Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Divic - zdjęcie

Divic

Rejestracja: 25.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2012 19:17
-----

#249634 Blad przy komplikacji

Napisane przez Divic w 15.05.2011 14:59

co ty chcesz skompilować? O.o i co robiłeś...
  • +
  • -
  • 1


#249318 Problem ze skakaniem klas.

Napisane przez Divic w 14.05.2011 19:23

Zrobione sprawdź czy działa
Diablo rar
  • +
  • -
  • 1


#249117 amx bans konsola

Napisane przez Divic w 14.05.2011 10:02

sql.cfg pokaz
  • +
  • -
  • 1


#249107 Problem ze skakaniem klas.

Napisane przez Divic w 14.05.2011 09:52

Co chcesz dla jakiej klasy...
  • +
  • -
  • 1


#249046 xredirect brak przekierowania

Napisane przez Divic w 13.05.2011 23:36

nie edytowałeś/źle wyedytowałeś jednego pliku (chyba .txt) trzeba tam było podać odpowiednie dane przeczytaj jeszcze raz temat na spokojnie na pewno znajdziesz luke
  • +
  • -
  • 1


#248946 Problem ze skakaniem klas.

Napisane przez Divic w 13.05.2011 17:08

daj sma
  • +
  • -
  • 1


#248515 MySQL nie łączy

Napisane przez Divic w 11.05.2011 20:00

Nie aktualizuj amx 1.8.1 do 1.8.2 głupota

Sprawdź czy udostepniacz połączenie do bany danych i jeszcze raz hasło ewentualnie stwórz nowego użytkownika i skopiuj hasło


i chyba na pewno to masz zle:
amx_sql_host "localhost"

powinno być coś na podobe tego:
diablo_sql_host "Twojanazwa.xaa.pl"

Ja mam na proserwer wiec u mnie tak wyglada
  • +
  • -
  • 1


#247970 Lista adminów?

Napisane przez Divic w 09.05.2011 20:12

nie da rady...
chyba ze masz GMBans
  • +
  • -
  • 1


#247784 Problem Z kompilacją pliku .sma

Napisane przez Divic w 09.05.2011 15:00

SMA
QTM CodMod sma

AMXX
QTM CodMod amxx

Skompilowane Lokalnie
  • +
  • -
  • 1


#247576 Szukam pluginu Nominate map

Napisane przez Divic w 08.05.2011 20:00

zgadzam się mapchooster4 działa bardzo dobrze
  • +
  • -
  • 1


#245584 4 lub 5 nowych umiejetnosci

Napisane przez Divic w 04.05.2011 12:36

co do 1 ci niepomoge co do :

1.Wszystko w Inteligencje
2.Wszystko w Sile
3.Wszystko w Zwinnosc
4.Wszystko w zrecznosc


public skilltree(id)
{
	new text[513] 
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)

	
	
	format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. Dodaj 10 w Inteligencje ^n\w6. Dodaj 10 w sile ^n\w7. Dodaj 10 w zrecznosc ^n\w8. Dodaj 10 w zwinosc",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) 
	
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<100){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
		case 4: 
		{
			if(player_intelligence[id]<100){
				if(player_point[id]>=10) {
					player_point[id]-=10
					player_intelligence[id]+=10
					}
				else
				client_print(id, print_center, "Nie masz tylu punktow")
			}
			else
			client_print(id, print_center, "Maxymalny poziom inteligencji dla tego poziomu zostal osiagniety")
		}
		case 5: 
		{
			if(player_strength[id]<100) {
				if(player_point[id]>=10) {
					player_point[id]-=10
					player_strength[id]+=10
				}
				else
				client_print(id, print_center, "Nie masz tylu punktow")
				}
			else
			client_print(id, print_center, "Maxymalny poziom sily dla tego poziomu zostal osiagniety")
		}
		case 6: 
		{
			if(player_agility[id]<100) {
				if(player_point[id]>=10) {
					player_point[id]-=10
					player_agility[id]+=10
					player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110)
				}
				else
				client_print(id, print_center, "Nie masz tylu punktow")
				}
			else
			client_print(id, print_center, "Maxymalny poziom zrecznosci dla tego poziomu zostal osiagniety")
		}
		case 7:
		{
			if(player_dextery[id]<100) {
				if(player_point[id]>=10) {
					player_point[id]-=10
					player_dextery[id]+=10
					set_speedchange(id)
					}
				else
				client_print(id, print_center, "Nie masz tylu punktow")
				}
			else
			client_print(id, print_center, "Maxymalny poziom zwinnosci dla tego poziomu zostal osiagniety")
			}

		}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Max na raz nie dodasz musisz jakaś konkretna liczbę wybrać ile ci tam pasuje zamiast "10"
  • +
  • -
  • 1


#241569 Balansowanie klas

Napisane przez Divic w 25.04.2011 17:11

Ogólnie klasy podobne do siebie ... może pokombinuj jeszcze może jakieś odporności na archy , meki itemy 1/1 dodaj, może jakieś nie widzialności przy kucaniu, dodatkowe złoto co runde , kradzież zlota
  • +
  • -
  • 1


#237587 ladowanie noza

Napisane przez Divic w 16.04.2011 15:53

V3ko jak nie znasz odpowiedzi to nie nabijaj sobie postów tylko nie pisz jak znasz to mu poprostu napisz :]


Wyrwane trochę z kontekstu ale cóż xD

Gdzie wpisać jak długo ma się ładować



else if(casting[id]==0)
- tutaj ustawiasz ile ma się ładować umiejętność na nożu

przykład
else if(player_class[id] == Paladyn)
			{
			time_delay=time_delay = 8-(player_intelligence[id]/13.0)

Klasa Paladyn umiejętność na nożu ładuje 8 sekund co każde 13 pkt inteligencji czas ładowania umiejętności spada o sekundę


2 pytanie jak dodać do klasy odporność na dane itemki.

Nowa zmienna popatrz po tematach antymeek, anty archy, antymaster

3 Gdzie zwiększyć prędkość chodzenia danej klasy


public set_speedchange(id)
niemal na poczatku masz linijke
new speeds
tam dopisujesz co i ile :)



Nie pomogę ci tylko z tym ładowaniem na nożu bo się nie bawiłem tym jeszcze :P
  • +
  • -
  • 1


#235825 Model noza w itemku

Napisane przez Divic w 12.04.2011 11:34

hmm nigdy tego nie robiłem ale powinno dzialac na zasadzie itemu : Sword

szukasz
new player_sword[33]

nizej dodajesz

new player_newsword[33]

szukasz
new SWORD_VIEW[]

nizej dodajesz
new NEWSWORD_VIEW[]

po tabulatorze (TAB) dajesz lokalizacje i nazwę nowego noża

szukasz
precache_model(SWORD_VIEW)

dodajesz nizej
precache_model(NEWSWORD_VIEW)


szukasz
if (is_user_connected(id))
w nim szukasz
if(player_sword[id] == 1)

nad
if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  
			}

dodajesz

if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NEWSWORD_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, NEWSWORD_PLAYER)  
			}


tutaj nie wiem czy potrzebne ale moze lepiej dodać
szukasz[code]player_sword[id] = 0 [/code]
 nizej dodaj
[code]player_newsword[id] = 0 [/code]

w itemach na końcu dodajesz
[code]		case xxx:
		{
			player_item_name[id] = "New Sword"
			player_item_id[id] = rannum
			player_newsword[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: zadajesz wieksze obrazenia nozem",player_item_name[id])		
		}[/code]

xxx - numer itemu i zmien za gorze ilosc itemow

jeszcze szukaj 
[code]public command_bow(id)[/code]

pod [code]        }else if(player_sword[id] == 1)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)  
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  
		bow[id]=0
	}[/code]

dodaj[code]
        }else if(player_newsword[id] == 1)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NEWSWORD_VIEW)  
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  
		bow[id]=0
	}



Hmmm nie wiem czy będzie dzialac choć powinno niech ktoś mądrzejszy sprawdzi mi sie nudziło uczę się tego wiec dałem coś takiego:P
  • +
  • -
  • 1