Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Divic - zdjęcie

Divic

Rejestracja: 25.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2012 19:17
-----

#362887 Ninja problem (buguje)

Napisane przez Nakupenda. w 11.02.2012 22:09

tak
  • +
  • -
  • 1


#316583 Statystyki Diablo Mod WWW by Gh0st

Napisane przez Gh0st w 01.11.2011 19:46

Polecam zacząć korzystać z tych statystyk: http://amxx.pl/topic/103969-statystyki-diablo-mod/page__pid__506380#entry506380


Statystyki Diablo Mod By Gh0st:
Witam mam do zaprezentowania wam zupełnie nową wersje statystyk diablo mod.
Statystyki te są lepsze od poprzednich dlatego między innymi że za pomocą dodania jednej linijki w kodzie można zarejestrowac nową klase wyświetlaną w statystykach, różnią się też tym że są napisane obiektowo. U dołu zamieszę co trzeba zrobić żeby mieć wszystko klasy z diablo mod by onyke.
Mimo jednego kolesia który nalegał abym tego nie wstawiał na amxx.pl to ja i tak wstawię :)
Demo : Diablo Mod Stats


Panel Admina Zawiera:
  • Resetowanie Leveli
  • Edycja Danych gracza
  • Sumowanie Expa z klasy x na klase y
  • Dodawanie expa graczowi x na klase y ( jeżeli gracz ma np 200 expa a my wpiszemy 150 to ten gracz będzie miał w sumie 350 expa )
  • i wylogowywanie ^^
Klasy dodajemy tylko w jednym miejscu, bo parę osób się mnie już oto pytało. Niżej jest opisane jak dodać.



Instalacja:
Otwieramy Plik:
inidata.php
i wszystkie dane zamieniamy na swoje. Pola są popodpisywane więc problemów z uzupełnianiem nie będzie.
Aby zmienić styl wchodzimy do folderu
templates/
i tam edytujemy wybrany przez siebie element.

Jak dodać nową klase do statystyk www by Gh0st :o :
Wchodzimy do folderu
/kernel/
otwieramy plik
class.Stats.php
Następnie szukamy linijki
	var $klasy = array(
i tutaj dodajemy Nowe klasy
jako pierwszy argument podajemy ID klasy a jako drugi jej nazwę.
Pamiętaj... Po ostaniej klasie nie może być przecinka.

aby ustawić hasło adminowi należy otworzyć folder
./kernel/class.Stats.php
znaleść
var $admin = array(
		'login' => 'Admin',
		'haslo' => '12345'
	);
i zamienić na swoje dane.

Aby zmienić ilość graczy na stronie głównej należy otworzyć plik:
inidata.php
znajdź linijkę :
	define('ILE_GRACZY_NA_STRONE', 250);
i zamień liczbę 250 na taką jaką wolisz

SS:
Dołączona grafika

Klasy dla diablo mod by Onyke:

var $klasy = array(
1 => "Czarodziejka",
2 => "Druid",
3 =>  "Paladyn",
4 => "Zabojczyni",
5 =>  "Nekromanta",
6 => "Barbarzynca",
7 => "Ninja",
8 =>"Amazonka",
9 => "Andariel",
10 => "Duriel",
11 => "Mefisto",
12 => "Hefasto",
13 => "Diablo",
14 => "Baal",
15 => "Upadly",
16 => "Imp",
17 => "Izual",
18 => "Skoczek",
19 => "Zniewolony",
20 => "Zgniatacz",
21 => "Pijawka",
22 => "Gigantyczny Pajak",
23 => "Sniegowy Tulacz",
24 => "Griswold",
25 => "Kowal",
26 =>"Demonolog"
);

Download:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 23


#124675 [5.8f/5.9l] Ninja odporna na przedmioty Scout 1/X oraz mogąca korzystać z tej...

Napisane przez Vertricus w 10.04.2010 11:21

Znajdź:
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)

zamień na
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)

  • +
  • -
  • 3


#357914 AMX Bans ten sam blad w 1.5.1 i 1.6.1

Napisane przez ShadY.^ w 04.02.2012 10:40

Też tak kiedyś miałem, ja tylko wyłączyłem i włączyłem pzeglądarke i było już ok :)
  • +
  • -
  • 1


#360699 AMX Bans ten sam blad w 1.5.1 i 1.6.1

Napisane przez Szyfrant w 08.02.2012 18:38

1.5.1 :)

Logami się nie przejmuj nie są groźne

:) :*
  • +
  • -
  • 1


#358397 AMX Bans ten sam blad w 1.5.1 i 1.6.1

Napisane przez Jak się nazwać w 04.02.2012 20:42

1.6.1 nie bież tyle ci powiem (nieautoryzowany dostęp łatka nie działa) 7 godzin z typem walczyłem aż w końcu wgrałem 1.5.1 i działa ;P
  • +
  • -
  • 1


#359253 [ROZWIĄZANE] HUD HP ERROR-y w konsoli

Napisane przez DarkGL w 06.02.2012 06:28

#include <amxmodx>



#define PLUGIN "Health Display"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "LeviN"



new g_HudSyncObj



public plugin_init()

{

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_message(get_user_msgid("Health"), "Message_Health")

	g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj()

}



public client_connect(id){	

	set_task(1.0, "hudShow", id, .flags = "b")	

}



public client_disconnect( id ){	

	remove_task( id )	

}



public Message_Health(iMsgId, MSG_DEST, id){

	if(get_user_health(id) > 255)

	{

		set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255)

	}

	

	hudShow( id );

}



public hudShow( id ){

	if( is_user_alive( id ) ){

		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.93, 2, 0.05, 1000.0, 0.1, 3.0, -1)

		ShowSyncHudMsg(id, g_HudSyncObj, "HP: %d", get_user_health(id) )

	}

}

  • +
  • -
  • 1


#340062 Moc wyrzucenie broni przeciwnikowi

Napisane przez G[o]Q w 26.12.2011 18:35

A na pewno dobrze to "instalujecie" ??

macie tutaj wersje diagnostyczną zobaczcie co sie wypisze atakującemu na chacie i napiszcie tutaj :D

public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
new los=random_num(1,max(player_b_drop[attacker_id],c_drop[attacker_id]));

if (los==1)
    client_cmd(id, "drop")
client_print(attacker_id,print_chat,"szansa 1/%d, los=%d",max(player_b_drop[attacker_id],c_drop[attacker_id]),los);
    
}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#256127 Item czy mozna cos takego zrobic

Napisane przez sebul w 05.06.2011 11:34

Jeszcze nie tak ;] Po "if (random_num(1,player_b_antypal[attacker_id]) == 1)" musisz dodać klamrę "{".
  • +
  • -
  • 1


#255162 recoil przemyslenia

Napisane przez GoldeN w 01.06.2011 20:49

if(no_recoil[id])
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);


To do PreThinku.

new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
new no_recoil[33];


To do zmiennych globalnych.

Jeżeli gdzieś przypiszesz zmiennej bo_recoil[index] wartość większą niż 0, to będzie no recoil włączony.


#256043 Item czy mozna cos takego zrobic

Napisane przez sebul w 04.06.2011 23:42

Spróbuj tak. Stwórz zmienna zmienna_itemu[33] i ona ustala ile dmg więcej ma mieć gdy będzie się posiadało item.

Jak dla mnie, dla jednej rzeczy nie opłaca się tego dodawać, ale też może być.

i co podłożyć w tej linijce za m4a1 aby działało na każdej broni ?

if (player_b_antypal[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && player_class[id] == Paladyn)

  • +
  • -
  • 1


#255827 recoil przemyslenia

Napisane przez JLB. Leo w 04.06.2011 14:11

public client_PreThink ( id ) 
{
if(no_recoil[id])
{
Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}


zamień na

if(no_recoil[id])
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);


oraz pod new no_recoil[33] daj

new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}



#254250 /reset poszczególnych statystyk

Napisane przez sebul w 29.05.2011 20:06

Tak wogóle to po co robisz następne strony skoro to wszystko zmieści się na 1?

To nie są strony, tylko zmiana nazw opcji, które odpowiadają za przechodzenie pomiędzy stronami.

Dodaj tak
public reset_skill(id) {
new menu = menu_create("Reset statystyk", "reset_skill_handle");

menu_additem(menu, "Resetuj wszystko");
menu_additem(menu, "Resetuj inteligencje");
menu_additem(menu, "Resetuj sile");
menu_additem(menu, "Resetuj zrecznosc");
menu_additem(menu, "Resetuj zwinnosc");

menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public reset_skill_handle(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item) {
case 0: {
player_point[id] = (player_lvl[id]-1)*2;
player_intelligence[id] = 0;
player_strength[id] = 0;
player_agility[id] = 0;
player_dextery[id] = 0;
BoostStats(id,player_b_extrastats[id]);
BoostRing(id);
set_speedchange(id);
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110);
}
case 1: {
player_point[id] += player_intelligence[id];
player_intelligence[id] = 0;
}
case 2: {
player_point[id] += player_strength[id];
player_strength[id] = 0;
}
case 3: {
player_point[id] += player_agility[id];
player_agility[id] = 0;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110);
}
case 4: {
player_point[id] += player_dextery[id];
player_dextery[id] = 0;
set_speedchange(id);
}
}
client_print(id, print_chat, "Reset skill'ow");
if(player_point[id] > 0) skilltree(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Tylko pamiętaj, że to może się bugować z itemami co dodają jakieś staty. Sam mam trochę inaczej, ale ja moda mam trochę zmienionego, a nawet bardzo zmienionego.
  • +
  • -
  • 2


#254194 /reset poszczególnych statystyk

Napisane przez Onyke w 29.05.2011 18:59

Jeśli wogóle to co podałeś będzie działać (nie mam czasu na sprawdzanie) to
public reset_skill(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz dzial:", "wybor_resetskill");

menu_additem(menu, "\rResetuje \dInteligencje !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dSile !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dZwinnosc !")
menu_additem(menu, "\rResetuje \dZrecznosc !")
menu_additem(menu, "\dWszystko!")

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}


public wybor_resetskill(id, menu, item)
{
switch(item){
case 0:
{
new Inteligencja = player_intelligence[id]
player_point+=Inteligencja
player_intelligence=0
}
case 1:
{
new Sila = player_strength[id]
player_point+=Sila
player_strength=0
}
case 2:
{
new Zwinnosc = player_agility[id]
player_point+=Zwinnosc
player_agility=0
}
case 3:
{
new Zrecznosc = player_dextery[id]
player_point+=Zrecznosc
player_dextery=0
}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])

skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Robiłeś coś z dużej litery, potem pisałeś z małej i jeszcze odmieniałeś.
Tak wogóle to po co robisz następne strony skoro to wszystko zmieści się na 1?
  • +
  • -
  • 1


#251215 Szybkość strzelania z broni

Napisane przez GerO w 20.05.2011 16:55

Witam. Dzisiaj pokażę wam jak dodać do klasy zmienną szybkość strzelania z broni oprócz:
AWP FAMAS SCOUT SG552 G3SG1 GLOCK.

Dodajemy nową zmienną:
Szukamy:

new bool:g_wasducking[MAX+1]

Pod tym dodajemy:
new Weapons[33][2]

Szukamy
pubic CurWeapon

Pod new clip,ammo Dodajemy

new Gun = read_data(2)
new Ammo = read_data(3)

Pod: if (is_user_connected(id)) (w public CurWeapon) Dodajemy:
		{        
if(Gun==CSW_AWP || Gun==CSW_FAMAS || Gun==CSW_SCOUT || Gun==CSW_SG552 || Gun==CSW_G3SG1 || Gun==CSW_GLOCK18)
return PLUGIN_CONTINUE

if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo

new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;

if(player_class[id]==Nazwa_Klasy)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner2(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)

}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Pod public CurWeapon dodajemy:
stock fm_find_ent_by_owner2(index, const classname[], owner, jghgtype = 0)
{
new strtype[11] = "classname", ent = index
switch (jghgtype)
{
case 1: strtype = "target"
case 2: strtype = "targetname"
}

while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) {}

return ent
}


Jeśli ktoś chce zamiast klasy item to:

Zamieniamy:
		{        
if(Gun==CSW_AWP || Gun==CSW_FAMAS || Gun==CSW_SCOUT || Gun==CSW_SG552 || Gun==CSW_G3SG1 || Gun==CSW_GLOCK18)
return PLUGIN_CONTINUE

if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo

new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;

if(player_class[id]==Nazwa_Klasy)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner2(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)

}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

Na:
		{        
if(Gun==CSW_AWP || Gun==CSW_FAMAS || Gun==CSW_SCOUT || Gun==CSW_SG552 || Gun==CSW_G3SG1 || Gun==CSW_GLOCK18)
return PLUGIN_CONTINUE

if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo

new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;

if(player_item_id[id]==Numer_Itemu)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner2(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)

}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}