Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Divic
Rejestracja: 25.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2012 19:17
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 326
- Odwiedzin: 7 504
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 34 lat
- Urodziny: Grudzień 23, 1989
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
#249634 Blad przy komplikacji
Napisane przez Divic w 15.05.2011 14:59
#249318 Problem ze skakaniem klas.
Napisane przez Divic w 14.05.2011 19:23
#249117 amx bans konsola
Napisane przez Divic w 14.05.2011 10:02
#249107 Problem ze skakaniem klas.
Napisane przez Divic w 14.05.2011 09:52
#249046 xredirect brak przekierowania
Napisane przez Divic w 13.05.2011 23:36
#248946 Problem ze skakaniem klas.
Napisane przez Divic w 13.05.2011 17:08
#248515 MySQL nie łączy
Napisane przez Divic w 11.05.2011 20:00
Sprawdź czy udostepniacz połączenie do bany danych i jeszcze raz hasło ewentualnie stwórz nowego użytkownika i skopiuj hasło
i chyba na pewno to masz zle:
amx_sql_host "localhost"
powinno być coś na podobe tego:
diablo_sql_host "Twojanazwa.xaa.pl"
Ja mam na proserwer wiec u mnie tak wyglada
#247970 Lista adminów?
Napisane przez Divic w 09.05.2011 20:12
#247784 Problem Z kompilacją pliku .sma
Napisane przez Divic w 09.05.2011 15:00
#247576 Szukam pluginu Nominate map
Napisane przez Divic w 08.05.2011 20:00
#245584 4 lub 5 nowych umiejetnosci
Napisane przez Divic w 04.05.2011 12:36
1.Wszystko w Inteligencje
2.Wszystko w Sile
3.Wszystko w Zwinnosc
4.Wszystko w zrecznosc
public skilltree(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7) format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. Dodaj 10 w Inteligencje ^n\w6. Dodaj 10 w sile ^n\w7. Dodaj 10 w zrecznosc ^n\w8. Dodaj 10 w zwinosc",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<100){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<100){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<100){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<100){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } case 4: { if(player_intelligence[id]<100){ if(player_point[id]>=10) { player_point[id]-=10 player_intelligence[id]+=10 } else client_print(id, print_center, "Nie masz tylu punktow") } else client_print(id, print_center, "Maxymalny poziom inteligencji dla tego poziomu zostal osiagniety") } case 5: { if(player_strength[id]<100) { if(player_point[id]>=10) { player_point[id]-=10 player_strength[id]+=10 } else client_print(id, print_center, "Nie masz tylu punktow") } else client_print(id, print_center, "Maxymalny poziom sily dla tego poziomu zostal osiagniety") } case 6: { if(player_agility[id]<100) { if(player_point[id]>=10) { player_point[id]-=10 player_agility[id]+=10 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110) } else client_print(id, print_center, "Nie masz tylu punktow") } else client_print(id, print_center, "Maxymalny poziom zrecznosci dla tego poziomu zostal osiagniety") } case 7: { if(player_dextery[id]<100) { if(player_point[id]>=10) { player_point[id]-=10 player_dextery[id]+=10 set_speedchange(id) } else client_print(id, print_center, "Nie masz tylu punktow") } else client_print(id, print_center, "Maxymalny poziom zwinnosci dla tego poziomu zostal osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }
Max na raz nie dodasz musisz jakaś konkretna liczbę wybrać ile ci tam pasuje zamiast "10"
#241569 Balansowanie klas
Napisane przez Divic w 25.04.2011 17:11
#237587 ladowanie noza
Napisane przez Divic w 16.04.2011 15:53
Wyrwane trochę z kontekstu ale cóż
Gdzie wpisać jak długo ma się ładować
else if(casting[id]==0)- tutaj ustawiasz ile ma się ładować umiejętność na nożu
przykład
else if(player_class[id] == Paladyn) { time_delay=time_delay = 8-(player_intelligence[id]/13.0)
Klasa Paladyn umiejętność na nożu ładuje 8 sekund co każde 13 pkt inteligencji czas ładowania umiejętności spada o sekundę
Nowa zmienna popatrz po tematach antymeek, anty archy, antymaster2 pytanie jak dodać do klasy odporność na dane itemki.
3 Gdzie zwiększyć prędkość chodzenia danej klasy
public set_speedchange(id)niemal na poczatku masz linijke
new speedstam dopisujesz co i ile
Nie pomogę ci tylko z tym ładowaniem na nożu bo się nie bawiłem tym jeszcze
#235825 Model noza w itemku
Napisane przez Divic w 12.04.2011 11:34
szukasz
new player_sword[33]
nizej dodajesz
new player_newsword[33]
szukasz
new SWORD_VIEW[]
nizej dodajesz
new NEWSWORD_VIEW[]
po tabulatorze (TAB) dajesz lokalizacje i nazwę nowego noża
szukasz
precache_model(SWORD_VIEW)
dodajesz nizej
precache_model(NEWSWORD_VIEW)
szukasz
if (is_user_connected(id))w nim szukasz
if(player_sword[id] == 1)
nad
if(on_knife[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER) }
dodajesz
if(on_knife[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NEWSWORD_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, NEWSWORD_PLAYER) } tutaj nie wiem czy potrzebne ale moze lepiej dodać szukasz[code]player_sword[id] = 0 [/code] nizej dodaj [code]player_newsword[id] = 0 [/code] w itemach na końcu dodajesz [code] case xxx: { player_item_name[id] = "New Sword" player_item_id[id] = rannum player_newsword[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: zadajesz wieksze obrazenia nozem",player_item_name[id]) }[/code] xxx - numer itemu i zmien za gorze ilosc itemow jeszcze szukaj [code]public command_bow(id)[/code] pod [code] }else if(player_sword[id] == 1) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER) bow[id]=0 }[/code] dodaj[code] }else if(player_newsword[id] == 1) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NEWSWORD_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER) bow[id]=0 }
Hmmm nie wiem czy będzie dzialac choć powinno niech ktoś mądrzejszy sprawdzi mi sie nudziło uczę się tego wiec dałem coś takiego:P
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Divic
- Regulamin