Witam, otóż posiadam paczkę cod moda z tego forum są tam 3 frakcje Klasy Piechota, Klasy Konnica i Klasy Marynarka chce dodać jeszcze frakcje Klasy Premium i dodać 4-5 klasy premium postępuję według wskazówek dodaje to do sma "cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");" pogrubiłem i zmieniłem czcionkę linijki którą dodaje do sma i kiedy komplikuje dana klasę wyskakuje błąd oto sma:
to jest ta linijka : "cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");"
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Hitman (Super Premium)"; new const opis[] = "Dostaje M4 oraz 90 wiecej dmg, moze wykonac 3 skoki w powietrzu.na nożu. 70/255"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 30; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); "cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");" register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) //Flaga { client_print(id, print_chat, "[Hitman (Super Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) && CSW_M4A1) { damage+=90; } return HAM_IGNORED; }