Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

d0naciak - zdjęcie

d0naciak

Rejestracja: 29.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.02.2021 22:41
*****

#767680 Opiekun na serwer CS 1.6 Cod 201

Napisane przez d0naciak w 05.07.2020 20:59

Siemankoo, poszukuję opiekuna na serwer Cod 201. Jakiej mniej więcej osoby szukam?

  • kreatywnej z pomysłami dla serwera
  • obeznanej w CS 1.6, ale też w Cod Modzie
  • aktywnej, by mogła na bieżąco zajmować się forum czy serwerem
  • wiek min. 14 lat - byle by osoba była dojrzała
  • chętnej do nauki!  :D

Mowa o tym serwerze: https://www.gametrac...39.17.241:27015

Ostatnie nieco podupadł, więc szukam kogoś z kim mógłbym poskładać go do kupy :D W zamian mogę nauczyć co nieco pisać pluginy AMXX czy konfigurować poprawnie serwer. Najważniejsze będą dla mnie chęci, zaangażowanie oraz jakieś podstawowe umiejętności zajmowania się adminami czy serwerem. 

 

Kontakt

GG 53722333
email: [email protected]

PW

 


  • +
  • -
  • 2


#745257 AMXX: CS:GO Mod - dostęp do testowania

Napisane przez d0naciak w 21.12.2017 21:55

Kategorię wybrałem najbardziej odpowiednią, mam nadzieję :P

Otóż mam Wam coś do zaoferowania - mianowicie jest to dostęp do CS:GO Moda. Tak dokładnie! Macie możliwość przetestowania CS:GO Moda do 14 stycznia.

Więcej info tutaj: http://d0naciak.pl/?p=145

Zapraszam do zapoznania się :) 


  • +
  • -
  • 3


#741811 Switch z dostepem (bool)

Napisane przez d0naciak w 08.08.2017 06:44

Zakładając że jeden gracz może mieć dostęp do tylko jednego typu skinów to lepiej zrobić to nieco inaczej. Mianowicie zrobić zmienną globalną dostep[33] i enuma gdzie np ALLOWED_ASIOR = 1, ALLOWED_KTOS = 2, itd. Jak gracz wchodzi na serwer to sprawdzasz: jezeli asior to dostep[id] = ALLOWED_ASIOR, itd. a gdyby nie znalazl to wtedy dostep[id] = 0; Potem przy pokazywaniu menu nie musisz robic switchy tylko do gory zrobic zmienna ze strojami, dla menu_additem bedzie to wygladalo mniej wiecej tak

http://wklej.org/id/3231495/

i wtedy robisz pętle przez stroje (od 0 do charsmax(stroje_menu[dostep[id]]) o ile sie nie myle) i wklejasz do menu_additem stroje_menu[dostep[id]][i] i juz, nie trzeba robić pełno warunków, można dobrze poustawiać zmienne i wszystkim zarządzać do góry.


  • +
  • -
  • 1


#741773 [ROZWIĄZANE] Dekompilacja pluginów - czy to możliwe?

Napisane przez d0naciak w 06.08.2017 06:17

Z tego co ja wiem to dekompilacja jest możliwa, nawet całości, jednak kod nie będzie wogóle. przypominał tego, co napisał autor.


  • +
  • -
  • 1


#741747 Problem z perkiem - tajemnica złodzieja

Napisane przez d0naciak w 05.08.2017 15:14

cod_class_enabled i cod_class_disabled zamien na cod_perk_enabled i cod_perk_disabled


  • +
  • -
  • 1


#741637 Przerobienie pluginu Admin Model Menu

Napisane przez d0naciak w 01.08.2017 19:27

Sprawdź

http://wklej.org/id/3227962/


  • +
  • -
  • 1


#741585 Problem z klasami (?)

Napisane przez d0naciak w 31.07.2017 20:53

A silnik nic nie wali bledami? Podobno jest zapauzowany (niewczytany).


  • +
  • -
  • 1


#741523 Podwójne losy - na co zamienic if(los == x)

Napisane przez d0naciak w 30.07.2017 11:37

Wiedząc, że plugin wykona X zadanie, przerwie i ponowi to samo przy kolejnym ID, możesz po prostu zerować zmienną los na końcu publica, co raczej powinno pomóc, ale sam fakt, że losuje 2x to samo, jest wątpliwy.

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale z tego co mi się wydaje to gadasz głupoty. Resetowanie zmiennej na końcu publica? Przecież potem i tak dostaje od nowa losową wartość więc bez sensu. Co do losowania to taki urok, że losy potrafią się powtarzać, zapewne siedzi to po prostu w twojej głowie i ciężko tego uniknąć, chyba że chcesz się całkowicie pozbyć powtórzeń, to może się udać.


  • +
  • -
  • 1


#741522 Sprite podczas kucania - znika przy puszczeniu przycisku

Napisane przez d0naciak w 30.07.2017 11:31

https://amxx.pl/topi...ydatne-funkcje/

 

Jest sprawdzanie czy kuca


  • +
  • -
  • 1


#741478 Losowanie 1 gracza co runde i przezucanie go.

Napisane przez d0naciak w 27.07.2017 21:23

http://wklej.org/id/3225501/


  • +
  • -
  • 1


#741476 Losowanie 1 gracza co runde i przezucanie go.

Napisane przez d0naciak w 27.07.2017 20:57

Skompiluj i wgraj. Powinno każdego kto próbuje wejść do terro przenosić do CT, wyjątkiem jest potwór.


  • +
  • -
  • 1


#741466 Losowanie 1 gracza co runde i przezucanie go.

Napisane przez d0naciak w 27.07.2017 14:51

Sprawdź

http://wklej.org/id/3225262/


  • +
  • -
  • 1


#741464 Losowanie 1 gracza co runde i przezucanie go.

Napisane przez d0naciak w 27.07.2017 13:54

Co runde ma losować kogoś z CT tak?


  • +
  • -
  • 1


#741435 Wyrzucenie broni

Napisane przez d0naciak w 25.07.2017 20:23

Kod z neta, ciekawy jestem czy sęk nie siedzi w tym, że nie da się wpisać drop w konsolę gracza dla klientów z CSXGuardem, zaraz sprawdzę i dam Wam znać.

@edit przetestowałem i błąd tak jak mówiłem wynika najprawdopodobniej z CSXGuarda, który blokuje wysyłanie komend z serwera do klienta, ehh, niezła udręka. Czy istnieje jakaś inna metoda? Najprościej chyba skorzystać z ham_strip_user_weapon: https://amxx.pl/topi...ip-user-weapon/

Kod z linku jednak nie wyrzuca broni graczowi, tylko ją zabiera, więc już jej nie będzie mógł sobie podnieść, na chwilę obecną nic innego nie przychodzi mi do głowy.

@edit2 dodatkowo sprawdziłem i na Steamie wyrzuca, na NSie od setti już nie - wydaje się to być chyba pewniaczek.


  • +
  • -
  • 1


#741416 dodanie modeli do awansów

Napisane przez d0naciak w 25.07.2017 14:59

Myślałem raczej o kodzie z dodanymi skinami, tutaj podaje przykład dla samej AWP, tak to robiłeś? Bo jeżeli obrażenia dla klasy działają, to nie wierzę że skiny nie chcą.


  • +
  • -
  • 1