Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 2 334
- Odwiedzin: 24 611
- Tytuł: Godlike
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Listopad 23, 1995
-
Imię
Maciej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Mońki
#423812 [ROZWIĄZANE] Duże napisy w hudzie? Jak?
Napisane przez Goliath w 24.06.2012 11:31
#419420 [ROZWIĄZANE] tag mismacht
Napisane przez Goliath w 09.06.2012 20:45
#417950 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Co odpowiada funkcji Give_Xp z diablo w codzie?
Napisane przez Goliath w 05.06.2012 11:05
#415306 [ROZWIĄZANE COD NOWY] [2 perki] Wytrzymałość perków przy zmianie klasy
Napisane przez Goliath w 28.05.2012 14:43
public UstawNowaKlase(id)
{
new ret;
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
DestroyForward(forward_handle);
forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
DestroyForward(forward_handle);
if(ret == 4)
{
klasa_gracza[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
if(ret == 4)
{
klasa_gracza[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
if(perk_gracza[0][id]) {
new temp = wytrzymalosc_perku[0][id];
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
wytrzymalosc_perku[0][id] = temp;
}
if(perk_gracza[1][id]) {
new temp = wytrzymalosc_perku[1][id];
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
wytrzymalosc_perku[1][id] = temp;
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#414692 [ROZWIĄZANE] Gdzie się to zapisuje?
Napisane przez Goliath w 26.05.2012 19:34
#410843 [ROZWIĄZANE] Pyranie o ammo
Napisane przez Goliath w 15.05.2012 17:19
#410137 jeśli 4 lub więcej graczy csdm_enable 1
Napisane przez Goliath w 13.05.2012 19:19
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pluginy
#404036 Awanse klas
Napisane przez Goliath w 30.04.2012 15:46
#402753 [ROZWIĄZANE] Prośba o Klase Cerberon / Łatwa . Szybko .
Napisane przez Goliath w 27.04.2012 21:14
#399222 [ROZWIĄZANE] Prośba o likwidacje errorow w perku
Napisane przez Goliath w 19.04.2012 19:53
#399211 [ROZWIĄZANE] Zapisanie do zmiennej dnia miesiąca
Napisane przez Goliath w 19.04.2012 19:40
#399205 [ROZWIĄZANE] Tablica dwuwymiarowa - ilość elementów
Napisane przez Goliath w 19.04.2012 19:35
#399202 [ROZWIĄZANE] Tablica dwuwymiarowa - ilość elementów
Napisane przez Goliath w 19.04.2012 19:30
#398763 [ROZWIĄZANE] Zapisanie do zmiennej dnia miesiąca
Napisane przez Goliath w 18.04.2012 14:26
#397864 Maxymalne statystyki nie chca sie zapisac
Napisane przez Goliath w 16.04.2012 15:11
switch(item)
{
case 0:
{
inteligencja_gracza[id]++;
}
case 1:
{
zdrowie_gracza[id]++;
}
case 2:
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
}
case 3:
{
kondycja_gracza[id]++;
}
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Goliath
- Regulamin