Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

LuKq - zdjęcie

LuKq

Rejestracja: 15.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2022 13:33
-----

#351252 Witam jak dodać model broni do starego codmoda

Napisane przez LuKq w 18.01.2012 23:40

w public curweapon

if(klasa_gracza[id] == twoja klasa && weapon == CSW_BRON)
	    {
	    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nowymodel.mdl")
	    }

i w plugin_precache

	    precache_model("models/nowymodel.mdl");

  • +
  • -
  • 2


#349432 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez LuKq w 14.01.2012 22:16

@edti

Wgrałem to na starego cod-a ale nie działą mi :

EMP
UAV
Care Package lub Counter-UAV
  • +
  • -
  • 2


#340821 Celowniki do broni

Napisane przez LuKq w 28.12.2011 09:31

Może mi ktoś dać linik do celowników które współpracjuą z tym pluginem
http://amxx.pl/topic/40421-cod-weapon-zoom-15/

bo te co tam są jak je dodaje na serwer to serwer niechce się uruchomić.

Za pomoc +
  • +
  • -
  • 1


#234960 Dodanie shielda do klasy

Napisane przez LuKq w 09.04.2011 18:37

Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#234938 Jak zrobić przemiot, który...

Napisane przez LuKq w 09.04.2011 18:03

Pod

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");

Dodajesz

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer itemu)
		set_user_gravity(id, 0.2);
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
		szybkosc_gracza[id] += 0.7;

  • +
  • -
  • 2


#231730 Bug niewidzialności

Napisane przez LuKq w 31.03.2011 07:06

+
  • +
  • -
  • -1


#230384 1/3 z itemu

Napisane przez LuKq w 26.03.2011 21:27

Mam problem bo niewiem jak dac 1/3 z M3:

if(weapon == CSW_M3)
	{
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 32)
			damage = float(health);
	}


to jest 1/1 ale jak dac 1/3 za pomoc :

+
  • +
  • -
  • 1


#225958 Dodawanie klasy z niewidzialnością na nożu.

Napisane przez LuKq w 16.03.2011 15:00

Dalej nie działa nie wiem dlaczego :(:(


Daje na nóz i dalej jestem widzialny:(:(

Spróbuj jeszcze raz mi to zrobić ale na tym sma bo moze cos na tamtym spieprzyłem :(:(

Dodano 16 marzec 2011 - 19:53:
A nie trzeba dodać coś tutaj:

public player_Think(id){
        if(!is_user_alive(id)){
                return HAM_IGNORED;
        }
        if(!niewidzialnosc_kucanie[id]){
                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
                return HAM_IGNORED;
        }
        new button = get_user_button(id);
        new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
        if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
        }
        else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
        }
        return HAM_HANDLED;
}

bo ja tu mam takie rzeczy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#225677 Dodawanie klasy z niewidzialnością na nożu.

Napisane przez LuKq w 15.03.2011 17:30

A wszystko inne jest dobrze czy nie??

Dodano 15 marzec 2011 - 17:38:
Zrobilem tak ,że dałem tylko 1 linikę

if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);

ale i tak nie działa. :(:(:(:(:(

Ja by ktoś umiał niech mi doda do tego sma niewidzialność na nożu na klasie Riflowiec będzie +

Jak cos to moje gg to:23063004

Dodano 16 marzec 2011 - 14:24:
Przez pomyłkę zapomniałem dać sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#225660 Dodawanie klasy z niewidzialnością na nożu.

Napisane przez LuKq w 15.03.2011 16:52

Witam. Mam problem z klasą, która ma niewidzialność na nożu.

Czytałem kilka postów na ten temat ale mi nie działało zrobiłem to tak:
if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	niewidzialnosc_kucanie[id] = 0;
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
	ilosc_min_gracza[id] = 0;
	ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
	ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
	ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0;
	if(para_ent[id] > 0) {
		remove_entity(para_ent[id])
		set_user_gravity(id, 1.0)
		para_ent[id] = 0
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
	}	
	switch(klasa_gracza[id])
		

Tu dalem set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); tak jak pisało w poście.


public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weapon = read_data(2);
	
	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
	if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	if(klasa_gracza[id] == Jezus && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


	return PLUGIN_CONTINUE;


No i jak wchodzę na serwer i na klase Riflowiec i na nożu jestem dalej widzialny HELP.



Jak coś to daje sma.
  • +
  • -
  • 1