Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kibilimater - zdjęcie

kibilimater

Rejestracja: 31.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.03.2020 20:18
-----

#213850 Odporności itp.

Napisane przez Change w 08.02.2011 12:39

public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();

new entlist[34];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 150.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}
remove_entity(ent);
}


zmień na

public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();

new entlist[34];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 150.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[pid] == KLASA ODPORNA NA RAKIETY)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}
remove_entity(ent);
}


ad2.
w funkcji TakeDamage dodajesz

if(klasa_gracza[attacker] == KLASA) && random(2)==1)
damage = float(health);

  • +
  • -
  • 2


#213851 itemy dające rakiety

Napisane przez Change w 08.02.2011 12:40

W Odrodzenie(id) dodajesz np.

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 50)
ilosc_rakiet_gracza[id] += 5;


Wtedy gracz z itemem nr 50 co rundę dostaje 5 rakiet. Tak samo ilosc_min_gracza i ilosc_apteczek_gracza
  • +
  • -
  • 1


#115213 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)

Napisane przez Weed. w 27.02.2010 22:20

czy tu czasem nie ma bledu?

W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go xds_opt a następnie rozpakowujemy do niego paczkę z pluginem

win32 addons\xdsopt\xds_opt.dll

(dla serwera windows)
lub

linux addons/xdsopt/xds_opt.so

(dla serwera linux)
  • +
  • -
  • 4


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39448 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#186868 ColorChat kompilacja

Napisane przez DaddyKuba w 09.11.2010 11:23

Źle został wgrany sklep.
Łap:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1