki to automatycznie będzie dostawał bana i automatycznie dopisywalo do logow (niekoniecznie). Miałoby działać w ten sposób:
0-5 deadów i 40+ fragów od razu resetuje jeżeli jest do 4 graczy na serwerze. Chyba że macie lepsze pomysły
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
BaleweoO
Rejestracja: 30.04.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.10.2012 13:51
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 30
- Odwiedzin: 3 815
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Marzec 4, 1997
-
Imię
aaaaaaaa
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
aaaaa
Kontakt
6
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
BaleweoO nie posiada znajomych
Moje tematy
Resetowanie statystyk za nabijanie fragów
20.10.2012 08:45
[deathrun] Błędny cvar - top15
17.02.2012 18:18
Cześć,
Zainstalowałem amxx.pl/topic/47620-na-deathruna-staty-i-rank/ wszystko działa aczkolwiek mam problem z jednym cvarem mianowicie:
amx_drstats_top15_page "http://mojastrona.pl...hp?mid=ID_MAPY"
Dokładnie tak samo wypełniłem owy cvar tylko nie wiem co wstawić za:
ID_MAPY
Ponieważ tutaj nie może być stała tylko zmienna....
Zainstalowałem amxx.pl/topic/47620-na-deathruna-staty-i-rank/ wszystko działa aczkolwiek mam problem z jednym cvarem mianowicie:
amx_drstats_top15_page "http://mojastrona.pl...hp?mid=ID_MAPY"
Dokładnie tak samo wypełniłem owy cvar tylko nie wiem co wstawić za:
ID_MAPY
Ponieważ tutaj nie może być stała tylko zmienna....
[Deathrun] VIP - Minimalna przeróbka
12.02.2012 18:31
Cześć,
Mógłby ktoś przerobić Mi plugin Vipa tak aby zawierał również :
1. Respawn tylko wtedy gdy jest w ct i jest minimum 1 osoba żywa (Dostaje tylko raz na runde respawna).
2. Nie działa Podwójny skok.
3. Usunięcie "Okręgu" przy starcie rundy.
Source:
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <xs> #include <engine>[/center] #define FLAG ADMIN_LEVEL_H new const VIP[] = "DeathRunVip" new const VIP_MODEL[] = "models/player/DeathRunVip/DeathRunVip.mdl" new const MENU_POPUP[] = "misc/DeathRunVip/vip_menu_popup.wav" new const MENU_OK[] = "misc/DeathRunVip/vip_menu_ok.wav" new const VIP_CONNECT[] = "misc/DeathRunVip/vip_connect.wav" #define TASKID_SHOWHUD 2931 #define TASKID_MODEL 3810 new player_model[33][32] new Float: g_counter new bool: g_model[33] new g_hudsync new cvar_gravity new cvar_speed new SayTxT new gCylinderSprite; public plugin_precache() { precache_model(VIP_MODEL) precache_sound(VIP_CONNECT) precache_sound(MENU_POPUP) precache_sound(MENU_OK) gCylinderSprite = precache_model( "sprites/shockwave.spr" ); } public plugin_init() { register_plugin("Deathrun V.I.P", "1.0", "DoviuX") cvar_gravity = register_cvar("dr_vip_gravity", "400") cvar_speed = register_cvar("dr_vip_speed", "600") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "bacon_spawn", 1) register_forward(FM_SetClientKeyValue, "fw_SetClientKeyValue") register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "fw_ClientUserInfoChanged") g_hudsync = CreateHudSyncObj() SayTxT = get_user_msgid("SayText"); } public client_connect(client) { if(get_user_flags(client) & FLAG) { client_cmd(client, "spk %s", VIP_CONNECT) new name[32]; get_user_name(client, name, 31); set_hudmessage( 0, 255, 0, -1.0, 0.29, 0, 6.0, 12.0 ); show_hudmessage( 0, "Vip %s wchodzi na serwer!.", name); } } public bacon_spawn(id) { if (!is_user_alive(id)) return static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id) if (team == CS_TEAM_T && (get_user_flags(id) & FLAG)) { set_task(2.0, "T_menu", id) new iOrigin[ 3 ]; get_user_origin( id, iOrigin ); Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 0 ), random( 255 ), random( 0 ), 255, 0 ); Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 0 ), random( 255 ), random( 0 ), 255, 0 ); Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 0 ), random( 255 ), random( 0 ), 255, 0 ); copy(player_model[id], 31, VIP) new currentmodel[32]; fm_get_user_model(id, currentmodel, sizeof currentmodel - 1); if(!equal(currentmodel, player_model[id])) { Task_Model(id + TASKID_MODEL) g_counter += 0.1; } if(!task_exists(TASKID_SHOWHUD + id)) set_task(0.2, "Task_ShowHUD", TASKID_SHOWHUD + id) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25) } else if (team == CS_TEAM_CT && (get_user_flags(id) & FLAG)) { set_task(2.0, "CT_menu", id) new iOrigin[ 3 ]; get_user_origin( id, iOrigin ); Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 0 ), random( 255 ), random( 0 ), 255, 0 ); Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 0 ), random( 255 ), random( 0 ), 255, 0 ); Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 0 ), random( 255 ), random( 0 ), 255, 0 ); copy(player_model[id], 31, VIP) strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") new currentmodel[32]; fm_get_user_model(id, currentmodel, sizeof currentmodel - 1); if(!equal(currentmodel, player_model[id])) { Task_Model(id + TASKID_MODEL) g_counter += 0.1; } if(!task_exists(TASKID_SHOWHUD + id)) set_task(0.2, "Task_ShowHUD", TASKID_SHOWHUD + id) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25) } } public T_menu(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED client_cmd(id, "spk %s", MENU_POPUP) new gmenu = menu_create("\y~::*V.I.P Menu*::~" , "Vip_Handler"); menu_additem(gmenu ,"\r150 \wpunktow Zycia", "1" , 0); menu_additem(gmenu ,"\r150 \wpunktow Kamizelki", "2" , 0); menu_additem(gmenu ,"\wGrawitacja", "3" , 0); menu_additem(gmenu ,"\wSzybkosc", "4" , 0); menu_additem(gmenu ,"\wDeagle z \r2 nabojami", "5" , 0); menu_additem(gmenu ,"\wGranat HE", "6" , 0); menu_additem(gmenu ,"\wNoktowizor (\rna ciemne mapki\w)", "7" , 0); menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL); menu_display(id , gmenu , 0); return PLUGIN_CONTINUE } public CT_menu(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED client_cmd(id, "spk %s", MENU_POPUP) new gmenu = menu_create("\y~::*V.I.P Menu*::~" , "VipCt_Handler"); menu_additem(gmenu ,"\r150 \wpunktow Zycia", "1" , 0); menu_additem(gmenu ,"\r150 \wpunktow Kamizelki", "2" , 0); menu_additem(gmenu ,"\wGrawitacja", "3" , 0); menu_additem(gmenu ,"\wSzybkosc", "4" , 0); menu_additem(gmenu ,"\wGranat HE", "5" , 0); menu_additem(gmenu ,"\wNoktowizor (\rna ciemne mapki\w)", "6" , 0); menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL); menu_display(id , gmenu , 0); return PLUGIN_CONTINUE } public Vip_Handler(id, gmenu, item, player) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(gmenu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) set_user_health(id, 150) } case 2: { client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) set_user_armor(id, 150) } case 3: { client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) new Float: gravity gravity = get_pcvar_float(cvar_gravity) / 800 set_user_gravity(id, gravity) } case 4: { new Float: speed speed = get_pcvar_float(cvar_speed) client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) set_user_maxspeed(id, speed) } case 5: { give_item(id, "weapon_deagle") new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id) { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 2); } client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) } case 6: { give_item(id, "weapon_hegrenade") client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) } case 7: { cs_set_user_nvg(id) client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) } } menu_destroy(gmenu) return PLUGIN_HANDLED; } public VipCt_Handler(id, gmenu, item, player) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(gmenu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) set_user_health(id, 150) } case 2: { client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) set_user_armor(id, 150) } case 3: { client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) new Float: gravity gravity = get_pcvar_float(cvar_gravity) / 800 set_user_gravity(id, gravity) } case 4: { new Float: speed speed = get_pcvar_float(cvar_speed) client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) set_user_maxspeed(id, speed) } case 5: { give_item(id, "weapon_hegrenade") client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) } case 6: { cs_set_user_nvg(id) client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK) } } menu_destroy(gmenu) return PLUGIN_HANDLED; } public Task_ShowHUD(task) { new id = task - TASKID_SHOWHUD if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED static health, armour health = get_user_health(id) armour = get_user_armor(id) set_hudmessage(150, 150, 150, 0.40, 0.92, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0) ShowSyncHudMsg(id, g_hudsync , ".::*Zycie: %d -|V.I.P|- Kamizelka: %d*::.", health, armour) set_task(0.1, "Task_ShowHUD", TASKID_SHOWHUD + id) return PLUGIN_CONTINUE } public client_PreThink(id) { if(is_user_alive(id)) { if(get_user_flags(id) & FLAG) { new oldbuttons = get_user_oldbutton(id); oldbuttons &= ~IN_JUMP; entity_set_int(id, EV_INT_oldbuttons, oldbuttons); } } } public Task_Model(task) { new id = task - TASKID_MODEL fm_set_user_model(id, player_model[id]) } stock Create_BeamCylinder( origin[ 3 ], addrad, sprite, startfrate, framerate, life, width, amplitude, red, green, blue, brightness, speed ) { message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[ 0 ] ); write_coord( origin[ 1 ] ); write_coord( origin[ 2 ] ); write_coord( origin[ 0 ] ); write_coord( origin[ 1 ] ); write_coord( origin[ 2 ] + addrad ); write_short( sprite ); write_byte( startfrate ); write_byte( framerate ); write_byte(life ); write_byte( width ); write_byte( amplitude ); write_byte( red ); write_byte( green ); write_byte( blue ); write_byte( brightness ); write_byte( speed ); message_end(); } stock te_sprite(id, Float:origin[3], sprite, scale, brightness) { message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, _, id) write_byte(TE_SPRITE) write_coord(floatround(origin[0])) write_coord(floatround(origin[1])) write_coord(floatround(origin[2])) write_short(sprite) write_byte(scale) write_byte(brightness) message_end() } stock normalize(Float:fIn[3], Float:fOut[3], Float:fMul) { new Float:fLen = xs_vec_len(fIn) xs_vec_copy(fIn, fOut) fOut[0] /= fLen, fOut[1] /= fLen, fOut[2] /= fLen fOut[0] *= fMul, fOut[1] *= fMul, fOut[2] *= fMul } public fw_SetClientKeyValue(id, infobuffer, key[], value[]) { if (g_model[id] && equal(key, "model")) return FMRES_SUPERCEDE return FMRES_IGNORED } public fw_ClientUserInfoChanged(id, infobuffer) { if (!g_model[id]) return FMRES_IGNORED new currentmodel[32]; fm_get_user_model(id, currentmodel, sizeof currentmodel - 1); if(!equal(currentmodel, player_model[id])) fm_set_user_model(id, player_model[id]) return FMRES_IGNORED } stock fm_set_user_model(player, modelname[]) { engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player), "model", modelname) g_model[player] = true } stock fm_get_user_model(player, model[], len) { engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player), "model", model, len) } stock fm_reset_user_model(player) { g_model[player] = false dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player)) } stock client_printcolor(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32]; static msg[191]; vformat(msg,190,input,3); replace_all(msg,190,"/g","^4");// green txt replace_all(msg,190,"/y","^1");// orange txt replace_all(msg,190,"/ctr","^3");// team txt replace_all(msg,190,"/w","^0");// team txt if (id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch"); for (new i = 0; i < count; i++) if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayTxT, _, players[i]); write_byte(players[i]); write_string(msg); message_end(); } }
Mam nadzieję że Ktoś pomoże w tej sprawie..
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: BaleweoO
- Regulamin