Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dexi - zdjęcie

Dexi

Rejestracja: 02.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2012 14:17
-----

Moje tematy

Klasa, dlaczego nie dziala i ajk wyeliminowac blad

06.07.2011 21:17

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Tygrys";
new const opis[] = "Posiada 1/6 szans ze wrog wyrzuci bron po strzale oraz 1/5 na natychmaistowe zabicie z HE";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 45;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init(){
         cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED; 
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 5) == 1)
        {       
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        }
        
        return HAM_IGNORED;
}

public Damage(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
	
	if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[idattacker] && random_num(1,6) == 1)
		client_cmd(id, "drop");
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dodałem na swój serwer taka klasę ale jej specjalna moc wyrzucania przedmiotów nie działa, dlaczego?

I kolejny błąd

Klasa posiada no clip an 5sek, ale może go używać cały czas nawet gdy czas się skończy jak to wyeliminować?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>

#define CZAS_NOCLIP 5 //SEKUND
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund noclip co runde, 10 % wiecej obrazen z M4 oraz podwojny skok";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];


new msg_bartime;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
	
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez DeXi", nazwa);
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Predator] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)	
		moze_skoczyc[id] = true;
		
	return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
		
	if(wykorzystal[id])
	{
		ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoje przechodzenie przez sciany.");
		return;
	}
	
	wykorzystal[id] = true;
	
	set_user_noclip(id, 1);
	set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
	
	message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	write_short(CZAS_NOCLIP)
	message_end()
}

public Wylacznoclip(id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
	set_user_noclip(id, 0);
}

public PoczatekRundy()
{
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		wykorzystal[id] = false;
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & (1<<1) & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.08, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


z góry dziękuję za pomoc

Edycja klas. Brak pewności

14.04.2011 11:56

Witam.
Ostatnimi czasy dostałem parę pomysłów co dodać do danej klasy.
Jako że do tej pory pracowałem an starym CODzie to nie bardzo orientuję się czy jest możliwość przypisania klasie danego perku.
Chciałbym dodać klasom rzeczy takie jak:
Full magazynek za killa
1/3 Szansy na szybkie przeładowanie (Zwinne palce)
Losowa broń co rundę
1/x Szansy na odrodzenie się na respawnie wroga.

Z góry dzięki za wszelką pomoc
Pozdrawiam

Item dodajacy 2 skoki

29.01.2011 21:23

jak zrobic item dający 2 skoki.

Jak dodać kupno wytrzymałości do sklepu?

29.01.2011 20:54

A więc moje pytanie brzmi:
jak dodać kupno wytrzymałości do sklepu?

Nowe klasy i problem z kompilacja

29.01.2011 13:15

Oto *.sma

gdzie leży problem?