Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kondork - zdjęcie

kondork

Rejestracja: 10.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.08.2023 16:01
-----

#616846 FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

Napisane przez kondork w 16.02.2014 12:37

Jeżeli chodzi o MSG_ONE to występuje to w wielu pluginach :

adminchat.sma (2 hits)
    Line 416:         message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
    Line 427:                 message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );

adminlisten.sma (1 hit)
    Line 78:                                message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},players[i])

Admin_Screen3v15.sma (2 hits)
    Line 64:         message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
    Line 75:                 message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );

admin_spec_esp.sma (3 hits)
    Line 715: // all messages are sent with MSG_ONE_UNRELIABLE flag to avoid overflow in case of very low esp_timer setting and much targets
    Line 718:     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE ,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},id) //message begin
    Line 741:     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},id)

ad_manager.sma (2 hits)
    Line 262:         message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, params[2]);
    Line 278:             message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, player);

vexdum.sma (1 hit)
    Line 585:         message_begin(MSG_ONE, g_msgDamage, {0,0,0} , victim)
c4timer.sma (3 hits)
    Line 62:     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_showtimer, _, id)
    Line 65:     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_roundtime, _, id)
    Line 69:     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_scenario, _, id)

codclass_sabotazysta.sma (1 hit)
    Line 62:     message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)

codperk_betonowecialo.sma (1 hit)
    Line 44:     message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
codperk_google.sma (2 hits)
    Line 50:         message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
    Line 72:         message_begin(MSG_ONE,g_msgScreenFade_1,{0,0,0},id);

codperk_rozblysk.sma (1 hit)
    Line 82:     message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

codperk_skokwroga.sma (1 hit)
    Line 60:         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, this)

codperk_tajemnicawojskowa.sma (1 hit)
    Line 52:     message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

COD_Asysta.sma (1 hit)
    Line 298:                     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgID_money, _, iKiller2)

descriptive_fire_in_the_hole.sma (2 hits)
    Line 154:     message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
    Line 161:     message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)

color_chat.inl (1 hit)
    Line 85:         MSG_Type = MSG_ONE;

colorchat.inc (1 hit)
    Line 60:         MSG_Type = MSG_ONE;

 

fakemeta_util.inc (1 hit)
    Line 775:             message_begin(MSG_ONE, msgid_itempickup, _, index);

message_const.inc (2 hits)
    Line 16: #define    MSG_ONE                     1        // Reliable to one (msg_entity)
    Line 23: #define MSG_ONE_UNRELIABLE          8        // Send to one client, but don't put in reliable stream, put in unreliable datagram (could be dropped)

mocmedyka.sma (3 hits)
    Line 435:     message_begin(MSG_ONE, g_msg_bartime, _, id)
    Line 534:     message_begin(MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id)
    Line 550:     message_begin(MSG_ONE, g_msg_statusicon, {0,0,0}, id)

msg_one_catch.sma (4 hits)
    Line 6: #define PLUGIN "MSG_ONE Catch"
    Line 18:     add(gszFile, 127, "/logs/_msg_one.log")
    Line 52:     if(msg_dest == MSG_ONE || msg_dest == MSG_ONE_UNRELIABLE){
    Line 52:     if(msg_dest == MSG_ONE || msg_dest == MSG_ONE_UNRELIABLE){

QTM_CodMod.sma (1 hit)
    Line 1695:     message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );

weaponicon.sma (3 hits)
    Line 120:                 message_begin(MSG_ONE,iconstatus,icon_origin,id);
    Line 178:         message_begin(MSG_ONE,iconstatus,icon_origin,id);
    Line 195:         message_begin(MSG_ONE,iconstatus,icon_origin,player);
 

 

 

Jeżeli natomiast is_user_connected to :

Search "is_user_connected" (129 hits in 80 files)

 

więc nie wiem czy jest sens wstawiać wszystko


  • +
  • -
  • 1


#555128 [ROZWIĄZANE] Bf2 zmniejszenie dmg z granatów

Napisane przez kondork w 13.07.2013 23:49

http://amxx.pl/topic...obycie-odznaki/

 

Tu masz dokładny poradnik


  • +
  • -
  • 1


#553927 szukam plugina "cod paczka"

Napisane przez kondork w 10.07.2013 06:43

http://amxx.pl/topic...ajace-z-graczy/


  • +
  • -
  • 1


#549495 [ROZWIĄZANE] Menu na stronie głównej.

Napisane przez kondork w 13.06.2013 22:51

Ludzie to nazywają "przedstrona" jest na to kilka gotowców, poszukaj w google, łatwo coś znajdziesz


  • +
  • -
  • -1


#346193 System reflinków

Napisane przez kondork w 07.01.2012 20:09

W google szukałem nie znałazłem - psizą że za darmo mikt nie zrobi , a pod HTML działa, podrzuce link sami zobaczcie :P gosciu jakos zrobil pod HTML :P

  • +
  • -
  • -2


#345975 Napisy Status Text

Napisane przez kondork w 07.01.2012 14:37

wystarczy się pobawić kodem, z tutorem mozna otrzymać wiele rezulatatów, np. odliczanie czasu do wybuchu bomby :)
  • +
  • -
  • 1


#294254 codmod 2 niewielkie bugi

Napisane przez kondork w 09.09.2011 21:43

W Garbaczovie zamiast
"public cod_class_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}"

daj w "new const bronie = 1<<CSW_AK47;" dodaj do tego "1<<CSW_HEGRENADE " i w liczbę 1 daj ile chcesz mieć HG

Jeżeli masz tak we wszystkich perkach / klasach - nie wiem czy ty tak umiejętnie to edotowałeś/ robiłeś, ale to jest powszechny błąd, więc potem może się powróezyć przy innych / nowych klasach, perkach, szukaj źródła błędu

Reszta to po prostu wgranie pluginu, najbardziej podstawowa rzecz jaka może być, ja ci tego nei zrobie :P
  • +
  • -
  • 1


#293704 Wyjście z opisu klasy

Napisane przez kondork w 07.09.2011 20:40

Przydatne, ale dlaczego to znajduje się w tym dziale "Pytania" ? :)
  • +
  • -
  • -1


#291780 wymiana_perkami

Napisane przez kondork w 03.09.2011 15:14

@UP, on chcial do nowego nie starego CODa :P

Tutaj masz wymiane perku bez wytrzymałości, kod by "QTM.Peyote & cypis"
Spoiler


@Down "A może sma?"
dzięki za poprawienie, już sprostowałem, sory za błąd
  • +
  • -
  • 1