Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Barto_12_SAS - zdjęcie

Barto_12_SAS

Rejestracja: 18.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.02.2017 10:57
-----

#660691 [ROZWIĄZANE] Szybsze przeładowywanie broni wraz z rosnącą inteligencją

Napisane przez Barto_12_SAS w 28.08.2014 06:48

Testowałeś dla P90, czy innej broni?

A ... no i to trzeba zmienić jeszcze 

 

if(przeladownie_broni[id] > 0

 

ale zapewne tego też nie przeoczyłeś przy testach? 

Chociaż myślę, że tego if'a można też  usunąć skoro będziesz korzystał z inteligencja_gracza.


  • +
  • -
  • 1


#660546 [ROZWIĄZANE] Szybsze przeładowywanie broni wraz z rosnącą inteligencją

Napisane przez Barto_12_SAS w 27.08.2014 18:08

Wyrzuć z tego kodu przydzielanie punktów do przeładowywania broni i w 

 

public fw_reload_post(ent

 

w linijce 

 

new Float:delay = wpn_reload_delay[get_pdata_int(ent, 43, 4)] * (1.0 - (przeladownie_broni[id]/100.0));

 

zamień przeladownie_broni na inteligencja_gracza


  • +
  • -
  • 1


#660465 Usunięcie broni dla klasy

Napisane przez Barto_12_SAS w 27.08.2014 12:28

Tutaj masz podane co usunąć http://amxx.pl/topic...-broni-z-ziemi/ .

Nie jest to może bezpośrednio związane z tematem ale pozbędziesz się blokady broni. 


  • +
  • -
  • 1


#555188 Jak zaczac przygode z serwerem cs i jak go rozkrecic :)

Napisane przez Barto_12_SAS w 14.07.2013 10:07

W tym wypadku zgodzę się z Tobą ale z drugiej strony ...

Jedna symboliczna wiadomość nie jest chyba aż tak nieetyczna . 

Z tego co pamiętam to przecież można po prostu u siebie w profilu wpisac "na tablicę" o takim, czy innym serwerze .

 

Fakt faktem został poruszony temat rzeka , na siłę możnaby to zamknąć w haśle "zapraszaj, reklamuj, sam też graj" . 

Trzeba też wiedzieć, że liczba graczy się zmienia niezależnie od nas i niektóre sposoby ,który były skuteczne kiedyś nie są skuteczne już teraz. 

 

Po długich już obserwacjach uważam, że jedną z ważniejszych rzeczy w rozkręcaniu serwera nie jest tyle ciekawa ,czy oryginalna modyfikacja ,a po prostu znalezienie luki w tym wszystkim i w odpowiednim czasie wstrzelenia się w "rynek" . 


  • +
  • -
  • 1


#554338 Jak dodać do klasy procent z inteligencji.

Napisane przez Barto_12_SAS w 11.07.2013 14:27

Chodzi chyba o to, że jak masz w statystyce inteligencja 100 punktów przydzielonych to broń jest wzmocniona tylko o jakby 7 punktów inteligencji. 

Przypuszczalny wzór :

new_dmg = (dmg +(INT*0,07))

albo druga możliwość interpretacji :

new_dmg = INT*0,07

  • +
  • -
  • 1


#498687 Round Sound nie odtwarza muzyki

Napisane przez Barto_12_SAS w 07.01.2013 18:36

Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx


  • +
  • -
  • 1


#497517 [ROZWIĄZANE] Wyłączenie odznak na mapie xx

Napisane przez Barto_12_SAS w 04.01.2013 18:24

Utwórz folder addons/amxmodmx/configs/maps . Następnie skopiuj tam c'vary BF2 dla adenj mapy i wyłącz za ich pomocą moce odznak. Plik zapisz jako nazwa_mapy.cfg
  • +
  • -
  • 1


#497430 [ROZWIĄZANE] Tabela z wyborem Moda na serwer dla admina

Napisane przez Barto_12_SAS w 04.01.2013 13:42

Właśnie chodzi o to zeby mozna bylo sobie wybrać

Przy samym starcie/restarcie serwera

odpowiedniego moda

THX Barto_12_SAS

Moze jakis poradnik jak to zainstalowac na new game


W sesnie, że to co podałem wyżej, czy cały amxmodx ? Bo jeżeli chodzi o same te poradniki wyżej to wystarczy tworzyć pliki w folderze addons/amxmodx/configs/maps :
dla c'varów pliki nazwa_mapy.cfg
dla pluginów pliki nazwa_mapy.ini
  • +
  • -
  • 1


#497238 [ROZWIĄZANE] Tabela z wyborem Moda na serwer dla admina

Napisane przez Barto_12_SAS w 03.01.2013 17:44

@8ball1 - przpraszam ale zaszła błedna interpretacja z mojej strony - po prostu zauważyłem, że jest to potrzebne do "new game" , więc myślałem, że chodzi autorowi tematu o modyfikacje na jednym serwerze , a nie "przechodzeniu" z serwera na serwer
  • +
  • -
  • 1


#497235 Paczka prosty cod mod

Napisane przez Barto_12_SAS w 03.01.2013 17:42

Jak ktos ma cos jeszcze to smialo wrzucac :>
Paczki sa dobre , ale nieidealne , dziekuje za instrukcje klas :)


Jeżeli bardziej sprecyzujesz ,być może byłbym w stanie sprotać wykonaniu tej paczki.
  • +
  • -
  • 1


#497117 [ROZWIĄZANE] Tabela z wyborem Moda na serwer dla admina

Napisane przez Barto_12_SAS w 03.01.2013 08:58

Pluginy http://amxx.pl/topic...na-danej-mapie/
C'vary http://amxx.pl/topic...na-danej-mapie/
  • +
  • -
  • 1


#497115 Paczka prosty cod mod

Napisane przez Barto_12_SAS w 03.01.2013 08:45

Cod Stary silnik : http://amxx.pl/topic...ty-mw-mod-beta/
Cod Stary tworzenie nowej klasy : http://amxx.pl/topic...odatkowe-opcje/

Cod Nowy Silnik: http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
Cod nowy dodawanie nowej klasy: http://amxx.pl/topic...c-prosta-klase/
  • +
  • -
  • 1


#496702 Tworzenie mapy dla radaru badź widoku dla obserwatora

Napisane przez Barto_12_SAS w 01.01.2013 20:19

Witam. Jako,że nie znalazłem tematu na powyższy temat postanowiłem napisać o tym. Być może komuś się przyda.

Zdarza się , że grjąc na innych serwerach pobierzemy mapkę niestandardową . Kiedy zginiemy przypadkowo albo celowo możemy trafić na coś takiego :
http://imageshack.us/photo/my-images/266/sc1v.jpg/ .

Dla tych , co po ukończeniu gry chcą się tego pozbyć ,krótka instrukcja.

Rozdział I "Zbieranie potrzebnych informacji na temat mapy"

1.Uruchom Cs i ustaw rozdzielczość na 1024x768.
2.W konsoli wpisz komendę
sv_cheats 1
Następnie wpisz komendę:
map nazwa_mapy[CODE] 

3.Po wczytaniu się mapy do konsoli wpisz komendę:
[CODE]dev_overviews 2[/CODE]

Jeżeli dotąd dobrze robiłeś powinineś widzieć teraz cała mapę "z lotu ptaka".
4.Zrób najzwyklejszy "Print screen" i wklej go do paint'a , bąź innego edytora graficznego. 
5.Zapisz ten ss jako mapa bitowa.
6.Teraz do konsoli wpisz komendę :
[CODE]dev_overviews 1[/CODE]

7.Teraz zaraz po tym jak wyświetli Ci dużo napisów konsola wpisz
[CODE]dev_overviews 0[/CODE]

8.Zawartość jednej z linijki skopiuj sobie do notatnika.
Przykładowa linijka , którą musisz mieć.
[CODE]
Overview: Zoom 1.66, Map Origin (752.00, -672.00, 272.00), Z Min 545.00, Z Max -1.00, Rotated 1
[/CODE]

Rozdział II "Tworzenie plików dla mapy"

1.Otwórz notatnik.
W notaniku wypełnij wzór , który podam Ci poniżej i zapisz tak jak nazywa się mapa ,dla której to robisz.
[CODE]
// nazwa mapy
// Overview: Zoom 1.66, Map Origin (752.00, -672.00, 272.00), Z Min 545.00, Z Max -1.00, Rotated 1

global
{
Zoom 1.66
ORIGIN 752.00, -672.00, 272.00
ROTATED 1
}

layer
{
IMAGE "overviews/nazw-mapy.bmp"
HEIGHT -360
}
To co musisz podstawić:
Zoom - to co masz obok z konsoli przy nazwie zoom (tutaj to będzie Zoom 1.66)
Origin - wstawiasz tutaj swoje wartości z ()
Rotated - 1/0 ( jest to warunek , czy mapa ma się obracać, czy nie)
Image - ścieżka do pliku naszego screena, który wykonałeś wcześniej. Nie polecam jej zmieniać.
Height - jest to wysokość z której został wykoanany screen ( wartość -1.00 )

Zapisz ten plik jak nazwa_mapy.txt
Dodatkowo ten screen, który zrobiłeś w formacie .bmp też nazwij tak jak nazwa mapy.

** Radary **

Radary korzystają z plików .tga najczęściej - dlatego też warto też przkonwertować plik .bmp do .tga .

Wszystkie powyższe pliki wrzucamy do cstrike/overwviews . Jeżeli nie ma tego katalogu zaleca się go utworzenie.

Rozdział III"Opis działania komend"

sv_cheats - umożliwa używanie normalnie niedozwolnych kodów w silniku HL
dev_overviews 0/1/2 - umożliwia podgląd mapy dla mapy ( 0 - wyłacza / 1 - opis parametrów / 2 - widok z "lotu ptaka")
map nazwa_mapy - wczytuje mapę bez takich możliwości jak kupowanie broni itp. Przymieszczamy się wtedy po mapie normalnie, bez broni. Śmierć powoduje wtedy ponowne załadowanie się mapy.
  • +
  • -
  • 2


#471857 Global Terror MOD

Napisane przez Barto_12_SAS w 27.10.2012 11:06

Witam - pracuję nad tą modyfikacją już dobre 3 tygodnie jestem na ukonczeniu pracy , aczkolwiek chciałbym poznać opinie osób , które interesują się "czymś nowym" ze starych pluginów .
Niestety nie wiem , czy będę mógł tutaj dać jako taki nazwijmy to silnik gry , ponieważ regulamin zabrania wstawiana skompilowanych pluginów , a sma niektórych gdzieś pogubiłem :/

Teraz czas na opis samej modyfikacji :

Global Terror MOD

Jest to dosyć duża i bardzo złożona modyfikacja składająca się z kilku trybów gry oraz specjalnie przygotowanych map.
Pierwszy tryb gry to okupacja

Są dwie drużyny ( Ct i TT ) . Aby wygrać na mapie należy zająć dostateczną ilość flag , które są umieszczony na mapie w tak zwanych "punktach strategicznych" . Im więcej mamy flag tym szybciej zwyciężymy . Dążymy to tak zwanej dominacji przecinika .
Dla utrudnienia gry dodano mgłę , granatnik oraz możliwosć leczenia kolegów z drużyny.
Mapy nie są skomplikowane oraz trochę "amatorskie" ale to dlatego , że nie robiłem ich w VHE .

Mapy wszystkie do tego trybu mają "index" gt_

Drugi tryb to oblężenie

Tutaj natomiast celem terrorystów jest zajęcie jednej flagi należącej do CT przed upłynięciem czasu . TT cały czas się odradza z ekwipunkiem , natomiast CT ma jedno życie. CTmusi obronić flagę przed TT przez określony czas.
Jest możlwiwość leczenia kolegów z drużyny oraz także dla utrudnienia występuje mgła .

Mapy wszystkie tego trybu mają "index" ob_

Tryb anarchia ( w trakcie realizacji )

Jest al'a death match , aczkolwiek każdy gracz z TT jest zdany tylko na siebie . Musi po prostu zostać jako ostatni na mapie .
CT ma stłumić bunt .

Mapy przyjmują "index" ana_

Pozostałe rzeczyw sprawie modyfikacji :
- statystyki są cały czas sumowane ze wszystkich map podczs gry do nVault
- dodałem zapis exp'a symboliczny ,który mapo prostu pokazać poziom doświadczenia / stażu w grze .

Dla serwerów :
- znalazłem plugin wyświetlający w HUD top x serwera kontrolowane c'varem
- opracowywany jest klient , aby zaoszczęsdzić na wysyłaniu plików itp.

Apropo ...

Wspomniałem , że jest już klient w wersji beta ? Jeżeli nie to piszę teraz .
Wszystkie próby przy tworzeniu mod'a podejmowalem nie na serwerach tylko u siebie na Pc . Stąd narodził się pomysł stworzenia klienta całego tej modyfikacji .
Wiem , żenie każdy jest skłonny od razu pobierać 700 Mb plików , więc dokonałem alternatywy :
- jeżeli ktoś chce grać na zwykyłym swoim CS
- pobrać nowe klienta gry

Dla tych pierwszych od razu mówię , że osoby , które postanowiąto zrzucić do siebie na serwer nie dadzą wam w 100% wszystkiego co oferuje modyfikacja , ponieważ jest to dużomodeli , a niektóre mapy przekraczają 4 Mb wagi, więc na pewno gra będzię taka jak dla tych co postanowią pobrać .

Dla tych co zdecydują się pobrać lub byliby zainteresowani , aby ich serwery korzystały z klienta gry byłbym wstanie podjąć współpracę na jakieś unikalne rzeczy - na pewno ten klient będzie cały czas aktualizowany .

Tutaj są fotki z pierwszego kienta beta .

http://www.facebook....=1&l=158fb214c8

Proszę administrację o obiektywne podjeście do tego tematu jeżeli nabroiłem :giggle:
  • +
  • -
  • 1


#467814 [ROZWIĄZANE] nie zmienia się mapa

Napisane przez Barto_12_SAS w 15.10.2012 16:39

Prawdopodobnie nie masz jej w mapcycle.txt i nie pozbyłeś się tego pliku .
Jeżeli się nie mylę tosię zapętlają te po za kolejką ?
  • +
  • -
  • 1