Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xyz? - zdjęcie

xyz?

Rejestracja: 24.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2011 10:57
-----

Moje tematy

Problem z adminiami, dziwny problem

14.07.2011 19:34

Mam dziwny problem gdyż starzy admini którzy zostali działają.
a teraz nie mogę dodać nowych, niby na stronie jest dodane biorę przeładuj adminów i nie ładuje tego admina, wszedłem w baze sql patrze a tam nie ma dodanego admina i nie wiem w czym problem :(
Było wszystko dobrze a coś się zwaliło.
chciałem staremu adminowi dodac flagę i też mu do bazy nie dodało.

sprzedaj perk za odznaki

14.07.2011 17:05

Siema,
wpadłem na pomysł żeby zrobić coś takiego ;)
jeśli posiadamy system odznak to osoba która dostała perk i go nie lubi może go wystawić do /pula czyli tutaj będą się znajdować perki ktore można sobie kupić.
gracz 1 wystawia perk /pula cena perku ustawiona przez gracza 1 wynosi 2 odznaki gracza 2 chce kupic perk i teraz jak go kupi to gracz 1 dostaje 2 odznaki a gracz 2 traci ;)

modyfikacja amxbans

13.07.2011 21:55

Siema, da się zrobić coś takiego ;)
Jeśli gracz dostaje bana to pokazuje się na liście www banów.
Tylko jak teraz zrobić żeby pobierał nick osoby która dostała bana i dodawał jej tak jakby admina ale tylko flagę z + hasło
Miało by to zapobiec grania na tym samym nickq czyli wiąże się z utratą lvl

Składanie PC

12.07.2011 22:22

SIema, składam PC i nie mogę się zdecydować, posiadam narazoe:

Procesor: Intel Core i7 920 2.66 8MB * Kupione
Płyta głowna: Asus Rampage Extreme II * Kupione
Teraz do zakupu:
Karta graficzna myślę co wybrać czy coś z serii GF GT 550 czy radeon 5***
Ram: kupię raczej kingoston 4gb
Zasilacz do 600 wat tylko jaki?
Dysk: około 200-300 gb
obudowa nie wiem jaka.

Dziala odrazu perk

10.07.2011 23:25

SIema, mam problem z perkiem.
on mi działa nawet jak go nie mam;d
a ja chce żeby działał dopiero jak go dostane


co jest źle?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <posmv>

new const nazwa[] = "Detektor";
new const opis[] = "Uzyj, aby oslepic wrogow w promieniu 250(+inteligencja)";


new spriteBeacon;
new  const g_sSound[] = "radar/detector.wav";
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "xyz?");
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink");
	
	set_task(2.75, "taskCheck4Beacon", 0, _, _, "b");
	
}

public plugin_precache(){
	spriteBeacon = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/beacon.spr");
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, g_sSound);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
}
	
public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false

public fwPreThink(id){ 
	if(!ma_perk[id])	return 1;
	if(!is_user_alive(id)) 	return 1;
		
	new iClosestPlayer = getClosestPlayer(id, IGNORUJ_SWOICH);
	if(is_user_connected(iClosestPlayer) && is_user_alive(iClosestPlayer)){
		new Float:flRange = fm_entity_range(id, iClosestPlayer);
		
		if(flRange > 2000.0) return 1;
		
		new iColor[3], sMetry[7];
		add(sMetry, sizeof sMetry - 1, "metr");
		dodajOw(flRange, sMetry, sizeof sMetry - 1);
		getHudColorsByRange(flRange, iColor);
		
		set_hudmessage(iColor[0], iColor[1], iColor[2], 0.40, 0.02, 0, 0.1, 0.01, 0.1, 0.1, 2);
		show_hudmessage(id, "Wrog jest w poblizu %.1f %s", flRange / 100.0, sMetry);
	}
	
	return 0;
}

public taskCheck4Beacon(){
	new iPlayers[32], iNum;
	get_players(iPlayers, iNum, "ae", "TERRORIST");
	
	if(iNum == 1){
		for(new i = 0 ; i < iNum; i++){
			createBeacon(iPlayers[i]);
		}
	}
}

stock createBeacon(index){
	new Float:flOrigin[3];
	pev(index, pev_origin, flOrigin);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, flOrigin[0]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, flOrigin[1]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, flOrigin[2] - 20.0);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, flOrigin[0]);   
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, flOrigin[1]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, flOrigin[2] + 200.0);
	write_short(spriteBeacon);
	write_byte(0);
	write_byte(1);
	write_byte(6);
	write_byte(2);       
	write_byte(1);      
	write_byte(255);     
	write_byte(40);    
	write_byte(10);
	write_byte(200);
	write_byte(6);
	message_end();
	
	emit_sound(index, CHAN_ITEM, g_sSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

stock getHudColorsByRange(Float:flRange, iColor[3]){
	switch(floatround(flRange)){
		case 0..400: 		iColor = { 255, 0, 0 };
		case 401..1000: 	iColor = { 255, 255, 0 };
		case 1001..2000: 	iColor = { 0, 255, 0 };
		default: 		iColor = { 0, 255, 0 };
	}
	return 1;
}

stock Float:fm_entity_range(ent1, ent2) {
	new Float:origin1[3], Float:origin2[3];
	pev(ent1, pev_origin, origin1);
	pev(ent2, pev_origin, origin2);
	
	return get_distance_f(origin1, origin2);
}

stock dodajOw(Float:flRange, sTablica[], iLen){
	new iRange = floatround(flRange);
	new sToAdd[3];
	
	formatex(sToAdd, sizeof sToAdd - 1, "%s", iRange <= 199 ? "a" : "ow");
	
	add(sTablica, iLen, sToAdd);
}

addSayCommand(const s_Command[], const s_Handle[])
{
	new s_TempCommand[64];
	formatex(s_TempCommand, sizeof s_TempCommand - 1, "say %s", s_Command);
	register_clcmd(s_TempCommand, s_Handle);
	formatex(s_TempCommand, sizeof s_TempCommand - 1, "say_team %s", s_Command);
	register_clcmd(s_TempCommand, s_Handle);
}